Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Carnet conducere: B Experienta: Experienta 1-3 ani Doar munca in strainatate

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 8

    Angajăm Stivuitorist Atestat ISCIR pentru Manitou Rotativ

    Angajăm Stivuitorist Atestat ISCIR Operator manitou rotativ Cerinte: - Cazier Curat - Diploma minim 8 clase - Atestat ISCIR minim 1 An - Operatori Manitou Rotativ, Telescopic, Nacela . Salariul atractiv si motivant ! Program de lucru 8 ore , orele suplimentare sunt platite extra ! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati telefonic sau whatsapp !

  • 2

    Angajam Deservent, Manitou Telescopic

    South Equipment SRL, companie specializată în închirierea de utilaje și operatori, caută candidați pentru posturile de , legator de sarcină și operator nacelă.(operator manitou rotativ) Acestea sunt poziții cu responsabilități importante, care necesită experiență în domeniu și cunoștințe tehnice solide. Candidații trebuie să fie siguri pe ei, atenți la detalii și să aibă abilități excelente de comunicare. Santierele sunt atât în România, cât și în Europa, astfel , candidații trebuie să fie dispuși să se deplaseze. Se oferă diurnă pentru deplasări și orele suplimentare sunt plătite extra. Salariul este motivant și atractiv, iar beneficiile includ asigurare medicală și concediu platit. Dacă sunteți interesați să faceți parte din echipa noastră și aveți experiență relevantă, vă rugăm să ne contactati telefonic sau whatsapp www.southequipment.ro

  • 3

    Caut contabil senior

    Societate de contabilitate, din sectorul 5, Zona Pucheni, Bucuresti, cauta un coleg/a nou(a) care sa se alature echipei noastre: Cerinte: - Minim 3 ani experienta intr-o firma sau departament de contabilitate; - Absolvent de studii economice superioare; - Cunostinte de operare PC si Microsoft Office, cunoasterea programului Saga constituie un avantaj - Abilitati de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor si activitatilor zilnice - Atentie la detalii, spirit de echipa, proactivitate si orientare spre rezultate; Sarcini: - Verificarea documentelor contabile lucrate de un contabil primar pe baza unui portofoliu stabilit - Intocmirea balantei de verificare lunare - Intocmirea declaratiilor fiscale lunare sau trimestriale, dupa caz. Beneficii: - Pachet salarial motivant, corelat cu volumul de activitate; - Bonusuri de performanta - Posibilitatea dezvoltarii si fundamentarii unei relatii profesionale de lunga durata - Program flexibil Trimite-ne CV-ul tau la:

  • 7

    Sofer 2300-3000 lei + 1 leu bonus comanda + tichete

    Restaurantul SABROSO angajeaza sofer delivery, atat doamne cat si domni, pentru livrarea preparatelor la domiciliul clientului, responsabil si dornic sa lucreze intr-o echipa dinamica; Oferim: salariu motivant, pe masura experientei! bonus in functie de numarul de comenzi livrate 1 leu comanda, iar media de comenzi livrator este aproximativ 500 pe luna; posibilitati de promovare! contract pe perioada nedeterminata! mediu placut de lucru!

  • Angajam Ingineri in domeniul Electric in Olanda

    Job Vacancy: Technician E&I Rotterdam Are you residing in the vicinity of Rotterdam and do you possess knowledge of electrical engineering? Are you eager to further develop your skills in the field of commissioning within high-, medium-, and low-voltage installations and associated equipment? Then this position of Commissioning Engineer is perfect for you! In this role, you will be responsible for conducting test activities and commissioning of high-, medium-, and low-voltage installations. Responsibilities: Independently install, repair, and maintain installations according to provided specifications and planning. Prepare, verify, and execute test activities for installations. Work independently according to specified specifications and planning. Maintain test protocols, test data, and reports of executed activities. Additionally, closely participate in the delivery of installations. Ensure adherence to specified requirements. Report any deviations during execution and also identify and monitor additional and reduced work. Requirements: Completed technical vocational education (minimum level 3) in the field of Installation Technology or Electrical Engineering, including additional courses. Experience as a technician in Installation Technology. Ability to work independently according to provided specifications and planning. Possession of a valid driver's license (B). VCA diploma is preferred. InAxtion , una dintre cele mai serioase si renumite agentii de recrutare si plasare a fortei de munca din Olanda pe domeniul tehnic angajeaza ingineri electricieni , de preferabil , cu experienta in domeniul petrochimic si sau industrial. Este serioasa deoarece "spun ceea ce fac si fac ceea ce spun", in felul acesta au dezvoltat o relatie de incredere si stabilitate cu angajatii lor astfel incat multi dintre acestia au lucrat la companie pana au iesit la pensie. Iar renumita deoarece au reusit, prin stabilitatea oferita angajatilor, sa atraga in parteneriatele lor proiecte de anvergura si jucatori de talie mondiala ca si colaboratori. CERINTE: cunostinte de limba engleza la nivel mediu permis de conducere valabil doar pentru cetateni membri ai UE BENEFICII: Salariul competitiv va fi stabilit la interviul online direct cu angajatorul olandez, contractul fiind de asemenea semnat direct cu compania. Se ofera masina si de catre companie. Exista optiunea si de a folosi masina personala pentru deplasarea la locul de munca (proiect) existand in acest sens anumite beneficii de ordin financiar. Cazarea este si aceasta oferita de companie, intr-o casa cu bucataria si baia la comun dar intotdeauna singur in camera. Programul este normal dar la unele proiecte se pot face si ore suplimentare, acestea fiind remunerate compensatoriu cu 120% si 150% in functie de cantitate sau de zilele saptamanale efectuate. Sprijin in obtinerea actelor necesare angajarii in Olanda (BSN, VCA, obligatorii pentru domeniul constructiilor conform legislatiei Olandeze) Pentru aplicare puteti trimite CV-ul la numarul afisat , de asemenea puteti suna pentru lamuriri, dar va rog adaugati prefixul +40 inaintea numarului.

  • 6

    Conducator auto profesionist pentru intern si extern

    Societate comerciala angajeaza conducator auto in conditii avantajoase.

  • Proiectant Sisteme de Securitate Curenți Slabi

    EadGrup SRL, angajează INGINER PROIECTANT in Iași cu program Full-Time, experiența minima recomandata este de 1 an. Salariu este negociabil. Locul de munca este la birou + teren. Descrierea Jobului: - întocmește proiecte tehnice de instalații electrice curenți slabi (sisteme detecție si avertizare la incendiu, control acces, detecție si avertizare la efracție, supraveghere video, detecție perimetrala, voce-date) conform standardelor in vigoare pentru toate fazele de proiectare; - elaborează soluții tehnice de proiectare; - propune si implementează soluții si echipamente moderne in documentația de proiectare; - întocmește listele de cantități, de lucrări si echipamente; - avizare interna si la beneficiar a documentației; - face vizite in obiective in vederea întocmirii documentațiilor tehnice pentru sisteme curenți slabi - verifica implementarea soluțiilor tehnice; - emite dispoziții de șantier pentru fiecare modificare apărută in proiecte din momentul începerii lucrărilor si pana la punerea in funcțiune a sistemelor tehnice. Cerințe: - studii superioare finalizate in domeniul ingineriei; - minim 1 an experiența in proiectarea specifica domeniului curenților slabi(sisteme detecție si avertizare la incendiu, control acces, detecție si avertizare la efracție, supraveghere video, detecție perimetrala, voce-date) - bune cunoștiințe AutoCAD, 2d 3d, Revit, Microsoft Office; - limba engleza (scris vorbit) nivel mediu; - spirit de observație si maxima atenție la detalii. - bune abilități de lucru in echipa. - constituie avantaj certificare PROIECTANT SISTEME DE SECURITATE; - constituie avantaj deținere permis auto CAT. B. Oferta: - salariu corelat cu nivelul pieței; - oportunități de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional; - laptop, telefon si altele in funcție de rezultate; - participare la programe de instruire; Ne puteți trimite CV-ul pe adresa de e-mail

  • 6

    Tehnolog nutritionist vanzator

    Esti pasionat de hrana pentru animale ?iti doresti sa produci hrana pentru animale si sa vinzi ?sau sa cresti animale ?atunci putem discuta o oportunitate Avem un proiect pentru infiintarea unei sectii FNC pentru mancaruri furajere :animale,peste,pasari etc Avem o moara de cereale in loc Orlesti Dorim sa colaboram cu cineva interesat pentru vanzare directa catre persoane fizice juridice si diverse ferme in jud Valcea Salariu fix +comision din vanzare +procent din business daca este interesant Se ofera masina de serviciu 3000 salariu fix +bonus

  • 4

    Bucătar în Olanda- Aprilie 2024

    Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Estul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele,(aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe - Experiență demonstrată în bucătărie - Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) - Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. - Pasiune pentru gătit - Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie veți lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să aveți experiență în tăierea și gătirea produselor și să știți cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - salarizare între 12,36 - 14,03 EUR oră - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 35,58 euro săptămână - transport gratuit între cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) gratuită - contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar. FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE!

  • 13

    Angajez montator galerii sine .

    Căutăm un montator talentat și dedicat să se alăture echipei noastre.Dacă ai experiență în utilizarea in condiții de siguranță a bormașinei și a altor unelte necesare pentru montarea sinelor si galeriilor pentru perdele, a subansamblelor și ești pasionat de munca precisă și de calitate, te invităm să aplici pentru acest post.Responsabilități:- Montarea și instalarea galeriilor perdelelor conform specificațiilor și cerințelor clienților- Utilizarea corectă și în condiții de siguranță a bormașinei și a altor unelte necesare pentru montare- Asamblarea și montarea pieselor conform planului de montaj- Utilizarea instrumentelor și echipamentelor specifice pentru montaj- Respectarea standardelor de siguranță și calitate- Colaborarea cu echipa pentru a finaliza proiectele la timpCerințe:- Experiență anterioară în domeniul montajului constituie avantaj- Abilități în utilizarea bormașinei și a altor unelte necesare pentru montare- Cunoștințe despre tehnicile de montaj și utilizarea instrumentelor specifice- Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă- Atent la detalii și abilități bune de rezolvare a problemelor- Permis conducere categoria B oferim:- Salariu competitiv, în funcție de experiență și abilități- Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei- Mediu de lucru plăcut și echipă prietenoasă- Training și suport în procesul de integrare- Program 8 ore, de luni pana vineri, sambata 5 ore salariu 2700 ron NET sau posibilitate de part time ! Dacă sunteți interesat și considerați că îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul actualizat și o scurtă prezentare a experienței dumneavoastră relevante sau să ne contactați la numărul de telefon.Vă mulțumim anticipat pentru interesul acordat și vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii.

  • 9

    Afiliere/colaborare platforme digitale Bolt/

    Societate comerciala afiliaza soferi proprietari de autoturisme pe platformele Bolt si Uber Conditii Atestat de pregatire profesionala in regim de inchiriere de la ARR ITP regim 6 luni la autoturisme pregatite in regim specific tehnic si legal RAR Se ofera Contract de munca prin colaborare cu plata saptamanala de 300 de lei de catre sofer Contract de comodat cu societatea prin care se va percepe comsion de 8% din incasarile nete saptamanale de pe platformele Bolt si Uber. Contractul de combat cu societatea/flota va avea anexat un contract legal de colaborare, pe langa contractul legal de munca, prin care se vor stipula si necogia anticipat conditii diverse de ambele parti prin legislatie. Bacsisurile saptamanale de pe platformele Bolt si Uber nu se vor calcula din totalul net saptamanal, ci se vor plati soferului Comisioanele de afiliere la platformele Bolt si Uber prin societate/flota se vor imparti cu soferii. De asemenea, si alte tipuri de comsioane saptamanale oferite de catre platformele Bolt si Uber pe conturile Bolt si Uber ale soferilor se vor imparti cu soferii In viitorul apropiat societatea va oferi si masini in regim de inchiriere pentru soferi atestati ARR care nu detin autoturisme. Pe langa comisioanele de afiliere acordate de catre platformele Bolt si Uber pentru fiecare sofer si autoturism, societatea acorda comisioane separate si pentru fiecare sofer afiliat cu atoturism care recomanda alti soferi proprietari de autoturisme pentru afiliere la flota Mai multe detalii in privat si la telefon

  • 10

    Inginer constructii drumuri

    Societate de constructii drumuri cu santiere pe raza Judetului Bacau. Angajeaza in domeniu : -Ingineri -Subingineri -Maistri -Tehnicieni Permis de conducere Categoria B . Pentru mai multe detalii cu privire la locul de munca sau stabilirea unui interviu sunati la numerele de telefon :

  • 1

    Inginer Proiectant Ofertare Solutii HVAC

    Candidatul Ideal: INGINER PROIECTANT INGINER OFERTARE SOLUTII HVAC Cerinte: Studii superioare in domeniu tehnic Cunoștințe tehnice in domeniul HVAC Cunoștințe limbă engleză Abilitati de organizare Atentie la detalii Descrierea jobului: 1) In urma discutiilor cu personalul din vanzari, intocmeste oferta tehnica, economica si planul de amplasare a echipamentelor. 2) Impreuna cu personalul din vanzari, urmareste evolutia ofertei pe parcursul negocierilor si o ajusteaza cand este necesar, pana la incheierea contractului. 3) Este implicat in organizarea de prezentări tehnice catre clienții si partenerii societății - mediu placut de lucru - echipa tanara si dinamica - pachet salarial motivant; - bonusuri anuale; - telefon mobil, - laptop. - beneficii medicale angajat + familie Descrierea companiei: AC ASTON COM SA - Companie specializata in domeniul HVAC (Heating, Ventilation, Air Conditioning) angajeaza Inginer proiectant ofertare solutii HVAC.

  • 10

    Lucrator comercial - Gestionar

    BAR BLECHDESIGN SRL angajaeaza lucrator comercial - gestionar. 1. Denumirea compartimentului: COMPARTIMENTUL PRodictie 2. Denumirea postului: LUCRĂTOR COMERCIAL 3. Se subordonează: DIRECTOR DE PRODUCTIE 4. Pregătirea și experiență: NIVEL DE STUDII: minim liceul (diplomă de bacalaureat) EXPERIENȚĂ: - Nu este obligatorie; - Au prioritate persoanele cu experiență în domeniul comercial APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: - Percepție vizuală; - Atenție: concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; - Rapiditate; - Spirit practic; - Coordonare manuală bună; - Memorie vizuală bună; - Abilități de comunicare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoană de încredere; - Implicare în activitate; - Dorință de a munci; - Capacitatea de a se descurca în condiții de stres; - Rezistență la sarcini repetitive; - Rezistență la oboseală; - Capacitatea de a munci în echipă; - Autocontrol mediu; - Motivație. 5. Responsabilități și sarcini: ATRIBUȚII PRINCIPALE (și sarcini aferente): 1. Asigură necesarul de materii prime si materiale auxiliare productiei; - Aduce materii prime si materiale auxiliare din depozit; - Pregateste materiile prime necesare productiei; - Ambaleaza produsele finite; - Urmăreștecomenzile intrate pentru productie - Compară preturile de achizitie, sortează și verifică materiile prime receptionate. 2. Adaptează etichetele și afișele în funcție de cerințele curente - Actualizează etichetele in depozit RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: - Răspunde de asigurarea volumului de materii prime si auxiliare productiei - Răspunde de ritmicitatea deservirii productiei - Răspunde de raportarea pierderilor de orice fel (rebuturi, furturi) - Răspunde de condițiile de igienă a materii prime si materiale - Răspunde de informarea superiorilor - Răspunde de rezolvarea problemelor și de satisfacerea cerințelor productiei - Răspunde de pregatirea necesarului de aprovizionat - Identifică acele materii prime, auxiliare, etc. care au un rulaj lent in vederea luarii uonor masuri adecvate - Respectă instrucțiunile verbale și scrise date de superiori Verifică calitativ și cantitativ produsele primite; Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit; Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă; Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului; Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului; Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege; Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației; Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului; Ambalează și securizează marfa pentru a fi livrată; Întocmește necesarul de acte și materiale necesare pentru a livra marfa. Calități și aptitudini: Aptitudini bune de comunicare; Atenție distributivă; Cunoștințe de contabilitate primară; Aptitudini de calcul matematic; Aptitudini de lucru în echipă; Rezistență mare la stres; Cunoștințe minime de operare PC; Punctualitate; Aptitudini de a lucra cu documente; Abilități bune de organizare a timpului și activităților; Cunoștințe minime de legislație gestiune stocuri; Spirit de inițiativă; Deschidere spre a învăța lucruri noi. Atributii sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu sa ingrijeasca gestiunea patrimoniului sa se asigure ca primeste solicitarile clientilor pentru a afla necesitatile reale ale acestora in raport cu produsele si serviciile oferite sa se asigure ca identifica produsele rapid si corect pentru satisfacerea solicitarii clientilor prin consultarea listelor de produse, a stocurilor si prin vizualizare sa se asigure ca prezinta produsele solicitate prin atributele lor de calitate, in scopul informarii corecte a clientilor sa se asigure ca identifica documentele specifice activitatii de vanzare in vederea completarii cu exactitate a vanzarilor efectuate : borderouri, facturi etc. sa se asigure ca facturile sunt inregistrate corect conform procedurilor interne si legale sa se asigure ca asigura monitorizarea stocului de produse :cantitatile de produse din stoc sunt verificate zilnic conform normelor interne si a prevederilor legale sa se asigure ca intocmeste necesarul de produse cu promptitudine in vederea aprovizionarii sa se asigure ca verifica starea produselor din stoc periodic conform normelor interne si a normelor de calitate ale producatorului sa se asigure ca verifica stocul de produse la sfarsitul fiecarei zile de lucru pentru actualizare sa se asigure ca depoziteaza produsele din stoc cu respectarea NPM si PSI pentru prevenirea accidentelor etc. Permis de conducere: cat. B eventual si autorizatie ISCIR pentru stivuitor.

  • 2

    Angajam gestionar depozit

    Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact

  • Inginer proiectare retele electrice

    Inginer proiectant retele electrice Competente: Bună cunoaștere a normativelor de proiectare și a prescripțiilor tehnice din domeniul energiei electrice; Experien a în domeniul re elelor electrice reprezintă un avantaj; Un nivel ridicat de etică de lucru i integritate morala; Cuno tin e solide de utilizare PC; Posesor permis de conducere categoria B; Disponibilitate la deplasări în teren. Responsabiliati: realizarea proiectelor de instalații electrice, dimensionarea instalațiilor aferente proiectului, întocmirea documentației necesare, verificarea proiectului, oferirea de asistență tehnică pe parcursul execuției acestuia, și realizarea modificările de rigoare. Oferim salariu negociabil in functie de competente, bonusuri de perfomanta si seriozitate. Pentru detalii si C.V.: Email: Tel:

  • 2

    Angajam Sofer autocamion in Cluj-Napoca

    Firma SC Frigonet Logistics SRL, cu sediu in Bucuresti, angajeaza sofer, preferabil cu domiciliul in Cluj-Napoca, pe camioneta de 3.5 t, pentru transport si distributie marfa pe raza judetului Cluj si a judetelor invecinatate. E necesara experienta in distributie marfa, carnet de conducere cat. B si C. Salariu: 3200 lei net, Tichete de masa (30 lei zi) bonusuri, diurne. Relatii suplimentare la tel. sau . Va multumim si va asteptam in echipa noastra.

Salvează căutarea