Anunțuri
Locuri de munca Nivel de studii: Calificat Disponibil din: 2021-08-12-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutăm colegi harnici și pricepuți pentru postul: Pickeri pentru Edenia Distribution Center din Campia Turzii. Vino în echipa Macromex și alătură-te celor care pregătesc comenzile pentru livrarea a peste 1000 de clienți zilnic. VENIT NET GARANTAT: Picker - 3420 lei Net Toate pozițiile au bonus de performanță neplafonat, în funcție de productivitatea fiecăruia + spor ore suplimentare, ore de weekend, ore de noapte. Beneficii: Abonament la rețeaua Medlife, tichete de masa in valoare de 35 ron zi lucrata, valoare totala de 735 lei luna + pachete cu produse si tichete cadou de 300 RON cu ocazia Sarbatorilor, 8 Martie, 1 Iunie, transport asigurat sau decont combustibil, bonus recomandare 150 Eur pentru pozitii similare, Bookster. Ce trebuie să știi? Depozitele sunt cu temperatura controlată (-24 C) echipamentele de lucru asigura protectie termica pana la 49 C, activitatea in depozit nu presupune efort fizic intens. Utilajele si echipamentele de lucru sunt de ultima generatie (lize, transpalete electrice). Se lucrează în 2 schimburi, program flexibil și inegal. Dacă vrei să afli mai multe informații despre posturi, nu ezita să ne contactezi la numărul de telefon din profi, în intervalul L-V: 09:00 16:00 sau aplica aici. Alege să faci parte din echipa noastă unde lucrăm în siguranță și livrăm doar performanță! MACROMEX Oameni mari, Ambiții mari, Branduri mari! P
-
Promovat
Cerințe: Experienta d lucru pentru conducerea mai multor tipuri de stivuitoare transpalete vectori reprezinta un avantaj; Atentie distributiva si capacitatea de a urma instructiuni precise; Bune abilitati d comunicare si d lucru in echipa, spirit d initiativa si abilitati d invatare; Capacitate d adaptare rapida la solicitarile specifice postului; Autorizatie valabila reprezinta un avantaj. Responsabilități: Manipularea, transportarea, incarcarea, descarcarea cu ajutorul stivuitorului, materii prime, materialele si bunurile societatii; Asigurarea ca materiile prime sa fie depozitate in locatii corecte; Realizarea activitatior de incarcare descarcare, manipulare, depozitare a produselor si ambalajelor in conditii bune folosind stivuitoarele intr-un mod sigur si eficient; Colaborarea cu echipa pentru a indeplini obiectivele operationale; Respectarea procedurilor de depozitare.
-
Promovat
Angajam pentru santierele din Romania si Ungaria montatori sau echipe de montatori acoperis si fatade (tabla trapez, panouri sandwich, termoizolatie si hidroizolatie PVC. Cerinte: 1.calificare, experienta minim 3 ani (obligatoriu), disponibilitate pentru deplasare; 2.Apt pentru lucrul la inaltime; 3.Experienta in manipularea utilajelor specifice (nacele autoridicatoare) 4.Respectarea cerintelor de protectia muncii (obligatoriu) 5.Permisul categoria B constituie un avantaj Oferim: 1.Salariu competitiv 2.Diurna 3.Cazare transport 4.Bonus performanta
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica și Cleme de Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: Școala postliceală Experiența de minim 3 ani pe un post similar Capacitatea fizică de a răspunde la efort Capacitatea de rezolvare a unor sarcini suplimentare, disponibilitatea pentru deplasare la lucrările sucursalei sau în cadrul altor sucursale Desfăşurarea activităţii în condiţiile şi riscurile specificate în fişa postului (ex. lucru la înălţime, în zone cu circulaţie, în apropierea tensiunii). Disciplina în cadrul programului de lucru De asemenea, dacă ești o persoană orientată spre rezultate cu un mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Ce vei face la noi? Urmarirea și verificarea excuției de calitate a lucrărilor și exploatarea corectă și în condiții optime a mașinilor, utilajelor, dispozitivelor de lucru si instalațiilor din dotarea fabricii Efectuarea instructajului periodic privind protecția muncii și al personalului din subordine Întocmirea foii de prezență colectivă, verificarea și răspunderea pentru respectarea programului Urmărirea respectării regulamentului de ordine interioară Răspunderea pentru întreținerea în condiții optime a locurilor de muncă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, și cu posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns aici, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Trimite CV-ul pe adresa de email: Te va contacta colega noastră care recrutează oameni faini, de la departamentul HR, cu care vei avea o discuție super plăcută și de la care vei afla mai multe despre noi. Despre noi: Electromontaj este o companie de construcții-montaj energetice, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400.000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 2.000 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Grupul Electromontaj include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Locații Electromontaj în România: Sediul Central este în București Sucursale în țară: București, Bacău, Craiova, Pitești, Stația de Încercări Stâlpi, București Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați, București Fabrica de Cleme și Armături, Câmpina Locații Electromontaj externe: Sucursale: Republica Moldova, Cipru, Emiratele Arabe Unite, Iordania.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Dorești o investiție profitabilă în afacerea emGuarde si castigi fara riscuri 8.400 Euro l O afacere tip franciză într-o afacere fără riscuri și fără stocuri nevăndute. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere cu implicare 200% MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere cu costuri inițiale minime. Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul dezvoltării afaceri tale. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri. Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.
-
Consultanți vânzări in echipa emGuarde. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
Tehnician sisteme de securitate care să stăpânească bine cunoștințe de configurarea sisteme supraveghere video, alarmare la efracție, sisteme detecție incendiu, rețea date și voce .Sau măcar 2 din 4 enumerate mai sus.
-
Se oferă inclusiv parteneriat, cazare, salarii în funcție de experienta pentru a deschide un restaurant cu 48 locuri si posibilitate maxima pt 60 de locuri pt organizare de evenimente -Parcare 20 locuri Pt detalii sunati la nr de tel.
-
Clientul nostru din kassel-germania angajeaza :sudor mig-mag ,sudor tig[wig],lacatus constructii mec
-SALAR 16-18 EURO/ORA BRUT FUNCTIE DE EXPERIEMTA , -DIURNA 29EURO/ZI -12,5-13 SALARII 30 ZILE CONCEDIU, -6 LUNI SE PLATESTE CHIRIA, -PENSIE SUPLIMENTARA DE FIRMA, -CONTRACT CU FIRMA GERMANA INFORMATIILA TELEFON:
-
Pentru zona Renania-Palatinat si Hessen Sofer numai local in Distributie 7,5,12 ,40 T Program- Luni - Vineri Salariu 2400 euro (7,5 T) cu atestat de marfa si card tahograf Distributie instalatii sanitare 2500 (12 T ) cu atestat de marfa si card tahograf Distributie frigidere etc 2700-2800 (40 T ) cu atestat de marfa si card tahograf Distributie Lidl , Aldi Cazare singur in camera contra cost 400
-
Angajam barman profesionist, care să dețină abilități exceptionale de relaționare și socializare, cunoștințe tehnice și teoretice solide, dexteritate, viteză de lucru, și creativitate pentru cocktail-urile delicioase preparate si nu numai. Pentru detalii, contactați-ne telefonic.
-
Angajam sofer categoria d cu experienta pe microbuz sau autocar. Rute: Drobeta-Timisoara, Drobeta-Motru, Targu jiu-Timisoara. Domiciliu Drobeta Turnu Severin,Motru, Targu Jiu.
-
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Disponibil online
Manager transport marfa (PDM), Manager transport persoane (PDP), Manager TAXI/Regim inchiriere
Detin certificat de competenta profesionala manager transport marfa (PDM), persoane (PDP) si TAXI/Regim inchiriere(BOLT, UBER), cu experienta in domeniu. Doar part-time, de la distanta. Cunosc engleza si germana, scris si vorbit, nivel avansat, atestate. Detin cunostinte de utilizare a calculatorului, atestat. Detin permis de conducere categoria B. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ma contactati! 0 .7 .3 .6 .4 .7 .7 .9 .1 .3
-
angajez 2 fete pentru bistro- restaurant , Program flexibil . Din Cumpana de preferat . Contract de munca pe perioada nedeterminata, se lucreaza trei zile pe saptamina salariu avantajos, bonuri de masă. pentru fiecare zi lucrata tel. pentru detalii,
-
Santiere navale : - tamplari mobilier yachturi 14 - 16 Eur ora - NET - lacatusi confectii metalice montaj carene nave - yachturi , 15 -16 Eur ora NET - Sudori aluminiu , yachturi , cu certificate de sudura 131 , 16-17 Eur ora NET Service auto : - mecanici , vopsitori , tinichigii , pregatitori - auto camione remorci - 14 - 17 Eur ora NET Pentru toate locurile de munca se cere : Experienta de min 3 ani , in meserie . Cunostinte limba engleza germana , nivel mediu . Permis auto B Masina personala este un avantaj Salariul este in functie de experienta Cazare si asigurari , platite de angajator Cazare - singur in camera . Plata salariului , saptamanal in contul personal Contract olandez Persoanele interesate , pot trimite o scurta prezentare , sau CV , prin mesaj sau prin aplicatiile siteului . Cazarea
-
SC Bya & Aly Spedition SRL din Curtea de Arges, angajeaza sofer de camion 40t C+E (PRELATA)pe teritoriul Romaniei. CONDITII: - Se lucreaz la prelata - Salarizare 6000 lei + diurna 50 lei zi ( poate creste pana la 8000 în funcție de experienta și performanta ) - Cursele se desfasoara pe tot teritoriul Romaniei - Weekend-urile acasa, se lucreaza ocazional sambata,respectand pauzele de 24h si 45h - Se lucreaza la program si fara depasire tonaj CERINTE: - permis cat. C+E; - atestat marfuri generale; - vizita medicala + aviz psihologic - card tahograf - seriozitate - experienta minim 1 an prelata ( intern ) - cunoastere timpi conducere Masina pentru care se cauta sofer este mai veche manuala si diagrama dar foarte curata,cu toate dotările necesare.(frigider,invertor,cuptor etc) Pentru detalii suplimentare va rog sunati.
-
Cautam un coleg pentru pozitia de - INGINER TEHNOLOG Candidatul ideal Ai absolvit o facultate cu specializarea în industria alimentară (sau similară) şi îţi doreşti o carieră în acest domeniu? Noi, la Voipan, căutăm un o super coleg colegă pentru departamentul nostru de producţie din Câmpina, jud. Prahova, unde tu vei avea un rol foarte important în planificarea şi coordonarea eficientă a producţiei. Ne dorim ca tu: Să fi absolvit o facultate cu profil în tehnologia alimentară sau similar; Să ai experienţă în producţia alimentară, de minim 1-5 ani (preferabil in tehnologia produselor de cofetărie, patiserie, brutărie); Să iţi doresti sa inveti si sa iţi imbunătătesti activitatea proprie şi a celor din jur Să poti coordona şi sprijini in dezvoltare o echipa; Să fii orientat ă către obţinerea de rezultate, sa ai iniţiativă şi atenţie la detalii; Să ai abilităţi de organizare, planificare şi comunicare; Să ai cunostinte de legislatie sanitar veterinara, norme si reguli de igiena ; Să ai cunostinte de operare MS Office ; Descrierea jobului Responsabilităţi: Coordonarea departamentului de producţie, dupa finalizarea instruirii; Planificarea eficientă a producţiei ( lunar săptamânal zilnic) şi asigurarea resurselor umane şi materiale necesare; Colaborarea cu seful de sectie in vederea intocmirii necesarului de aprovizionare tinand cont de stocurile existente; Respectarea procedurilor retetelor si instructiunilor de fabricatie pentru fiecare tip de produs si actualizarea lor in conformitate cu modificarea parametrilor de calitate a materiei prime; Focus pe imbunătătirea calitătii proceselor şi a produselor ; Monitorizarea parametrilor calitativi si de siguranta alimentului pentru produsele finite ,materiile prime, materialele auxiliare si ambalajele introduse in fluxul tehnologic, in concordanta cu documentatiile tehnice de produs; Asigurarea suportului tehnic pentru implementarea de produse şi fluxuri de producţie noi; Analizarea si imbunătătirea continuă a costurilor de producţie; Asigurarea respectarii procedurilor bazate pe principiile HACCP pe fluxul tehnologic; Efectuarea de inregistrari in documentele sistemului de trasabilitate; Asigurarea livrarii produselor finite in conformitate cu cerintele legale si ale clientilor ; Identificarea si tratarea neconformitatilor pe intreg fluxul de productie; Verificarea reclamațiilor în legătură cu problemele de calitate ale produselor; Efectuarea de verificari și întocmirea fișelor de produs; Verificarea intocmirii documentelor de evidenta primara si centralizarea acestora in raportele de productie; Verificarea modului de ambalare și etichetare a sortimentelor de produse finite, lotizarea și depozitarea acestora; Asigurarea aplicarii normelor de protectia muncii, protectia mediului, de prevenire si stingere a incendiilor; Verificarea igienei preoperațională, operațională și postoperațională a spațiilor de producție, utilaje, vestiare, etc; Instruirea personalului din depozit conform Planului anual de instruiri si ori de cate ori considera necesar; Păstrarea confidenţialitatii informaţiilor şi a documentelor legate de firmă. Descrierea companiei Acum mai bine de 25 de ani am indrăznit sa facem bunătăţi pe care ni le doream dar nu le găseam de cumparat. Azi continuăm aceasta traditie a produselor proaspete fabricate zilnic şi inca ne dezvoltăm pe toate cele patru segmente in care activam cu ajutorul unei echipe pasionate formate atat din colegi la inceput de drum cat şi din mulţi colegi cu o bogată experienţă. Suntem in permanentă cautare a unor oameni talentaţi şi dornici de face bunătăţi cu multa pasiune, fie ca au experienţa sau sunt dornici sa o dezvolte impreună cu noi. Beneficii: Instruire intensiva, care sa iţi permită sa preiei aceasta pozitie rapid; Un mediu de lucru provocator, cu o echipă entuziastă si ambitioasa aflata intr-o continua expansiune; Posibilitatea de avansare profesională, durata depinde de viteza ta de invăţare Reducere la produsele noastre delicioase; Un salariu motivant si tichete de masă. Daca vrei sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne un CV la adresa de mail: sau ne poti contacta la numarul de telefon:
-
Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact
-
Terasa VILAS, situata in incinta strandului Neptun, angajeaza pizzer PART TIME sau FULL TIME, pentru detalii sunati la nr. de telefon: zero sapte 2 3 2 1 3 9 1 9 sau zero sapte 4 4 6 9 7 2 4 0
-
Profi ,srada Câmpului 136,Manastur angajează casier. .Salar 2500 ron net și bonuri de masa în valoare de 30 lei.Programul este 8 ore in 2 schimburi, o săptămână dimineața, o săptămână după masa.6:30 -15:00,respectiv 14:00-22:30.5 zile zile se lucrează și 2 zile sunt libere,al treilea weekend liber.Cer și ofer seriozitate.
-
Daca esti o persoana activa si eficienta cand incepi sa lucrezi la un proiect, daca iti place sa fi la inaltime atat pe cladire dar si prin calitatea efortului depus, atunci, esti potrivit pentru echipa noastra. Salariu de inceput: (5000 lei NET, (în mână) + bonuri de masă de 40 lei zi. Vom avea nevoie de ajutorul tau pentru: Asamblare si montare structura metalica la sol sau pe acoperis; Fixare panouri solare; Pregatire circuite si impamantare pana la invertor pe baza proiectului; *cresterile salariale si bonusurile sunt strict dependente de nivelul de implicare, calitatea si numarul de montaje finalizate in fiecare luna. *perioada de proba de 3 luni
-
Angajam electrician Instalari invertor panouri fotovoltaice. Cerinte: -Calificare: in domeniul electric, certificat sau o diplomă in electricitate; -Experientă; -Cunostinte tehnice; -Abilitati de comunicare; -Abilitati de rezolvare a problemelor: trebuie sa fi capabil s identifice problemele si s găseasc solutii eficiente intr- un mod rapid si precis; -Flexibilitate: Deoarece job-ul implica deseori lucrul in diferite locatii, este important s fii flexibil si disponibil pentru a efectua deplasari la locatia clientilor; -Atentie la detalii: Trebuie sa fie foarte atent la detalii, deoarece o greseal minor poate avea consecinte grave în domeniul electric; -Respectarea normelor de siguranta; -Autorizare ANRE - constituie un avantaj; -Permis auto categ B - constituie un avantaj; Responsabilitati: -Se subordoneaza Site Managerului sau Project Managerului; -Vei face executia instalatiilor electrice conform proiectului si specificatiilor proiectantului si a coordonatorului de departament; -Vei face verificării si măsurători pe circuitele electrice; -Vei realiza tablouri electrice cu fară automatizare conform proiectului; -Vei asigura punerea lor in functiune; -Vel asigura suport in masuratorile Pram ; -Postul necesită deplas ri, dar nu deplasări lungi (media fiind de 2-3 zile săptămână - nu sunt necesare saptămânal, ci variaza în functie de proiecte); Beneficii Acordate: -Oportunitati de avansare in interiorul companiei; -Oportunitate de a face parte dintr-o echipă dedicata promovarii unei afaceri durabile si bazat pe valori morale; -Oportunitatea de a contribui la dezvoltarea produselor ecologice de inalta calitate; - Echipament adecvat; - Bonuri de masa;