Anunțuri
Locuri de munca Experienta: Experienta 1-3 ani Doar munca in strainatate Disponibil din: 2020-06-16 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC GENESIS BIO 2 se ocupa cu transformarea deșeurile organice în energie verde prin intermediul statiilor de biogaz. Angajam Muncitori calificati si necalificati in constructii pentru constructia statiei de biogaz . Pentru persoanele interesate din raza comunei Pischia si a satelor Bencecu de Jos, Bencecu de Sus, Murani şi Sălciua Nouă precum si comunelor Giarmata si Fibis reprezinta o oportunitate de continuare a activitatii in cadrul companiei noastre dupa constructia statiei de biogaz. Cerinte: Experienta in constructii , asigurarea de suport in domeniul constructiilor , confectiilor metalice si instalatiilor . Responsabilitati: Indeplineste sarcinile zilnice atribuite de project managerul din santier. Incarcarea ,descarcarea si pregatirea materialelor pentru desfasurarea lucrarilor in santier; Este responsabil de curatenia zonei de lucru si debarasarea frontului de lucru de materialele care nu sunt necesare; Responsabil de sortarea si depozitarea deseurilor rezultate in urma activitatilor desfasurate de membrii din echipa de constructii. Beneficii: Salariu atractiv. Prime de Paste si de Craciun; Ore suplimentare platite conform legislatiei.
-
Promovat
CANDIDATUL IDEAL: - Experienta anterioara pe o pozitie similara (identificare piese, intocmire oferte si vanzare de piese etc.) - experienta anterioara in lucrul cu sistemele de gestiune(facturi, NIR, stoc) - Experienta in utilizarea aplicatiilor de identificare ale pieselor de schimb - Abilitati bune de operare a calculatorului (MS Office- Excel, Word). - Orientare spre client, spre rezultat si spre calitate, atent la detalii, organizat si analitic. - spirit de echipa, spirit de initiativa - Studiile tehnice reprezinta un avantaj. - cunoștințe în utilizarea programului SAGA constituie un avantaj. - locul de munca este in Suceava; Beneficii: - mediu de lucru linistit - salariu motivant, corect pe cartea de munca - tichete de masa
-
Promovat
Mărim echipa! Căutăm coleg sau colegă, închiriez post de lucru scaun pentru Coafor Barber sau Frizerie in Timișoara, zona centrala liniștită cu multe locuri de parcare pt clienți ,aproape de complex și fabrika de bere! Pentru mai multe detalii va stam la dispoziție !
-
Promovat
Angajăm Șef Echipă Merchantizori, pentru a asigura și verifica vizibilitatea produselor la raft, superviza si coordona activitatea echipei de Merchandiseri si care va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de Retail. Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Deții permis auto categoria B - reprezinta avantaj; Deții autoturism personal și ai disponibilitatea de a-l folosi în scop de serviciu (toate cheltuielile, uzură + carburant, vor fi decontate de către companie) ; - reprezinta avantaj; Ai cunoștinte minime de limbă Engleză Program de lucru: Repartizare: 5zile saptamana; Salarizare și Beneficii: Venit lunar NET 3500 Lei ( salariu fix + tichete de masa); 1000 Lei NET lunar Uzură autoturism personal; Autoturism de serviciu + Card de combustibil; Program de instruire la angajare.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Restaurant Cozy House angajeaza ospatar. Experienta poate fi un avantaj!Programul este o zi cu o zi, Conditii bune de munca, seriozitate. Pentru stabilirea unui interviu, va rog sa sunati la .
-
Societate in domeniul constructiilor, angajam in conditii avantajoase, ingineri constructii hidrotehnice, ingineri instalatii, ingineri mecanici, ingineri tehnicieni devizieri. Cerinte: disponibilitate pentru deplasare, seriozitate, comunicare si lucrul in echipa, eficienta in munca prestata. Oferim:salarii pe masura muncii depuse, tichete de masa, cazare si masa calda. Mai multe detalii si informatii la telefon:
-
Promovat
Societate cu experienta in domeniul instalatiilor sanitare, termice si de climatizare. DORIM SA ANGAJAM INSTALATORI CU EXPERIENTA Cerinte: Permis de conducere categoria B (constituie un avantaj); Abilitati de comunicare; Deschis catre noi tehnologii; Responsabil in activitatile de zi cu zi pe care le presteaza; Responsabilitati: Extecutarea lucrarilor de instalatii sanitare si termice de orice tip; Oferta noastra: Ne dorim sa fim un angajator atractiv si sa le oferim viitorilor nostri colegi un pachet de beneficii cat mai extins precum si posibilitati de dezvoltare si crestere profesionala Promovam increderea, bazata pe valori, traditie si stabilitatea noastra; Oferim un mediu de lucru placut si punem accent pe munca in echipa; Program Luni-Vineri-8ore-Weekend-urile sunt libere SALARIUL ESTE ATRACTIV.
-
Societate angajeaza cu norma intreaga muncitor in constructii, permisului auto, cat. B este OBLIGATORIE, pentru echipa tehnica ce se ocupa cu activitati de aprovizionare materiale, intretinere, reparatii, mentenanta cladiri, in Cluj Napoca. Activitati: renovari, reparatii interioare, gleturi, zugraveli, montaj parchet, pereti rigips, reparatii instalatii. Programul de lucru este de luni - vineri 8-18 si o sambata pe luna 8-14.
-
Zidari Locatie : Pitesti, Str. Depozitelor Serviciul administrativ Tip Job : Norma intreaga Cerinte : Studii tehnice de specialitate Experienta in domeniu Abilitati de lucru in echipa Constituie un avantaj suplimentar detinerea unui Atestat de paza Responsabilitati principale : Lucrari de intretinere si reparatii cladiri, amenajari interioare Beneficii : Salariu motivant Bonuri de masa
-
Cautăm asistentă cu experiență pentru servicii de medicină dentară în cadrul unei clinici stomatologice moderne din zona Girocului-Timișoara, Programul de lucru este de maxim 8 ore zilnic. Condiții: experienta minim 1 an intr-un cabinet stomatologic clinica stomatologie persoană placută, energică, dornică de a învața lucruri noi înclinație către domeniul asistenței disponibilitate imediată. preferabil PFA Mediul este profesionist, prietenos, în relație foarte bună cu pacienții, având multiple posibilități pentru dezvoltare profesională și personală. CV-ul dumneavoastră Europass completat cu datele dumnevoastră poate fi trimis la adresa postdeasistenta yahoo com sau atașat pe WhatsApp Mulțumim pentru interes și vă așteptăm!
-
Angajam consilier vanzari cu experiență în domeniu pentru magazin de îmbrăcăminte situat în zona Traian. *Program: Luni-Vineri: 09:00-17:00 *Pentru informații suplimentare și programarea unui interviu, va rugam sa ne contactati telefonic.
-
Promovat
Educatie: - Liceul cu sau fara diploma de bacalaureat. - Diploma de calificare pentru meseria de electrician sau echivalent Experienta: - Minim 1 an in domeniul electricii - electrician sau un rol similar Cerinte: - Carnet conducere categoria B - Experienta dovedita ca electrician sau intr-un rol similar, minim 1 an - Atentie la detalii - Rezistenta fizica buna si capcaitatea de a lucra in diferite conditii - Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa - Cunostintele de instalatii, experienta si acreditarile aditionale sunt un plus Descrierea jobului: - Raporteaza direct supervizorului (Inginer & Sef de echipa) - Realizeaza trasee electrice si de instalatii apa pentru piscine si bazine cu apa - Instalarea si asamblarea sistemelor de tratare a apei, conducte, inclusiv fitinguri, supape de siguranta, valve electrice si alte componente - Instalarea si efectuarea de probe de functionare a echipamentelor pentru filtrarea si tratarea apei (pompa, filtru, panou de comanda,valve electrice, pompe de caldura etc.) - Lucreaza in echipa pentru a asigura finalizarea eficienta si la timp a proiectelor - Respecta standardele de calitate si siguranta in timpul lucrului - Posibile delegatii de zi in zona Bucurestiului Ilfov si zone limitrofe - Program de lucru: 7.00 16.00 Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial atractiv - Bonusuri in functie de performanta - Telefon de serviciu - Diurna si cazare pentru deplasari - Stabilitate si posibilitati de dezvoltare pe termen lung
-
OUTLET_magazin de incaltaminte din piele cu branduri renumite made in Italy angajam urgent vanzatoare full time cu contract de munca pe perioada nedeterminata. CERINTE GENERALE: - Persoana serioasa, sociabila, prezentabila, comunicativa si cu initiativa - Domiciliul stabil in Bucuresti - Absolventa liceu cu BAC - Experienta in vanzari minim 1 an - Cunostinte minime operare calculator - NEFUMATOARE CONDITII: - Pachet salarial motivant (intre 2.000 - 2400 lei net ) cu posibilitate de majorare dupa perioada de proba. - posibilitate acordare tichete de masa - mediu placut de lucru - zona centrala stradala - cartier Aviatiei sector 1 Bucuresti RESPONSABILITATI GENERALE: - consilierea clientilor - aranjarea produselor - promovarea colectiilor - monitorizarea stocurilor
-
Te invităm în echipa Optimall Optic SRL! Dacă simți că ai capacitatea de a aduce un suflu nou, iar dorința ta este să te dezvolți alături de noi sau să îți construiești propria afacere, atunci locul tău este în departamentul nostru de vânzări. Ce zici? Ai experiență în distribuția ramelor de vedere, lentilelor de contact sau în optică medicală? Ești o fire sociabilă, cu un background în vânzări? Cum arată rutina ta? Vei călători 3-4 zile săptămână în interes de serviciu prin Braila Galati , Vrancea , Buzau , Botosani , Suceava , Nemat , Iasi , Vaslui. Responsabilități: Reprezinți imaginea noastră în opticile medicale, promovând și vânzând produse precum lentile aeriene, accesorii și lentile de contact. Îți însușești cunoștințe tehnice despre produse. Faci analiza pieței și dezvolți relațiile cu clienții. Ce îți oferim? Mașină de serviciu, telefon, comision, bonusuri, asigurare privată, șansa de a-ți cumpăra mașina după perioada de leasing, traininguri pentru dezvoltare personală și profesională, fidelitate și stabilitate într-o companie de succes.
-
Angajez finisor - rigips pentru Austria. Se oferă cazare, contract de munca.
-
Candidatul ideal Liceul in domeniul electroenergetic,electrotehnic sau similar, absolvent de bacalaureat; Absolvirea unui curs de perfecționare in domeniul de activitate - constituie un avantaj; Minim 2-5 ani de experienta profesionala in domeniu; Certificare ANRE (grad I,II B) - constituie un avantaj; Apt pentru lucru la inaltime; Abilitati motrice (indemanare in lucrările practice) Abilitati bune de comunicare; Capacitate de lucru in echipa; Posesor carnet conducere cat B cerinta obligatorie. DESCRIERE Program de Luni pana Vineri 08-16:30. Salariu intre 3200 si 5000 NET. in functie de experienta Masina de serviciu, Prime de sarbatori, Premii de performanta. Contract pe perioada nedetrminata Santierele sunt in Timisoara si in jud.Timis SC ROMTIM INSTAL SRL este o firmă românească cu capital integral privat, fondată în anul 2013. În prezent SC ROMTIM INSTAL SRL este o companie cu peste 100 de angajați și un portofoliu de lucrări de peste un 150 milioane de lei. Principalele servicii si lucrari oferite sunt: antreprenoriat general pentru construcții civile și industriale,edilitare si drumuri, proiectare si execuție lucrari tehnico-edilitare. Vă rugăm să trimiteți CV-ul pe adresa: Pentru mai multe detalii vă stăm la dispoziție la nr. de tel:
-
Bronec angajeaza in conditiile Legii 333/2003 agenti securitate cu sau fara atestat. Adresa: str. Mesterul Manole nr. 1, bloc D 17, sc. 1, ap. 12, Int. 12, sector 3, Bucuresti Profilul postului: - sa asigure in conditii optime paza obiectivului deservit; - sa cunoasca locurile si punctele vulnerabile din perimetrul obiectivului; - raspunde de paza materialelor, bunurilor si valorilor aflate in raza postului; Abilitati necesare: - atenție la detalii; - abilități excelente de comunicare; - stare fizică foarte bună; - abilitatea de a evita confruntările;
-
Angajez șofer pe comunitate cu experiența! Industriale,vagon cu prelată! Sediul firmei este in Baia-Mare,din 2006 pe piața. Camioane mega DAF Euro 6. Program flexibil,6 săptămâni cu 2 acasă sau la 8 săptămâni cu camionul acasă,la înțelegere. Dispecerat în limba Română,telefon de firma,aparate de taxare automate,card de firma. Salariu la timp! Mai multe detalii sunați la tel. Oferim seriozitate! Tel
-
Cautam un picker de depozit pentru depozitul nostru de papertarie si produse de cadou, barbat, cu angajare rapida, pentru depozitul nostru din Rudeni. Asiguram transportul de la Pacii sau decontam carburantul daca aveti masina personala. Cerinte: Ultima diploma de studii de orice tip, nu este necesara experienta. Responsabilitati: manipulare marfa, pregatire comenzi, scanare produse. Informatii suplimentare: Decontam transportul de carburant daca aveti masina sau il asiguram din Satul Zorile sau de la statia Pacii din Bucuresti. Program de luni pana vineri de la 8-17 (o ora pauza de masa). Beneficii: Salariu o data pe luna. Bonuri de masa de 35 lei zi. Prime de Craciun si de Paste. Bonus suplimentar lunar pentru performanta, dupa perioada de proba. Petrecere de Craciun. Team-building anual. Decont transport. Cafea, apa, ceai la discretie. Formare profesionala asigurata pentru lize electrice. Posibilitate de majorare salariala dupa perioada de proba. Despre noi: Despre noi Ne straduim zi de zi sa le facem viata mai frumoasa tuturor celor care ne trec pragul, sa le implinim asteptarile, sa ii surprindem placut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase si primitoare, lucrand cu unii dintre cei mai renumiti furnizori, selectam cele mai bune, cele mai ingenioase si mai atragatoare cadouri si obiecte de design. Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante. Echipa de achizitii are vechime in firma si in domeniu, astfel incat colegii cu care veti colabora sunt foarte bine pregatiti. Ginza Invest SRL (GiftDesign), este o companie de distributie la nivel national de produse pentru ambalarea cadourilor, felicitari, articole party, produse papetarie, produse cu texte si mesaje personalizate, jucarii sau home si deco. Compania noastra are un portofoliu de peste 3500 de clienti. Suntem de 12 ani pe piata si dorim sa ne extindem.
-
Cautam un picker de depozit pentru depozitul nostru de papertarie si produse de cadou, barbat, cu angajare rapida, pentru depozitul nostru din Rudeni. Asiguram transportul din orasul Giurgiu. Cerinte: Ultima diploma de studii de orice tip, nu este necesara experienta. Responsabilitati: manipulare marfa, pregatire comenzi, scanare produse. Informatii suplimentare: Decontam transportul de carburant daca aveti masina sau il asiguram din Satul Zorile sau de la statia Pacii din Bucuresti. Program de luni pana vineri de la 8-17(o ora pauza de masa). Beneficii: Salariu o data pe luna. Bonuri de masa de 35 lei zi. Prime de Craciun si de Paste. Bonus suplimentar lunar pentru performanta, dupa perioada de proba. Petrecere de Craciun. Team-building anual. Decont transport. Cafea, apa, ceai la discretie. Formare profesionala asigurata pentru lize electrice. Posibilitate de majorare salariala dupa perioada de proba. Despre noi: Despre noi Ne straduim zi de zi sa le facem viata mai frumoasa tuturor celor care ne trec pragul, sa le implinim asteptarile, sa ii surprindem placut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase si primitoare, lucrand cu unii dintre cei mai renumiti furnizori, selectam cele mai bune, cele mai ingenioase si mai atragatoare cadouri si obiecte de design. Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante. Echipa de achizitii are vechime in firma si in domeniu, astfel incat colegii cu care veti colabora sunt foarte bine pregatiti. Ginza Invest SRL (GiftDesign), este o companie de distributie la nivel national de produse pentru ambalarea cadourilor, felicitari, articole party, produse papetarie, produse cu texte si mesaje personalizate, jucarii sau home si deco. Compania noastra are un portofoliu de peste 3500 de clienti. Suntem de 12 ani pe piata si dorim sa ne extindem.
-
Promovat
Centrul de aritmetică mentală SmartyKids Constanta Sud își mărește echipa!!!! CINE SUNTEM NOI ? - SmartyKids este o organizație internațională de centre educaționale pentru copii, de aritmetică mentală. - Avem peste 320 de parteneri cu centre proprii în 12 țări - SmartyKids combină cunoștințele vechiului ABAC cu tehnologia și primul manual de realitate augmentară (AR) din România - Avem o abordare complet diferită a cursurilor pentru preșcolari și școlari RESPONSABILITĂȚILE DUMNEAVOASTRĂ - Desfășurarea de cursuri de dezvoltare în conformitate cu metoda și planul didactic elaborat de centru - Construirea relațiilor, comunicarea cu părinții și formarea graficului grupelor - Respectarea procesului de învățare și a regulilor interne ale centrului SmartyKids CANDIDATUL IDEAL - Persoană zâmbitoare , pozitivă și energică , care dorește să se dezvolte în predarea și lucrul cu copiii - Motivat să ajute copiii în procesul de învățare - Crede în potențialul de dezvoltare al fiecarui copil CERINȚELE NOASTRE -Absolvent sau în curs de absolvire a învățământului superior, de preferat în Psihologie sau Pedagogie, PIPP, Sociologie - Experiență în lucrul cu copii de vârstă școlară și preșcolară - Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă OFERIM - Salariu motivant - Formare și certificare ca profesor de aritmetică mentală, introducere și susținere în poziția de profesor de aritmetică mentală - Formare suplimentară participare la forumuri și seminarii pe parcursul dezvoltării - Flexibilitate în funcție de programul de lucru al centrului Te așteptăm în minunata familie SmartyKids Slobozia!! Tel: Mail:
-
Incepand de astazi compania noastra se mareste. Daca doresti sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice te asteptam sa ne cunoastem mai bine. Oferim mediu de lucru placut, program flexibil. Conditii obligatorii: -varsta min. 20 ani; -posesor permis de conducere categoria B, precum si detinerea unui autoturism personal pentru activitati de teren; -experienta in domeniu Descriere job: -cunoasterea portofoliului agentiei; -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite; -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; -promovarea ofertelor; -stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; -vizionarea imobilelor cu clientii interesati; -intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; -consilierea clientilor si a proprietarilor; -asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiilor; -comunicare activa prin telefon, email si in persoana; -crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii; -prospectarea pietei; -identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu; Candidatul potrivit pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, cu atitudine de invingator, negociere si convingere, punctual, cunostiinte PC, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate, adaptare la situatii noi, putere de concentrare si atentie distributiva, cu diponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic, dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa. Beneficii: castiguri nelimitate din comisioane+diverse bonusuri in functie de realizari, program flexibil, suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala, mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia conteaza, posibilitatea de dezvoltare in cadrul firmei. Zona de desfasurare a activitatii: Sectorul 4, Sectorul 3, Popesti-Leordeni.
-
Companie germana angajeaza Montatori mobilier Ikea Venitul este de 120 Euro net zi la montaj bucatarii, si 100 Euro net zi la mobila generala Contract german, perioada nedeterminata Cazare asigurata Cerinte: experienta in montaj mobillier Locatie: Kerpen Angajare imediata Detalii la telefon: . Melania
-
Cerinte: -Seriozitate; -Adaptabilitate; -Dorinta de munca; -Abilitati de lucru la inaltime; -Cunostinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere Descrierea jobului: -Executarea lucrarilor de instalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii pentru persoane juridice -Instalare fibra optica hfc aerian subteran -Interventii service fibra optica -Configurari echipamente acceptante mediu fibra optica -Asigura intretinerea retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei (interpretari masuratori, diagrame etc.) -Efectueaza deplasari in regiune in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica -Urmarirea, verificarea periodica si modul cum sunt exploatate si intretinute echipamentele din dotare Beneficii oferite: -Pachet salarial motivant -Servicii medicale decontate de angajator -Angajare pe durata nedeterminata. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.