Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • dulgherie

    mai sunt 2 locuri disponibile in dulgherie în orașul Berlin pt mai multe detalii la Nr de telefon

  • 5

    Vanzator-consultant Carpisa Iulius Town Timisoara

    - Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile stilate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa; -Program de lucru flexibil -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal;

  • angajam bucatar

    restauran zona Titan,angajam bucatar

  • 12

    Angajam sofer profesionist C +E cu experienta comunitate ADR colete!

    Angajăm șoferi cu experiență pentru transport internațional, 100 zi calendaristica. Flota moderna de camioane mercedes MP4 sau Volvo euro 6 cu toate dotarile pentru transport international. Pauzele de 45 nu se fac la camion. Transport dus intors cu camionul sau cu avionul, depinde de situatie. Dispecerat in Limba romana. Carduri de alimentare UTA si Orosol + aparate de taxare automate pentru fiecare tara. Salariul se plateste punctual in fiecare luna in data de 15 + avansuri la cerere. Ce cautam? Soferi profesionisti, motivati, seriosi si cu simtul responsabilitatii! Este necesar sa ai Permis categoriile C+E, Card tahograf , Certificat de pregatire profesionala CPC, Atestat ADR colete Analizele medicale valabile Cazier rutier doar pentu consultare. Oferta, beneficii: - Loc de munca stabil! - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica (zi calendaristica) 100 - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta. - Echipament adecvat pentru munca. - Chirie pentru repaus saptamanal cu toate utilitatile achitate de angajator.

  • angajam șofer taxi

    Firma taxi , angajam șofer taxi cu atestat valabil pe mașină Dacia Logan cu GPL. Trimite CV la adresa de mail [email protected] și te contactam noi. Vino in echipa noastră!

  • 6

    Angajam Receptioner hotel

    Suntem încântați să anunțăm că ne cautăm un nou membru dedicat pentru echipa noastră, în rolul de receptioner. Dacă doriți să vă alăturați unei echipe pasionate și să vă desfășurați cariera într-un mediu ospitalier de top, aceasta ar putea fi o oportunitate unică pentru dumneavoastră. La Best Western Central, ne străduim să oferim o experiență deosebită pentru fiecare oaspete și căutăm un receptioner care să contribuie la realizarea acestui obiectiv. Candidatul ideal va avea următoarele calități: - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu oaspeții; - Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau serviciilor de recepție (constituie un avantaj, dar nu este obligatorie); - Abilitatea de a lucra în echipă și de a face față situațiilor tensionate; - Pasiune pentru a oferi servicii de calitate superioară; - Atitudine profesională și prietenoasă; - Abilități organizatorice și de gestionare a timpului. Așteptăm cu nerăbdare să aflăm mai multe despre dumneavoastră și să vă cunoaștem în cadrul procesului de selecție. Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.

  • Angajez infirmiere

    Camin de batrani de 14 ani unde principala grija este starea de bine a varstnicilor

  • 9

    Angajam consultant vanzari

    Angajam consultant vanzari pentru insula VOORE (tigari electronice) din Shopping City Tg Jiu. Program 2 2 (10:00-22:00) Salariu fix + tichete de masă

  • 1

    Angajam agent - operator DDD Bucuresti

    Candidatul Ideal: - Studii Medii ( Scoala profesionala / Bacalaureat) - Permis de conducere Categoria B cu experienta minim 2 ani - Experienta similara la o alta companie de profil - Cerificat de absolvire curs operator DDD constituie avantaj - Cunostiinte minime de mecanica / tehnice - Cunostiinte minime de igiena - Fara antecendente penale, disponibilitate lucrat in ture si deplasari in tara - Atitudine pozitiva si concilianta in relatii cu clienti si colegii - Domiciliu in Bucuresti Descrierea jobului - Titularul postului are rolul de a conduce autovehiculul in interesul societatii si de a efectua lucrarile de dezinsectie, dezinfectie si deratizare la sediul clientilor. - Promoveaza serviciile si produsele companiei Descrierea companiei PestControl Bucuresti ofera intreaga gama de servicii DDD (dezinsectie si deratizare) clientilor persoane fizice, juridice sau institutii publice.Companie cu o vasta experienta in sectorul DDD activam inca din anul 2010 pe piata din Bucuresti-Ilfov. PestControl Bucuresti ( Servicii de deratizare ) Adresă: Strada Vigoniei 6, București 040341 Telefon: Mai multe informatii despre companie, pe site: https://pestcontrol-bucuresti.ro/

  • 10

    Ambalator colete magazin online.

    Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl

  • 2

    Gestionar

    Magazin de bricolaj, instalații apa, gaz, canalizare, electrice, grădină, etc situat in com Sântana de Mures, jud Mures, angajam pe rajon gestionar marfa . Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de bricolaj, instalațij, scule, suruburi,feronerie Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, semnalarea produselor care trebuie aprovizionate, precum si a produselor fara rulaj conducerea firmei, ajutor profesional cu date technice la cererea clientilor despre articolele , aranjarea si ordinea rafturilor, ordinea si curatenia la locul de muncă Calificari ,experienta avantaj permis conducere categoria B, experienta pe un post similar, stare buna de sanatate Cei interesati ne pot contacta la tel, pot trimite CV pe mail sau depune CV la sediu Sântana de Mures tr.Viilor, jud Mureș

  • Angajez Frizer

    Angajez Frizer cu exp , salariu atractiv

  • Personal în salon de înfrumusețare in regim PFA

    Dau spațiu în chirie pt coafeză frizerie, pedichiurist si masaj la salon înfrumusețare ... Sa fie cu PFA... Salonul este situat în zona Decebal (Oradea) Mesaj privat sau tel:

  • 21

    Hotel avenue buzau angazeaja

    Hotel Avenue Buzau angajeaza -Ospatar si receptioner, oferim cazare pentru persoanele din alte localitati.

  • 11

    Angajam Sofer AT - UK ( garaj in AT se vine saptamanal )85 per zi + 3300 lei brut salar

    S.C. LKW Phoenix Transpot International S.R.L. - firma romaneasca din ARAD. Angajam Sofer cu Experienta pentru Comunitate . Sintem o firma din Arad infiintata in martie 2016 si detinem 22 capuri tractor marca MAN TGX 18440 cabina XXL an 2017- 2022 cutii automate (EEV si Euro 6 - 3 din ele Mega restul sint standard 10 sint noi man tgx 2022 si 2023 ) si 21 remorci Kogel, Krone si Schwarzmuller intre anii 2016 - 2022 dorim sa ne extindem si cautam un conducator auto cu care sa colaboram o perioada indelungata: 1. Cerinte: Permis Cat. C, CE Experienta in Transport Intracomunitar minim 6 luni (de preferat si pe UK ) Card Tahograf Atestat Transport Marfa Cunoasterea Programului de munca (Timpii de conducere si odihna) Aviz medical si psihologic valabile Disponibilitate pentru munca in comunitate programele fiind: 8 sapt cu 2 sapt liber sau 6 sapt cu 2 2. Sarcini: Transport International pe Comunitate - Transport International intre AUSTRIA - ANGLIA Cunoasterea si utilizarea unui aparat GPS (simtul orientarii) Asistare la Incarcarea si descarcarea marfii, livrarea marfii si respectarea termenilor de Livrat Inventarierea accesorilor camionului - Completarea foii de parcurs si Cheklistul ptr UK Raportarea incidentelor de orice natura angajatorului in timp util Alimentarea Autovehiculului si Asigurarea marfii Respectarea programului de condus 3. Descrierea modului de lucru si Beneficii: Mediu de lucru foarte placut - Disponent roman! (se primesc coordonate ptr. incarcari descarcari) - Incarcarile se fac in AT si 95% dintre ele la expeditie sau in mai multe cazuri pe plan local in AT. Avem mai multe incarcari desc, dar si curse directe. - La expeditie se pun dusuri, masina de spalat, si magazin de cumparaturi la dispozitie - se schimba Remorca - nu se schimba Camionul pe perioada care se sta la munca - Platim si organizam - telefon de serviciu - Act aditional ptr. diurna pe langa contractul de munca -Asistenta completa din partea angajatorului plus toate accesoriile necesare -Asigurare de viata pentru toata perioada petrecuta pe comunitate -Plata Analizelor de angajare plata de reinnoire a cardului tahograf, permis etc. -Plata la data fixa prin transfer bancar sau cash la data fixa (sfarasitul de perioada, sarbatori, lichidare) -camion MAN TGX cu cabina XXL an fabr 2014 si 2023, foarte comfortabil -Salariu RO 3200 lei brut si in perioada cat se sta acasa + 85 euro Diurna per zi comunitate (Plata la timp + Avans de cursa daca se doreste, in 6 ani de activitate nu s-a intarziat niciodata cu plata, la peste 25 angajati !! ) Detalii la telefon sau pe email, rugam soferii sa trimita un email cu CV-ul la urmatoarele date email: tel: RO tel: (retea telefonica din Austria, va putem resuna noi (prin mesaj sau apel pe Internet) Persoana de contact: Adelin Lobont Administrator

  • 6

    ospatar sef tura minim 5 ani experienta

    Cautam o persoana harnica, organizata si dornica de un job dinamic si cu un colectiv profesionist. Responsabilitati: manageriaza intreaga echipa organizeaza sarcinile zilnice, evenimente verifica personalul pt a -si indeplini sarcinile zilnice. transmitere oferte catre potentiali clienti rezerva evenimente emite facturi verifica stocurile zilnice vanzarile verifica listele de achizitii Daca te consideri potrivit pt postul de manager asteptam CV-ul tau pe adresa de mail Detalii la

Salvează căutarea