Anunțuri
Locuri de munca Carnet conducere: B Doar munca in strainatate Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Adresa desfășurării activității de bază este în Șos Olteniței nr 223, Popești Leordeni, Ilfov. Programul de lucru este luni-vineri, în intervalul 8:00 - 17:00. Pentru a putea evolua profesional cât mai rapid sunt bine-venite cunoștințele practice în: - lăcătușerie și lucrul cu scule de mână, - cunoștințe de electrică și conectică, - abilități de a măsura spațiile de montaj, - o bună capacitate de comunicare, - atenție la detalii, - răbdare și amabilitate. Printre cele mai importante activități pe care le vei face în desfășurarea unei zile de lucru sunt: - comunicarea cu colegii din departamentul de vânzări privind devizul de instare sau service - comunicarea cu clienții privind ora programată și pregătirea spațiilor de lucru - încărcarea echipamentelor și deplasarea în locațiile clienților - instalarea produselor, punerea în funcțiune și recepția acestora cu beneficiarii - predarea documentelor de însoțire și completarea formularelor de lucrări. Pachetul de recompensă pe care noi îl oferim are următoarea structură: - salariu lunar de bază - bonusuri lunare în funcție de activitate - bonus anual în funcție de performanța echipei - bonuri de masă - prime de Paște și de Crăciun - autoturism la dispoziție în afara orelor de activitate (în funcție de organizarea de lucrări) - asigurare medicală (cu decontare 90%). Prin contribuția ta în echipa noastră tehnică vei ajuta la realizarea celei mai important etape din activitatea MCA: punerea în funcțiune și întreținerea echipamentelor necesare clienților noștri. Misiunea MCA este de a furniza soluții de calitate pentru sisteme de închideri în construcții: - uși sectioanle industriale și de garaj, - uși rezistente la foc și multifuncționale, - sistem de andocare (rampe de egalizare și burdufuri izotermice), - uși cu deschidere rapidă, - bariere și automatizări de porți de acces). Suntem o echipe de peste 90 de persoane implicate în diverse activități: producție, instalare, vânzare, service, logistică sau administrare. Clienții noștrii sunt utilizatori finali ai produselor, constructori, dezvoltatori de proiecte de investiții sau distribuitori la nivel local, național sau european. Pe parcursul ultimilor 25 de ani am învățat și am evoluat continuu astfel încât astăzi ne putem mândri cu un număr tot mai mare de clienții care ne apreciează pentru nivelul nostru de profesionalism. În calitate de nou coleg vei primii susținerea necesară într-o perioadă dedicată de practică și învățare adaptată pe cât posibil nevoilor tale. În echipa noastră vei avea oportunitatea de câștiga experiență într-un domeniu cu perspective de dezvoltare, vei lucra într-un mediu organizat și profesionist, vei avea parte de un colectiv unit care colaborează pentru a încheia proiecte de succes și a obține satisfacția lucrului bine făcut și a clientului mulțumit. Pentru orice neclarități nu ezita să ne suni pentru a te ajuta cu clarificări. Mai multe detalii despre noi găsești și aici:
-
Promovat
Angajez pe termen lung, sef de ferma sau familie, cu experienta in agricultura sau zootehnie Cerinte obligatorii: - tractorist si mecanic utilaje agricole - permis conducere categoria B - disponibiltate pentru program prelungit, flexibil - persoana serioasa, proactiva, cu initiativa, atenta la detalii, dornica sa se afirme Descrierea postului: - executia lucrarilor de intretinere a livezii cu utilaje agricole performante si manual cu ustensile, in aer liber, executia activitatilor de recoltare, depozitare, etc. - reparare si intretinere utilaje agricole - operare sistem irigatii, generator etc. - administrare livada Ofer: - cazare gratuita in Zalau, Judetul Salaj sau imprejurimi - telefon, masina si decontare transport - salar atractiv, in functie de performante Persoanele interesate sa aplice pentru acest post, sunt rugate sa ne transmita in scris, prin sms, pe whatsapp sau la adresa de e-mail din anunt, raspunsul la urmatoarele intrebari: 1. Va rugam sa ne spuneti cateva cuvinte despre dvs. 2. Ce experienta aveti ca tractorist? Va rugam sa mentionati unde ati mai lucrat ca tractorist, durata, locatia si sa descrieti sumar activitatea pe care ati desfasurat-o. 3. Aveti experienta cu intretinerea si repararea tractorului si/sau utilajelor agricole? Va rugam sa mentionati procedurile de mentenanta pe care le-ati efectuat si tipul de defectiuni pe care le-ati remediat in trecut. 4. Aveti permis conducere categoria B sau alte categorii? Vom analiza aplicatia dumneavoastra si vom reveni in cel mai scurt timp cu raspuns.
-
Promovat
Firma Italia angajează dulgher ,fierar , meseriasi in constructii cu experienta. Se asigura salariu de 2500 cu contract de munca. Contactati W.app pt informații.
-
Promovat
Candidatul ideal: are experienta in domeniul alimentar in hala de productie la impachetare si etichetare . Angajarile se impart in categoriile: muncitor calificat sau necalificat pe un salariu care începe de la 13 -Euro la ora și care poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata sarcini noi la locul de munca. Nu ezita să ne scrii un mesaj în privat pentru informații suplimentare sau sună direct la numărul din anunț ca să afli tot ce ai nevoie. Transparență prin documentarea întregului proces de angajare, inclusiv actele necesare pentru alocatie copii, sprijin pentru scoala de soferi, cursuri de limba germana si multe altele; Cazare (270 de lunar) și transport (naveta de la serviciu la cazare si de la cazare la serviciu 120 lunar contracost), dacă este nevoie. Pentru mai multe detalii si depunerea candidaturilor asteptam apelul dumneavoastra cu mare drag! Telefon si WhatsApp Email
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
In vederea desfasurarii activitatii specifice de ofertare-devizare in domeniul constructiilor instalatiilor dorim sa angajam o persoana cu experienta care sa se alature echipei noastre. Candidatul ideal: Absolvent studii superioare tehnice; Cunoasterea programe de devize constituie un avantaj; Experienta pe un post similar constituie un avantaj Buna cunoastere a pachetului MsOffice Word, Excel; Sa detina bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa; Sa fie resposabil, implicat, deschis la lucruri noi. Dorinta de invatare si perfectionare continua Responsabilitati: Incadreaza in norme de deviz si intocmeste oferta financiara in program de devize ; Intocmeste documentele aferente ofertei solicitate prin caietul de sarcini; Obtine oferte de pret de la furnizori sau producatori de materiale si echipamente care sa justifice bugetele de lucrari propuse; Intocmeste situatiile de lucrari si devizele de plata; Intocmeste devize pentru NCS si NR pe baza dispozitiilor de santier; Intocmeste baze de date referitoare la preturi; Analizeaza proiectele si caietele de sarcini in vederea elaborarii ofertei economice; Raspunde la cererile de clarificari si sau solicita clarificari din partea Comisiei de evaluare; Analizeaza caietul de sarcini si urmareste statusul licitatiilor in curs ( clarificari, contestatii, anulari); Beneficii: Pachet salarial atractiv negociabil in functie de experienta candidatului; Activitate intr-un mediu dinamic cu multe oportunitati de dezvoltare profesionala;
-
Firma cu profil supervizarea lucrarilor de costructii, angajeaza Asistent Manager, de preferat cu studii superioare tehnice. Se solicita implicarea, devotament si dorinta de a invata si pune in practica tehnologia lucrarilor de constructii. www.dirigintesantier.eu
-
Angajam contabilit-contabilitate primara - casierie Solicitam cunostinte ale pachetului Office si operare la nivel mediu a calculatorului, cunostinte de baza de contabilitate. constituie un avantaj cunoasterea programului de contabilitate WinMentor
-
Firma de distribuție Oradea , angajează agent vânzări . Suntem in cautatrea unui agent pentru zona de Beius si Salonta . La firma noastra trebuie sa se vina in fiecare dimineata . Descrierea postului : Agentul trebuie sa meargă la clienții existenți pentru a prelua comenzi . Acesta trebuie sa își promoveze produsele aflate la promoție. Sunt produse alimentare si nealimentare. Se pune la dispozitie masina de serviciu . Salariul este unul motivant in functie de vanzari . Pentru mai multe detalii , va rugam sa ne lăsați un CV cu numarul de telefon si va v-om contacta în cel mai scurt timp .
-
Angajez o persoană, bărbat, pentru activități de dezinsecție, deratizare, diverse lucrări de întreținere și amenajare spații verzi sau alte activități de igienizare și mentenanță. Locul de muncă are caracter permanent. Activitatea se desfășoară în Constanța și împrejurimi. Este necesar permis de conducere cat. B iar candidatul ideal este o persoană învățabilă, energică, cinstită și cu o atitudine pozitivă. Nu este necesară experiență anterioară. Program 8 ore pe zi, 5 zile pe săptămână. Salariu de încadrare 3500 lei net cu posibilitate creștere în funcție de eficiență și implicare. Persoanele interesate pot suna la telefon . Mesajele nu sunt luate in considerare. Vă mulțumesc.
-
URGENT ZIDARI SI IZOLATORI GATHERING FOR JOBS RECRUTEAZA PERSONAL CALIFICAT IN DOMENIUL CONSTRUCTIILOR (INTERIOR/EXTERIOR) LOCATIE: Bologna, Italia SALARIU: 9 -10 / ora CAZARE: 100 / luna SE OFERA TRANSPORT DE LA CAZARE LA MUNCA SI O MASA DE PRANZ PE ZI CUNOASTEREA LIMBII ITALIENE PREZINTA UN AVANTAJ INCEPERE IMEDIATA Candidatii interesati pot atasa Cv ul la: Pentru mai multre detalii, ne puteti contacta la numerele: -INTERVAL ORAR LUNI-VINERI 09-17-
-
BURLACU TRANS COM angajeaza sofer profesionist transport international de marfa ! Cerinte: - permis conducere categ. C+E; - card tahograf, atestat profesional marfa; - experienta minima (1-3 ani); - cazier judiciar fara inscrisuri - disponibilitate pentru o colaborare de lunga durata. Beneficii : - angajare in baza unui contract de munca; - pachet salarial format din salariu fix, diurna + bonusuri (in functie de performanta); - dreptul la concediile de odihna legale.
-
AGENT DE TURISM Căutăm agent de turism intern pentru firma Fabiola & Alex Turism din București. CANDIDATUL IDEAL Să cunoști piața de produse turistice și să ai experiență de minim 1 an în domeniu sau în vânzări; Să ai abilități foarte bune de comunicare și negociere; Să ai atitudine proactivă, deschisă, empatică, dornică de dezvoltare personală Să ai abilități de vânzare și consiliere în vederea atragerii de noi clienți și de fidelizare a acestora Să fii o persoana ordonată, organizată și punctuală; Să ai ablități de comunicare și planificare Să ai cunoștințe de operare Microsoft Office; Reprezintă un avantaj: Diploma în Turism, student în an terminal facultate de Turism Cunoștințe bune PC Experiență sau dorință de dezvoltare în Vânzări; DESCRIEREA JOBULUI Activități principale: planificarea, organizarea si coordonarea programelor turistice interne (excursii, tabere, circuite, programe de week-end pentru grupuri școlare sau turisti individuali); vânzarea de pachete turistice în țară (rezervări, încasarea și urmărirea plăților); promovarea programelor, ofertelor și pachetelor turistice ale agenției către clienți; participarea la organizarea și coordonarea diferitelor evenimente speciale; revanzarea programelor oferite de alte agentii; Sarcini și îndatoriri specifice: conceperea și realizarea de oferte turistice; stabilirea unor relații optime cu clienții și cu reprezentanții cazărilor, pentru rezolvarea în timp util și în bune condiții a tuturor problemelor ocazionale; prospectarea pieței de profil în vederea optimizării continue a serviciilor, având ca scop final realizarea obiectivelor asumate. Responsabilități ale postului: răspunde pentru desfășurarea și finalizarea cu succes a contractelor turistice angajate. răspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor adiționale cu clienții și cu reprezentanții hotelurilor/ pensiunilor. își asumă responsabilitatea pentru propunerile de noi unități de cazare, după ce a verificat poziția în piață și standardele serviciilor oferite de către acestea. CE OFERIM Salariu fix Bonusuri în funcție de performanță, fără plafon maxim; Posibilitatea de a participa la cursuri de pregatire profesională; Posibilitatea de a merge în infotripuri în țară DESCRIEREA LOCULUI DE MUNCĂ Firma Fabiola & Alex Turism are o experiență de peste 25 de ani pe piața turismului din România. Activitatea noastră principală din prezent este turismul școlar. Clientela noastră este formată în principiu din cadre didactice din unitățile școlare din toată țara. Mai mult de jumătate din clientelă este loiala, an de an organizând excursii, circuite și tabere de când a fost înființată firma. Ne bucurăm de recorduri anuale atât personale cât și pe piață când vine vorba de cantitatea excursiilor organizate zilnic și a taberelor. În urma pandemiei care a afectat profund și agențiie de turism, căutăm să ne formăm o echipă puternică, pregătită pentru valul comenzilor care a reînceput din martie 2022, dorind să facem față și să oferim calitatea serviciilor cu care ne mândrim din totdeauna. Trimite CV-ul cu poza si nr. telefon: