Anunțuri
Locuri de munca Nivel de studii: Calificat Disponibil din: 2020-06-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam vopsitor industrial pentru fabrica din Baicoi . Salariu motivant, bonuri de masa, asiguram transport pe directiile: Moreni, Campina, Valenii de Munte, Ploiesti, Slanic Prahova.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Permis categoria D - Atestat Transport Persoane - Cunoașterea legislației specifice conducătorilor auto - Disciplină în cadrul programului de lucru - Disponibilitate la program flexibil - Disponibilitate pentru deplasări De asemenea, dacă ești o persoană cu bune capacități de comunicare, cu multă seriozitate ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Transportul muncitorilor catre santiere - Efectarea transportului de persoane în condiții de bună siguranță - Respectarea regulilor de circulație - Buna întreținere a mașinii de serviciu Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Responsabilități : -coordonează echipele de bucătari barmani si ospătari, stabilește ture de lucru și responsabilități. Asigură funcționarea armonioasă a întregii echipe. - menține legătura cu furnizorii de marfă și servicii, da comenzi, se asigură de bună aprovizionare a restaurantului - gestionează relația cu autoritățile statului, cu organele de control și Primăria - se ocupă de problemele administrative legate de bună funcționare a restaurantului. Program de lucru 5 zile de muncă cu 2 zile libere. Beneficii: Mașină, laptop, 3 mese pe zi Salariu fix între 1000-1500 Euro net pe lună + bonusuri legate de performanțe.
-
Promovat
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC MARAMYR IMPEX SRL cu sediul in Frasinu, Dâmbovița, angajează 3 sudori și 3 lăcătuși mecanici in conditii avantajoase. Cerinte: experiență de lucru 3-5 ani, minim 10 clase și nivel avansat de limba engleza.
-
Angajam reglor pe masini de poansonare si indoire cu comanda numerica Sarcini : - Reglarea utilajelor de stantare, pregatirea sculelor, inserarea sculelor in turela si reglarea sculelor specifice - Realizarea piesei cap de serie si GO pentru productia in serie - Verificarea si intretinerea sculelor de decupare Experienta : - Cautam persoane cu experienta in domeniul mecanic, pentru a facilita intelegerea modului de functionare al utilajelor - Se ofera formare la locul de munca Program de lucru :2 schimburi Beneficii *Transport asigurat sau decontat * Tichete de masa - 35 lei zi lucratoare * Card pentru servicii medicale de preventie si profilaxie gratuite
-
Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF. Publi24_1613811509
-
Candidatul Ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Contabil, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții; - Cunoștințe și experiență relevantă de minim 2-5 ani în contabilitate; - Absolvent studii superioare economice; - Cunostinte: operare PC, contabilitate financiara; - Bună capacitate de organizare și analiză; - Bune abilități de comunicare; - Responsabilitate și integritate; - Spirit de echipă, implicare, proactivitate; - Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limita. Misiunea principală: realizează activități de contabilitate pentru companie. Raspunde de prelucrarea si inregistrarea contabila a datelor inscrise in documentele justificative in concordanta cu procedurile interne si cu regulile legislatiei din Romania, Descrierea jobului Responsabiliăți: - Înregistrează corect și la timp în soft, operațiunile financiar-contabile alocate, cu respectarea planului de conturi în vigoare și cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor și cheltuielilor; - Experienta in programul de contabilitate SAGA. - Efectuează operațiuni și înregistrări financiar-contabile( leasing, achiziții interne importuri); - Efectuează plăți bancare interne și externe; - Inregistrări contabile și întocmește rapoarte de control; - Efectueaza inregistrari privind achizitii mijloace fixe, intocmește planul general de amortizare și efectuează înregistrările lunare privind cheltuielile cu amortizarea; - Efectuează reconcilieri de solduri. - Contribuie la întocmirea și înregistrare Declarațiilor Fiscale și Situațiilor financiare de contabilitate (lunare, trimestriale, semestriale, anuale); -Furnizează informații pentru închiderile de lună. -Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile ; - Participa la organizarea si monitorizarea desfasurarii inventarierii anuale a patrimoniului - Arhivează documentele financiar-contabile - Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei; - Activități administrative. Dacă ești pregătit pentru o astfel de provocare, ai experiență în domeniu și ești un adevarat lider, atunci clar acest rol este pentru tine! Salariu motivant; tichete de masa;
-
Societate comerciala angajeaza conducator auto in conditii avantajoase.
-
Angajam soferi profesionisti categoria C+E cu ADR cisterne, pentru distributie produse petroliere , din zonele Brasov,Sibiu,BIHOR,ARAD. Oferim salariu competitiv ,loc de munca sigur pe termen lung . Oferim conditii bune de lucru,masini noi, bonusuri ,diurne ,se lucreaza doar la program,
-
Doamna cu experiență,doresc să îngrijesc bătrân ,bătrână in regim intern,poate să fie și rural( Nr telefon )
-
Profi ,srada Câmpului 136,Manastur angajează casier. .Salar 2100 ron net și bonuri de masa în valoare de 30 lei.Programul este 8 ore in 2 schimburi, o săptămână dimineața, o săptămână după masa.6:30 -15:00,respectiv 14:00-22:30.5 zile zile se lucrează și 2 zile sunt libere,al treilea weekend liber.Cer și ofer seriozitate.
-
Salon cu clientela de 20 ani anjqjqm urgent coafeza si frizer cu experienta. Program o zi cu o zi un weekend liber unul lucrat.
-
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie din Timisoara, o persoana pentru postul de Achizitor. Candidatul ideal: -cunostinte in domeniul achizitiilor de materii prime si materiale , aptitudini de negociere, capacitate si abilitate in a intelege ceea ce comanda si receptioneaza - operare PC: cunostinte solide MS Office - abilitati personale: onest, fire comunicativa, capacitate de organizare, persoana orientata spre rezolvarea problemelor, abilitati de lucru in echipa -cunostinte de limba engleza, cel putin la nivel mediu Responsabilitati: - prospecteaza piata in vederea identificarii unor noi furnizori; -gestioneaza, completeaza si actualizeaza permanent baza de date a furnizorilor; -participa la actiunea de evaluare si selectare a furnizorilor; - participa la contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat; - negociaza conditiile comerciale din contracte, in special preturile de achizitie si termenele de livrare cu furnizorii; supervizeaza derularea lor - identifica necesarul si efectueaza comenzile la furnizori; - se ocupa de partea logistica pentru livrarile care nu au transportul asigurat de catre Furnizor prin folosirea aplicatiei Bursa de transport; - urmareste confirmarile de comanda si livrarile la termenele solicitate de la furnizori - informeaza furnizorii cu privire la neconformitati si organizeaza returul marfurilor neconforme; - coordoneaza activitatea gestionarilor de magazii SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.easta procedura.
-
ShinHeung Electronics is a multinational company specialized in producing electric car battery parts, stamping, plastic injection components and precision tooling for press. Responsabilitati: - Efectueaza masurarea pieselor prelucrate si stabileste individualizeaza piesele neconforme fata de piesa acceptata de client. -Asigura separarea completa a pieselor neconforme fata de fluxul pieselor conforme. -Respecta procedura de control tehnic de calitate din cadrul Sistemului de Management Integrat al Calitatii la nivelul firmei. -Efectueaza monitorizari si analize specifice in scopul cresterii calitatii productiei CV-urile se pot trimite pe adresa de e-mail: Pentru mai multe detalii, va stam la dispozitie la nr. de telefon: .
-
Esti pasionat de hrana pentru animale ?iti doresti sa produci hrana pentru animale si sa vinzi ?sau sa cresti animale ?atunci putem discuta o oportunitate Avem un proiect pentru infiintarea unei sectii FNC pentru mancaruri furajere :animale,peste,pasari etc Avem o moara de cereale in loc Orlesti Dorim sa colaboram cu cineva interesat pentru vanzare directa catre persoane fizice juridice si diverse ferme in jud Valcea Salariu fix +comision din vanzare +procent din business daca este interesant Se ofera masina de serviciu 3000 salariu fix +bonus
-
Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Estul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele,(aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe - Experiență demonstrată în bucătărie - Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) - Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. - Pasiune pentru gătit - Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie veți lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să aveți experiență în tăierea și gătirea produselor și să știți cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - salarizare între 12,36 - 14,03 EUR oră - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 35,58 euro săptămână - transport gratuit între cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) gratuită - contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar. FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE!
-
Descrierea jobului Derularea activitatii de gestionare a magazinului: etichetarea marfurilor, verificarea preturilor, inventarierea produselor aflate in gestiune; Aprovizionarea corecta si eficienta, in conformitate cu standardele companiei, a spatiilor de expunere si depozitare din magazin; Expunerea produselor in magazin si rearanjarea acestora ori de cate ori este nevoie; Servirea amabila si orientata către client; Utilizarea corecta a casei de marcat, a programului de gestiune si a instrumetelor de plata. Urmarirea incasarilor pentru fiecare client in parte si luarea masurilor necesare pentru a incasa la timp; Insusirea cunostintelor cu privire la produsele si caracteristicile lor tehnice; Menținerea unei relații profesionale și amabile cu clienții. Candidatul ideal Bune abilitati de comunicare si relationare; Cunostinte de utilizare a calculatorului; Inclinatie spre domeniul tehnic; Orientare catre gasirea de solutii; Flexibilitate in lucrul cu clientii; Experienţă in vanzari; Mai multe detalii la numarul de telefon sau CV la adresa de email
-
Eliomarket angajeaza lucrator comercial, doamna cu aspect placut. Responsabilitati : consiliere clienti,receptie si manipulare marfa, pozitionare si asezare corespunzatoare produse pe rafturi, etichetare si aplicare preturi, curatenie in magazin. Program : norma intreaga 8 ore 14.00 - 22.00 sau jumatate norma 4 ore 18.00 - 22.00. Experienta constitue un avantaj. Perioada de proba o luna sau mai putin, functie de insusirea aptitudinilor necesare de catre candidat. In perioada de proba salariu minim pe economie, iar dupa va fi negociabil.
-
Căutăm un montator talentat și dedicat să se alăture echipei noastre.Dacă ai experiență în utilizarea in condiții de siguranță a bormașinei și a altor unelte necesare pentru montarea sinelor si galeriilor pentru perdele, a subansamblelor și ești pasionat de munca precisă și de calitate, te invităm să aplici pentru acest post.Responsabilități:- Montarea și instalarea galeriilor perdelelor conform specificațiilor și cerințelor clienților- Utilizarea corectă și în condiții de siguranță a bormașinei și a altor unelte necesare pentru montare- Asamblarea și montarea pieselor conform planului de montaj- Utilizarea instrumentelor și echipamentelor specifice pentru montaj- Respectarea standardelor de siguranță și calitate- Colaborarea cu echipa pentru a finaliza proiectele la timpCerințe:- Experiență anterioară în domeniul montajului constituie avantaj- Abilități în utilizarea bormașinei și a altor unelte necesare pentru montare- Cunoștințe despre tehnicile de montaj și utilizarea instrumentelor specifice- Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă- Atent la detalii și abilități bune de rezolvare a problemelor- Permis conducere categoria B oferim:- Salariu competitiv, în funcție de experiență și abilități- Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei- Mediu de lucru plăcut și echipă prietenoasă- Training și suport în procesul de integrare- Program 8 ore, de luni pana vineri, sambata 5 ore salariu 2700 ron NET sau posibilitate de part time ! Dacă sunteți interesat și considerați că îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul actualizat și o scurtă prezentare a experienței dumneavoastră relevante sau să ne contactați la numărul de telefon.Vă mulțumim anticipat pentru interesul acordat și vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii.
-
Firma, angajam montatori aer condiționat, instalatori centrale termice și sanitare. Oferim salariu și bonusuri de performanta.
-
Angajez șofer categoria C+E, prelată se lucrează numai pe zona de vest în fiecare seara acasă... Sâmbăta și Duminica liber salariul 6000 de lei. Mai multe detalii la telefon !
-
-ofer post receptioner. cerinte-diploma de receptioner-daca nu ,calificare la locul de munca-finalizata cu diploma-suntem acreditati pentru specializare. - cunoasterea limbii engleze,avantaj -cunoasterea inca aunei limbi de circulatie internationala -absolvent a Universitatii de Geografia turismului-avantaj -cunoasterea programului de gestiune hoteliera Hostware-avantaj -ablitati de comunicare -atitudine pozitiva fata de munca -posibilitatea de a lucra in ture de zi/noapte -aptitudini de marketing. -corectitudine -posibilitati de adaptare la munca individuala si colectiva -responsabil-modalitati de facturare, plata,casa -
-
Angajez lucrători cu experiență în domeniul instalațiilor termice și sanitare . Cerințe: - Limba engleză - experiență > 5 ani < - permis de conducere categoria B Salariu : 2700-3000 Euro CONTACT: