Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Promovat
Pentru mai multe proiecte cu activitate in Timis,Arad,Bihor, angajam Șef de Echipă și personal Compania noastră de construcții, lider în domeniul construirii de clădiri rezidențiale și comerciale, are nevoie de niște mâini pricepute în echipa noastră! Căutăm zidari și dulgheri talentați, cu o pasiune pentru construcții și un ochi pentru detalii. Dacă ai experiență în acest domeniu și îți place să vezi cum proiectele prind viață, atunci ai ajuns la locul potrivit! Ideea e simplă: dacă ai minim 3 ani de experiență în zidărie sau dulgherie și îți place să muncești bine și sigur, ești candidatul perfect. Dacă ai și niște certificate sau calificări în domeniu, e și mai bine, dar cel mai important e să ai talentul și dedicarea necesare. Oferim un pachet salarial competitiv, beneficii și posibilități de dezvoltare profesională. Dacă ai întrebări, nu ezita să ne suni la nr de telefon afisat in anunt. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Promovat
Alimentare easybox by Sameday. Angajam șoferi categoria B pe duba 3.5 T. Program flexibil, 2 ture Salariu motivant, poate ajunge și până la 1000 de euro Contract de munca pe perioada nedeterminata!! Domiciliu în sectorul 6, sectorul 1, Chiajna sau de preferat cât mai aproape de soseaua de centură. Permis de conducere cat. B de minim un an Cazier curat.
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii Program L-V 08 - 18
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
Descriere: Suntem Die Ferienhaus Agentur, o echipă dinamică și energică, care administrează și închiriază case și apartamente de vacanță de înaltă calitate în OstseeResort Olpenitz, în Nordul Germaniei, la o oră și jumătate distanță de Hamburg. Responsabilități: curățenia temeinică a apartamentelor și a caselor din resort. Cerințe: - limba engleză sau germană la nivel de bază/conversațional (capacitate de a înțelege și de a se face înțeles), - permis de conducere, - atitudine proactivă și implicată, atenție la detalii, concentrare pe căutarea soluțiilor. Beneficii: - aproximativ 1550 net (pentru un salariu brut de 2000 ), - locuințe subvenționate care includ utilități (pentru aprox. 200-300 /lună) , - posibilitate de a lucra în cuplu, - asigurarea de sănătate și contribuția pentru pensie acoperite, - de 2 ori pe an, compania plătește bilete de avion dus-întors pentru vizite acasă, - bonusuri bazate pe performanțe remarcabile, - discounturi la anumite magazine din resort, - posibilitatea de a avansa în cadrul companiei. Locație: Germania Dacă sunteți interesați, trimiteți un mesaj privat aici sau pe Whatsapp la numărul de telefon în care să detaliați experinența pe care o aveți și nivelul cunoașterii limbii germane sau engleze pentru a programa un interviu. Sabina Pop
-
Job Vacancy: Technician E&I Rotterdam Are you residing in the vicinity of Rotterdam and do you possess knowledge of electrical engineering? Are you eager to further develop your skills in the field of commissioning within high-, medium-, and low-voltage installations and associated equipment? Then this position of Commissioning Engineer is perfect for you! In this role, you will be responsible for conducting test activities and commissioning of high-, medium-, and low-voltage installations. Responsibilities: Independently install, repair, and maintain installations according to provided specifications and planning. Prepare, verify, and execute test activities for installations. Work independently according to specified specifications and planning. Maintain test protocols, test data, and reports of executed activities. Additionally, closely participate in the delivery of installations. Ensure adherence to specified requirements. Report any deviations during execution and also identify and monitor additional and reduced work. Requirements: Completed technical vocational education (minimum level 3) in the field of Installation Technology or Electrical Engineering, including additional courses. Experience as a technician in Installation Technology. Ability to work independently according to provided specifications and planning. Possession of a valid driver's license (B). VCA diploma is preferred. InAxtion , una dintre cele mai serioase si renumite agentii de recrutare si plasare a fortei de munca din Olanda pe domeniul tehnic angajeaza ingineri electricieni , de preferabil , cu experienta in domeniul petrochimic si sau industrial. Este serioasa deoarece "spun ceea ce fac si fac ceea ce spun", in felul acesta au dezvoltat o relatie de incredere si stabilitate cu angajatii lor astfel incat multi dintre acestia au lucrat la companie pana au iesit la pensie. Iar renumita deoarece au reusit, prin stabilitatea oferita angajatilor, sa atraga in parteneriatele lor proiecte de anvergura si jucatori de talie mondiala ca si colaboratori. CERINTE: cunostinte de limba engleza la nivel mediu permis de conducere valabil doar pentru cetateni membri ai UE BENEFICII: Salariul competitiv va fi stabilit la interviul online direct cu angajatorul olandez, contractul fiind de asemenea semnat direct cu compania. Se ofera masina si de catre companie. Exista optiunea si de a folosi masina personala pentru deplasarea la locul de munca (proiect) existand in acest sens anumite beneficii de ordin financiar. Cazarea este si aceasta oferita de companie, intr-o casa cu bucataria si baia la comun dar intotdeauna singur in camera. Programul este normal dar la unele proiecte se pot face si ore suplimentare, acestea fiind remunerate compensatoriu cu 120% si 150% in functie de cantitate sau de zilele saptamanale efectuate. Sprijin in obtinerea actelor necesare angajarii in Olanda (BSN, VCA, obligatorii pentru domeniul constructiilor conform legislatiei Olandeze) Pentru aplicare puteti trimite CV-ul la numarul afisat , de asemenea puteti suna pentru lamuriri, dar va rog adaugati prefixul +40 inaintea numarului.
-
DESCRIERE: InAxtion , una dintre cele mai serioase si renumite agentii de recrutare si plasare a fortei de munca din Olanda pe domeniul tehnic angajeaza electricieni , de preferabil , cu experienta in domeniul petrochimic si sau industrial. Este serioasa deoarece "spun ceea ce fac si fac ceea ce spun", in felul acesta au dezvoltat o relatie de incredere si stabilitate cu angajatii lor astfel incat multi dintre acestia au lucrat la companie pana au iesit la pensie. Iar renumita deoarece au reusit, prin stabilitatea oferita angajatilor, sa atraga in parteneriatele lor proiecte de anvergura si jucatori de talie mondiala ca si colaboratori. CERINTE: cunostinte de limba engleza la nivel mediu permis de conducere calificare de electrician valabil doar pentru cetateni membri ai UE BENEFICII: Salariul afisat este unul orientativ si este calculat cu toate facilitatile incluse, precum cazare si masina de serviciu, unelte sau alte facilitati. Salariul final va fi stabilit la interviul online direct cu angajatorul olandez, contractul fiind de asemenea semnat direct cu compania, nefiind vorba de niciun comision la angajare. Se ofera masina si de catre companie. Exista optiunea si de a folosi masina personala pentru deplasarea la locul de munca (proiect) existand in acest sens anumite beneficii de ordin financiar. Cazarea este si aceasta oferita de companie, intr-o casa cu bucataria si baia la comun dar intotdeauna singur in camera. Programul este normal dar la unele proiecte se pot face si ore suplimentare, acestea fiind remunerate compensatoriu cu 120% si 150% in functie de cantitate sau de zilele saptamanale efectuate. Sprijin in obtinerea actelor necesare angajarii in Olanda (BSN, VCA, cursuri obligatorii pentru domeniul constructiilor conform legislatiei Olandeze) Pentru aplicare puteti trimite CV-ul la numarul afisat , de asemenea puteti suna pentru lamuriri, dar va rog adaugati prefixul +40 inaintea numarului, deoarece ma aflu in Olanda. E&I ELECTRICIAN Are you an experienced electrician seeking challenging projects in the Netherlands? Then inAxtion is the place for you! We consider our team a close-knit family and strive for a strong working relationship with our employees. Function description As an E&I Electrician at inAxtion, you will work on large and long-term projects, with a focus on independence and craftsmanship. You will perform electrical assembly and maintenance tasks while ensuring safety on-site. About us InAxtion is a specialized employer in the technical field. As an employment agency, we exclusively offer work in specific technical professions, both electrical and mechanical. Focusing on a limited number of professions allows us to excel and provide you with a diverse work environment and continuity. We aim for permanent employment, and an increasing number of people work with us until retirement. We are committed to further training and education as needed, benefiting not only you but also our clients. We understand our professionals and the industry, enabling us to always match the right individuals with the right projects. Because when you enjoy your work, you do it well. What we're asking Driver's license B VCA certification (preferred) Minimum 3 years of work experience in electrical field Proficiency in Dutch or English Creativity and solution oriented What we're offering InAxtion values your expertise by providing: A competitive salary Training for professional development Opportunity for a permanent contract Travel allowance Opportunities for growth Continuity, we always have a project ready
-
-
Candidatul ideal: - Studii medii (diplomă de bacalaureat) - Experiență pe un post similar constituie un avantaj - Cunoștințe operare MS-Office (Word, Excel, Outlook), cunoasterea programului SAP constituie avantaj - Rezistență la efort fizic - Disponibilitate pentru lucru în 3 schimburi (6-14, 14-22, 22-6) - Domiciliul stabil in Timisoara sau imprejurimi Descrierea jobului: 1. gestionarea activitatii de recepție și monitorizare a stocurilor de produse 2. verificarea modului de ambalare și numarul de bucăți pe unitatea de ambalaj 3. tinerea gestiunii stocurilor stocurilor aplicand principiul FEFO și intocmirea în timp real si corect a documentelor de gestiune 4. pregatirea paletilor participand activ la operațiunea de încărcare a mărfii în vederea livrării către client 5. asigurarea manipularii corecte a mărfurilor pe durata descărcării, depozitării și încărcării acestora 6. monitorizarea depozitarii mărfii preluate pe loturi, în spațiul destinat fiecărui sortiment 7. tinerea evidentei privind intrările, ieșirile și stocul de produse finite și ambalaje 8. intocmirea fiselor de magazie nominal pe șoferi pentru ambalajele din gestiune 9. verificarea existentei faptice a tuturor obiectelor de inventar aflate în gestiune după ultimul inventar 10. intocmirea documentelor de retur și operarea acestora in SAP. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail: Informatii la telefon de luni pana vineri intre orele 8 si 16: Doar cei selectati vor fi contactati!
-
Candidatul ideal: - Studii superioare finalizate (preferabil studii in domeniul industriei alimentare) - Experienta de minimum 2 ani in domeniu, reprezinta un avantaj - Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook) - Cunoasterea programului SAP poate reprezenta un avantaj - Abilitati privind planificarea activitatii, capacitate de comunicare, responsabilitate - Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi (6-14, 14-22, 22-6) - Domiciliul stabil in Timisoara si imprejurimi. Descrierea job-ului: 1. Controleaza si raspunde de activitatea de productie pe schimbul sau de lucru in vederea realizarii cantitative si calitative a productiei planificate in conformitate cu obiectivele, programul si standardele de calitate al organizatiei 2. Administreaza activitatea personalului din subordine: pontaj, planificare, echipamente, monitorizare activitate 3. Urmareste gestionarea materiilor prime si auxiliare, a materialelor si a utilajelor, semifabricate si produse finite 4. Primeste comenzile si programeaza realizarea acestora conform cerintelor 5. Studiaza si isi insuseste instructiunile tehnologice si retetele de fabricatie pentru toate produsele, urmand a instrui personalul din subordine 6. Urmareste incadrarea in consumurile specifice pe durata schimbului 7. Intocmeste documentatia specifica activitatii de productie Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail: Informatii la telefon de luni pana vineri intre orele 8 si 16: Doar cei selectati vor fi contactati!
-
Candidatul ideal: - varsta: minim 18 ani - studii: minim 8 clase - disponibilitate de a lucra 8 ore zi, 3 schimburi, program de lucru inclusiv sambata si duminica, cu libere urmatoarea saptamana - domiciliu stabil in Timisoara sau imprejurimi Descrierea jobului: 1. raspunde de ambalarea produselor conform metodei standardizate de ambalare semiautomata manuala in functie de dotarile tehnologice ale liniei 2. supravegheaza si evita supraincarcarea zonelor de receptie a produselor finite (paine) Ce oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - tichete de masa 30 lei zi lucratoare - sporuri: spor de ore suplimentare (200%), spor de noapte (25%), spor de weekend, spor de sarbatoare legala - decontare combustibil - dupa o perioada de aproximativ 6 luni posibilitatea de calificare interna in meseria de brutar operator linie productie Informatii la telefon sau la sediul Fabricii din Dumbravita strada Bartok Bela nr. 1-3, de luni pana vineri intre orele 8 si 16:
-
Inter-Professionals B.V., o agenție de recrutare din Olanda, oferă locuri de muncă și cazare în condiții foarte bune pentru cei care își doresc să își dezvolte cariera în domeniul auto. Cerința noastră este ca experiența în domeniu să fie între 3 și 5 ani și cunoașterea limbii engleze să fie conversațională. Suntem în căutarea următoarelor poziții: - Pregătitori - Vopsitori auto - Tinichigii - Mecanici auto - Asamblatori-dezasamblatori auto Oferta noastră salarială și de beneficii este: - Plata se face la fiecare 4 săptămâni pentru un program de 40 de ore. - Cazarea este asigurată gratuit, o singura persoană în cameră. - Transportul este asigurat cu masina companiei sau în cazul în care sunt mai multe persoane în aceeași casă și același service, se vor deplasa cu o singură mașină. - Salariile variază de la 2150 la 2643 euro. - Asigurarea de sănătate se retine din salariu (35,55 EUR pe săptămână). - Transportul din Romania-Olanda la cazare care se va retine din primul salariu. Dacă sunteți interesat și doriți mai multe informații, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail sau la numerele de telefon sau . Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră! Va rugam sa ne contactati prin intermediul WhatsApp ! Irfan (NL EN) Alex (RO EN)
-
Suntem în căutare de Vopsitori Auto și Pregătitori Auto dedicati și talentati pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți pasionat de industria auto și doriți să vă alăturați unei echipe dinamică și orientată către excelență, atunci aceasta este o oportunitate pe care nu vreți să o ratați. Despre compania noastră: Inter-Professionals a fost fondată în 2018 și este o agentie de recrutare dedicată conectării talentelor cu oportunitățile potrivite în diferite sectoare profesionale. Ne-am angajat să facilităm colaborarea între companii de succes și profesioniști talentați, contribuind astfel la creșterea și dezvoltarea ambelor părți. Poziții vacante: Vopsitor auto si Pregatitor auto Vopsitor Auto: - Experiența practică în domeniul vopsirii auto, de preferat cu dovezi ale proiectelor anterioare. - Cunoștințe solide privind componentele auto și procesele de vopsire. - Înțelegerea tehnică a diferitelor tipuri de vopsele, primer și lacuri. - Capacitatea de a diagnostica și remedia problemele legate de suprafața de vopsit. Pregătitor Auto: - Experiență anterioară în pregătirea vehiculelor pentru procesul de vopsire. - Cunoașterea detaliată a tehnicilor de pregătire a suprafețelor auto, inclusiv curățarea, șlefuirea și aplicarea grundului. Salarizare si beneficii: - Contract de munca Olandez - Plata se face la fiecare 4 săptămâni pentru un program de 40 de ore. - Cazarea este asigurată, o persoană în cameră. - Transportul este asigurat cu masina personala a companiei sau în cazul în care sunt mai multe persoane în aceeași casă și același service, se vor deplasa cu o singură mașină. - Salariile variază de la 2150 la 2643 pe lună. - Asigurarea de sănătate se retine din salariu (33,55 EUR pe săptămână). - Transportul din Romania-Olanda la cazare care se va retine din primul salariu. Locație: Amsterdam si zonele alaturate Așteptăm cu nerăbdare să primim aplicația dvs. și să vă cunoaștem mai bine în cadrul procesului nostru de selecție. Va rugam sa ne contactati prin intermediul WhatsApp.
-
Inter-Professionals B.V., o agenție de recrutare din Olanda, oferă locuri de muncă și cazare în condiții foarte bune pentru cei care își doresc să își dezvolte cariera în domeniul auto. Cerința noastră este ca experiența în domeniu să fie între 3 și 5 ani și cunoașterea limbii engleze să fie conversațională. Suntem în căutarea următoarelor poziții: - Pregătitori - Vopsitori auto - Tinichigii - Mecanici auto - Asamblatori-dezasamblatori auto Oferta noastră salarială și de beneficii este: - Plata se face la fiecare 4 săptămâni pentru un program de 40 de ore. - Cazarea este asigurată gratuit, o singura persoană în cameră. - Transportul este asigurat cu masina companiei sau în cazul în care sunt mai multe persoane în aceeași casă și același service, se vor deplasa cu o singură mașină. - Salariile variază de la 2150 la 2643 euro. - Asigurarea de sănătate se retine din salariu (35,55 EUR pe săptămână). - Transportul din Romania-Olanda la cazare care se va retine din primul salariu. Dacă sunteți interesat și doriți mai multe informații, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail sau la numerele de telefon sau . Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră! Va rugam sa ne contactati prin intermediul WhatsApp ! Irfan (NL EN) Alex (RO EN)
-
Promovat
Ce cerem: - Experiența obligatorie in montajul ușilor: de interior, de intrare casa si apartament, multifuncționale, rezistente la foc, etc.. - Abilitați tehnice, capacitatea de rezolvare a problemelor si atenție la detalii - Seriozitate si profesionalism - Capacitatea de a lucra eficient in echipa si de a respecta termene limita - Cunoștințe solide despre prelucrarea lemnului si a echipamentelor utilizate - Atenție la siguranța si respectarea normelor de lucru - Ideal permis de conducere categoria B, dar nu este o cerința obligatorie Descriere post: - Asamblarea si montajul ușilor la sediul clienților, având grija la aspectele tehnice - Manipularea ușilor - Răspunde de lucrarea efectuata, montajul trebuie sa fie efectuat corespunzător in parametri, se vor efectua modificări si retușuri, daca sunt necesare Ce oferim: - Salariu negociabil in funcție de experiența - Tichete de masa 40 lei zi lucrătoare - Prime cu ocazia sărbătorilor - Decontare transport
-
Promovat
Alimentare easybox by Sameday. Angajam șoferi categoria B pe duba 3.5 T. Program flexibil, 2 ture Salariu motivant, poate ajunge și până la 1000 de euro Contract de munca pe perioada nedeterminata!! Domiciliu în sectorul 6, sectorul 1, Chiajna sau de preferat cât mai aproape de soseaua de centură. Permis de conducere cat. B de minim un an Cazier curat.
-
Ce ne dorim de la tine? - Permis de conducere categoria B, obligatoriu - Atitudine pozitivă Ce oferim: - Program Flexibil; iți faci programul singur, full time part-time sezonier. - Salariu fix 3000 lei net + bonusuri de performanta (saptamanale si lunare), sau Comison - Decontare combustibil. - Posibilitati reale de avansare in cariera, bazate doar pe rezultat, urmatoarea pozitie disponibila fiind sales manager. - Echipa tanara și dinamica, petreceri, premii, - 6 vacanțe gratis pe an.
-
Promovat
Candidatul Ideal Abilitati de comunicare, negociere si relationare cu clientii (persoane fizice si juridice); Persoana dinamica, responsabila, orientata catre client si atingerea obiectivelor; Spirit de echipa; Experienta anterioara nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: Prezentarea si promovarea produselor companiei; Negocierea termenelor de vanzare, livrare si plata; Administarea si dezvoltarea portofoliului de clienti; Cerinte: Permis de conducere categoria B; Prezentabil si respectuos; Beneficii: Pachet salarial motivant plus comisioane; Decontarea combustibilului; Bonusuri in functie de performanta; Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei; Training inclus; Mediu de lucru placut; Program flexibil; Echipa tanara, teambuildinguri periodice. Descrierea companiei: Distribuitor autorizat in Romania cu peste 100 de ani de experienta internationala in marketing, management si vanzari. Prezenti in Romania din 1994 cu filiale deschise in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Timisoara, Iasi, Sibiu, Targoviste, Cluj, Buzau, Brasov si Tg.Mures. Ce oferim? Dezvoltare profesionala, oportunitati de promovare, siguranta unui parteneriat pe termen lung si o echipa tanara cu care poti sa te distrezi . Compania noastra este in plina expansiune si avem posturi disponibile in diferite domenii. Be positive! We are positive! Trimite un CV pe adresa de e-mail și o să te contactam în cel mai scurt timp.
-
PANSIPROD DISTRIBUTIE - distribuitor la nivel national de dispozitive si consumabile medicale si suplimente alimentare, angajeaza urgent Lucrator gestionar pentru punctul de lucru din Timisoara CANDIDATUL IDEAL - Studii medii finalizate - Cunostinte de contabilitate primara constituie avantaj - Permis auto cat B constituie avantaj - Atentie la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare - Responsabilitate, disciplina, seriozitate RESPONSABILITATI - Organizează spaţiul în vederea depozitării produselor - Gestioneaza si aranjeaza produsele din depozit - Pregateste coletele (conform documentelor de livrare) în vederea livrării mărfii - Intocmeste AWB-urile pentru marfa care se livreaza prin curier - Intocmeste documentele de insotire a marfii - Participa la inventar împreună cu comisia de inventar stabilita de administrator SE OFERA Contract pe durata nedeterminata Salariu + tichete de masa Prime de Paste si Craciun Asigurare medicala
-
Promovat
Expert Garage Solutions isi mareste echipa!!! Suntem în căutare de coleg calificat cu experiență de muncă pe un post similar, care să fie dornic de o nouă provocare profesională alături de compania noastră. Descrierea jobului: - Diagnosticarea și rezolvarea eficientă a problemelor tehnice ale vehiculelor - Efectuarea reparațiilor și întreținerii planificate în conformitate cu standardele și procedurile companiei - Utilizarea echipamentelor și instrumentelor adecvate pentru a asigura calitatea lucrărilor efectuate - Colaborarea cu echipa pentru a îndeplini obiectivele comune și pentru a menține standardele ridicate ale serviciilor noastre - Asigurarea că toate reparațiile sunt efectuate în conformitate cu normele de siguranță și reglementările legale Beneficii: - Salariu atractiv in functie de experienta - Bonusuri de performanta - Prime de sarbatori
-
Angajam persoane in Germania: Contract de munca in Germania - FARA COMISION-fara intermediari Concediu legal 24 zile pe an; Asigurare medicala; Cazare in camere de 2 persoane; apartamente de 4 persoane in total Posibilitate alocatie pentru persoanele care au copii minori aproximativ 250 euro; Programul de lucru este de 9 ore zi(cu tot cu pauze) 5 zile pe saptamana, de luni pana vineri Oferte actuale cu începere imediată in Germania: 1. 68647 Biblis land Hessen -depozit cu bunuri pentru magazinele Action din Germania, dar și Austria și Franța -post :**motostivuitorist pe stivuitor cu furci retractabile laterale ( Reach Truck driver Schubmastfahrer),** picker comisionat -se lucrează în 2 schimburi -chirie modernă, utilată - pusă la dispoziție de angajator, contracost 200 euro luna - limba engleză sau germană constituie avantaj -obligatoriu se cere experiența în lucrul cu stivuitorul 2. 71665 Vaihingen land Baden-Wurttemberg -post : picker comenzi comisionat -depozit cu bunuri ale magazinelor DM (Drogerie Markt) - se lucrează în 2 schimburi - se oferă training în prima săptămână de lucru - limba engleză sau germană constituie avantaj 3. 31224 Peine-land Niedersachsen -depozit cu bunuri pentru magazinele Action, doar din Germania -post : motostivuitorist pe stivuitor cu furci retractabile laterale ( Reach Truck driver Schubmastfahrer) -se lucrează în 2 schimburi -chirie modernă, utilată- pusă la dispoziție de angajator, contracost 200 euro luna - este necesară limba engleză, germană, rusă sau poloneză! -obligatoriu se cere experiența în lucrul cu stivuitorul -mașina personală constituie avantaj 4. 59174 Kamen- land Renania de Nord-Westfalia - depozit cu bunuri pentru magazinele de bricolaj si decoratiuni -posturi disponibile:** picker comisionat ,**motostivuitorist (cu atestat și experiență ),** descărcat container camion. -se lucrează în 2 schimburi -chirie modernă, utilată ,pusa la dispoziție de angajator, contracost 200euro luna - nu este necesară limba engleză sau germană
-
Sunt manager de transport marfa (PDM), cu certificat de competenta profesionala obtinut in anul 2021. Sunt angajat la doua intreprinderi de transport marfa din judetul Vrancea, dar am disponibilitatea sa lucrez si pentru firme din tara. Detin cunostinte atestate de engleza si germana nivel avansat, scris si vorbit. Detin cunostinte de utilizarea computerului atestate prin certificat. Detin permis de conducere categoria B. Pentru mai multe detalii, va rog sa ma contactati telefonic.
-
Dacă ești în căutarea unui loc de munca stabil și dorești sa îți dezvolți abilitățile de comunicare te așteptăm la un interviu pentru a ne cunoaște mai bine. Posturi disponibile: 1. Courier Oferim: - salar atractiv - tichete de masa 25 lei - contract de munca pe perioada nedeterminata - posibilitate de creștere salariala în funcție de performanta Cerințe: - permis categoria B de minim un an de zile - cazier judiciar curat - rezistenta la efort 2. Sortatori colete Oferim: - transport gratuit - tichete de masa 25 lei - contract pe perioadă nedeterminată Cerințe: - cazier judiciar curat - rezistenta la efort Angajările se fac pe bază de interviu cu programare telefonică în prealabil la numărul de telefon