Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Carnet conducere: B Disponibil imediat

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 4

    Angajare Colaborare Tinichigiu Auto

    ALĂTURĂ-TE ECHIPEI NOASTRE!!! Te pasionează mașinile și dorești o carieră în domeniul auto? Ai experiență și cauți o noua provocare? Alătură-te echipei noastre conduși de excelență, dedicați meseriei și clienților. Service Auto Alexa Bacau caută colaborare angajare tinichigiu auto. Cerințe: -Experiența in domeniul tinichigerie auto -Atenție la detalii respectând procedurile tehnice de lucru conform comenzilor de service -Efectuarea controlului final după reparație pentru asigurarea calității lucrării -Seriozitate -Permis cat.B -Deschis colaborării in echipă -Atenție față de client -Efectuarea curățeniei la postul de lucru Oferim: -Venituri financiare motivante cu procent din lucrările efectuate -Plata săptămânal -Condiții bune de lucru cu echipamentele necesare -Cursuri perfecționare -Contract de muncă nedeterminat -Înțelegere și respect -Flexibilitate în luarea deciziilor și deschiși la o colaborare bună pe termen lung -Suportul echipei -Diverse avantaje personale -Avantajul de a lucra într-o companie stabilă și serioasă, cu vechime de peste 30 de ani în domeniul auto in formare și dezvoltare continua cu oameni profesioniști. Program: Luni-Vineri: 8:00-17:00 Pauza masa: 60 min. Sâmbăta-Duminica: Liber De abia așteptăm să ne cunoaștem și să lucrăm împreună. CV-urile se pot depune la sediu în Str.Izvoare Nr.6 Bacau sau pe adresa de e-mail: Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la numărul de telefon.

  • Contabil

    Postul de munca vacant - contabil Cerinte: - Studii economice cu licenta, cunostinte in domeniul contabilitatii; - Experienta de lucru in programul de contabilitate WinMENTOR; - Cunostinte bune de operare a pachetului Office (word, excel); - Program de lucru - 8 ore zi; - Experienta in domeniu - minim 3 ani; - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Persoana cooperanta, echilibrata; - Seriozitate, punctualitate; excelente abilitati de comunicare, atentie la detalii, spirit de echipa. Responsabilitati: - Introducerea tuturor documentelor contabile in programul de contabilitate (incasari, plati, facturi emise, facturi de achizitie, intocmirea registrului de casa si a jurnalului de banca, etc); - Efectuarea operatiunilor de inchidere lunare, trimestriale, anuale; - Intocmirea stuatiilor financiare anuale (bilant, cont de profit si pierdere, anexe bilant, etc).

  • 35

    Angajez sofer categoria B pentru curse locale

    Angajez sofer categoria B pentru curse locale(Arad-Timis) , pe prelata de 3.5tone, Crafter din 2011 dotata cu dormitor, AC si sirocou. Program: luni-vineri( seara acasa). Doua zile libere pe saptamana(sambata -duminica). pachet salarial 3500ron.

  • 1

    Bona de copii

    Bona de 7 ani cu experienta și mama caut copii îngrijire domiciliul meu personal zona astra Brașov. Ptr set nr tel

  • 3

    Angajez contabil cu experienta

    Candidatul Ideal: - Absolvent/ă studii superioare economice; - Experiența relevantă în domeniul financiar-contabil; - Cunoștințe de operare PC și MS Office; - Abilități de organizare și planificare; - Persoana dinamică, deschisă, orientată spre găsirea de noi soluții, adaptabilă la noile tehnologii. Descrierea jobului: - Înregistrarea corectă și completă a tuturor documentelor contabile, conform legislației în vigoare; - Realizarea operațiunilor de închidere de lună: (închidere venituri/cheltuieli, închidere TVA, analiza soldurilor din balanța -contabilă analitică, analiza rulajelor conturilor, calculul impozitelor, întocmirea declarațiilor lunare TVA 3 ); - Participarea la întocmirea balanțelor contabile; - Sortarea și depozitarea documentelor financiar-contabile în conformitate cu normele existente; - Utilizarea programelor informatice de specialitate pentru a introduce și înregistra datele primare precum și pentru a dezvolta rapoarte contabile și operaționale; - Operează documentele primare ale cliențiilor din portofoliu; - Înregistrarea facturilor către clienții; - Alte sarcini și responsabilități aferente departamentului financiar-contabil, în funcție de proiectele companiei și la solicitarea clienților cu care colaboreaza firma. Beneficii: - Pachet salarial motivant; - Mediu de lucru profesionist și competitiv; - Perspectivă de evoluție în carieră; - Pachet salarial atractiv; - Echipă cu bune abilități sociale, simpatică și dornică să te primească în cadrul ei; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată de timp; - Program: 08:00 - 16:30 (luni-vineri); - Sărbătoril legale sunt respectate.

  • 7

    Agent de vanzari profile PVC si Aluminiu pentru ferestre si usi

    Firma cu domeniul de activitate distributie de profile PVC , ALUMINIU si accesori pentru ferestre si usi, angajam agent de vanzari pentru Constanta: Conditii cerinte: -Permis categoria "B" -Studii minim liceale -Persoana cu abilitati tehnice -Avantaj,cunostinte program de ofertare tamplarie -Experienta in domeniu Oferim -Salariu motivant -Bonus pentru performanta -Bonuri de masa

  • 1

    Electrician - executie tablouri electrice si automatzari

    Firma specializata in import materiale electrice, proiectare si executie de tablouri electrice si automatizari, service grupuri electrogene. Candidatul Ideal: Absolvent scoala profesionala, studii medii tehnice-calificare electrician, tehnician Experienţă în domeniul echiparii de tablouri electrice si de automatizari. Capacitate de a citi si interpreta scheme electrice. Persoana serioasa, responsabila, simt tehnic, indemanare, spirit de echipa. Responsabilitati: - echiparea tablourilor electrice conform documentatie. - executare teste de fuctionare. - mentenanta generatoare electrice Beneficii - se acorda bonuri de masa - decont transport - prime de sarbatori - salariu motivant in functie de experienta 1000 - 1200Euro

  • 11

    Angajam Manager / Coordonator Agenti DDD - deratizare, dezinsectie, cu Experienta in domeniu

    Bioecolab SRL - angajeaza Coordonator / Manager / Director - Organizare Agenti DDD - dezinfectie, deratizare, dezinsectie - CU EXPERIENTA - minima de 3 - 7 ani - cu norma intreaga. Salariul minim 5.000 Lei cu comision la fiecare lucrare efectuata. Cautam un bun Manager / Coordonator / Director care isi doreste a organiza, coordona si intemeia o echipa operativa de agenti DDD cu posibilitatea de avea libertatea alegerilor cu un program bine organizat. Cerinte: - permis conducere categoria B, studii superioare, cunostinte word/xls, prieten cu tehnologia, cunoasterea aparaturii DDD, comunicare cu beneficiarii - programari actiuni DDD, solutii tehnice in eradicarea focarelor de infectie. Se ofera: - pachet salarial atractiv, telefon, masina, Informatii suplimentare pe adresa de mail. / tel. -program Auto-organizat, mobilitate.

  • 41

    Asistent manager (secretara)

    Firma autorizata de "Terapii Complementare" angajeaza Asistent manager (secretara), cu permis categoria B, punem la dispozitie autoturism. program de luni pana vineri 8 ore Fara experienta. Salariu minim la inceput.

  • 32

    ANGAJĂM!!! -Instalator montator panouri fotovoltaice din BIHOR

    Suntem o inca echipă tânără , dorim să ne dezvoltam și avem nevoie de colegi noi. Ce vei castiga daca alegi sa devii cel mai bun,coleg al nostru? Știm că asta te interesează pe tine! 1. Posibilitatea de a te dezvolta (nu este opțional) 2. Colegi faini-pe care te poți baza și la bine și la rău 3. Salar oky de inceput 3150lei brut (te angajam e obligatoriu) 4. Bonus obligatoriu: -Bonusuri la lucrări fiecare montaj efectuat vine cu bonus fara limita in functie de cate montaje esti dispus sa faci 5. Te trimitem pe banii noștri la diferite cursuri de pregătire 6. Furnizorii și colaboratorii organizează diferite evenimente și acolo te trimitem 7. Ai posibilatea sa devii și șef că vrei că nu vrei dacă te duce capu 8. Salariul minim ce duci acasa e de minim 4000 de lei iar maxim inca nu iti putem spune ca se mareste lunar Ce avem noi nevoie ca poti intra in echiapa nostra? Asta ne intereseza pe noi 1. Trebuie să iti placa lucrul la inaltime- pentru a știi ce să faci și să faci ce știi- de curent vorbim 2. Musai să ai capacitatea de a găsi soluții singur-Știi?! proiectele se fac în birou. 3. Să fii sociabil într-un an vei cunoaște foarte mulți oameni, musai să-i împaci pe toți (cumva) 4. Să fii de gască toți suntem și nu o să te simți bine dacă nu ești:) 5. Să fii dispus să înveți noi toți învățam pentru că tehnologia avansează 6. Să te îmbraci frumos salopeta ți-o dăm noi 7. Să fi organizat avem multe de aranjat 8. Să fii atent sus pe acoperis o dată greșești 9. Să îți placă să muncești la propriu vorbind... pentru că noi ne distrăm dar și muncim!... (nu prea avem când să ne plictisim) 10. Să știi să conduci în special cart-ul, dar ar fi bine și mașina 11. Să îți placă să călătoresti (vom munci în România și Ungaria) 12. Scoala nu e un avantaj sefu de echipă oricum nu are facultate: p 13. Dacă ai scoala vietii, e perfect 14. Neapărat să îți placă la înălțime nu urcăm pe munți da urcăm pe scări Ce vei face dacă vom fi colegi? Asta ne intereseză pe toți 1. Dimineața îți vei bea cafeaua cu noi daca vrei (șefu mare da cafeaua) 2. Vei face cu noi planu de bataie pentru ziua ce urmeaza 3. Vei pregăti scule, jucării, flexuri 4. Vei face necesarul de materiale pentru lucrări 5. Vei executa montaje de panouri fotovoltaice (avem și proiectant- ăla din birou) 6. Vei construi și chestii mișto șefu are idei trăznite 7. Lucru pe lângă casa atelieru e mare 8. Vei cunoaște deviza Repede și Bine 9. Vei conduce mașinile. Ți-am zis mai sus că plecăm si în deplasări 10. ... lăsăm loc liber pentru ce ne mai vine în minte pe parcurs. De când angajăm? De când găsim persoana potrivită. Nu e foarte urgent, dar vrem să găsim o persoană bună sau mai multe (persoane bune), cu ajutorul cărora să facem o echipă de montaj . Lăsând glumă, ne-ar plăcea să te avem de luna asta pe lângă noi. Dacă ai nevoie de mai multe detalii, sună la . Dacă simți că vorbim despre tine în cele de mai sus, trimite-ne un mail cu CV-ul tău la adresa: stil_electro_max yahoo.com , impreună cu răspunsul la întrebarea: De ce îți dorești să faci parte din echipa noastră? Si te programam la un interviu sa ne cunoastem personal!

  • 21

    Posturi disponibile

    Angajăm Manager echipă si Casier, pentru birouri București, sector 4. Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren (manager echipa) - permis conducere cat.B (manager echipa)

  • 12

    Angajam montator tamplarie PVC si Aluminiu

    S.C. PadiTerm angajează montator tâmplărie PVC și ALUMINIU și accesorii, cu experiență și fără experiență în domeniu. Se oferă: - loc de munca stabil - salariu atractiv care crește în funcție de experiența și gradul de implicare al fiecăruia. - bonusuri de Pasti si de Craciun - bonusuri de performanță - contract de muncă pe perioadă nedeterminată. - program de muncă: Luni-Vineri; sărbătorile legale libere Cerințe: - seriozitate, implicare în buna desfășurare a proiectelor - respect față de beneficiari și față de colegi - abilități privind lucrul în echipă Mai multe informatii - la telefon : - în showroom-ul nostru din Suceava, str. Calea Burdujeni nr.22 Te așteptăm la o discuție cu o cafea din partea noastră

  • 19

    Șoferi DHL Germania

    DHL Deutsche Post CONTRACT DIRECT Angajează Șoferi Categoria B ( femei , bărbați și cupluri) Salariul : 14,93 ora brutt, posibilitatea de a face ore suplimentare Salariul nett 1900-2200 luna Training plătit 2 săptămâni Cazare oferită contra cost (350 ) Cerințe : Permis categoria B Limba engleză și sau germana minim conversațional Lucru in echipa Va oferim posibilitatea de a avea un loc de munca sigur și de lung durata , va ajutam cu toate documentele necesare: Anmeldung Asigurare de sanatate din prima zi Alocație copii Suport pe toată perioada șederii Dvs in Germania ! ATENȚIE Nu percepem comision Detalii la.

  • 8

    Angajam montatori usi de garaj si rulouri exterioare - zona Giurgiu

    SC Alexiana Group - de 30 de ani producator si lider de piata in domeniul usilor de garaj si rulourilor exterioare, angajeaza 2 persoane, pentru montajul produselor proprii: - usi de garaj sectionale - rulouri exterioare Se asigura Un loc de munca stabil, intr-o firma cu traditie in domeniu, cu contract de munca pe perioada nedeterminata Se ofera: - masina de serviciu - complet echipata - carti de vizita - legitimatie de servici - set complet scule - echipament complet - 2 seturi (pantaloni, bluza salopeta, tricouri, pantaloni scurti, vesta, incaltaminte vara, incaltaminte iarna) - statie - telefon - tableta - pliante pentru clienti Pachet motivant Peste media pietei pentru aceasta pozitie si este constituit din parte fixa plus comision din contravaloarea fiecarui montaj realizat Total pachet lunar Poate depasi 7.000 lei net in functie de experienta si de numarul de montaje efectuate intr-o luna si porneste de la minim 3.500 lei net (in mana) Pachetul salarial nu este limitat la o suma maxima, iar in plus pe langa de salariul de baza, se plateste fiecare montaj efectuat. Se asigura training tehnic pentru specializare si pentru insusirea particularitatilor montajului de rulouri si usi de garaj. Conditii obligatorii: - experienta in montajul usilor de garaj sau rulourilor exterioare sau tamplariei - permis de conducere categoria B - cunostinte minime operare tableta sau Pc Candidatii trebuie sa ataseze CV cu datele de contact, in care sa se detalieze activitatea profesionala de pina acum (angajator, perioada, functia, etc) Cv-urile se pot incarca incadrul anuntului sau se pot trimite pe orice adresa de e-mail de pe site-ul firmei Alexiana Persoanele a caror CV-uri vor fi selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu

  • 15

    Vino și tu in echipa emGuarde. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei

    Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.

  • Secretariat Asistenta manager vanzari

    CERINTE : Gandire analitica creativitate pentru a creea un continut promotional captivant Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan Experienta in domeniul social media si raportare la tendintele actuale Experienta domeniul vanzarilor constituie un avantaj Cunostinte in utilizarea computerului si software-ului de birou pentru a gestiona documentele si corespondenta RESABILITATI : Identificarea posibililor cumparatori din online si atragerea lor cu diferite oferte Monitorizarea activitatii social media Organizare calendar campanii postari lansari Adaptarea continutului in functie de reteaua sociala impreuna cu echipa de marketing Realizarea de clipuri cu produsele noi lansate si postarea lor pe retele sociale (tiktok , youtube ..etc) Update la ultimile practici in social media

  • 21

    Angajam livratori

    Angajez livratori in IASI !! Cauti un loc de munca full time sau part time? Beneficii: - Venituri motivante in functie de munca si efortul depus individual. - PLATA LA COMANDA ! - Program flexibil in functie de disponibilitatea dumneavoastra. De ce ai nevoie pentru a face parte din echipa noastra: - UN MIJLOC DE TRANSPORT PERSONAL ; - Personalitate dinamica - Capacitatea de adaptare la munca in echipa. Te asteptam in echipa noastra !

  • 2

    Inginer soluții tehnice - sisteme de securitate si incendiu

    Responsabilități: - Elaborarea soluțiilor tehnice pentru sistemul tehnic de detecție si semnalizare la efracție și control acces, incendiu și televiziune cu circuit închis (TVCI); - Proiectarea sistemelor de securitate: detecție si avertizare la efracție, control acces, supraveghere video și interfonie, detecție incendiu; - Proiectarea sistemelor de comunicații: voce și date; - Monitorizarea execuției și verificarea proiectului tehnic; - Întocmirea studiilor de prefezabilitate și de fezabilitate; - Întocmirea ofertelor tehnico-comerciale la proiecte; - Întocmirea bugetelor aferente proiectelor aflate în derulare; - Execută vizite on site și culege informații pentru procesul de ofertare; - Analizarea în permanență a pieței; - Întocmirea devizelor de ofertă și elaborarea proiectelor tehnice în vederea participării la licitații publice; - Studierea și întocmirea documentației pentru clienți: caiete de sarcini, fișe de date, planuri, memoriu tehnic, pentru sisteme integrate de securitate; - Programarea și organizarea echipamentelor demo cu producătorii; - Asigură, la nevoie, coordonarea derulării lucrărilor conform contractelor încheiate, normativelor în vigoare, urmărind buna gestionare a resurselor umane și materiale; - Elaborarea de proceduri de operare a sistemelor integrate de securitate: În relația cu clienții: - Oferă consultanță de specialitate clienților firmei pe toate canalele de comunicare; - În cazul solicitărilor venite din partea clienților, realizează clarificările tehnice. Cerințe: - Studii tehnice absolvite profil electric: inginerie electrică, electronică, electrotehnică, electroenergetica, construcții; - Reprezintă avantaj - autorizare ARTS inginer sisteme de securitate / proiectant inginer sisteme de securitate; - Alte cunoștințe în domenii de activitate conexe (Ex. HVAC, automatizări, BMS, instalații electrice) sunt apreciate; - Minim 2 ani experiență în ofertare și derulare contracte; - Cunoașterea brand-urilor importante de pe piața sistemelor de securitate și incendiu (AXIS, Bosch, Honeywell, Schrack, Securiton, Dahua, DSC); - Abilitați foarte bune de comunicare și negociere; - Capacitate ridicată pentru analiză, sinteză și planificare; - Cunoștințe solide operare PC: MS Office, Autocad, MS Project; - Bune cunoștințe de limba engleză în special vocabular tehnic; - Spirit de echipă și de colaborare; - Personalitate energică, proactivă, cu atitudine pozitiva; - Permis de conducere auto categoria B. Beneficii: - Salariul motivant - Tichete de masă; - Pachet servicii medicale; - Abonament sala de sport - Participare la cursuri de pregătire; - Prime si tichete cadiu de sarbatori - Logistică și echipamente pentru buna desfășurare a activității. Locația jobului: București

Salvează căutarea