Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Carnet conducere: B Doar munca in strainatate

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Angajam EDUCATOR la Afterschool IMALO- Timisoara

    Ești o persoană sociabilă? Iubești copiii? Ești responsabilă și organizată? Atunci te așteptăm în echipa noastră! La Afterschool IMALO ne place să ne jucăm, să petrecem timp de calitate împreună cu copiii, să copilărim cât mai mult și avem nevoie de o persoană care să se alăture echipei! Ce ne dorim? -căutăm să ni se alăture o persoană responsabilă, empatică, atentă, răbdătoare, veselă și organizată. -să se facă plăcută copiilor și să creeze activități educativ-recreative -să știe să managerieze un grup de copii cu vârste între 6-10 ani Acest job este ideal pentru tine dacă ești o persoană creativă, preocupată de educație și ești mereu cu zâmbetul pe buze în mijlocul copiilor. Cerințe: -student, masterant sau absolvent de facultate -experiența în lucrul cu copiii costituie un avantaj Oferta de job este part-time sau full-time. Programul de lucru între orele 11.30-18.30 În etapa finală a interviului se va susține o probă practică ce constă într-o activitate împreună cu copiii. Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, așteptăm CV-ul tău pe adresa de email sau whatsapp Whatsapp Dacă dorești să ne ajuți, te rugăm să dai share acestui anunț să ajungă la persoana potrivită Mulțumim!

  • 13

    Administrator parc distractii

    Parcul de Distractii Alex & Emma's Land din com Pietrosani, jud Arges angajeaza manager pentru parc si pensiunea din incinta acestuia. Candidatul ideal are: - calități pronunțate de leadership (încredere în sine, rezistență la stres, ambiție, orientare către rezultate, onestitate, profesionalitate, lucru in echipa) - dorinta si disponibilitatea pentru auto-invatare si dezvoltare - prietenos, harnic, pozitiv si educat - Permis categoria B; DESCRIEREA JOBULUI: - Un post cu program de lucru full time 8h/zi (se ofera cazare si masa pentru candidatul care nu locuieste in zona) satul Pietrosani, judetul Arges. - Organizarea si impartirea sarcinilor angajatilor pentru primirea excursiilor si taberelor scolare in parc si intretinerea aspectului parcului.. - Intretinerea relatiei bune si remedierea conflictelor cu clientii parcului (cadre didactice si clienti individuali) - Lucrul cu casa de marcat (notiuni de baza) - Managementul si instruirea personalului (uneori cautarea si angajarea fortei de munca din zona) CE OFERIM: - Un salariu atractiv negociabil si cu potential de majorare in functie de reusite. - Pachet avantajos: cazare și masă dacă nu locuiește în zonă. DESCRIEREA LOCULUI DE MUNCA: Parcul de Distractii Alex&Emma s Land se afla in satul Pietrosani, judetul Arges. Este un parc dedicat in principiu copiilor cu varste intre 0 si 16 ani. Parcul a fost deschis in anul 2012 si de atunci se dezvolta neincetat de la an la an. Pana in prezent ne-am bucurat de un numar foarte mare de vizitatori, atat grupuri scolare, cat si clienti individuali. Parcul functioneaza in toate cele 4 sezoane ale anului deoarece pe langa atractiile lui (tiroliene, trambuline bungee jumping, perete de catarat, trasee de dificultate, etc), avem o varietate mare de ateliere organizate pentru grupurile scolare (atelier de ciocolata, brutarit, Pieile Rosii, Iepurasul de Paste, Halloween, Mos Craciun, etc). De asemenea, in incinta parcului se afla din 2020 si Pensiunea Casa Muscelelor care ofera posibilitatea clientilor sa isi petreaca mai multe zile in parcul nostru. In ultimii 2 ani au fost organizate tabere scolare cu activitati in fiecare saptamana din vara.

  • 5

    Angajam Educatoare la Centrul Educational IMALO- Timișoara

    Ești o persoană sociabilă? Iubești copiii? Ești responsabilă și organizată? Atunci te așteptăm în echipa noastră! La Afterschool IMALO ne place să ne jucăm, să petrecem timp de calitate împreună cu copiii, să copilărim cât mai mult și avem nevoie de o persoană care să se alăture echipei! Ce ne dorim? -căutăm să ni se alăture o persoană responsabilă, empatică, atentă, răbdătoare, veselă și organizată. -să se facă plăcută copiilor și să creeze activități educativ-recreative -să știe să managerieze un grup de 15 -20 copii cu vârste între 6-10 ani Acest job este ideal pentru tine dacă ești o persoană creativă, preocupată de educație și ești mereu cu zâmbetul pe buze în mijlocul copiilor. Cerințe: -student, masterant sau absolvent de facultate -experiența în lucrul cu copiii costituie un avantaj Oferta de job este part-time sau full-time. Programul de lucru între orele 11.30-18.30 În etapa finală a interviului se va susține o probă practică ce constă într-o activitate împreună cu copiii. Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, așteptăm CV-ul tău pe adresa de email sau whatsapp: Whatsapp Dacă dorești să ne ajuți, te rugăm să dai share acestui anunț să ajungă la persoana potrivită Mulțumim!

  • 2

    Angajam montatori usi cu experienta

    Ce cerem: - Experiența obligatorie in montajul ușilor: de interior, de intrare casa si apartament, multifuncționale, rezistente la foc, etc.. - Abilitați tehnice, capacitatea de rezolvare a problemelor si atenție la detalii - Seriozitate si profesionalism - Capacitatea de a lucra eficient in echipa si de a respecta termene limita - Cunoștințe solide despre prelucrarea lemnului si a echipamentelor utilizate - Atenție la siguranța si respectarea normelor de lucru - Ideal permis de conducere categoria B, dar nu este o cerința obligatorie Descriere post: - Asamblarea si montajul ușilor la sediul clienților, având grija la aspectele tehnice - Manipularea ușilor - Răspunde de lucrarea efectuata, montajul trebuie sa fie efectuat corespunzător in parametri, se vor efectua modificări si retușuri, daca sunt necesare Ce oferim: - Salariu negociabil in funcție de experiența - Tichete de masa 40 lei zi lucrătoare - Prime cu ocazia sărbătorilor - Decontare transport

  • 7

    Coordonator de activitate în fundație

    Dorești să participi la construirea unei misiuni de distribuire de materiale creștine? Răspunde-ne printr-un mesaj pe e-mail. Ce ar trebui să faci: - Să coordonezi activitatea fundației conform unui program prestabilit, - Să pregătești ambalarea și distribuirea de publicații creștine în localitate și județ, - Să activezi pe platforme online, - Să contribui la dezvoltarea fundației conform strategiilor stabilite. Durata estimată a activității: 40 sau 20 de ore pe săptămână (în funcție de opțiunea ta). Locația activității: Oradea județul Bihor. E necesară cunoașterea limbii maghiare sau engleze la nivel conversațional. Salariu: stabilit de comun acord. Ești interesat? Scrie-ne acum pe e-mail pentru mai multe informații!

  • 2

    Consilier vanzari

    Ce cautam? Ești o persoană pasionată de culori și estetica interioară, cu o abilitate naturală de a combina și de a alege nuanțe și texturi potrivite? Te căutăm pe tine! Cine suntem noi? Suntem Artamis Stor, o echipa cu o experiență solidă de 17 ani în industria sistemelor de umbrire și design interior, dintre care ultimii 10 ani dedicându-ne cu pasiune și expertiză pieței din România, suntem o alegere de încredere pentru soluții de înaltă calitate în domeniul sistemelor de umbrire și al decorațiunilor interioare . Unde ne gasesti? La adresa noului showroom situat pe strada Baba Novac 18, Constanta. Poziția: Suntem în căutarea unei persoane pasionata de design interior, cu abilitati cromatice si pasiune pentru perdele și draperii, care să se alăture echipei noastre. Rolul tău va fi de a consilia clienții în alegerea culorilor, texturilor și combinațiilor potrivite pentru perdele și draperii, selecția și prezentarea produselor noastre de înaltă calitate, oferind soluții personalizate care să completeze și să îmbunătățească estetica spațiului lor. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții Abilitate remarcabilă în identificarea și combinarea culorilor și texturilor Experiență anterioară în domeniul designului interior sau al sistemelor de umbrire, dar nu obligatorie (experiența în perdele și draperii reprezintă un avantaj) Cunoștințe solide despre tendințele în designul interior și în utilizarea culorilor în spații rezidențiale și comerciale Întocmirea ofertelor pentru clienți și gestionarea procesului de facturare. Atent la detalii și orientat către rezultate Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și colaborativ Beneficii: Oportunitatea de a câștiga comisioane din vânzări după primele 3 luni de activitate Oportunitatea de a lucra cu produse de înaltă calitate și de a fi parte din crearea unor spații extraordinare Dezvoltare profesională și oportunități de avansare în cadrul companiei Mediu de lucru stimulant și colaborativ Satisfacția de a contribui la transformarea locuințelor și a spațiilor comerciale în medii confortabile și estetice Program de lucru: 8 ore pe zi, cinci zile pe săptămână, plus două sâmbete (5 ore). Cum să aplici: Dacă te regasesti in cerintele de mai sus, te invităm să ne trimiți CV-ul tău și o scrisoare de intenție sau ne poti contacta la 752515548. În scrisoarea de intenție, te rugăm să ne spui despre experiența ta anterioară în domeniul culorilor și motivul pentru care ai dori să te alături echipei noastre. Alătură-te echipei noastre și să aducem culori și eleganță în fiecare casă!

  • 16

    Angajăm agent curățenie cu permis cat. B

    Suntem o firmă de curățenie din Timișoara și căutăm pentru angajare un coleg sau o colegă cu permis categoria B - care să se alăture echipei noastre mobile. Ne intersează o persoană responsabilă, de încredere și conștiincioasă. Experiența în curățenie e un avantaj, dar nu e neapărat necesară. Se lucrează într-un program flexibil, o medie de 8 ore zi, începând de obicei de la ora 6:00. Salariu net: 3000 RON cu posibilitate de creștere după 3 luni. Detalii la telefon între orele 8:00 și 18:00. Mulțumim mult!

  • 4

    Angajam tractorist rutierist(categoria C sau F)

    Angajam tractorist rutierist(permis categotia C sau F), posesor de permis categoria B, experienta Se asigura: - salariu atractiv, diurna, decont cheltuieli - contract de munca - echipament de lucru si protectie - cazare - masina de serviciu Se cere: - experienta, cunostinte minime de mecanica - seriozitate - disponibilitate la program prelungit Detalii la telefon sau la sediul firmei

  • 1

    Angajam mecanic

    Angajam mecanic cu excepția minima de 1 ani in domeniu. Societatea noastră se ocupa de întreținerea și repararea remorcilor auto. Salariu in funcție de cunoștințe. Program de lucru Luni-Vineri 09:00-17:00. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactați la numărul de telefon.

  • 14

    Angajam soferi pe sprinter 3.5 t local

    Angajam soferi categoria B pentru curse pe tara pe sprinter 3.5 t. Se lucreaza pe autoutilitara cu prelata. Caut persoane care au mai lucrat in transport minim 1 an. Rog seriozitate si profesionalism Pentru mai multe detalii in privat sunati la numar

  • 5

    Angajez sofer

    Angajez sofer categoria B pentru transport marfa in regim express pe comunitate. Programul de munca este de minim 5 saptamani pe comunitate cu 7-10 zile de repaus acasa. suport dispecerat 24 7 autoutilitara intretinuta dotata cu AC, pat, Webasto, echipament de lucru etc Cerinte : obligatoriu experienta de minim 6 luni intr-un post similar seriozitate cazier juridic si rutier fara mentiuni disponibilitate de deplasare din Romania minim 5 saptamani o limba straina la nivel de conventional cunostinte de mecanica la nivel de incepator bune abilitati de comunicare cu colegii din dispecerat buna cunoastere de operare smartphone buna cunoastere de operare GPS bune aptitudini de condus pe distante lungi in conditii de zi, noapte etc posesor pasaport Pentru mai multe detalii

  • 1

    Societate cu domeniul de activitate Constructii Instalatii angajeaza Inginer Ofertare Achizitii

    In vederea desfasurarii activitatii specifice de ofertare-devizare in domeniul constructiilor instalatiilor dorim sa angajam o persoana cu experienta care sa se alature echipei noastre. Candidatul ideal: Absolvent studii superioare tehnice; Cunoasterea programe de devize constituie un avantaj; Experienta pe un post similar constituie un avantaj Buna cunoastere a pachetului MsOffice Word, Excel; Sa detina bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa; Sa fie resposabil, implicat, deschis la lucruri noi. Dorinta de invatare si perfectionare continua Responsabilitati: Incadreaza in norme de deviz si intocmeste oferta financiara in program de devize ; Intocmeste documentele aferente ofertei solicitate prin caietul de sarcini; Obtine oferte de pret de la furnizori sau producatori de materiale si echipamente care sa justifice bugetele de lucrari propuse; Intocmeste situatiile de lucrari si devizele de plata; Intocmeste devize pentru NCS si NR pe baza dispozitiilor de santier; Intocmeste baze de date referitoare la preturi; Analizeaza proiectele si caietele de sarcini in vederea elaborarii ofertei economice; Raspunde la cererile de clarificari si sau solicita clarificari din partea Comisiei de evaluare; Analizeaza caietul de sarcini si urmareste statusul licitatiilor in curs ( clarificari, contestatii, anulari); Beneficii: Pachet salarial atractiv negociabil in functie de experienta candidatului; Activitate intr-un mediu dinamic cu multe oportunitati de dezvoltare profesionala;

  • 1

    Angajam Asistent Manager

    Firma cu profil supervizarea lucrarilor de costructii, angajeaza Asistent Manager, de preferat cu studii superioare tehnice. Se solicita implicarea, devotament si dorinta de a invata si pune in practica tehnologia lucrarilor de constructii. www.dirigintesantier.eu

  • 6

    Key Account Manager Reprezentant Vanzari Standuri POSM Display si Productie Publicitara

    Descriere & Responsabilitati - Atragerea de clienti noi, semnarea de contracte, creativitate si inovatie in gasirea de solutii; - Derulare contracte produse tipografice (tipar offset, print digital, print digital largeformat, POSM Display, Ambalaje carton, etc) si productie publicitara (casete luminoase, signalistica, indoor, outdoor, etc); - Imbunatatirea continua a vanzarii catre clienti existenti - latura proactiva (tiraje mai mari, preturi mai bune); - Relationare excelenta cu echipa de proiect. Cerinte - Experienta in domeniul tipografic, promotionale si/sau agentii de publicitate ( constituie avantaj contacte portofoliu de clienti ) ; - Foarte organizat si atentie la detalii. Abilitati de organizare; - Comunicare excelenta, cu putere mare de a asculta fara a se pierde controlul; - Atitudine pozitiva si prietenoasa atat cu clientii cat si cu colegii; - Permis conducere auto categoria B; Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial motivant - salariu fix consistent si sistem de bonusuri (pentru ca ne dorim atragerea de oameni de vanzari cu bune performante, asiguram un pachet de beneficii si venituri peste medie, limita fiind doar rezultatele obtinute. PACHET NEGOCIABIL FUNCTIE DE VANZARI); - Masina si telefon de serviciu; - Facilitati, bonusuri si prime de sarbatori; - Cariera pe termen lung.

  • 13

    Part-time job. TERA PARK

    Angajam tineri absolventi/studenti PartTime. Cerinte: punctual, serios, permis cat B, cunostinte minime PC. CV pe email: Salariu incepand de la 2000 lei+bonusuri

  • 6

    contabilitate primara si casierie

    Angajam contabilit-contabilitate primara - casierie Solicitam cunostinte ale pachetului Office si operare la nivel mediu a calculatorului, cunostinte de baza de contabilitate. constituie un avantaj cunoasterea programului de contabilitate WinMentor

  • 29

    Firma de distributie Oradea angajeaza agent vanzari

    Firma de distribuție Oradea , angajează agent vânzări . Suntem in cautatrea unui agent pentru zona de Beius si Salonta . La firma noastra trebuie sa se vina in fiecare dimineata . Descrierea postului : Agentul trebuie sa meargă la clienții existenți pentru a prelua comenzi . Acesta trebuie sa își promoveze produsele aflate la promoție. Sunt produse alimentare si nealimentare. Se pune la dispozitie masina de serviciu . Salariul este unul motivant in functie de vanzari . Pentru mai multe detalii , va rugam sa ne lăsați un CV cu numarul de telefon si va v-om contacta în cel mai scurt timp .

  • 10

    Angajez agent deratizare și dezinsecție

    Angajez o persoană, bărbat, pentru activități de dezinsecție, deratizare, diverse lucrări de întreținere și amenajare spații verzi sau alte activități de igienizare și mentenanță. Locul de muncă are caracter permanent. Activitatea se desfășoară în Constanța și împrejurimi. Este necesar permis de conducere cat. B iar candidatul ideal este o persoană învățabilă, energică, cinstită și cu o atitudine pozitivă. Nu este necesară experiență anterioară. Program 8 ore pe zi, 5 zile pe săptămână. Salariu de încadrare 3500 lei net cu posibilitate creștere în funcție de eficiență și implicare. Persoanele interesate pot suna la telefon . Mesajele nu sunt luate in considerare. Vă mulțumesc.

  • Muncitor constructii Italia

    URGENT ZIDARI SI IZOLATORI GATHERING FOR JOBS RECRUTEAZA PERSONAL CALIFICAT IN DOMENIUL CONSTRUCTIILOR (INTERIOR/EXTERIOR) LOCATIE: Bologna, Italia SALARIU: 9 -10 / ora CAZARE: 100 / luna SE OFERA TRANSPORT DE LA CAZARE LA MUNCA SI O MASA DE PRANZ PE ZI CUNOASTEREA LIMBII ITALIENE PREZINTA UN AVANTAJ INCEPERE IMEDIATA Candidatii interesati pot atasa Cv ul la: Pentru mai multre detalii, ne puteti contacta la numerele: -INTERVAL ORAR LUNI-VINERI 09-17-

  • 1

    Preluăm în administrație Asociații de Proprietari / Locatari

    Firmă preluăm în administrație Asoc. De Proprietari / Locatari, Tel.

Salvează căutarea