Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Carnet conducere: B Disponibil din: 2021-01-15 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Electrician Tablotier

    Responsabilitati: -executie tablouri electrice de distributie; -executie tablouri electrice de automatizare; -diagnosticarea și remedierea defecțiunilor tablourilor electrice; -realizare scheme electrice monofilare pentru tablouri electrice automatizare. Cerinte: - calificare in domeniul electric - permis de conducere categoria B - experienta in domeniu.

  • 49

    Sofer transport local, tur-retur sau comunitate - Timisoara - Germania

    Angajam sofer, categoria B, curse externe tur - retur sau comunitate, Sprinter 3.5 tone, Timisoara-Germania, experienta minim 3 luni, sau sofer pe intern, curse locale Timisoara. Transport marfa. Sediu: LUXUS TRANS (Google maps) - Bucovat (Remetea Mare), judet Timis, nr 381 A.

  • 10

    angajari

    SC Stavros Revmi SRL cu sediul in Piatra Neamt , angajeaza muncitori calificati in urmatoarele domenii : sudor ,lacatus mecanic , fierar , dulgher, pavatori , zidar finisori si necalificati cu salarii atractive si angajare iar bonusuri pt cei ce vor fi activi si dornici de munca in echipa activitatea societati se desfasoara in mare parte in deplasare asa ca acceptam si din alte judete muncitoriva asteptam la nr de telefon 756615610

  • 4

    Asistent manager

    Cautam asistent manager, cunostinte operare PC office. Persoana implicata, responsabila, atenta la detalii. Permis cat B prezintă avantaj. Program - full 8h. Nu este necesara experienta. CV+foto pe email sau pe Whatsapp Experienta administrare birou, asistenta organizare, facturista management reprezinta un avantaj. Biroul se afla in localitatea Livada!

  • 37

    Angajare curier în municipiul Sibiu

    Subcontractor individual în parteneriat cu Fedex Express Romania Transportation, angajează șofer cat.B pe postul de curier cu cunoștințe minime în domeniu.Salariu Net lunar între 3100-3150 Ron Pentru mai multe detalii contactați .

  • 14

    Flotă parteneră autorizată Uber Bolt

    Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18. Contact:

  • Angajez Agent Curier-FedEx

    Se cauta baiat sau fata pentru lucru in curierat Salariu motivant Program L-V Auto acasa Conditii de angajare -permis minim 2 ani - cazier curat - absolvit minim 12 clase ( se accepta si fara BAC) Pentru detalii suplimentare nu ezitati sa ne contactati

  • 5

    Agenti alimentare aparate de cafea si snack Bucuresti si Ilfov

    Angajam Agenti distribuitie, pentru automate de Cafea și Snack, locații în București și Ilfov. Servicul consta in gestionarea unui numar de apartate de cafea conform rutei, aimentarea aparatelor si igienizarea acestora, alimentarea aparatelor de snack. Pachet salarial motivant. Asteptam Cv.urile dvs la adresa de email sau la numărul de telefon afișat.

  • 8

    angajam specialist it cu experienta

    angajam specislist cu experienta in crearea si intretinerea de site-uri si magazine online

  • 10

    Lucrator comercial - Gestionar

    BAR BLECHDESIGN SRL angajaeaza lucrator comercial - gestionar. 1. Denumirea compartimentului: COMPARTIMENTUL PRodictie 2. Denumirea postului: LUCRĂTOR COMERCIAL 3. Se subordonează: DIRECTOR DE PRODUCTIE 4. Pregătirea și experiență: NIVEL DE STUDII: minim liceul (diplomă de bacalaureat) EXPERIENȚĂ: - Nu este obligatorie; - Au prioritate persoanele cu experiență în domeniul comercial APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: - Percepție vizuală; - Atenție: concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; - Rapiditate; - Spirit practic; - Coordonare manuală bună; - Memorie vizuală bună; - Abilități de comunicare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoană de încredere; - Implicare în activitate; - Dorință de a munci; - Capacitatea de a se descurca în condiții de stres; - Rezistență la sarcini repetitive; - Rezistență la oboseală; - Capacitatea de a munci în echipă; - Autocontrol mediu; - Motivație. 5. Responsabilități și sarcini: ATRIBUȚII PRINCIPALE (și sarcini aferente): 1. Asigură necesarul de materii prime si materiale auxiliare productiei; - Aduce materii prime si materiale auxiliare din depozit; - Pregateste materiile prime necesare productiei; - Ambaleaza produsele finite; - Urmăreștecomenzile intrate pentru productie - Compară preturile de achizitie, sortează și verifică materiile prime receptionate. 2. Adaptează etichetele și afișele în funcție de cerințele curente - Actualizează etichetele in depozit RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: - Răspunde de asigurarea volumului de materii prime si auxiliare productiei - Răspunde de ritmicitatea deservirii productiei - Răspunde de raportarea pierderilor de orice fel (rebuturi, furturi) - Răspunde de condițiile de igienă a materii prime si materiale - Răspunde de informarea superiorilor - Răspunde de rezolvarea problemelor și de satisfacerea cerințelor productiei - Răspunde de pregatirea necesarului de aprovizionat - Identifică acele materii prime, auxiliare, etc. care au un rulaj lent in vederea luarii uonor masuri adecvate - Respectă instrucțiunile verbale și scrise date de superiori Verifică calitativ și cantitativ produsele primite; Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit; Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă; Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului; Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului; Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege; Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației; Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului; Ambalează și securizează marfa pentru a fi livrată; Întocmește necesarul de acte și materiale necesare pentru a livra marfa. Calități și aptitudini: Aptitudini bune de comunicare; Atenție distributivă; Cunoștințe de contabilitate primară; Aptitudini de calcul matematic; Aptitudini de lucru în echipă; Rezistență mare la stres; Cunoștințe minime de operare PC; Punctualitate; Aptitudini de a lucra cu documente; Abilități bune de organizare a timpului și activităților; Cunoștințe minime de legislație gestiune stocuri; Spirit de inițiativă; Deschidere spre a învăța lucruri noi. Atributii sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu sa ingrijeasca gestiunea patrimoniului sa se asigure ca primeste solicitarile clientilor pentru a afla necesitatile reale ale acestora in raport cu produsele si serviciile oferite sa se asigure ca identifica produsele rapid si corect pentru satisfacerea solicitarii clientilor prin consultarea listelor de produse, a stocurilor si prin vizualizare sa se asigure ca prezinta produsele solicitate prin atributele lor de calitate, in scopul informarii corecte a clientilor sa se asigure ca identifica documentele specifice activitatii de vanzare in vederea completarii cu exactitate a vanzarilor efectuate : borderouri, facturi etc. sa se asigure ca facturile sunt inregistrate corect conform procedurilor interne si legale sa se asigure ca asigura monitorizarea stocului de produse :cantitatile de produse din stoc sunt verificate zilnic conform normelor interne si a prevederilor legale sa se asigure ca intocmeste necesarul de produse cu promptitudine in vederea aprovizionarii sa se asigure ca verifica starea produselor din stoc periodic conform normelor interne si a normelor de calitate ale producatorului sa se asigure ca verifica stocul de produse la sfarsitul fiecarei zile de lucru pentru actualizare sa se asigure ca depoziteaza produsele din stoc cu respectarea NPM si PSI pentru prevenirea accidentelor etc. Permis de conducere: cat. B eventual si autorizatie ISCIR pentru stivuitor.

  • 10

    îngrijesc doamnă învărstă

    Doamnă angajată, serioasă 49 ani, îngrijesc doamnă învărstă și administrez locuința complet (menaj, gătit, socializare în afara domiciliului etc.), cu cedarea locuinței - în Sibiu (sau împrejurimi în limita a 10 km). Rog doar oferte serioase! Multumesc,

  • 16

    Vino și tu in echipa emGuarde. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei

    Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.

  • 1

    angajam tehnician sisteme de securitate specialist

    Tehnician sisteme de securitate care să stăpânească bine cunoștințe de configurarea sisteme supraveghere video, alarmare la efracție, sisteme detecție incendiu, rețea date și voce .Sau măcar 2 din 4 enumerate mai sus.

  • Angajăm Șofer Categoria B

    Angajăm Șofer Categoria B, pentru colectare reciclabile carton, plastic din comerț și industrie din aria metropolitană Brașov. Program de lucru orientativ Luni-Vineri 8-17. Salariu fix și bonusuri în funcție de performanță.

  • Casier lucrator comercial

    Angajez casier lucrator comercial Magazin La Doi Pasi Cepari Centru CASIER Candidatul Ideal : -studii medii finalizate; -amabilitate,seriozitate si responsabilitate; -atentie sporita-spirit de echipa; -experienta pe un post similar ; -capacitatea de a realiza obiectivele asumate; -disponibilitate program de lucru flexibil; -orientare si deschidere catre client. Descrierea jobului : -scanarea si incasarea corecta a contravalorii produselor; -oferirea informatilor si suportul necesar clientilor, respectarea procedurilor interne privind incasarile; -operare PC soft vanzare si efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar; -aprovizionarea produselor la raft; -atentie sporita; - Salariu brut 3500 - 4500 Salariu net 2100 - 2500 ron

  • Vânzătoare

    Magazinul Caseificio Autentic Artizan ,specializat in brânzeturi italiene de calitate, angajează vânzătoare. Cerințe: -Vârsta: 25-45 ani -Amabilitatea, responsabilitate și dorința de a învăța lucruri noi -Abilități excelente de comunicare cu clienții -Experienta anterioara în domeniu nu este obligatorie Program de lucru: -11: zile de lucru, urmate de 2 zile libere Beneficii: Salariu avantajos, 3500 RON net cu posibilitatea de creștere Majorări și bonusuri în funcție de performanță Pentru mai multe detalii, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon:

  • 12

    Clientul nostru din kassel-germania angajeaza :sudor mig-mag ,sudor tig[wig],lacatus constructii mec

    -SALAR 16-18 EURO/ORA BRUT FUNCTIE DE EXPERIEMTA , -DIURNA 29EURO/ZI -12,5-13 SALARII 30 ZILE CONCEDIU, -6 LUNI SE PLATESTE CHIRIA, -PENSIE SUPLIMENTARA DE FIRMA, -CONTRACT CU FIRMA GERMANA INFORMATIILA TELEFON:

  • 7

    MONTATORI jgheaburi pentru cabluri - Cabletray Fitter (Electrician), Țările de Jos

    Simmit MPwr Constanta recrutează ELECTRICIENI MONTATORI JGHEABURI (TĂVI) pentru CABLURI ELECTRICE. Salariu NET pe săptămână: 660 745 Euro cu mașina proprie incluzând Km până în Țările de Jos. 600 - 640 Euro cu mașina angajatorului. - Cazarea: asigurată și plătită de angajator - Data de începere muncă: căt mai curând posibil Durata proiectului: termen lung. Sarcini si responsabilitati - Capabil să instaleze diferite tipuri și dimensiuni de jgheaburi (tăvi) pentru cabluri - Cu experiență în fabricarea și modificarea traseului jgheaburiloe (tăvilor) pentru cabluri conform diagramelor. Familiar cu lucrările de împământare - Experiență de bază în instalarea conductelor, cablarea și terminarea panoului electric - Capabil să comunice în Limba engleză Dacă sunteți disponibil și interesat, trimiteți CV în Engleză-adus la zi prin E-mail sau prin WhatsApp! Ori aplicați direct pe Website-ul nostru: simmitmpwr.ro Echipa Simmit MPwr Constanța

  • Angajam sofer categoria d

    Angajam sofer categoria d cu experienta pe microbuz sau autocar. Rute: Drobeta-Timisoara, Drobeta-Motru, Targu jiu-Timisoara. Domiciliu Drobeta Turnu Severin,Motru, Targu Jiu.

Salvează căutarea