Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Carnet conducere: B Doar munca in strainatate Disponibil din: 2021-01-01 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Promovat
Pentru mai multe proiecte cu activitate in Timis,Arad,Bihor, angajam Șef de Echipă și personal Compania noastră de construcții, lider în domeniul construirii de clădiri rezidențiale și comerciale, are nevoie de niște mâini pricepute în echipa noastră! Căutăm zidari și dulgheri talentați, cu o pasiune pentru construcții și un ochi pentru detalii. Dacă ai experiență în acest domeniu și îți place să vezi cum proiectele prind viață, atunci ai ajuns la locul potrivit! Ideea e simplă: dacă ai minim 3 ani de experiență în zidărie sau dulgherie și îți place să muncești bine și sigur, ești candidatul perfect. Dacă ai și niște certificate sau calificări în domeniu, e și mai bine, dar cel mai important e să ai talentul și dedicarea necesare. Oferim un pachet salarial competitiv, beneficii și posibilități de dezvoltare profesională. Dacă ai întrebări, nu ezita să ne suni la nr de telefon afisat in anunt. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Promovat
Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (70%), PENNY, CORA, AUCHAN, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. MAX, DM, Noriel, Animax, Decathlon, Kitchen Shop, English Home, Sabon, Leonidas, Douglas Parfumerie etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-12 comenzi zilnic.Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie.De asemenea îți oferim: -24-26 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră !
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii <span><a class="showNumber" data-tel="0726800252">07 arata numarul</a></span> <span><a class="showNumber" data-tel="0740816788">07 arata numarul</a></span> Program L-V 08 - 18
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Viitorul coleg va face parte din departamentul tehnic, care se ocupa de administrarea si intretinerea (diagnosticarea si remedierea defectiunilor ) echipamentelor clientilor. ADMINISTRAREA CLIENTILOR: - Consultanta acordata la achizitionarea echipamentelor; - Configurarea solutiilor necesare clientului; - Gestionarea echipamentor (evidenta lor pe fiecare client in parte). INTRETINEREA ECHIPAMENTELOR: - Instalarea echipamentelor firmei atat la sediu cat si la punctele de lucru ale clientilor; - Mentenanta echipamentelor din portofoliu atat la sediu cat si la punctele de lucru ale clientilor; - Suport tehnic oferit personalului clientilor; Cerinte: - Permis de conducere categoria B; - Rezistent la stres si efort; - Capacitate de deplasare de 50% din timpul de lucru; - Disponibilitate la program prelungit; - Cunostinte diagnosticare, depanare, service, echipamente IT si asociate; - Limba engleza nivel mediu; - Experienta in domeniu reprezinta un avantaj; Oferta (bonusuri, beneficii) : - Salariu motivant; - Masina de serviciu; - In functie de evolutia in cadrul societatii si de realizari, posibilitati reale de promovare.
-
VST CARGO SRL Firma de transport cu sediul in Romania, judetul Bihor - Oradea angajeaza soferi profesionisti categoriile C+E pentru a lucra in Comunitatea Europeana Esti potrivit pentru noi daca/Candidatul ideal - Ai experienta relevanta in transportul international (cel putin 1 an) - Detii permis de conducere C+E - Detii certificat de pregatire profesionala - Posesor al cardulul tahograf - Detii atestat ADR (colete)Opțional - Comunici la nivel conversational in limba Engleza - Avizul medical si cel psihologic sunt decontate de catre angajator Beneficii - Pachet salarial motivant, cu plata la data stabilita si fara intarzaieri - Oferim suport administrativ - Masinile sunt EURO 6, ingrijite si dotate corespunzator pentru confortul soferului - Aparate automate de taxare pentru toata Europa - Loc de munca stabil intr-o companie in continua crestere si dezvoltare Responsabilitati - Efectuarea transportului conform rutelor stabilite - Respectarea timpilor de conducere si a celor de odihna conform regulametului 561/2006 - Completarea documentatiei specifice transportului de marfuri - Mentinerea camionului pe care se lucreaza in conditii de curatenie atat exterior cat si interior Pentru mai multe INFORMAȚII va stau la dispoziție :
-
Ajuta la Instalarea echipamentelor de telecomunicatii;< Participa la instalari de clienti noi, dezvoltare retea, mentananta retea etc. Particiapa la lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii(date, TV si fibra optica); Permis de conducere categoria B este un avantaj. Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv Mai multe detalii la sau
-
Companie de Leasing Personal angajează : - Deservent (operator) Manitou Rotativ - Operator Nacela - Legător de Sarcină Cerințe: Diplomă de Opt clase Atestat ISCIR experiență minim un An Permis de conducere Companie de Leasing Personal angajează Șantiere in România și Europa In deplasări se oferă cazare și diurna pentru mai multe detalii ne auzim la telefon Disponibilitate Deplasări Cazier judiciar Curat fără antecedente
-
Descriere Firma de constructii si mentenanta din Bucuresti sect.3 Angajam Electrician, Electromecanic, Frigotehnist, Instalator, Tehnician curenti slabi Candidatul ideal: -Studii medii sau scoala profesionala in domeniul tehnic -Experienta in activitatea de intretinere si reparatii -Permis categoria B constituie un avantaj -Disponibilitate pentru deplasari -Persoana activa, organizata, cu spirit practic -Specializarile pe domeniile solicitate constituie avantaj Responsabilitati: -Efectueaza lucrari de mentenanta pentru instalatii electrice si sanitare conform instructiunilor si procedurilor de lucru in cladiri de birouri, banci, spatii comerciale Beneficii: -Salariu atractiv -Posibilitatea de a creste profesional -Mediu de lucru dinamic -Program flexibil -Telefon, masina de serviciu Experienta in domeniu si permis de conducere reprezinta avantaje. Asteptam CV-ul cu interes
-
Old School Auto Service angajeaza mecanic auto cu experienta. Facem calitate nu cantitate. Program L S 09:00- 18:00 Cerinte: - experienta de minim 5 an in domeniul auto; - bune abilitati de comunicare; - persoana organizata, responsabila, atenta la detalii; - permis conducere categoria B. Salariu se negociaza in urma interviului! Perioada de proba este de 3 saptamani. Pentru mai multe detalii va rog sa ne contactati.
-
Tehnician service echipamente fiscale si non fiscale . Trebuie sa cunoasca produsele vandute, sa le poate instala si totodata sa instruiasca clientii in folosirea acestora . Sunt necesare bune aptitudini tehnice si bune cunostinte de operare PC. Instruirea se va face la firma si pe teren in perioada de proba de 30 zile. Va conduce masina firmei - deci va trebui sa fie un sofer responsabil . Responsabilitati : - instruire clienti in vederea folosirii echipamentelor achizitionate de acestia; - intocmire documentatie fiscalizare si pentru alte produse vandute - vi se explica cum se intocmesc; - transport echipamente si marfa de la sediu la clienti; - instalare software la sediul clientilor; - suport tehnic oferit clientilor. Avantaje dupa perioada de proba : - masina de serviciu ; - laptop de serviciu ; Candidatul ideal : Permis categoria B fara inscrisuri in cazierul auto . De asemenea obligatoriu fara inscrisuri in cazierul judiciar . Stie sa lucreze cu un calculator si este dispus sa invete lucuri noi - produsele comercializate le instalam ulterior la clientii finali . Capacitate de munca in conditii de stres . Dispus sa lucreze intr-o companie care este exact opusul unei multinationale .
-
Ai nevoie de un job? iCredit este soluția. Alătură-te echipei noastre! Candidatul Ideal Ce cautam la tine? Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune și activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing. Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix (3600 lei) si bonusuri lunare de performanta plus bonuri de masa incluse (30 lei zi) Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime. Descrierea companiei Easy Asset Management, activeaza sub brandul iCredit si este parte a grupului de firme Management Financial Group (MFG), grup ce și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. MFG gestioneaza un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes din domeniul creditelor de consum, imprumuturilor pentru microintreprinderi si intreprinderi mici, carduri de credit, digital business si alte produse si servicii financiare alternative. Brandul iCredit beneficiaza de experienta de peste 14 ani a MFG si ofera servicii financiare pentru mai mult de 62.000 de clienti. In prezent, in Romania, iCredit detine peste 120 de sedii si peste 1 600 de angajati. Serviciul de creditare oferit este simplu, convenabil, corect si transparent. Pentru informatii și potențiale interviuri, mă puteți contacta la numărul Aștept CV urile voastre pe adresa de mail
-
Firma in domeniul instalațiilor termice ,cu lucrări industriale pe raza județului Gorj și în tara,angajează instalatori cu experiență Se oferă: -program de lucru 8 ore. - mașina de serviciu. - plata orelor suplimentare. - diurna la deplasari -cadru de munca legal. - salariu atractiv.
-
Angajam personal proaspat iesit in rezerva din domeniul militar , jandarmerie , pompieri , politie pentru a se alatura echipei noastre de interventie operativa , obligatoriu permis B si domiciliu in Oradea sau imprejurimi. Asteptam cu interes CV dvs la adresa de e-mail , sau tel .
-
Lucram in domeniul instalatiilor electrice ,mentenanta imobile , montaj instalatie electrica pentru panouri fotovoltaice etc. Echipament protectie, telefon serviciu etc. Orar de Luni pana Vineri intre 09 si 18 cu o ora pauza de masa , Sambata si Duminica nu se lucreaza. Relatii la telefon
-
GTF INSTALL, o companie de renume in domeniul instalarilor si montajelor de aer conditionat, cauta persoane motivate si pricepute sa se alature echipei noastre din Bucuresti. Suntem in cautarea unor instalatori si montatori cu sau fara diploma in frigotehnica, iar detinerea unui carnet de sofer constituie un avantaj. Responsabilitati: - Instalarea si montarea sistemelor de aer conditionat conform specificatiilor si standardelor companiei. - Diagnosticarea si remedierea eficienta a problemelor tehnice. - Respectarea procedurilor de siguranta si a normelor de lucru. Cerinte: - Experienta anterioara in instalarea si montarea sistemelor de aer conditionat (experienta similara constituie un avantaj). - Abilitati tehnice si cunostinte in domeniul frigotehnic. - Capacitatea de a lucra eficient atat independent, cat si in echipa. - Permis de conducere valabil (constituie un avantaj). Beneficii: - Oportunitati de avansare in cadrul companiei. - Pachet salarial competitiv, in concordanta cu experienta si performanta. - Mediu de lucru dinamic si stimulativ. Daca sunteti dornic sa va alaturati unei echipe profesioniste si sa va dezvoltati cariera intr-un mediu dinamic, va incurajam sa ne contactati, mentionand pozitia pentru care aplicati. GTF INSTALL este un angajator care ofera sanse egale si promoveaza diversitatea in locul de munca. Toate candidaturile vor fi tratate cu confidentialitate si vor fi luate in considerare indiferent de originea, etnia, religia, genul, orientarea sexuala sau varsta candidatului. Te asteptam in echipa noastra! Echipa GTF INSTALL
-
Angajam personal pentru productie si montaj tehnica de protectie solara ( jaluzele , rulouri , plase de insecte , rulouri exterioare , copertine ) permisul de conducere constituie un avantaj. Salariu atractiv.
-
Angajăm pt. partenerul nostru din Belgia, PROJECT MANAGER: Necesar: - Lb. engleză, franceză sau netherlands, nivel mediu, scris vorbit; - Experiență construcții amenajări interioare; - Permis conducere categ. B. Se oferă: - Salariu net: 13-15 h; - Cazare achitata de firmă; - Taxe achitate integral de firmă; - Mașină de serviciu. - Bonusuri în funcție de realizări; - Prime de Sărbători;
-
Candidatul ideal - Capacitate de lucru și integrare în echipe; - Capacitate decizională, abilităti de comunicare si relationare; - Adaptabilitate la situatii noi si flexibilitate. - Abilităti de organizare si planificare a timpului; - Initiativa si perseverenta in atingerea obiectivelor. - Curs de Securitate si sanatate in munca Descrierea job-ului: - Efectuarea controalelor interne zilnice în scopul constatării neconformitatilor si deficientelor din cadrul santierului si transmiterea acestora către managerul de proiect și coordonatorului ssm în vederea stabilirii solutiilor pentru remediere. - Intocmire de rapoarte zilnice privind activitatea de prevenire și protecție în cadrul unui santier situat în municipiul Iasi; - Efectuarea instructajelor de securitate si sanatate in munca si situatii de urgenta pentru salariatii antreprenorilor din cadrul santierului; - Colaborarea cu managerul de proiect și coordonatorul ssm; Contact: office.intersafety gmail.com
-
Angajam tamplar universal PAL Melaminat MDF salariu negociabil în funcție de abilități și cunoștințe Candidatul ideal -serios -abilitati de comunicare -profesionist in ceea ce face Descrierea jobului: -PROGRAM 8 ORE LUNI-VINERI -Sa aibe experienta in productia de mobilier in lucrul cu scule de mana specifice -Abilitatea de a intelege si urma schitele de montaj intocmai -Atent la detalii si cu simt de raspundere, dedicat muncii sale -Foarte atent la montaje, la mediul in care se face montajul ( peretii, parchetul, gresia clientului ) -Dorinta de a lasa in urma mobila de calitate, totul functional, intr-un cuvant "montaj exceptional" -Este o persoana sociabila, prietenoasa cu clientii, apta de a se integra intr-un grup -Permis Cat.B reprezinta un avantaj Descrierea companiei Mobilier la comanda cu accesorii de calitate ( numai BLUM ) din PAL Melaminat EGGER si MDF vopsit
-
Cautam o persoana harnica, organizata si dornica de un job dinamic si cu un colectiv profesionist. Responsabilitati: manageriaza intreaga echipa organizeaza sarcinile zilnice, evenimente verifica personalul pt a -si indeplini sarcinile zilnice. transmitere oferte catre potentiali clienti rezerva evenimente emite facturi verifica stocurile zilnice vanzarile verifica listele de achizitii Daca te consideri potrivit pt postul de manager asteptam CV-ul tau pe adresa de mail Detalii la
-
Candidatul Ideal Cautam: - O persoana de incredere, onesta, responsabila, disciplinata, riguroasa , organizata - cu capacitate de asimilare de noi cunostinte, de comunicare si relationare cu clientii companiei si implicata in toate aspectele legate de munca - de preferat studii medii (liceu/ scoala tehnica) - experienta nu este obligatorie, se poate dobandi pe parcusul colaborarii - cunostinte tehnice generale reprezinta un mare avantaj Descrierea jobului - efectueaza operatiuni de intretinere curenta (service/mentenanta) la echipamente de aer conditionat, ventilatie si climatizare (aparate mono si multisplit, centrale de tratare aer, chillere, etc.) in diferite locatii; - verifica / identifica probleme / repara / inlocuieste componente specifice sistemelor de ventilatie si climatizare ( pe masura experientei/ calificarii ); - completarea formularelor si proceselor verbale tipizate; Se ofera mediu de lucru dinamic si captivant ce vine la pachet cu multiple beneficii financiare si oportunitatea de dezvoltare personala si profesionala. Descrierea companiei Inter Heat este o firmă românească în domeniul instalațiilor, înființată în noiembrie 2012. Fiecare client Inter Heat, indiferent de dimensiune, primește același nivel ridicat de profesionalism pentru sistemele și soluțiile pe care le oferim. Deși ne-am extins de-a lungul anilor și intenționăm să continuăm creșterea strategică, realizăm că succesul nostru se bazează pe angajamentul de a avea relații pe termen lung, reciproc avantajoase cu clienții noștri. Dorim să continuăm să extindem serviciile atât pentru clienții noi, cât și pentru cei existenți. Compania Inter Heat, prin intermediul personalului tehnic calificat asigură o gamă variată de instalatii: ventilatie si climatizare, termice, instalații frigorifice (camere frigorifice, patinoare și formare gheață), sanitare, electrice, fotovoltaice pentru construcții, caldiri industriale si civile: centre de afaceri, birouri, magazine prezentare și comerciale, restaurante, spitale, hale de productie si depozitare, vile rezidențiale. Furnizam servicii diverse de la comercializare echipamente (splituri, centrale de tratare aer, chillere, sisteme VRV volum variabil refrigerent, etc), montaj mentenanta si service, pana la servicii de management al cladirilor , consultanta tehnica, proiectare instalatii, audit si management de proiect. Inter Heat asigura confort, eficienta si calitate oferind solutii integrate in domeniul instalatiilor!
-
Descriere Angajam tinichigiu-vopsitor auto ,cu experiența minim 1 an. Locul prestarii muncii este in Chisoda, Calea Chisodei, nr. 207. Programul de lucru se desfasoara luni vineri intre orele 08:00-17:00, cu pauza de masa 1 ora. Se ofera salar in functie de experienta si bonuri de masa . Service-ul este nou , dotat cu scule si aparatura de ultima generatie. Persoanele interesate sunt rugate sa sune pentru informatii suplimentare la nr. de telefon.
-
CASTEL DISTRIBUTION SRL, firma import si distributie materiale electrice, cu sediul in Popesti Leordeni, angajeaza sofer distributie pentru livrari catre clientii din Bucuresti si Ilfov. Program de lucru: luni-vineri, 8:30-17:30. Pachet salarial: 3.600 lei (include bonuri de masa). Masina ramane la sofer, nu se lasa la firma. In baza acestui lucru, luam in considerare CV-urile persoanelor cu domiciul in cartierele 23August, Pantelimon, Dristor, Obor, Colentina, Voluntari, Otopeni, Pipera, Tunari, Bucurestii Noi, Chitila. Pentru programari la interviu se poate contacta telefonic dl. Stan Valentin sau va rugam sa atasati CV la prezentul anunt.