Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Nivel de studii: Calificat Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2022-02-28-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Esti in cautarea unui loc de munca stabil, si cu toate facilitatile din tarile de vest? Atunci esti la locul potrivit! Angajăm șoferi cu experiență pentru transport internațional. Flota moderna de camioane mercedes MP4 sau Volvo euro 6 cu toate dotarile pentru transport international. Pauzele de 45 nu se fac la camion, se fac la apartament. Se lucreaza de Luni pana Vineri-Sambata dimineata. Transport dus intors cu camionul sau cu avionul, depinde de situatie. Dispecerat in Limba romana. Carduri de alimentare UTA si Orosol + aparate de taxare automate pentru fiecare tara. Salariul se plateste punctual in fiecare luna in data de 15 + avansuri la cerere. Ce cautam? Soferi profesionisti, motivati, seriosi si cu simtul responsabilitatii! Este necesar sa ai Permis categoriile C+E, Card tahograf , Certificat de pregatire profesionala CPC, Atestat ADR colete Analizele medicale valabile Cazier rutier doar pentu consultare. Oferta, beneficii: - Loc de munca stabil! - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica ( 90 - 100 zi calendaristica) - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta. - Echipament adecvat pentru munca. Chirie in germania achitata de angajator si utilitati.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Permis categoria D - Atestat Transport Persoane - Cunoașterea legislației specifice conducătorilor auto - Disciplină în cadrul programului de lucru - Disponibilitate la program flexibil - Disponibilitate pentru deplasări De asemenea, dacă ești o persoană cu bune capacități de comunicare, cu multă seriozitate ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Transportul muncitorilor catre santiere - Efectarea transportului de persoane în condiții de bună siguranță - Respectarea regulilor de circulație - Buna întreținere a mașinii de serviciu Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0720">07 arata numarul</a></span> 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru echipaje transport valori: soferi autospeciala transport valori. Locatia postului: Soseaua Nicolina, Nr. 223C, Iasi Persoanele interesate sunt rugate sa ne lase un mesaj cu CV date de contact. CERINTE POST: Studii medii; Disponibilitate de lucru in ture; Permis de conducere categ. B+C, preferabil cu atestat de transport marfa si experienta profesionala minim 3 ani; Cazier auto curat. DESCRIEREA JOB-ULUI: conducerea autoblindatei cu care efectueaza transportul de valori, cu respectarea legislatiei in vigoare si a procedurilor interne; colaborarea cu agentii de securitate transport valori din echipaj. OFERTA (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; spor de fidelitate; posibilitate ore suplimentare - platite 200%. 22 zile concediu de odihna platit an; abonament servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru gratuita, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Exeriență de minim 2 ani pe o poziție similară - Atestat de Lăcătuș mecanic de reparații întreținere - Capacitate de rezolvare a problemelor - Promtitudine față de încadrarea în termene De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Executarea operațiilor și activităților de reparații și întreținere planificate sau neplanificate - Verificarea zilnică a stării tehnice a utilajelor și informarea șefului ierarhic despre orice neconcordanță legată de condițiile optime de funcționare - Efectuarea cu promptitudine a reparatiilor astfel incat perioada de stagnare a echipamentelor sa fie cat mai mica. Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl
-
Magazin de bricolaj, instalații apa, gaz, canalizare, electrice, grădină, etc situat in com Sântana de Mures, jud Mures, angajam pe rajon gestionar marfa . Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de bricolaj, instalațij, scule, suruburi,feronerie Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, semnalarea produselor care trebuie aprovizionate, precum si a produselor fara rulaj conducerea firmei, ajutor profesional cu date technice la cererea clientilor despre articolele , aranjarea si ordinea rafturilor, ordinea si curatenia la locul de muncă Calificari ,experienta avantaj permis conducere categoria B, experienta pe un post similar, stare buna de sanatate Cei interesati ne pot contacta la tel, pot trimite CV pe mail sau depune CV la sediu Sântana de Mures tr.Viilor, jud Mureș
-
Dau spațiu în chirie pt coafeză frizerie, pedichiurist si masaj la salon înfrumusețare ... Sa fie cu PFA... Salonul este situat în zona Decebal (Oradea) Mesaj privat sau tel:
-
Angajez brutar cu experinta , masina transport , brutaria se afla in jilavele , ialomita
-
Companie de Leasing Personal angajează : - Deservent (operator) Manitou Rotativ - Operator Nacela - Legător de Sarcină Cerințe: Diplomă de Opt clase Atestat ISCIR experiență minim un An Permis de conducere Companie de Leasing Personal angajează Șantiere in România și Europa In deplasări se oferă cazare și diurna pentru mai multe detalii ne auzim la telefon Disponibilitate Deplasări Cazier judiciar Curat fără antecedente
-
Recrutăm rolul de Mașinist pod rulant pentru clientul nostru, unul dintre cei mai puternici și sustenabili producători de prefabricate de beton din țară, cu o experiență de multe decenii. Clientul deține 5 fabrici poziționate strategic pentru a deservi proiecte complexe la nivel național. Facem parte din cel mai puternic grup din domeniul materialelor de construcții din lume. Clientul produce elemente prefabricate din beton utilizate în domeniul infrastructurii rutiere, electrice și de apă canal, al construcției centrelor comerciale, logistice sau de producție, precum și soluții pentru segmentul rezidențial. Detalii rol: Locație: Sat Dumbrăvița, Comuna Dumbrăvița, Centura de Nord a Timișoarei nr 6, Jud. Timiș. Program de lucru full-time. L-V, . Număr roluri disponibile: 4. Profilul tău: Ai absolvit min. 8 clase (obligatoriu), sau ai un liceu tehnic de profil sau o școală profesională (reprezintă un avantaj); Ai calificare de mașinist pod rulant (macaragiu cât. E); Ai autorizație legator de sarcină (avantaj); Ai cunoștințe despre domeniul construcțiilor; cunoștințe prefabricate din beton (avantaj); Ai minim 6 luni experiența pe o poziție similară în construcții; Ai minime competențe digitale (utilizare telefon smart etc.); Îți place să lucrezi în echipă, ai îndemânare, precizie, rigurozitate și perseverență; Ești o persoană responsabil și ai capacitatea să gestionezi diverse situații dificile. Atribuțiile tale: Responsabilitatea de bază este de a opera utilajele de transport uzinal tip pod rulant în funcție de: etapa tehnologică, transport carcase, decofrare, transport elemente prefabricate în din hala de producție, depozitare produse finite, încărcări descărcări pe mașini. Podul rulant este operat în funcție de necesitatea fabricii în ziua respectivă, cele 8 h de activitate se completează cu activități precum: Participarea la lucrările de reparații, întreținere (mentenanță preventivă) și revizie a echipamentului aflat în exploatare și efectuează inspecțiile zilnice periodice conform instrucțiunilor specifice de lucru; Semnalare defecțiunilor sau deviațiilor de la parametrii tehnici nominali ale echipamentelor conform procedurilor în vigoare către conducătorul locului de muncă și către inginerul RSVTI; Efectuare periodică curățare și întreținere utilaje, echipamente și scule întrebuințate în procesul tehnologic. Beneficiile tale: Salariu de bază la nivelul pieței. Asigurare medicală, de viață și accident. Transport asigurat. Bonus performanță; Tichete de masă în valoare de 35 de lei pentru fiecare zi lucrată. Prime de: Crăciun, Paște, zi naștere, Ziua Constructorului. Nu ezita să ne contactezi și să ceri mai multe detalii despre rol. Doar candidații ce aplică avand un CV complet actualizat, vor fi luați în considerare pentru interviu.* *Doar candidații ce întrunesc criteriile specifice acestui rol vor fi contactați de către echipa noastră. Pentru că ne dorim să existe procese de recrutare transparente, menționăm că timpul mediu de răspuns este de aproximativ două săptămâni, iar detaliile legate de alte beneficii și partea salarială completă vor fi comunicate candidaților în prima etapă a procesului de recrutare.
-
Esti pasionat de ceea ce faci, implicat si vrei sa te dezvolti? Atunci citesti anuntul de angajare care ti se potriveste. Hotel del Mar Mamaia 4*, angajeaza permanent, Sef Receptie. Cum ne-ar placea sa fii? Suntem o echipa tanara si pasionata de turism, asadar am vrea sa fii - dinamic, sa ai initiativa, sa fii perseverent si sa te implici in tot ceea ce faci -sa ai foarte bune capacitati de organizare si -aptitudini de comunicare -experienta minim 1 an pe un post similiar -cunostinte de limba engleza pentru posturile care necesita -alte limbi straine cunoscute constituie un avantaj. -cunostinte bune de operare PC (Open Office,Internet browsing, soft gestiune hoteliera, vanzari) - abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea sistemului de operare Solon-Multisoft constituie un avantaj Ce oferim? Salariu atractiv Echipa dinamica Masa inclusa
-
Sc. Boromir Ind Srl angajeaza Vanzatoare Magazine PanCafe Candidatul ideal: Abilităti de comunicare, cooperare, lucru in echipa; Persoana adaptabila, capabila sa-si insuseasca cunostiinte noi; Seriozitate si atentie la detalii; Responsabilitate; Descrierea jobului Aranjeaza produsele pe rafturi; Promoveaza si vinde corespunzator produsele, oferind intr-un mod profesionist toate informatiile necesare; Verifica periodic stocurile din magazin; Receptioneaza produsele conform avizelor; Gestioneaza activitatea de la casa de marcat, participa la inventare Beneficii: pachet salarial atractiv (salariu fix + bonus vanzari, tichete de masa,asigurare medicala privata,asigurare de viata, decontare transport) Daca sunteti interesat sa faceti parte din echipa noastra, contactati-ne telefonic si va oferim toate informatiile necesare: Tel. .
-
Candidatul Ideal Studii medii, studii profesionale cu profil mecanic; Cu experienta entry level sau fara experienta, dar cu studiile profesionale profil mecanic; Capacitati de adaptare si asimilare a informatiilor; Capacitate de integrare rapida intr-un flux de productie; Atentie la detalii si meticulozitate; Cunostinte minime de operare calculator; Bune abilitati de organizare la locul de munca; Abilitati de comunicare si lucru in echipa. Descrierea jobului Colaboreaza cu departamentul: Productie; Desfasoara activitati de taiere, prelucrare, filetare si alte operatii mecanice; Montare si asamblare pentru parţile mecanice ale echipamentelor, in conformitate cu documentatia sau modelul dat; Aduce in scris la cunostinta sefului de atelier deficientele documentatiei sau ale subansamblelor pentru a fi corectate; Desfasoara activităti de reparatii si intretinere in punctul de lucru; Respectă cerintele de manipulare si depozitare intermediara pentru reperele si echipamentele aflate in atelier. Beneficii: - Lucrul intr-o echipa de profesionisti, dinamica si bine pregatita, avand la dispozitie echipamente de ultima generatie; - Program de lucru luni- vineri: 08.00- 16.00; - Tichete de masa; - Abonament servicii medicale private; - Decont transport STB Metrorex; - Abonament la cea mai mare biblioteca corporate (Bookster); - Abonament sala de fitness decontat partial de companie; - Bonus anual de performanta; - Dezvoltare continua prin sesiuni de workshop, training si certificari; - Evenimente speciale dedicate angajatilor.
-
Angajam pt o fabrica de cipsuri în București Electrician Automatist Salariu 5000+ beneficii (negociabil) Cerinte: - studii de specialitate (medii superioare) in domeniul tehnic, de preferat electric automatizari electrotehnic; - experienta relevanta in activitati de interventie si mentenanta echipamente de productie - constituie un avantaj experienta in domeniul automatizarilor intr-o fabrica de productie din industria alimentara; - abilitati de lucru si de comunicare in echipa, flexibilitate, capacitate de a lua decizii in limita competentei, disponibilitate de a lucra in schimburi.
-
ANGAJAM ÎN BUCUREȘTI controlor calitate operator manual operator productie reglor. Salariile sunt intre 2200-2700 net (in mana) ALTE BENEFICII al 13-lea (anual); prima Paste - tichete cadou in valoare de 400 lei prima vacanta in valoare de 500 lei; Tichete masa - 18 lei zi; Decont transport -130 lei luna;
-
Închiriez: Post Coafor In salon DOMINO, proaspăt renovat și modernizat! Situat în Bistrița, zona Lamă (vad foarte bun), în partea de sus a orașului. Preț: 120 EUR luna Pentru mai multe detalii, nu ezitați să mă contactați!
-
GTF INSTALL, o companie de renume in domeniul instalarilor si montajelor de aer conditionat, cauta persoane motivate si pricepute sa se alature echipei noastre din Bucuresti. Suntem in cautarea unor instalatori si montatori cu sau fara diploma in frigotehnica, iar detinerea unui carnet de sofer constituie un avantaj. Responsabilitati: - Instalarea si montarea sistemelor de aer conditionat conform specificatiilor si standardelor companiei. - Diagnosticarea si remedierea eficienta a problemelor tehnice. - Respectarea procedurilor de siguranta si a normelor de lucru. Cerinte: - Experienta anterioara in instalarea si montarea sistemelor de aer conditionat (experienta similara constituie un avantaj). - Abilitati tehnice si cunostinte in domeniul frigotehnic. - Capacitatea de a lucra eficient atat independent, cat si in echipa. - Permis de conducere valabil (constituie un avantaj). Beneficii: - Oportunitati de avansare in cadrul companiei. - Pachet salarial competitiv, in concordanta cu experienta si performanta. - Mediu de lucru dinamic si stimulativ. Daca sunteti dornic sa va alaturati unei echipe profesioniste si sa va dezvoltati cariera intr-un mediu dinamic, va incurajam sa ne contactati, mentionand pozitia pentru care aplicati. GTF INSTALL este un angajator care ofera sanse egale si promoveaza diversitatea in locul de munca. Toate candidaturile vor fi tratate cu confidentialitate si vor fi luate in considerare indiferent de originea, etnia, religia, genul, orientarea sexuala sau varsta candidatului. Te asteptam in echipa noastra! Echipa GTF INSTALL
-
Hotel Avenue Buzau angajeaza -Ospatar si receptioner, oferim cazare pentru persoanele din alte localitati.
-
S.C. XANNAT MINERALS S.R.L angajează Mașinist la mașini pentru terasamente și Mecanic utilaj pentru punctul de lucru Cariera de calcar Nicolae Bălcescu, Com. Nicolae Bălcescu, Jud. Constanţa Compania asigură încheierea unui contract individual de muncă, program de lucru de 8h zi, 40h săptămână, cu tichete de masă, plata orelor suplimentare, ore de noapte, spor de week-end (când e cazul), tichete cadou. Deoarece nu oferim posibilitatea cazării în localitate, este recomandat ca persoanele interesate să fie din Jud. Constanța, în apropiere de punctul de lucru: com. Nicolae Bălcescu, com. Mihail Kogălniceanu, Tortoman, Ovidiu etc.
-
Căutarea unui job În domeniul ajutor bucătar spălător de vase domeniul curățeniei cu experiență de 12 doresc seriozitate și aștept să mă contactează cei care au nevoie de serviciile mele
-
S.C. LKW Phoenix Transpot International S.R.L. - firma romaneasca din ARAD. Angajam Sofer cu Experienta pentru Comunitate . Sintem o firma din Arad infiintata in martie 2016 si detinem 22 capuri tractor marca MAN TGX 18440 cabina XXL an 2017- 2022 cutii automate (EEV si Euro 6 - 3 din ele Mega restul sint standard 10 sint noi man tgx 2022 si 2023 ) si 21 remorci Kogel, Krone si Schwarzmuller intre anii 2016 - 2022 dorim sa ne extindem si cautam un conducator auto cu care sa colaboram o perioada indelungata: 1. Cerinte: Permis Cat. C, CE Experienta in Transport Intracomunitar minim 6 luni (de preferat si pe UK ) Card Tahograf Atestat Transport Marfa Cunoasterea Programului de munca (Timpii de conducere si odihna) Aviz medical si psihologic valabile Disponibilitate pentru munca in comunitate programele fiind: 8 sapt cu 2 sapt liber sau 6 sapt cu 2 2. Sarcini: Transport International pe Comunitate - Transport International intre AUSTRIA - ANGLIA Cunoasterea si utilizarea unui aparat GPS (simtul orientarii) Asistare la Incarcarea si descarcarea marfii, livrarea marfii si respectarea termenilor de Livrat Inventarierea accesorilor camionului - Completarea foii de parcurs si Cheklistul ptr UK Raportarea incidentelor de orice natura angajatorului in timp util Alimentarea Autovehiculului si Asigurarea marfii Respectarea programului de condus 3. Descrierea modului de lucru si Beneficii: Mediu de lucru foarte placut - Disponent roman! (se primesc coordonate ptr. incarcari descarcari) - Incarcarile se fac in AT si 95% dintre ele la expeditie sau in mai multe cazuri pe plan local in AT. Avem mai multe incarcari desc, dar si curse directe. - La expeditie se pun dusuri, masina de spalat, si magazin de cumparaturi la dispozitie - se schimba Remorca - nu se schimba Camionul pe perioada care se sta la munca - Platim si organizam - telefon de serviciu - Act aditional ptr. diurna pe langa contractul de munca -Asistenta completa din partea angajatorului plus toate accesoriile necesare -Asigurare de viata pentru toata perioada petrecuta pe comunitate -Plata Analizelor de angajare plata de reinnoire a cardului tahograf, permis etc. -Plata la data fixa prin transfer bancar sau cash la data fixa (sfarasitul de perioada, sarbatori, lichidare) -camion MAN TGX cu cabina XXL an fabr 2014 si 2023, foarte comfortabil -Salariu RO 3200 lei brut si in perioada cat se sta acasa + 85 euro Diurna per zi comunitate (Plata la timp + Avans de cursa daca se doreste, in 6 ani de activitate nu s-a intarziat niciodata cu plata, la peste 25 angajati !! ) Detalii la telefon sau pe email, rugam soferii sa trimita un email cu CV-ul la urmatoarele date email: tel: RO tel: (retea telefonica din Austria, va putem resuna noi (prin mesaj sau apel pe Internet) Persoana de contact: Adelin Lobont Administrator
-
Cautam o persoana harnica, organizata si dornica de un job dinamic si cu un colectiv profesionist. Responsabilitati: manageriaza intreaga echipa organizeaza sarcinile zilnice, evenimente verifica personalul pt a -si indeplini sarcinile zilnice. transmitere oferte catre potentiali clienti rezerva evenimente emite facturi verifica stocurile zilnice vanzarile verifica listele de achizitii Daca te consideri potrivit pt postul de manager asteptam CV-ul tau pe adresa de mail Detalii la
-
Firma Elite Worker cauta electricieni independenti (PFA II SRL ZZP Gewerbe etc. chiar si cu forma juridica si din alta tara) sau firme care activeaza in domeniul electric cu angajati proprii si sunt interesate de proiecte in Germania sau Austria. Se oferă: Contract de colaborare; Salariu motivant incepand de la 20 euro oră, negociabil in functie de proiecte si experienta fiecarui candidat; Proiecte flexibile in functie de disponibilitatea fiecaruia; Organizare cazare; Persoană de contact(limba română). Responsabilități: Instalații electrice; Tragerea cablurilor electrice; Construirea și conectarea tablourilor electrice; Diagnosticarea sistemelor și dispozitivelor. Depanarea sistemelor și dispozitivelor etc. Pot fi proiecte industriale,rezidentiale, automatizari etc. Cerințe: Limba germană la nivel A2 B1 - obligatoriu, cel putin o persoana din echipa; Diploma de electrician și sau experiență în domeniu; Avantaj autorizatie ANRE; Disponibilitatea de a călători; Seriozitate și punctualitate; Permis de conducere și mașină - constituie un avantaj. Pentru a aplica și pentru a afla mai multe detalii trimite CV-ul la adresa de mail sau ne puteți contacta la numărul de telefon
-
Atenție! Nu raspundem la mesaje! Citiți anunțul in totalitate! Sc Marigin Fresh Srl, angajează vânzătoare casieră pentru magazinul de legume-fructe. Magazinul este situat in Arad, Micalaca (Str Voinicilor) vizavi de Profi. Angajam full time (8ore zi). Cu contract de munca! Postul necesita un minim de experienta ca vânzătoare casiera. Program: Luni-Sambata Duminica liber. Salar 3.000lei Net plus Sporuri. Salariul este negociabil in sus in cazul persoanelor cu experiență mare in domeniu, care cauta un loc de muncă stabil si longeviv. Pentru mai multe informatii nu ezita sa ne contactezi telefonic la numarul din anunt. Atenție! Nu raspundem la mesaje! Nu avem posibilitatea de a vedea CV-urile trimise pe OLX.