Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Carnet conducere: B Disponibil imediat-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Promovat
Societate cu experienta in domeniul instalatiilor sanitare, termice si de climatizare. DORIM SA ANGAJAM INSTALATORI CU EXPERIENTA Cerinte: Permis de conducere categoria B (constituie un avantaj); Abilitati de comunicare; Deschis catre noi tehnologii; Responsabil in activitatile de zi cu zi pe care le presteaza; Responsabilitati: Extecutarea lucrarilor de instalatii sanitare si termice de orice tip; Oferta noastra: Ne dorim sa fim un angajator atractiv si sa le oferim viitorilor nostri colegi un pachet de beneficii cat mai extins precum si posibilitati de dezvoltare si crestere profesionala Promovam increderea, bazata pe valori, traditie si stabilitatea noastra; Oferim un mediu de lucru placut si punem accent pe munca in echipa; Program Luni-Vineri-8ore-Weekend-urile sunt libere SALARIUL ESTE ATRACTIV.
-
Promovat
Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (70%), PENNY, CORA, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. Max, DM, Noriel, DM, English Home, Animax, Decathlon etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-16 comenzi zilnic. Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie. De asemenea îți oferim: -22-24 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră! Descrierea companiei Societate partenera Bringo Magazin.
-
Promovat
Despre companie : Fabrica de lactate ROMLACT din Satu Nou Mircea Vodă județul Constanța Produsele sunt realizate din lapte de vaca din ferma proprie cu respectarea celor mai stricte norme de igiena si management și al calitatii. Profilul cautat: - experienta in vanzari pe piata FMCG, in special industria alimentara, constituie un avantaj. - Persoana dinamica, proactiva, cu abilitati dezvoltate de comunicare si negociere; - studii medii sau superioare - cunoștințe de operare PC (Word, Excel, e-mail); - carnet de conducere categoria B - Adaptabilitate si seriozitate; - persoana organizata, responsabila, proactiva, cu spirit de echipa Responsabilitati: - Efectuarea de vizite regulate conform rutei pe zona alocata; - Verificarea si raportarea prezentei produselor si a nivelului de stoc in magazinele vizitate; - Oferirea de informații clienților (consiliere), - mecanizarea mărfii companiei conform standardelor si spațiului la raft negociat - monitorizarea activității concurentei - raportare si comunicare conform procedurilor interne ale companiei Oferim: Salariu atractiv plus bonusuri in funcție de rezultat.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ai nevoie de un job? iCredit este soluția. Alătură-te echipei noastre! Candidatul Ideal Ce cautam la tine? Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune și activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing. Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix (3600 lei) si bonusuri lunare de performanta plus bonuri de masa incluse (30 lei zi) Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime. Descrierea companiei Easy Asset Management, activeaza sub brandul iCredit si este parte a grupului de firme Management Financial Group (MFG), grup ce și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. MFG gestioneaza un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes din domeniul creditelor de consum, imprumuturilor pentru microintreprinderi si intreprinderi mici, carduri de credit, digital business si alte produse si servicii financiare alternative. Brandul iCredit beneficiaza de experienta de peste 14 ani a MFG si ofera servicii financiare pentru mai mult de 62.000 de clienti. In prezent, in Romania, iCredit detine peste 120 de sedii si peste 1 600 de angajati. Serviciul de creditare oferit este simplu, convenabil, corect si transparent. Pentru informatii și potențiale interviuri, mă puteți contacta la numărul Aștept CV urile voastre pe adresa de mail
-
Firma in domeniul instalațiilor termice ,cu lucrări industriale pe raza județului Gorj și în tara,angajează instalatori cu experiență Se oferă: -program de lucru 8 ore. - mașina de serviciu. - plata orelor suplimentare. - diurna la deplasari -cadru de munca legal. - salariu atractiv.
-
Angajam personal proaspat iesit in rezerva din domeniul militar , jandarmerie , pompieri , politie pentru a se alatura echipei noastre de interventie operativa , obligatoriu permis B si domiciliu in Oradea sau imprejurimi. Asteptam cu interes CV dvs la adresa de e-mail , sau tel .
-
Angajam mecanic auto cu experienta, salariu motivant si atractiv, negociabil in functie de cunostinte si pricepere. Rugam seriozitate. Atelierul este multimarca, dotat cu toate sculele si echipamentele necesare. Gometrie 3D Ravaglioli. (Excludem doritorii si consumatorii de bauturi alcoolice, in special in timpul programului) Locatia : Bucuresti, sector 6. Condiții: Pricepere, seriozitate, disponibilitate, mobilitate (de preferinta cu permis de conducere). Salariul, intre 5000 de lei si 9000 de lei, in functie de realizari si pricepere. Responsabilități: Intretinerea si repararea autovehiculelor (autoturisme si autoutilitare). Program de lucru 09:00-18:00 sau 8 17. O sambata da si una nu. Sambata : 08:00-13:00.
-
Ne marim echipa , hai in echipa Spartan din incinta Dedeman Constanta, Bulevardul Tomis - Bonusuri zilnic pentru target de vanzare; - Program flexibil; - Prima de Craciun si Paste; - Program de training continuu si feedback pentru crestere in cariera. - bonuri de masa pe card - masa asigurata in restaurant, gratuit - bonus lunar - măriri salariale din 6 în 6 luni - posibilitate de avansare Programul o sa-ti placa: lucrezi doua zile si doua zile esti liber.
-
GTF INSTALL, o companie de renume in domeniul instalarilor si montajelor de aer conditionat, cauta persoane motivate si pricepute sa se alature echipei noastre din Bucuresti. Suntem in cautarea unor instalatori si montatori cu sau fara diploma in frigotehnica, iar detinerea unui carnet de sofer constituie un avantaj. Responsabilitati: - Instalarea si montarea sistemelor de aer conditionat conform specificatiilor si standardelor companiei. - Diagnosticarea si remedierea eficienta a problemelor tehnice. - Respectarea procedurilor de siguranta si a normelor de lucru. Cerinte: - Experienta anterioara in instalarea si montarea sistemelor de aer conditionat (experienta similara constituie un avantaj). - Abilitati tehnice si cunostinte in domeniul frigotehnic. - Capacitatea de a lucra eficient atat independent, cat si in echipa. - Permis de conducere valabil (constituie un avantaj). Beneficii: - Oportunitati de avansare in cadrul companiei. - Pachet salarial competitiv, in concordanta cu experienta si performanta. - Mediu de lucru dinamic si stimulativ. Daca sunteti dornic sa va alaturati unei echipe profesioniste si sa va dezvoltati cariera intr-un mediu dinamic, va incurajam sa ne contactati, mentionand pozitia pentru care aplicati. GTF INSTALL este un angajator care ofera sanse egale si promoveaza diversitatea in locul de munca. Toate candidaturile vor fi tratate cu confidentialitate si vor fi luate in considerare indiferent de originea, etnia, religia, genul, orientarea sexuala sau varsta candidatului. Te asteptam in echipa noastra! Echipa GTF INSTALL
-
Angajam personal pentru productie si montaj tehnica de protectie solara ( jaluzele , rulouri , plase de insecte , rulouri exterioare , copertine ) permisul de conducere constituie un avantaj. Salariu atractiv.
-
Angajăm pt. partenerul nostru din Belgia, PROJECT MANAGER: Necesar: - Lb. engleză, franceză sau netherlands, nivel mediu, scris vorbit; - Experiență construcții amenajări interioare; - Permis conducere categ. B. Se oferă: - Salariu net: 13-15 h; - Cazare achitata de firmă; - Taxe achitate integral de firmă; - Mașină de serviciu. - Bonusuri în funcție de realizări; - Prime de Sărbători;
-
Promovat
Se cauta soferi in curierat 3,5T (GLS) - Germania, Zona ULM. NU se percep comisioane! Weekend-urile NU se lucreaza. Se cauta doar între vârstele de 18-45 ani. Cazarea costa 200 camera mica 300 camera mare (cu tot cu utilitati). Camerele NU sunt la comun! Se sta singur in camera. Salariul de început: 1700 incepatori fara experienta 1800 ptr cei cu minim 6 luni experienta in domeniu de Curierat GLS. Salariul este NET (in mana), iar pentru cei cu experienta mai mare se poate negocia! Taxele, asigurarile medicale sunt suportate de Angajator. Contractul de munca se face in Germania, pe perioada nedeterminata. !!Programul de munca începe de la 5 dimineata. Cunostinte limbi straine: Germana; ajuta si Engleza. (!! NU SUNT OBLIGATORII !!) Mai multe detalii la telefon sau WhatsApp: 015227560549 Numar de Romania (sau WhatsApp):
-
Transport cu duba de 3,5 t orice produs la preț minim și negociabil pe orice distanță
-
Descrierea companiei: ELEGANCE IMOBILIARE este o Agentie Imobiliara care ofera intermediere si consultanta profesionala in domeniul Real Estate. Candidatul ideal: - Dornic sa invete si sa se perfectioneze continuu; - Optimist și focusat pe rezultate; - Responsabilitate, seriozitate, punctualitate și cu spirit antreprenorial; - Bune abilitati de comunicare si negociere; - Tinuta office (business); - Detinator de permis conducere categoria B si autoturism; - Promptitudine in realizarea sarcinilor, abilitati de munca in echipa; - Experienta in vanzari constituie un avantaj; Atributii: - Prospectarea pietei imobiliare in vederea crearii unui portofoliu cu imobile/terenuri/spatii comerciale; - Organizarea de vizionari cu potentialii clienti in vederea achizitionarii imobilelor/terenurilor/spatiilor comerciale; - Administrarea bazei de date cu proprietati; - Promovarea ofertelor prin intermediul mijloacelor de comunicare puse la dispozitie; - Promovarea proprietatilor din portofoliu in mediul online; Beneficii: - Contract de colaborare - Comision atractiv in functie de performante; - Program de lucru flexibil; - Telefon de serviciu; - Acces gratuit la toate materialele/platformele detinute de Agentie; - Promovare gratuită în cadrul celor mai importante site-uri de vanzari imobiliare din Romania; Aveti spirit antreprenorial si va place interactiunea cu oameni noi? S-ar putea sa fiti noul nostru Agent Imobiliar! Aplica acum!
-
Angajam tamplar universal PAL Melaminat MDF salariu negociabil în funcție de abilități și cunoștințe Candidatul ideal -serios -abilitati de comunicare -profesionist in ceea ce face Descrierea jobului: -PROGRAM 8 ORE LUNI-VINERI -Sa aibe experienta in productia de mobilier in lucrul cu scule de mana specifice -Abilitatea de a intelege si urma schitele de montaj intocmai -Atent la detalii si cu simt de raspundere, dedicat muncii sale -Foarte atent la montaje, la mediul in care se face montajul ( peretii, parchetul, gresia clientului ) -Dorinta de a lasa in urma mobila de calitate, totul functional, intr-un cuvant "montaj exceptional" -Este o persoana sociabila, prietenoasa cu clientii, apta de a se integra intr-un grup -Permis Cat.B reprezinta un avantaj Descrierea companiei Mobilier la comanda cu accesorii de calitate ( numai BLUM ) din PAL Melaminat EGGER si MDF vopsit
-
Cautam o persoana harnica, organizata si dornica de un job dinamic si cu un colectiv profesionist. Responsabilitati: manageriaza intreaga echipa organizeaza sarcinile zilnice, evenimente verifica personalul pt a -si indeplini sarcinile zilnice. transmitere oferte catre potentiali clienti rezerva evenimente emite facturi verifica stocurile zilnice vanzarile verifica listele de achizitii Daca te consideri potrivit pt postul de manager asteptam CV-ul tau pe adresa de mail Detalii la
-
Pensiunea La Dolce Vita din Baile Herculane angajeaza personal de intretinere. Cunostintele in constructii si instalatii, precum si permisul categoria B constituie avantaj. Se ofera salariu, cazare si masa. Daca doresti, pentru aplicare poti completa formularul atasat acestui anunt sau ne poti contact telefonic sau prin mesaj. https: www.la-dolcevita.ro formulare-de-angajare
-
Candidatul Ideal Cautam: - O persoana de incredere, onesta, responsabila, disciplinata, riguroasa , organizata - cu capacitate de asimilare de noi cunostinte, de comunicare si relationare cu clientii companiei si implicata in toate aspectele legate de munca - de preferat studii medii (liceu/ scoala tehnica) - experienta nu este obligatorie, se poate dobandi pe parcusul colaborarii - cunostinte tehnice generale reprezinta un mare avantaj Descrierea jobului - efectueaza operatiuni de intretinere curenta (service/mentenanta) la echipamente de aer conditionat, ventilatie si climatizare (aparate mono si multisplit, centrale de tratare aer, chillere, etc.) in diferite locatii; - verifica / identifica probleme / repara / inlocuieste componente specifice sistemelor de ventilatie si climatizare ( pe masura experientei/ calificarii ); - completarea formularelor si proceselor verbale tipizate; Se ofera mediu de lucru dinamic si captivant ce vine la pachet cu multiple beneficii financiare si oportunitatea de dezvoltare personala si profesionala. Descrierea companiei Inter Heat este o firmă românească în domeniul instalațiilor, înființată în noiembrie 2012. Fiecare client Inter Heat, indiferent de dimensiune, primește același nivel ridicat de profesionalism pentru sistemele și soluțiile pe care le oferim. Deși ne-am extins de-a lungul anilor și intenționăm să continuăm creșterea strategică, realizăm că succesul nostru se bazează pe angajamentul de a avea relații pe termen lung, reciproc avantajoase cu clienții noștri. Dorim să continuăm să extindem serviciile atât pentru clienții noi, cât și pentru cei existenți. Compania Inter Heat, prin intermediul personalului tehnic calificat asigură o gamă variată de instalatii: ventilatie si climatizare, termice, instalații frigorifice (camere frigorifice, patinoare și formare gheață), sanitare, electrice, fotovoltaice pentru construcții, caldiri industriale si civile: centre de afaceri, birouri, magazine prezentare și comerciale, restaurante, spitale, hale de productie si depozitare, vile rezidențiale. Furnizam servicii diverse de la comercializare echipamente (splituri, centrale de tratare aer, chillere, sisteme VRV volum variabil refrigerent, etc), montaj mentenanta si service, pana la servicii de management al cladirilor , consultanta tehnica, proiectare instalatii, audit si management de proiect. Inter Heat asigura confort, eficienta si calitate oferind solutii integrate in domeniul instalatiilor!
-
S.C SILVER CLIMA S.R.L, firma specializata in instalatii de climatizare, angajeaza instalator aer conditionat,instalatii termice cu fara experienta Desfasoara activitatii de montaj, exploatare, intretinere si reparatii pentru echipamente de aer conditionat si climatizare. Responsabilitati: Monteaza si instaleaza sisteme de climatizare tip split, caseta, duct, VRF, sisteme de ventilatii; Mentenanta (revizii si reparatii) sisteme de climatizare tip split, caseta, duct, VRF, sisteme de ventilatii; Participa si efectueaza lucrari specifice de montaj aer conditionat, climatizare rezidential, comercial si industrial; Participa la lucrari de mentenanta (revizii si interventie pentru instalatii HVAC); Analizeaza si alege solutii tehnice pentru instalatii de aer conditionat, ventilatie si climatizare; Acorda suport tehnic pentru anumite activitati sau lucrari in desfasurare (intretinere, reparatii, montaje, etc.); Participa ocazional la receptia lucrarilor; Intocmeste si verifica documente specifice activitatii de service; Stabileste sau aproba necesarul de materiale si sau piese de schimb, dupa caz. Cerinte: Experienta in domeniul montajului si mentenantei instalatiilor de climatizare; Cunostinte de baza de functionare, instalare si intretinere echipamente de climatizare; Diploma de frigotehnist - constituie un avantaj; Posesor permis de conducere, categoria B - constituie un avantaj; Loialitate, flexibilitate si initiativa; Capacitate de lucru cu termene limita; Persoana riguroasa, ordonata, spirit de echipa; Disponibilitatea deplasarii in tara; Apt pentru lucrul la inaltime. Beneficii: Contract de munca; Concedii conform legislatiei; Salariu NET incepand de la 4000 lei si poate creste in functie de performante.
-
Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor. Responsabilitati : - Promoveaza si vinde D2D produsele si serviciile Orange; - Managereaza si dezvolta portofoliului de clienti. Cerinte: - Bune abilitati de comunicare verbala si abilitati de ascultare activa - Persoana pozitiva si convingatoare - Experienta anterioara este un avantaj. - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Program fix de - luni-vineri - Salariu fix + bonus din vanzari. mail: angajari.d2d#primedevelopmentgroup.ro
-
About Company: SC Tel Top Solutions Srl - Worldwide service and maintenance for automated equipment in food and beverage industries. Place of work: The work is carried worldwide - We accept applicants from all Romania city's and region's. Job positions: Automation Technician, Process Technician Requirements: - English ( Other languages are a +) - Good comunication skills. - Technical background and technical skils. - PLC programming: ( LAD FBD SCL) OR PC programming (C# C++) (both is a +) - Knowledge of Microsoft Office package (Word Excell ) - Electrical knowledge ( knowleadge about: automation, mechanic, pneumatic, electronic components is a ++) - Driving license category B - Availability to travel abroad. - Availability to flexible schedule. Salary: 3000 Euro to 5000 Euro Gross regarding the experience. A fast increase plan (6 to 12 months) up to maximum salary for entry level applicants. The first probation month is payed. Job Key Responsibilities: - Perform technical & maintenance support according to the service plan. - Install existing software and program equipments in customer locations worldwide. - Assure validation of equipments with customers representatives. - Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service. - Maintain customer service logs and internal service records. - Reports for technical service carried to the project responsible. - Contribute to the continuous improvement of our products and processes. We wait your CV at: a n d r i e s c o n s t a n t i n 2 2 @ y a h o o . c o m or call directly to discuss.
-
Se cauta sofer pentru lucru in Germania. Se cauta soferi din Timisoara Bucuresti sau imprejurari. Regim de lucru: 5-6 saptamani plecat cu 1-2 saptamani acasa. 5 zile lucratoare cu 2 zile weekend. Lucru pe prelata de 3,5t cu lift si cabina de dormit. Masina an 2020, dotata cu toate necesare unui serviciu confortabil. Se cere experienta de sofat de minim 3 ani, iar experienta de munca in strainatate reprezinta un bonus. De asemenea, este necesara cunoasterea minima a limbii engleze. Salariu lunar 10.000-11.000 lei
-
Persoana cu studii medii, obligatoriu liceul, organizata, atenta la detalii si avand cunostinte medii de IT. Gestiunea se tine pe calculator, marfa se manipuleaza cu transpaleti, stivuitoare electrice. Este necesar sa detineti permis auto categoria B deoarece depozitul este situat in Moara Vlasiei. Solicitam cazier. Experienta in domeniu este apreciata dar nu obligatorie.