Anunțuri
Locuri de munca Nivel de studii: Calificat Disponibil din: 2021-03-03 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru echipaje transport valori: soferi autospeciala transport valori. Locatia postului: Soseaua Nicolina, Nr. 223C, Iasi Persoanele interesate sunt rugate sa ne lase un mesaj cu CV date de contact. CERINTE POST: Studii medii; Disponibilitate de lucru in ture; Permis de conducere categ. B+C, preferabil cu atestat de transport marfa si experienta profesionala minim 3 ani; Cazier auto curat. DESCRIEREA JOB-ULUI: conducerea autoblindatei cu care efectueaza transportul de valori, cu respectarea legislatiei in vigoare si a procedurilor interne; colaborarea cu agentii de securitate transport valori din echipaj. OFERTA (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; spor de fidelitate; posibilitate ore suplimentare - platite 200%. 22 zile concediu de odihna platit an; abonament servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru gratuita, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Curs sau școală profesională calificare strungar - Minim 5 ani experință pe o poziție similară De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Executarea operatiunilor de prelucrari mecanice: gauriri, zencuiri, filetari, etc. - Prelucrarea pieselor de diferite forme si marimi aducandu-le la dimensiunile, acuratetea si finisajul de suprafata specficate - Studierea desenelor de executie in baza comenzii primite pentru a evalua specificatiile reperelor de prelucrat si pentru a stabili tehnologia de prelucrare detaliata pe operatii, scule si materiale necesare - Efectuarea intretinerii, repararii sau inlocuirii aparatelor cu care lucreaza - discuri si pietre abrazive, scule aschietoare, dispozitive de fixare si calibrare, sabloane, aparate specifice de masura si control - Interpretarea și utilizarea documentației tehnice Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Educatie: - Liceul cu sau fara diploma de bacalaureat. - Diploma de calificare pentru meseria de electrician sau echivalent Experienta: - Minim 1 an in domeniul electricii - electrician sau un rol similar Cerinte: - Carnet conducere categoria B - Experienta dovedita ca electrician sau intr-un rol similar, minim 1 an - Atentie la detalii - Rezistenta fizica buna si capcaitatea de a lucra in diferite conditii - Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa - Cunostintele de instalatii, experienta si acreditarile aditionale sunt un plus Descrierea jobului: - Raporteaza direct supervizorului (Inginer & Sef de echipa) - Realizeaza trasee electrice si de instalatii apa pentru piscine si bazine cu apa - Instalarea si asamblarea sistemelor de tratare a apei, conducte, inclusiv fitinguri, supape de siguranta, valve electrice si alte componente - Instalarea si efectuarea de probe de functionare a echipamentelor pentru filtrarea si tratarea apei (pompa, filtru, panou de comanda,valve electrice, pompe de caldura etc.) - Lucreaza in echipa pentru a asigura finalizarea eficienta si la timp a proiectelor - Respecta standardele de calitate si siguranta in timpul lucrului - Posibile delegatii de zi in zona Bucurestiului Ilfov si zone limitrofe - Program de lucru: 7.00 16.00 Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial atractiv - Bonusuri in functie de performanta - Telefon de serviciu - Diurna si cazare pentru deplasari - Stabilitate si posibilitati de dezvoltare pe termen lung
-
Promovat
SERVIS AUTO DORESTE SA ISI MAREASCA ECHIPA -ANGAJAM TINICHIGIU AUTO - VOPSITOR AUTO PROGRAM DE LUCRU DE L-V 8-17 SALARIU ATRACTIV
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam Primitori-Distribuitori pentru gestiunea fluxului fizic de piese, materiale si scule - industria automotive. Efectuarea activitatilor specifice pentru gestiunea stocurilor (intrari iesiri); stocarea si colectarea marfurilor. Posturile sunt pentru Titu Dambovita on-site.Asiguram transport catre Titu - Dambovita cu plecare din Mioveni; Pitesti; Topoloveni; Gaesti; Targoviste; Ploiesti; Bucuresti. Profil: Absolventi studii medii: Scoli profesionale; Licee industriale. Spirit analitic Atentie la detalii Capacitatea de a asimila noi proceduri Utilizare dispozitive scanare coduri de bare Experienta in gestiunea fizica a stocurilor si fluxul de intrari-iesiri repere. Beneficii: Contract perioada nedeterminata Pachet salarial motivant Tichete masa Prime Paste si Craciun Abonament servicii medicale Parteneriat servicii stomatologice Parteneriat servicii oftalmologice Transport asigurat
-
Firma de construcții, angajam faintari, Rigipsari și zugravi . Salarii atractive si competitive. Rog si ofer seriozitate.
-
Promovat
Daca esti in cautarea unui loc de munca permanent si ai experienta in bucatarie, noi te asteptam in restaurantul nostru din Constanta. Avem nevoie de o persoana serioasa si muncitoare, careia sa ii placa bucataria. Noi ii oferim salariu atractiv, cazare, mancare si un mediu de lucru placut. Te asteptam in echipa noastra.
-
Hotel 4* Sinaia angajeaza receptioner (a), camerista si lucrator in bucatarie.
-
Firma de transport din Oradea, angajeaza soferi profesionisti, categoria C+E, pentru transport intern. Cei interesati trebuie sa aiba domiciliul in judetul Bihor.
-
Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18.
-
Promovat
RESPONSABILITATI - Intocmirea ofertelor de pret in baza cererilor primite de la beneficiari; - Analiza, selectia si negocierea ofertelor primite pentru materiale, echipamente si lucrari - Verificarea corectarea listelor de cantitati din planuri - Urmarirea executiei proiectelor si a echipelor de executie - Propunerea de solutii constructive pentru lucrari de instalatii CERINTE - Studii superioare tehnice (Instalatii in Constructii); - Experienta ca inginer ofertare executie instalatii HVAC si Sanitare constituie un avantaj - Cunostinte desen tehnic, operare PC (MS Office, AutoCad); - Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj - Capacitatea de a lucra independent, fara supervizare sau indrumare, dar si in echipa - Personalitate energica si flexibila. BENEFICII OFERITE - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial motivant in functie de experienta
-
Angajam vanzatoare cofetarie in Bucuresti Sector 2. Descrierea jobului: activitati specifice pregatirii magazinului comunicarea cu clientii prezentarea si vanzarea produselor gestionarea casei de marcat procesarea comenzilor si intocmirea documentelor specifice verificarea stocului si raportarea activitatii de vanzare respectarea normelor igienice si protectia muncii. Cerinte candidat: persoana dornica de un loc de munca stabil comunicativa serioasa ordonata corecta harnica responsabila atenta la detalii imaginatie tinuta impecabila punctuala Conditii: experienta in domeniu reprezinta un avantaj loc sigur de munca salariu atractiv corespunzator cu experienta program de lucru o zi cu o zi 2 cu 2
-
Cautam sa ne marim echipa cu un coleg care are experienta in pregatirea comenzilor online. Persoana potrivita pentru acest post trebuie sa stie sa utlizeze un program de facturare si sa emita documente de transport (AWB). Fisa postului: facturare comenzilor online pregatirea comenzilor (impachetarea in colete) aranjarea produselor in depozit Orar de lucru 8 ore zi, de luni pana vineri, intre 9.30 si 18.00 (include 30 minute pauza) Nu se lucreaza in weekend
-
Admiral srl Oltenita angajeaza vanzator in domeniul articolelor de pescuit pentru magazinul Rama si Cartusul situat in mun.Oltenita Bdul.Republicii nr.16 Hala Piata Centrala ; Descrierea postului: Va desfășura activitatea de vânzări en-detail în magazin, oferind consultanță pentru client Reprezintă și promovează produsele în concordanță cu strategia companiei Cerințe: Experiența în domeniul vânzărilor constituie un avantaj Cunoștiințe de pescuit reprezintă un avantaj Cunoștiințe de operare PC minim ; Beneficii: Oportunitatea de a face parte și a dezvolta cariera într-o echipă dinamică Pachet salarial atractiv CV-urile completate in detaliu + foto color se depun NUMAI prin posta la adresa bdul.Republicii nr.50 mun.Oltenita sau prin email : admiral.oltenita(@)gmail.com;
-
Cautam un coleg pentru pozitia de - INGINER TEHNOLOG Candidatul ideal Ai absolvit o facultate cu specializarea în industria alimentară (sau similară) şi îţi doreşti o carieră în acest domeniu? Noi, la Voipan, căutăm un o super coleg colegă pentru departamentul nostru de producţie din Câmpina, jud. Prahova, unde tu vei avea un rol foarte important în planificarea şi coordonarea eficientă a producţiei. Ne dorim ca tu: Să fi absolvit o facultate cu profil în tehnologia alimentară sau similar; Să ai experienţă în producţia alimentară, de minim 1-5 ani (preferabil in tehnologia produselor de cofetărie, patiserie, brutărie); Să iţi doresti sa inveti si sa iţi imbunătătesti activitatea proprie şi a celor din jur Să poti coordona şi sprijini in dezvoltare o echipa; Să fii orientat ă către obţinerea de rezultate, sa ai iniţiativă şi atenţie la detalii; Să ai abilităţi de organizare, planificare şi comunicare; Să ai cunostinte de legislatie sanitar veterinara, norme si reguli de igiena ; Să ai cunostinte de operare MS Office ; Descrierea jobului Responsabilităţi: Coordonarea departamentului de producţie, dupa finalizarea instruirii; Planificarea eficientă a producţiei ( lunar săptamânal zilnic) şi asigurarea resurselor umane şi materiale necesare; Colaborarea cu seful de sectie in vederea intocmirii necesarului de aprovizionare tinand cont de stocurile existente; Respectarea procedurilor retetelor si instructiunilor de fabricatie pentru fiecare tip de produs si actualizarea lor in conformitate cu modificarea parametrilor de calitate a materiei prime; Focus pe imbunătătirea calitătii proceselor şi a produselor ; Monitorizarea parametrilor calitativi si de siguranta alimentului pentru produsele finite ,materiile prime, materialele auxiliare si ambalajele introduse in fluxul tehnologic, in concordanta cu documentatiile tehnice de produs; Asigurarea suportului tehnic pentru implementarea de produse şi fluxuri de producţie noi; Analizarea si imbunătătirea continuă a costurilor de producţie; Asigurarea respectarii procedurilor bazate pe principiile HACCP pe fluxul tehnologic; Efectuarea de inregistrari in documentele sistemului de trasabilitate; Asigurarea livrarii produselor finite in conformitate cu cerintele legale si ale clientilor ; Identificarea si tratarea neconformitatilor pe intreg fluxul de productie; Verificarea reclamațiilor în legătură cu problemele de calitate ale produselor; Efectuarea de verificari și întocmirea fișelor de produs; Verificarea intocmirii documentelor de evidenta primara si centralizarea acestora in raportele de productie; Verificarea modului de ambalare și etichetare a sortimentelor de produse finite, lotizarea și depozitarea acestora; Asigurarea aplicarii normelor de protectia muncii, protectia mediului, de prevenire si stingere a incendiilor; Verificarea igienei preoperațională, operațională și postoperațională a spațiilor de producție, utilaje, vestiare, etc; Instruirea personalului din depozit conform Planului anual de instruiri si ori de cate ori considera necesar; Păstrarea confidenţialitatii informaţiilor şi a documentelor legate de firmă. Descrierea companiei Acum mai bine de 25 de ani am indrăznit sa facem bunătăţi pe care ni le doream dar nu le găseam de cumparat. Azi continuăm aceasta traditie a produselor proaspete fabricate zilnic şi inca ne dezvoltăm pe toate cele patru segmente in care activam cu ajutorul unei echipe pasionate formate atat din colegi la inceput de drum cat şi din mulţi colegi cu o bogată experienţă. Suntem in permanentă cautare a unor oameni talentaţi şi dornici de face bunătăţi cu multa pasiune, fie ca au experienţa sau sunt dornici sa o dezvolte impreună cu noi. Beneficii: Instruire intensiva, care sa iţi permită sa preiei aceasta pozitie rapid; Un mediu de lucru provocator, cu o echipă entuziastă si ambitioasa aflata intr-o continua expansiune; Posibilitatea de avansare profesională, durata depinde de viteza ta de invăţare Reducere la produsele noastre delicioase; Un salariu motivant si tichete de masă. Daca vrei sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne un CV la adresa de mail: sau ne poti contacta la numarul de telefon:
-
Angajam asistenți și asistente în Germania. Detalii ofer la tel sau wapp. Program zilnic 8-17
-
Angajam personal bucatarie,zona preparare,montare,etc ajutor bucatar,operator bucatarie,montator
-
Descrierea postului. Punctul de lucru se afla situat in Targoviste in proximitatea Spitalului Judetean de Urgenta. 1.Activitate de birou -program de 8 ore -gestiune -contabilitate primara -operare PC -intocmeste documente facturi contracte -administreaza punctul de lucru 2.Activitate de teren -conduce masinile firmei(preluare parada catering) -participa la activitatile din teren(preluari manipulari depuneri),evenimente funerare,catering -activitati extra program Cerinte: -nationalitate romana -casatorit -optional(stagiu militar) -liceu+diploma bacalaureat -permis conducere experienta minim 5 ani -experienta in vanzari minim 3 ani -fara antecedente penale -cazier judiciar -disponibilitate extra program -abilitati de comunicare -spirit de echipa Oferim. -contract de munca -salariu de baza+comisioane -echipament de lucru -echipament de protectie -telefon servici -posibilitati promovare avansare -scolarizari,trainiguri,etc
-
Descriere post. Activitate birou: -gestiune magazin -operare PC -contabilitate primara(vanzari facturi contracte,etc) -intocmire contracte,dialogare comunicare clienti -colaborare dialogare colegii firma -implicare teritoriala jud.Dambovita,promovare,etc. Cerinte: -varsta 30-40 ani -casatorita -liceul+diploma bacalaureat -experienta in vanzari minim 3 ani -prezenta agreabila -abilitati comunicare -spirit de echipa Se ofera: -8 ore activitate de birou -contract de munca -salariu baza+comisioane din vanzari -echipament de lucru -telefon de servici -posibilitati avansare -cursuri,traininguri
-
sofer cu experiență,permis cat b c ce,cazier juridic și auto fără evenimente,solicit angajare intern sau tur-retur
-
Crew Agency Hungary recruteaza ospatari, bar ospatari, bucatari , cameriste, receptioneri cunoscatori de limba germana , cu experienta in domeniu pentru vapoare de croaziera pe fluvii in Europa sau pe mare.Salarii competitive! Cei interesati sant rugati sa trimita cv pe adresa: sau suna la
-
Căutăm bucătari care să lucreze în IOlanda sau Irlanda! Dacă vorbești engleză și ai cel puțin 2-3 ani de experiență ca si bucatar, te căutăm! Alătură-te nouă și devine membru al unei super-echipe! Așteptăm CV-uri cu poza ale candidatilor pentru funcțiile de bucatar, bucatar chef ( chef de partie) în următoarele domenii: Restaurante olandeze, hoteluri Restaurante și hoteluri în Irlanda Ceea ce oferim: contracte de muncă pe durată determinată (6-9-12 luni) se asigură cazare și masă ajutam sa-ti faci aranjamente de călătorie asistență în administrarea completă oportunitate de câștig: 11-13 euros oră Conditii de angajare : experiență profesională anterioară în același loc de muncă Cunoașterea limbii engleze Dacă consideri că îndeplinesti criteriile de mai sus și doresti să aplici sau pentru mai multe informatii despre aceasta oportunitate te rugam sa trimiți CV-ul la adresa : crew( arond) crew.hu !
-
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
- cunostinte AutoCAD; Arhicad - experienta in domeniu minimum 0-1 ani; - intocmeste desenele in AutoCAD pentru documentatiile de avize, pentru proiectele tehnice de arhitectura, instalatii, etc.; - cunostinte MsOffice; Intocmeste, depune si ridica documetatii avize - comunica eficient cu partenerii implicati in proiect (clienti, colegi, contractori). - are o fire deschisa si bun spirit de echipa; - da dovada de colegialitate si altruism; - poseda o mare dorinta de a invata si de a se perfectiona; - cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj; - cunostinte tehnice in domeniul constructii constituie un avantaj. Salariul oferit: 3500-4000 net luna in functie de competente