Anunțuri
Locuri de munca Carnet conducere: B Disponibil din: 2020-11-07-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Educatie: - Liceul cu sau fara diploma de bacalaureat. - Diploma de calificare pentru meseria de electrician sau echivalent Experienta: - Minim 1 an in domeniul electricii - electrician sau un rol similar Cerinte: - Carnet conducere categoria B - Experienta dovedita ca electrician sau intr-un rol similar, minim 1 an - Atentie la detalii - Rezistenta fizica buna si capcaitatea de a lucra in diferite conditii - Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa - Cunostintele de instalatii, experienta si acreditarile aditionale sunt un plus Descrierea jobului: - Raporteaza direct supervizorului (Inginer & Sef de echipa) - Realizeaza trasee electrice si de instalatii apa pentru piscine si bazine cu apa - Instalarea si asamblarea sistemelor de tratare a apei, conducte, inclusiv fitinguri, supape de siguranta, valve electrice si alte componente - Instalarea si efectuarea de probe de functionare a echipamentelor pentru filtrarea si tratarea apei (pompa, filtru, panou de comanda,valve electrice, pompe de caldura etc.) - Lucreaza in echipa pentru a asigura finalizarea eficienta si la timp a proiectelor - Respecta standardele de calitate si siguranta in timpul lucrului - Posibile delegatii de zi in zona Bucurestiului Ilfov si zone limitrofe - Program de lucru: 7.00 16.00 Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial atractiv - Bonusuri in functie de performanta - Telefon de serviciu - Diurna si cazare pentru deplasari - Stabilitate si posibilitati de dezvoltare pe termen lung
-
Promovat
Tip job: Full-time Descrierea Companiei: HEAVY METAL este o fabrică de confecții metalice de renume, specializată în producția de componente metalice de înaltă calitate pentru diverse industrii. Cu o echipă dedicată și tehnologii de ultimă generație, ne străduim să oferim produse și servicii excelente clienților noștri. Valorile noastre includ inovația, calitatea și satisfacția clientului, ceea ce ne-a făcut să fim lideri pe piața de profil. Responsabilități: Realizarea operațiunilor de lăcătușerie mecanică conform desenelor tehnice și specificațiilor. Asamblarea și montarea structurilor și componentelor metalice. Efectuarea lucrărilor de întreținere și reparații pentru echipamentele din fabrică. Identificarea și soluționarea problemelor tehnice apărute în procesul de producție. Respectarea normelor de siguranță și a standardelor de calitate. Colaborarea cu echipa de producție pentru a îndeplini termenele și obiectivele proiectelor. Participarea activă la îmbunătățirea continuă a proceselor de lucru. Cerințe: Experiență anterioară de minim 2 ani în domeniul lăcătușeriei mecanice. Cunoștințe solide de citire și interpretare a desenelor tehnice. Abilități de utilizare a echipamentelor și uneltelor specifice (mașini de găurit, sudură, tăiere etc.). Atenție la detalii și abilitatea de a lucra cu precizie. Capacitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă. Seriozitate, responsabilitate și dorință de a învăța și de a se perfecționa. Disponibilitate pentru program de lucru flexibil și pentru a răspunde la situații de urgență tehnică. Oferim: Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv. Mediu de lucru dinamic și profesionist. Posibilități de dezvoltare profesională și instruire continuă. Condiții de muncă moderne și echipamente de calitate. Posibilitatea de a lucra într-o echipă talentată și de a contribui la proiecte inovatoare. Bonusuri de performanță. Cum să aplici: Dacă ești pasionat de lăcătușerie mecanică și dorești să faci parte dintr-o echipă de profesioniști, trimite CV-ul tău și o scrisoare de intenție la adresa de email: sau sună-ne la numărul de telefon: pentru mai multe informații. Procesul de selecție include un interviu și o probă practică pentru a ne asigura că ești candidatul potrivit. Te așteptăm în echipa HEAVY METAL pentru a construi împreună viitorul! Data limită pentru aplicare: 30 iunie 2024 Nota: Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați. Vă mulțumim pentru înțelegere!
-
Promovat
Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (70%), PENNY, CORA, AUCHAN, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. MAX, DM, Noriel, Animax, Decathlon, Kitchen Shop, English Home, Sabon, Leonidas, Douglas Parfumerie etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-12 comenzi zilnic.Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie.De asemenea îți oferim: -24-26 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră !
-
Promovat
Esti in cautarea unui loc de munca stabil, si cu toate facilitatile din tarile de vest? Atunci esti la locul potrivit! Angajăm șoferi cu experiență pentru transport internațional. Flota moderna de camioane mercedes MP4 sau Volvo euro 6 cu toate dotarile pentru transport international. Pauzele de 45 nu se fac la camion, se fac la apartament. Se lucreaza de Luni pana Vineri-Sambata dimineata. Transport dus intors cu camionul sau cu avionul, depinde de situatie. Dispecerat in Limba romana. Carduri de alimentare UTA si Orosol + aparate de taxare automate pentru fiecare tara. Salariul se plateste punctual in fiecare luna in data de 15 + avansuri la cerere. Ce cautam? Soferi profesionisti, motivati, seriosi si cu simtul responsabilitatii! Este necesar sa ai Permis categoriile C+E, Card tahograf , Certificat de pregatire profesionala CPC, Atestat ADR colete Analizele medicale valabile Cazier rutier doar pentu consultare. Oferta, beneficii: - Loc de munca stabil! - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica ( 90 - 100 zi calendaristica) - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta. - Echipament adecvat pentru munca. Chirie in germania achitata de angajator si utilitati.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru echipaje transport valori: soferi autospeciala transport valori. Locatia postului: Soseaua Nicolina, Nr. 223C, Iasi Persoanele interesate sunt rugate sa ne lase un mesaj cu CV date de contact. CERINTE POST: Studii medii; Disponibilitate de lucru in ture; Permis de conducere categ. B+C, preferabil cu atestat de transport marfa si experienta profesionala minim 3 ani; Cazier auto curat. DESCRIEREA JOB-ULUI: conducerea autoblindatei cu care efectueaza transportul de valori, cu respectarea legislatiei in vigoare si a procedurilor interne; colaborarea cu agentii de securitate transport valori din echipaj. OFERTA (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; spor de fidelitate; posibilitate ore suplimentare - platite 200%. 22 zile concediu de odihna platit an; abonament servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru gratuita, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala.
-
prezinta si promoveaza produsele companiei prin contactarea clientilor actuali si atragerea de noi clienti
-
Societatea Qualitron S.R.L. importator si distribuitor pentru gama IBIOTEC-Franta, care inglobeaza produse de lubrefiere (uleiuri, unsori), substante de curatare (solventi, detergenti industriali) sprayuri tehnice, suntem interesati de a coopta colaboratori in tara,pentru vanzarea directa catre industrie a acestor produse, respectiv acordarea de consultanta tehnica pentru acestea. Gama de produse este atat de variata incat permite valorificarea in toate ramurile de industrie de la industria grea pana la cea farmaceutica. Acordam sprijin deplin material ( nu este nevoie de investitie) si tehnic(prin personalul propriu, precum si al producatorului) www.ibiotec.ro
-
Angajam pentru santierele din Germania - montatori hale industriale Cerinte - calificare, persoane cu experienta (obligatoriu), dinamice, organizate si cu initiativa, disponibili pentru deplasare - obligatoriu apt pentru lucru la inaltime - respectarea normelor de siguranță și a procedurilor de lucru - organizează şi curăţă propriul loc de muncă în vederea desfăşurării activităţii montaj acoperis si fatade hale industriale(tabla trapez,casete structurale,panouri sandwich)-termoizolatie si hidroizolatie -manevrarea materialelor,ansamblelor si subansamblelor metalice -pregatirea elementelor componente pentru structurile metalice -asamblari si fixari de subansamble prin sudura, buloane, nituri, suruburi(stalpi,grinzi,rame,suporti,panouri,grilaje,etc) - folosesc in mod corespunzator sculele si aparatele aflate in dotare. - permis conducere categoria B constituie avantaj
-
Cautam colegi pentru Departamentul de Montaj mobilier comercial. Salariu intre 2200-3300 net, in functie de experienta!!! Cerinte: Disponibilitatea pentru deplasare in tara permanent, pe intreg teritoriul Romaniei si in afara granitelor; Aptitudini tehnice si experienta in activitatea de montaj mobilier comercial; Initiativa, atentie deosebita la detalii, capacitatea de lucru in echipa; Harnic, indemanatic, serios; Permis de conducere Categoria B. Oferta: Salariul atractiv, diurna; Bonus de sofer; Instruire de specialitate la locul de munca; Cazare la pensiuni sau hoteluri; Mic dejun gratuit; Transport decontat. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.
-
Societatea Pick Up, prezentă încă din anul 2004 ca producător și importator de accesorii pentru segmentul auto OEM (original equipment manufacturer) și AM after market, angajează Reprezentant vânzări în domeniul comercializării accesoriilor pentru utilitare, SUV uri! Ce oferim ? Know - how ul unei companii naționale (de 18 ani) construită de oameni curajoși, cu inițiativă. Seriozitatea unei companii, furnizor de accesorii OEM pentru un important grup auto autohton Posibilitatea de a fi cel mai bun dintre cei mai buni, prin introducerea și utilizarea diferitelor sisteme de management al calității ISstandarde auto IATF, standard de sustenabilitate EcoVadis etc O perioadă de acomodare și introducere în comunitatea noastră, în care te pregătim și ne pregătim să facem lucruri mari! Un mediu de lucru plăcut și modern, unde se încurajează acțiunea. Oportunitatea de a crește atât profesional cât și personal, Într-o colectivitate dinamică și prietenoasă! Ce trebuie să faci? Înveți produsele și serviciile oferite, iar dacă ai idei mai bune le poți pune și în practică. Încurajam ideile noi și spiritul de inițiativă. Promovezi și vinzi produse și servicii în domeniul accesoriilor / tunning auto; Prezinți clienților produsele și caracteristicile acestora într-o manieră atractivă, descoperind nevoia clientului; Prospectezi piața și identifici noi potențiali clienți; Îți urmărești zilnic obiectivele de vânzări pentru a le atinge Menții permanent legătura cu clienții existenți și participi la fidelizarea acestora; Prezinți și promovezi direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți; Elaborezi oferte unice de vânzări Pui în aplicare strategii de vânzare și negociere cu clienții Ce avem nevoie de la tine? Disponibilitate de adaptare la programul de lucru și la cerințele postului: (zilnic, de obicei de la ora 8:00-17:00, cu pauză de masă de 45 minute) Capacitate de a promova și explica diferitele produse și servicii clienților, într-o manieră convingătoare și reală Calități foarte bune de prezentare, comunicare și negociere Diplomație, proactivitate și orientare către client Spirit de echipă Spirit de observație și inițiativă Disponibilitate de participare la expoziții naționale și internaționale (ocazional) din domeniul auto; (Automechanika Frankfurt/Dubai/Moscova, BSDA București etc.) Disponibilitate pentru deplasări la cliențiii de pe teritoriul tarii; Dacă dorești să te ocupi de export, atunci sunt incluse deplasări la clienții din domeniul auto din Europa Cunoștințe PC, pachet Office Permis de conducere cat. B Cunoașterea limbii engleze și germane constituie un avantaj Cunoașterea standardelor / procedurilor IATF reprezintă un avantaj Activitatea anterioară într-un post similar poate fi un criteriu important de selectie. Beneficii: Pachet salarial atractiv+ bonusare din vânzări Oportunitate de dezvoltare prin cursuri de formare profesională Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Posibilitate de a conduce ultimele modele de utilitare pick-up și mașini 4x4 unice/ accesorizate Posibilitatea de a participa la expoziții internaționale din domeniul auto. Posibilitatea de a vedea ideile proprii implementate în cadrul organizației.
-
Promovat
Candidatul Ideal Tehnician Interventii Utilaje Caterpillar Pentru candidati care pot avea domiciliul in vecinatatea orasului Constanta - Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială) - Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate electronică, hidraulică - Experienţa de minim 2 ani în reparaţia de utilaje de construcţii, industriale sau agricole sau în domenii conexe - Cunoştinţe operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor) - Cunoştinţe minime de limba engleză domeniul tehnic - Permis de conducere categoria B - Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate - Atitudine orientată către client; corectitudine profesională; rigurozitate - Nivel ridicat de inițiativă - Disponibilitate pentru deplasări in zona alocata (deplasări de maximum 2-3 ore dus, 2-3 ore întors) Descrierea jobului - Efectuează, în locaţia clientului, activităţi de reparare, revizie şi întreţinere a utilajelor şi echipamentelor din toată gama (din punct de vedere mecanic, hidraulic şi electric) - Pune diagnosticul de stare tehnică a maşinii şi realizează analize de anomalii - Identifică piesele de schimb necesare intervenţiilor şi le comandă - Realizează puneri în funcţiune şi expertizări atât ale utilajelor noi, cat si ale celor second-hand (de ocazie) - Întocmeşte documentaţia şi rapoartele de intervenție Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Abator Vita Porc Olanda Calificati salariu de la 1600 euro net pana la 2560 euro net. Necalificati salariu de la 1250 euro net pana la 1500 euro net. Salariul este socotit la 40 de ore saptamana ( Luni - Vineri ) 8 ore Cazare si transport ( munca - cazare ) asigurat. Avans dupa 2 saptamani. Plata la luna. Incepere imediata. Contact:
-
Abator Vita Porc Olanda Calificati salariu de la 1600 euro net pana la 2560 euro net. Necalificati salariu de la 1250 euro net pana la 1500 euro net. Salariul este socotit la 40 de ore saptamana ( Luni - Vineri ) 8 ore Cazare si transport ( munca - cazare ) asigurat. Avans dupa 2 saptamani. Plata la luna. Incepere imediata. Contact:
-
Abator Vita Porc Olanda Calificati salariu de la 1600 euro net pana la 2560 euro net. Necalificati salariu de la 1250 euro net pana la 1500 euro net. Salariul este socotit la 40 de ore saptamana ( Luni - Vineri ) 8 ore Cazare si transport ( munca - cazare ) asigurat. Avans dupa 2 saptamani. Plata la luna. Incepere imediata. Contact:
-
se lucrează 30 7zile acasă,este nevoie de pașaport să cunoască gps-ul forte bine,dacă a mai lucrat în domeniu este un avantaj !salariu 1650-1800 euro plus bonus consum
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Postul de munca vacant - contabil Cerinte: - Studii economice cu licenta, cunostinte in domeniul contabilitatii; - Experienta de lucru in programul de contabilitate WinMENTOR; - Cunostinte bune de operare a pachetului Office (word, excel); - Program de lucru - 8 ore zi; - Experienta in domeniu - minim 3 ani; - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Persoana cooperanta, echilibrata; - Seriozitate, punctualitate; excelente abilitati de comunicare, atentie la detalii, spirit de echipa. Responsabilitati: - Introducerea tuturor documentelor contabile in programul de contabilitate (incasari, plati, facturi emise, facturi de achizitie, intocmirea registrului de casa si a jurnalului de banca, etc); - Efectuarea operatiunilor de inchidere lunare, trimestriale, anuale; - Intocmirea stuatiilor financiare anuale (bilant, cont de profit si pierdere, anexe bilant, etc).
-
Angajam pentru santierele din Germania - zidari-tencuitori Cerinte - certificat calificare, persoane dinamice, organizate si cu initiativa, disponibili pentru deplasare Respectarea normelor de siguranță și a procedurilor de lucru - organizează şi curăţă propriul loc de muncă în vederea desfăşurării activităţii - folosesc in mod corespunzator sculele si aparatele aflate in dotare. permis conducere categoria B constituie avantaj
-
Candidatul ideal: - Studii superioare finalizate (preferabil studii in domeniul industriei alimentare) - Experienta de minimum 2 ani in domeniu, reprezinta un avantaj - Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook) - Cunoasterea programului SAP poate reprezenta un avantaj - Abilitati privind planificarea activitatii, capacitate de comunicare, responsabilitate - Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi (6-14, 14-22, 22-6) - Domiciliul stabil in Timisoara si imprejurimi. Descrierea job-ului: 1. Controleaza si raspunde de activitatea de productie pe schimbul sau de lucru in vederea realizarii cantitative si calitative a productiei planificate in conformitate cu obiectivele, programul si standardele de calitate al organizatiei 2. Administreaza activitatea personalului din subordine: pontaj, planificare, echipamente, monitorizare activitate 3. Urmareste gestionarea materiilor prime si auxiliare, a materialelor si a utilajelor, semifabricate si produse finite 4. Primeste comenzile si programeaza realizarea acestora conform cerintelor 5. Studiaza si isi insuseste instructiunile tehnologice si retetele de fabricatie pentru toate produsele, urmand a instrui personalul din subordine 6. Urmareste incadrarea in consumurile specifice pe durata schimbului 7. Intocmeste documentatia specifica activitatii de productie Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail: Informatii la telefon de luni pana vineri intre orele 8 si 16: Doar cei selectati vor fi contactati!
-
sc Raziana Impex srl soc comerciala care se ocupa cu distributia prod alimentare in jud Prahova angajeaza: agent vanzari CERINTE experienta in vanzari minim 2 ani permis cat B SE OFERA salariu motivant bonusari furnizori contract munca
-
Candidatul ideal: - Studii medii (diplomă de bacalaureat) - Experiență pe un post similar constituie un avantaj - Cunoștințe operare MS-Office (Word, Excel, Outlook), cunoasterea programului SAP constituie avantaj - Rezistență la efort fizic - Disponibilitate pentru lucru în 3 schimburi (6-14, 14-22, 22-6) - Domiciliul stabil in Timisoara sau imprejurimi Descrierea jobului: 1. gestionarea activitatii de recepție și monitorizare a stocurilor de produse 2. verificarea modului de ambalare și numarul de bucăți pe unitatea de ambalaj 3. tinerea gestiunii stocurilor stocurilor aplicand principiul FEFO și intocmirea în timp real si corect a documentelor de gestiune 4. pregatirea paletilor participand activ la operațiunea de încărcare a mărfii în vederea livrării către client 5. asigurarea manipularii corecte a mărfurilor pe durata descărcării, depozitării și încărcării acestora 6. monitorizarea depozitarii mărfii preluate pe loturi, în spațiul destinat fiecărui sortiment 7. tinerea evidentei privind intrările, ieșirile și stocul de produse finite și ambalaje 8. intocmirea fiselor de magazie nominal pe șoferi pentru ambalajele din gestiune 9. verificarea existentei faptice a tuturor obiectelor de inventar aflate în gestiune după ultimul inventar 10. intocmirea documentelor de retur și operarea acestora in SAP. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail: Informatii la telefon de luni pana vineri intre orele 8 si 16: Doar cei selectati vor fi contactati!
-
Angajăm Instalatori pentru montaj instalații sanitare pentru yachturi în șantier naval din Olanda. Cerințe: - experiență relevantă în domeniul instalațiilor sanitare; - calificare specifică domeniului; - experiența în domeniul naval constituie avantaj; - cunoștințe de limba engleză la nivel mediu (obligatoriu); - permis de conducere cat. B (avantaj); - persoană autonomă și responsabilă. Responsabilități: - montajul instalațiilor sanitare pe yacht în conformitate cu planul tehnic; - asigurarea executării corespunzătoare a lucrării atribuite (montare valve, pompe, filtre, drenarea corectă a țevilor etc.). Condiții și beneficii: - salariu între 13,35 - 20,00 Euro net/oră, în funcție de competențe și experiență; - program de lucru full time; - cazare gratuită (o persoană în cameră); - mașină de serviciu în Olanda și echipament de lucru; - job stabil, contract pe termen lung; - contract românesc, detașare în Olanda cu formularul A1; - asigurare medicală în România și în Olanda; - nu se percepe nicio taxă de angajare.