Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Carnet conducere: B Disponibil din: 2020-11-30 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam soferi camion (cap tractor articulat si semiremorca) transport marfa, categorie C + E

    Societatea Mastertransport angajeaza sofer pentru camioane articulate ( cap tractor si semiremorca bascula) detinator categorie CE pentru transport piatra si balastru. Cerinte: atestat profesional C, C 1, CE, C 1E card tahograf, experienta minim 1 an. Cautam soferi din toata tara, disponibili sa doarma in cabina. Zona de activitate Lugoj. Oferim salariu net 6.000 lei. Relatii suplimentare se pot obtine la numarul de telefon: Grozav Sorin

  • 5

    Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință

    Agenția Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință. CE CAUTĂM: Pricipalele calități pe care trebuie să le aibă viitorul nostrum coleg: Să aibă abilitați de comunicare si negociere; Să fie persoane sociabile, organizate, responsabile si punctuale; Persoane orientate către rezultat; Cunoștințe operare calculator; Permis de conducere categoria B. ATRIBUȚII: Prospectarea, vizionarea si preluarea ofertelor in portofoliu, după consilierea proprietarilor; Calificarea clienților prin înțelegerea nevoilor acestora, ofertarea lor, stabilirea vizionărilor, însoțirea si consilierea acestora de la vizionare pană la semnare; Dezvoltarea unei relații bazate pe încredere, respect si profesionalism cu clienții, fie ei proprietari sau cumpărători/chiriași. CE OFERIM: O echipă pregătită să te formeze, dezvolte și să te susțină; Locație ușor accesibilă; Venituri limitate doar de nivelul tău de implicare; Bonusuri în funcție de performanță; Posibilitatea de a avansa în carieră. Așteptăm CV-ul tău!

  • 41

    Asistent manager (secretara)

    Firma autorizata de "Terapii Complementare" angajeaza Asistent manager (secretara), cu permis categoria B, punem la dispozitie autoturism. program de luni pana vineri 8 ore Fara experienta. Salariu minim la inceput.

  • 29

    Angajez sofer cat B Transport marfa extern

    Angajez sofer categoria B pentru transport marfa international Fara cominitate! Informatii:

  • 17

    Personal calificat necalificat Taiere, transare, fasonare, impachetare porc vita vitel-Olanda

    Abator Vita Porc Olanda Calificati salariu de la 1600 euro net pana la 2560 euro net. Necalificati salariu de la 1250 euro net pana la 1500 euro net. Salariul este socotit la 40 de ore saptamana ( Luni - Vineri ) 8 ore Cazare si transport ( munca - cazare ) asigurat. Avans dupa 2 saptamani. Plata la luna. Incepere imediata. Contact:

  • 17

    Personal calificat necalificat Taiere, transare, fasonare, impachetare porc vita vitel-Olanda

    Abator Vita Porc Olanda Calificati salariu de la 1600 euro net pana la 2560 euro net. Necalificati salariu de la 1250 euro net pana la 1500 euro net. Salariul este socotit la 40 de ore saptamana ( Luni - Vineri ) 8 ore Cazare si transport ( munca - cazare ) asigurat. Avans dupa 2 saptamani. Plata la luna. Incepere imediata. Contact:

  • 16

    Personal calificat necalificat Taiere, transare, fasonare, impachetare porc vita vitel-Olanda

    Abator Vita Porc Olanda Calificati salariu de la 1600 euro net pana la 2560 euro net. Necalificati salariu de la 1250 euro net pana la 1500 euro net. Salariul este socotit la 40 de ore saptamana ( Luni - Vineri ) 8 ore Cazare si transport ( munca - cazare ) asigurat. Avans dupa 2 saptamani. Plata la luna. Incepere imediata. Contact:

  • 13

    Sef echipa dulgher SATECO Franta de la 3200 euro net luna

    Sef echipa dulgher SATECO Franta de la 3200 euro net luna la un program de 39 de ore saptamana Tip cofraj: SATECO ( metalic ) - cladiri bâtiment Locatie: Toulouse 31000 Incepere: 20.03.2024 Cazare, transport international si intern asigurat si platit de angajator. Contact:

  • 7

    Sef echipa dulgher SATECO Franta de la 3200 euro net luna

    Sef echipa dulgher SATECO Franta de la 3200 euro net luna la un program de 39 de ore saptamana Tip cofraj: SATECO ( metalic ) - cladiri bâtiment Locatie: Toulouse 31000 Incepere: 20.03.2024 Cazare, transport international si intern asigurat si platit de angajator. Contact:

  • 6

    Sef echipa dulgher SATECO Franta de la 3200 euro net luna

    Sef echipa dulgher SATECO Franta de la 3200 euro net luna la un program de 39 de ore saptamana Tip cofraj: SATECO ( metalic ) - cladiri bâtiment Locatie: Toulouse 31000 Incepere: 20.03.2024 Cazare, transport international si intern asigurat si platit de angajator. Contact:

  • 9

    Asistent Manager Referent achizitii

    Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.

  • 24

    Muncitori în producția de plante în sere - Mai 2024

    Pentru o companie din nordul Olandei, recrutăm și selectăm personal pe postul de muncitor în sere depozite de flori. Activitățile se desfășoară în interior, la temperaturi normale, în depozitul serei sau efectiv în seră. Se lucrează 5 zile pe săptămână. Se cere: - vorbirea limbii engleze - permisul de conducere reprezintă un avantaj - posibilitatea de a munci zilnic în picioare Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - cazare în case, cu toate utilitățile incluse (electricitate, internet, apă curentă, televiziune) 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 33,51 euro săptămână - transport gratuit de la cazare la locul de muncă - identitate olandeză - contract flexibil de muncă, se asigură 40 ore pe săptămână (full-time) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE! Detalii suplimentare la numărul de telefon.

  • 7

    Bucătar în Olanda - Mai 2024

    Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Estul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele,(aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe - Experiență demonstrată în bucătărie - Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) - Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. - Pasiune pentru gătit - Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie veți lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să aveți experiență în tăierea și gătirea produselor și să știți cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - salarizare de la 13,11 EUR brut oră - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 33,51 euro săptămână - transport gratuit între cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) - contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar.

  • 4

    Angajare Colaborare Tinichigiu Auto

    ALĂTURĂ-TE ECHIPEI NOASTRE!!! Te pasionează mașinile și dorești o carieră în domeniul auto? Ai experiență și cauți o noua provocare? Alătură-te echipei noastre conduși de excelență, dedicați meseriei și clienților. Service Auto Alexa Bacau caută colaborare angajare tinichigiu auto. Cerințe: -Experiența in domeniul tinichigerie auto -Atenție la detalii respectând procedurile tehnice de lucru conform comenzilor de service -Efectuarea controlului final după reparație pentru asigurarea calității lucrării -Seriozitate -Permis cat.B -Deschis colaborării in echipă -Atenție față de client -Efectuarea curățeniei la postul de lucru Oferim: -Venituri financiare motivante cu procent din lucrările efectuate -Plata săptămânal -Condiții bune de lucru cu echipamentele necesare -Cursuri perfecționare -Contract de muncă nedeterminat -Înțelegere și respect -Flexibilitate în luarea deciziilor și deschiși la o colaborare bună pe termen lung -Suportul echipei -Diverse avantaje personale -Avantajul de a lucra într-o companie stabilă și serioasă, cu vechime de peste 30 de ani în domeniul auto in formare și dezvoltare continua cu oameni profesioniști. Program: Luni-Vineri: 8:00-17:00 Pauza masa: 60 min. Sâmbăta-Duminica: Liber De abia așteptăm să ne cunoaștem și să lucrăm împreună. CV-urile se pot depune la sediu în Str.Izvoare Nr.6 Bacau sau pe adresa de e-mail: Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la numărul de telefon.

  • 10

    Lucrator comercial - Gestionar

    BAR BLECHDESIGN SRL angajaeaza lucrator comercial - gestionar. 1. Denumirea compartimentului: COMPARTIMENTUL PRodictie 2. Denumirea postului: LUCRĂTOR COMERCIAL 3. Se subordonează: DIRECTOR DE PRODUCTIE 4. Pregătirea și experiență: NIVEL DE STUDII: minim liceul (diplomă de bacalaureat) EXPERIENȚĂ: - Nu este obligatorie; - Au prioritate persoanele cu experiență în domeniul comercial APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: - Percepție vizuală; - Atenție: concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; - Rapiditate; - Spirit practic; - Coordonare manuală bună; - Memorie vizuală bună; - Abilități de comunicare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoană de încredere; - Implicare în activitate; - Dorință de a munci; - Capacitatea de a se descurca în condiții de stres; - Rezistență la sarcini repetitive; - Rezistență la oboseală; - Capacitatea de a munci în echipă; - Autocontrol mediu; - Motivație. 5. Responsabilități și sarcini: ATRIBUȚII PRINCIPALE (și sarcini aferente): 1. Asigură necesarul de materii prime si materiale auxiliare productiei; - Aduce materii prime si materiale auxiliare din depozit; - Pregateste materiile prime necesare productiei; - Ambaleaza produsele finite; - Urmăreștecomenzile intrate pentru productie - Compară preturile de achizitie, sortează și verifică materiile prime receptionate. 2. Adaptează etichetele și afișele în funcție de cerințele curente - Actualizează etichetele in depozit RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: - Răspunde de asigurarea volumului de materii prime si auxiliare productiei - Răspunde de ritmicitatea deservirii productiei - Răspunde de raportarea pierderilor de orice fel (rebuturi, furturi) - Răspunde de condițiile de igienă a materii prime si materiale - Răspunde de informarea superiorilor - Răspunde de rezolvarea problemelor și de satisfacerea cerințelor productiei - Răspunde de pregatirea necesarului de aprovizionat - Identifică acele materii prime, auxiliare, etc. care au un rulaj lent in vederea luarii uonor masuri adecvate - Respectă instrucțiunile verbale și scrise date de superiori Verifică calitativ și cantitativ produsele primite; Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit; Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă; Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului; Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului; Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege; Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației; Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului; Ambalează și securizează marfa pentru a fi livrată; Întocmește necesarul de acte și materiale necesare pentru a livra marfa. Calități și aptitudini: Aptitudini bune de comunicare; Atenție distributivă; Cunoștințe de contabilitate primară; Aptitudini de calcul matematic; Aptitudini de lucru în echipă; Rezistență mare la stres; Cunoștințe minime de operare PC; Punctualitate; Aptitudini de a lucra cu documente; Abilități bune de organizare a timpului și activităților; Cunoștințe minime de legislație gestiune stocuri; Spirit de inițiativă; Deschidere spre a învăța lucruri noi. Atributii sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu sa ingrijeasca gestiunea patrimoniului sa se asigure ca primeste solicitarile clientilor pentru a afla necesitatile reale ale acestora in raport cu produsele si serviciile oferite sa se asigure ca identifica produsele rapid si corect pentru satisfacerea solicitarii clientilor prin consultarea listelor de produse, a stocurilor si prin vizualizare sa se asigure ca prezinta produsele solicitate prin atributele lor de calitate, in scopul informarii corecte a clientilor sa se asigure ca identifica documentele specifice activitatii de vanzare in vederea completarii cu exactitate a vanzarilor efectuate : borderouri, facturi etc. sa se asigure ca facturile sunt inregistrate corect conform procedurilor interne si legale sa se asigure ca asigura monitorizarea stocului de produse :cantitatile de produse din stoc sunt verificate zilnic conform normelor interne si a prevederilor legale sa se asigure ca intocmeste necesarul de produse cu promptitudine in vederea aprovizionarii sa se asigure ca verifica starea produselor din stoc periodic conform normelor interne si a normelor de calitate ale producatorului sa se asigure ca verifica stocul de produse la sfarsitul fiecarei zile de lucru pentru actualizare sa se asigure ca depoziteaza produsele din stoc cu respectarea NPM si PSI pentru prevenirea accidentelor etc. Permis de conducere: cat. B eventual si autorizatie ISCIR pentru stivuitor.

  • societate de curierat cauta colaboratori

    Cautam colaboratori cu masina proprie pentru activitatea de curierat in Judetul Suceava. Pentru detalii va asteptam la sediul societatii din Al. Dumbravii nr 10, sau la tel.

  • 1

    Electrician - executie tablouri electrice si automatzari

    Firma specializata in import materiale electrice, proiectare si executie de tablouri electrice si automatizari, service grupuri electrogene. Candidatul Ideal: Absolvent scoala profesionala, studii medii tehnice-calificare electrician, tehnician Experienţă în domeniul echiparii de tablouri electrice si de automatizari. Capacitate de a citi si interpreta scheme electrice. Persoana serioasa, responsabila, simt tehnic, indemanare, spirit de echipa. Responsabilitati: - echiparea tablourilor electrice conform documentatie. - executare teste de fuctionare. - mentenanta generatoare electrice Beneficii - se acorda bonuri de masa - decont transport - prime de sarbatori - salariu motivant in functie de experienta 1000 - 1200Euro

  • 12

    Angajam montator tamplarie PVC si Aluminiu

    S.C. PadiTerm angajează montator tâmplărie PVC și ALUMINIU și accesorii, cu experiență și fără experiență în domeniu. Se oferă: - loc de munca stabil - salariu atractiv care crește în funcție de experiența și gradul de implicare al fiecăruia. - bonusuri de Pasti si de Craciun - bonusuri de performanță - contract de muncă pe perioadă nedeterminată. - program de muncă: Luni-Vineri; sărbătorile legale libere Cerințe: - seriozitate, implicare în buna desfășurare a proiectelor - respect față de beneficiari și față de colegi - abilități privind lucrul în echipă Mai multe informatii - la telefon : - în showroom-ul nostru din Suceava, str. Calea Burdujeni nr.22 Te așteptăm la o discuție cu o cafea din partea noastră

Salvează căutarea