Anunțuri
Locuri de munca Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil imediat Disponibil din: 2020-06-16-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Educatie: - Liceul cu sau fara diploma de bacalaureat. - Diploma de calificare pentru meseria de electrician sau echivalent Experienta: - Minim 1 an in domeniul electricii - electrician sau un rol similar Cerinte: - Carnet conducere categoria B - Experienta dovedita ca electrician sau intr-un rol similar, minim 1 an - Atentie la detalii - Rezistenta fizica buna si capcaitatea de a lucra in diferite conditii - Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa - Cunostintele de instalatii, experienta si acreditarile aditionale sunt un plus Descrierea jobului: - Raporteaza direct supervizorului (Inginer & Sef de echipa) - Realizeaza trasee electrice si de instalatii apa pentru piscine si bazine cu apa - Instalarea si asamblarea sistemelor de tratare a apei, conducte, inclusiv fitinguri, supape de siguranta, valve electrice si alte componente - Instalarea si efectuarea de probe de functionare a echipamentelor pentru filtrarea si tratarea apei (pompa, filtru, panou de comanda,valve electrice, pompe de caldura etc.) - Lucreaza in echipa pentru a asigura finalizarea eficienta si la timp a proiectelor - Respecta standardele de calitate si siguranta in timpul lucrului - Posibile delegatii de zi in zona Bucurestiului Ilfov si zone limitrofe - Program de lucru: 7.00 16.00 Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial atractiv - Bonusuri in functie de performanta - Telefon de serviciu - Diurna si cazare pentru deplasari - Stabilitate si posibilitati de dezvoltare pe termen lung
-
Promovat
angajez lacatus confectii metalice montaj hale, lucru la inaltime un avantaj, sudura un avantaj, salariu in acord
-
Promovat
Angajam electrician Instalari invertor panouri fotovoltaice. Cerinte: -Calificare: in domeniul electric, certificat sau o diplomă in electricitate; -Experientă; -Cunostinte tehnice; -Abilitati de comunicare; -Abilitati de rezolvare a problemelor: trebuie sa fi capabil s identifice problemele si s găseasc solutii eficiente intr- un mod rapid si precis; -Flexibilitate: Deoarece job-ul implica deseori lucrul in diferite locatii, este important s fii flexibil si disponibil pentru a efectua deplasari la locatia clientilor; -Atentie la detalii: Trebuie sa fie foarte atent la detalii, deoarece o greseal minor poate avea consecinte grave în domeniul electric; -Respectarea normelor de siguranta; -Autorizare ANRE - constituie un avantaj; -Permis auto categ B - constituie un avantaj; Responsabilitati: -Se subordoneaza Site Managerului sau Project Managerului; -Vei face executia instalatiilor electrice conform proiectului si specificatiilor proiectantului si a coordonatorului de departament; -Vei face verificării si măsurători pe circuitele electrice; -Vei realiza tablouri electrice cu fară automatizare conform proiectului; -Vei asigura punerea lor in functiune; -Vel asigura suport in masuratorile Pram ; -Postul necesită deplas ri, dar nu deplasări lungi (media fiind de 2-3 zile săptămână - nu sunt necesare saptămânal, ci variaza în functie de proiecte); Beneficii Acordate: -Oportunitati de avansare in interiorul companiei; -Oportunitate de a face parte dintr-o echipă dedicata promovarii unei afaceri durabile si bazat pe valori morale; -Oportunitatea de a contribui la dezvoltarea produselor ecologice de inalta calitate; - Echipament adecvat; - Bonuri de masa;
-
Promovat
Daca esti o persoana activa si eficienta cand incepi sa lucrezi la un proiect, daca iti place sa fi la inaltime atat pe cladire dar si prin calitatea efortului depus, atunci, esti potrivit pentru echipa noastra. Salariu de inceput: (5000 lei NET, (în mână) + bonuri de masă de 40 lei zi. Vom avea nevoie de ajutorul tau pentru: Asamblare si montare structura metalica la sol sau pe acoperis; Fixare panouri solare; Pregatire circuite si impamantare pana la invertor pe baza proiectului; *cresterile salariale si bonusurile sunt strict dependente de nivelul de implicare, calitatea si numarul de montaje finalizate in fiecare luna. *perioada de proba de 3 luni
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Cautam un coleg pentru pozitia de - INGINER TEHNOLOG Candidatul ideal Ai absolvit o facultate cu specializarea în industria alimentară (sau similară) şi îţi doreşti o carieră în acest domeniu? Noi, la Voipan, căutăm un o super coleg colegă pentru departamentul nostru de producţie din Câmpina, jud. Prahova, unde tu vei avea un rol foarte important în planificarea şi coordonarea eficientă a producţiei. Ne dorim ca tu: Să fi absolvit o facultate cu profil în tehnologia alimentară sau similar; Să ai experienţă în producţia alimentară, de minim 1-5 ani (preferabil in tehnologia produselor de cofetărie, patiserie, brutărie); Să iţi doresti sa inveti si sa iţi imbunătătesti activitatea proprie şi a celor din jur Să poti coordona şi sprijini in dezvoltare o echipa; Să fii orientat ă către obţinerea de rezultate, sa ai iniţiativă şi atenţie la detalii; Să ai abilităţi de organizare, planificare şi comunicare; Să ai cunostinte de legislatie sanitar veterinara, norme si reguli de igiena ; Să ai cunostinte de operare MS Office ; Descrierea jobului Responsabilităţi: Coordonarea departamentului de producţie, dupa finalizarea instruirii; Planificarea eficientă a producţiei ( lunar săptamânal zilnic) şi asigurarea resurselor umane şi materiale necesare; Colaborarea cu seful de sectie in vederea intocmirii necesarului de aprovizionare tinand cont de stocurile existente; Respectarea procedurilor retetelor si instructiunilor de fabricatie pentru fiecare tip de produs si actualizarea lor in conformitate cu modificarea parametrilor de calitate a materiei prime; Focus pe imbunătătirea calitătii proceselor şi a produselor ; Monitorizarea parametrilor calitativi si de siguranta alimentului pentru produsele finite ,materiile prime, materialele auxiliare si ambalajele introduse in fluxul tehnologic, in concordanta cu documentatiile tehnice de produs; Asigurarea suportului tehnic pentru implementarea de produse şi fluxuri de producţie noi; Analizarea si imbunătătirea continuă a costurilor de producţie; Asigurarea respectarii procedurilor bazate pe principiile HACCP pe fluxul tehnologic; Efectuarea de inregistrari in documentele sistemului de trasabilitate; Asigurarea livrarii produselor finite in conformitate cu cerintele legale si ale clientilor ; Identificarea si tratarea neconformitatilor pe intreg fluxul de productie; Verificarea reclamațiilor în legătură cu problemele de calitate ale produselor; Efectuarea de verificari și întocmirea fișelor de produs; Verificarea intocmirii documentelor de evidenta primara si centralizarea acestora in raportele de productie; Verificarea modului de ambalare și etichetare a sortimentelor de produse finite, lotizarea și depozitarea acestora; Asigurarea aplicarii normelor de protectia muncii, protectia mediului, de prevenire si stingere a incendiilor; Verificarea igienei preoperațională, operațională și postoperațională a spațiilor de producție, utilaje, vestiare, etc; Instruirea personalului din depozit conform Planului anual de instruiri si ori de cate ori considera necesar; Păstrarea confidenţialitatii informaţiilor şi a documentelor legate de firmă. Descrierea companiei Acum mai bine de 25 de ani am indrăznit sa facem bunătăţi pe care ni le doream dar nu le găseam de cumparat. Azi continuăm aceasta traditie a produselor proaspete fabricate zilnic şi inca ne dezvoltăm pe toate cele patru segmente in care activam cu ajutorul unei echipe pasionate formate atat din colegi la inceput de drum cat şi din mulţi colegi cu o bogată experienţă. Suntem in permanentă cautare a unor oameni talentaţi şi dornici de face bunătăţi cu multa pasiune, fie ca au experienţa sau sunt dornici sa o dezvolte impreună cu noi. Beneficii: Instruire intensiva, care sa iţi permită sa preiei aceasta pozitie rapid; Un mediu de lucru provocator, cu o echipă entuziastă si ambitioasa aflata intr-o continua expansiune; Posibilitatea de avansare profesională, durata depinde de viteza ta de invăţare Reducere la produsele noastre delicioase; Un salariu motivant si tichete de masă. Daca vrei sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne un CV la adresa de mail: sau ne poti contacta la numarul de telefon:
-
Eliomarket angajeaza lucrator comercial, doamna cu aspect placut. Responsabilitati : consiliere clienti,receptie si manipulare marfa, pozitionare si asezare corespunzatoare produse pe rafturi, etichetare si aplicare preturi, curatenie in magazin. Program : norma intreaga 8 ore 14.00 - 22.00 sau jumatate norma 4 ore 18.00 - 22.00. Experienta constitue un avantaj. Perioada de proba o luna sau mai putin, functie de insusirea aptitudinilor necesare de catre candidat. In perioada de proba salariu minim pe economie, iar dupa va fi negociabil.
-
Candidatul ideal Liceul in domeniul electroenergetic,electrotehnic sau similar, absolvent de bacalaureat,studii superioare in domeniul energetic Minim 2-5 ani de experienta profesionala in domeniu; Certificare ANRE (grad I,II B) - reprezinta un avantaj ; Apt pentru lucru la inaltime; Abilitati bune de comunicare; Capacitate de lucru in echipa; Posesor carnet conducere cat B reprezinta un avantaj. Recrutam electricieni din toata zona de vest dorim sa ne marim echipa cu oameni calificati si care doresc sa invete si lucruri noi in domeniul electroenergetic. Recrutam oameni din toate domeniile care au lucrat in instalatii electrice si tablouri electrice DESCRIERE Program de Luni pana Vineri 08-16:30. Salariu intre 4000 si 5000 NET. in functie de experienta Masina de serviciu, Prime de sarbatori, Premii de performanta. Contract pe perioada nedetrminata Santierele sunt in Timisoara si in jud.Timis. Lucrarile sunt in instalatii electrive de joasa tensiune si pe viitor si medie tensiune SC ROMTIM INSTAL SRL este o firmă românească cu capital integral privat, fondată în anul 2013. În prezent SC ROMTIM INSTAL SRL este o companie cu peste 100 de angajați și un portofoliu de lucrări de peste un 150 milioane de lei. Principalele servicii si lucrari oferite sunt: antreprenoriat general pentru construcții civile și industriale,edilitare si drumuri, proiectare si execuție lucrari instalatii elctrice . Vă rugăm să trimiteți CV-ul pe whatsApp sau sunati la nr de telefon afisat: Pentru mai multe detalii vă stăm la dispoziție la nr. de tel:
-
Angajam personal curatenie ( femeie) cu experienta, pentru curatenie birouri in zona, Piata Victoriei, linga McDonald's. Program de lucru, Luni - Vineri 4ore.intervalul orar de lucru 16.30 - 20.30 Relatii la tel. Contract de Munca, Protectia Muncii, Medicina Muncii. Mediu placut de lucru! Salariu 1000 ron net
-
Firmă de pază și protecție angajază agent de vânzări. Candidatul ideal: -să poți lucra în echipa- buna relaționare cu oamenii -ușurință în comunicare -sa fii orientat spre rezultate Ce trebuie sa faci: - sa identifici noi clienți -să menții relația cu cei existenti -sa promovezi produsele din portofoliul firmei - sa realizezi oferte pentru clienții potențiali - sa negociezi și să închei contracte de vânzare cu clienții -să menții o evidenta strictă a documentelor cu care lucrezi Beneficii: telefon, laptop, ulterior, mașina de serviciu. Mai multe detalii la telefon!
-
Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier cauta personal curatenie menajera. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 2500 - 3500 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara; Training Instructaj.
-
Angajam personal centru de copiere documente- xerox , multiplicare, scanare, printare, carti de vizita,stampile, pliante-afise , vanzare papetarie-birotica,minim studii medii pentru mun.Oltenita Cerinte: Cunostinte operare calculator / WhatssApp / Email ; Cunostinte Microsoft Office / CorelDRAW ; Spirit practic , indemanare, atentie la detalii si rezistenta la stres ; Persoana dinamica, responsabila, punctuala si organizata; Capacitatea de a invata si rezolva repede un minim de probleme tehnice; aranjarea marfurilor in magazin; verificare stoc si comanda marfuri ; Experienta anterioara constituie un avantaj; Domiciliul in mun.Oltenita Cei interesati pot depune CV-ul complet si in detaliu + foto color NUMAI la adresa de e-mail : admiral.oltenita(@)gmail.com sau la adresa Bdul.Republicii nr.50 mun.Oltenita Anunt valabil pentru cei cu adevarat interesati de un loc de munca stabil si de lunga durata ! Timpul de lucru de de aprox.40 de ore in medie / saptamana / 2 sambete pe saptamana liber !
-
Incepand de astazi compania noastra se mareste. Daca doresti sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice te asteptam sa ne cunoastem mai bine. Oferim mediu de lucru placut, program flexibil. Conditii obligatorii: -varsta min. 20 ani; -posesor permis de conducere categoria B, precum si detinerea unui autoturism personal pentru activitati de teren; -experienta in domeniu Descriere job: -cunoasterea portofoliului agentiei; -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite; -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; -promovarea ofertelor; -stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; -vizionarea imobilelor cu clientii interesati; -intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; -consilierea clientilor si a proprietarilor; -asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiilor; -comunicare activa prin telefon, email si in persoana; -crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii; -prospectarea pietei; -identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu; Candidatul potrivit pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, cu atitudine de invingator, negociere si convingere, punctual, cunostiinte PC, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate, adaptare la situatii noi, putere de concentrare si atentie distributiva, cu diponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic, dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa. Beneficii: castiguri nelimitate din comisioane+diverse bonusuri in functie de realizari, program flexibil, suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala, mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia conteaza, posibilitatea de dezvoltare in cadrul firmei. Zona de desfasurare a activitatii: Sectorul 4, Sectorul 3, Popesti-Leordeni.
-
Fisa jobului Candidatul Ideal Esti pasionat de vânz ri iar comunicarea este calitatea ta? Atunci te vrem in echipa noastra! Care sunt asteptrile noastre? - o bună comunicare în echipa - experient de minim 1 an pe o pozitie similar (vânzări); - o bună coordonare organizare a sarcinilor zilnice; - cunoasterea unei limbi strine constituie un avantaj - Comunicarea directa in showroom (clientii sau potentiali), prin telefon, email. - Preluarea comenzilor si urmărirea lor Beneficile Land of Stone: - Salariu fix si comision super relevant din vânzări. Program: Luni - Vineri: 09.00 - 18.00
-
Firma serioasa angajam urgent 2 persoane pentru prelucrarea si taierea granitului la dimensiune. Experienta pe post similar este necesara. Salariu foarte bun,program de lucru luni-vineri 9-18,pauza de masa de la 13-14,nu lucram in weekend,garantat concediu de vara,Craciun si Paste.
-
Promovat
Centrul de aritmetică mentală SmartyKids Constanta Sud își mărește echipa!!!! CINE SUNTEM NOI ? - SmartyKids este o organizație internațională de centre educaționale pentru copii, de aritmetică mentală. - Avem peste 320 de parteneri cu centre proprii în 12 țări - SmartyKids combină cunoștințele vechiului ABAC cu tehnologia și primul manual de realitate augmentară (AR) din România - Avem o abordare complet diferită a cursurilor pentru preșcolari și școlari RESPONSABILITĂȚILE DUMNEAVOASTRĂ - Desfășurarea de cursuri de dezvoltare în conformitate cu metoda și planul didactic elaborat de centru - Construirea relațiilor, comunicarea cu părinții și formarea graficului grupelor - Respectarea procesului de învățare și a regulilor interne ale centrului SmartyKids CANDIDATUL IDEAL - Persoană zâmbitoare , pozitivă și energică , care dorește să se dezvolte în predarea și lucrul cu copiii - Motivat să ajute copiii în procesul de învățare - Crede în potențialul de dezvoltare al fiecarui copil CERINȚELE NOASTRE -Absolvent sau în curs de absolvire a învățământului superior, de preferat în Psihologie sau Pedagogie, PIPP, Sociologie - Experiență în lucrul cu copii de vârstă școlară și preșcolară - Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă OFERIM - Salariu motivant - Formare și certificare ca profesor de aritmetică mentală, introducere și susținere în poziția de profesor de aritmetică mentală - Formare suplimentară participare la forumuri și seminarii pe parcursul dezvoltării - Flexibilitate în funcție de programul de lucru al centrului Te așteptăm în minunata familie SmartyKids Slobozia!! Tel: Mail:
-
Companie germana angajeaza Montatori mobilier Ikea Venitul este de 120 Euro net zi la montaj bucatarii, si 100 Euro net zi la mobila generala Contract german, perioada nedeterminata Cazare asigurata Cerinte: experienta in montaj mobillier Locatie: Kerpen Angajare imediata Detalii la telefon: . Melania
-
-
Cerinte: -Seriozitate; -Adaptabilitate; -Dorinta de munca; -Abilitati de lucru la inaltime; -Cunostinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere Descrierea jobului: -Executarea lucrarilor de instalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii pentru persoane juridice -Instalare fibra optica hfc aerian subteran -Interventii service fibra optica -Configurari echipamente acceptante mediu fibra optica -Asigura intretinerea retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei (interpretari masuratori, diagrame etc.) -Efectueaza deplasari in regiune in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica -Urmarirea, verificarea periodica si modul cum sunt exploatate si intretinute echipamentele din dotare Beneficii oferite: -Pachet salarial motivant -Servicii medicale decontate de angajator -Angajare pe durata nedeterminata. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
-
Restaurantul Sabroso angajeaza bucatar si ajutor bucatar, responsabil si dornic sa lucreze intr-o echipa dinamica! Oferim: - scolarizare la locul de munca, in cazul in care nu ai experienta! - program de lucru flexibil! - salariul se stabileste in functie de competente si de programul ales! - tichete de masa! - transport daca locuiesti in localitatile invecinate, in schimb nu oferim cazare! - contractul de realizeaza pe perioada nedeterminata! Relatii la telefon: ;
-
Restaurantul Sabroso angajazeaza Dispecer CC cu contract pe perioada nedeterminata! Dacă ești talentat, pasionat să lucrezi în cadrul unei echipe dinamice și cauti noi oportunităti, te așteptăm în echipa noastră. CĂUTĂM O PERSOANĂ: * Amabilă, căreia îi place să interactioneze cu clientii; * Responsabilă, dornică să învete lucruri noi; * Organizată și punctuală; OFERIM: * salariu motivant, pe măsura experientei; * tichete de masă și discount pentru preparate din meniu; * program flexibil; * posibilităti reale de promovare; * mediu plăcut de lucru; * transport la finalul programului (în localitătile limitrofe), dacă este cazul; Ne dezvoltăm împreună! Te așteptăm în echipa noastră! Contactează-ne la !
-
Restaurantul SABROSO angajeaza sofer delivery, atat doamne cat si domni, pentru livrarea preparatelor la domiciliul clientului, responsabil si dornic sa lucreze intr-o echipa dinamica; Oferim: salariu motivant, pe masura experientei! bonus in functie de numarul de comenzi livrate 1 leu comanda, iar media de comenzi livrator este aproximativ 500 pe luna; posibilitati de promovare! contract pe perioada nedeterminata! mediu placut de lucru!
-
Cautam o menajera pentru curatenie si calcat intr-o vila p+e+m, in care locuiesc 2 adulti, program 3 zile pe saptamana, luni, miercuri, vineri, 8h pe zi, Chiajna, salariu 300 lei pe zi, 3600 lei pe luna. Cerinte: seriozitate, experienta in domeniu, harnicie, maxim 58 ani Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!
-
S.C. angajează șofer cat. C+E pt a lucra pe prelata sau frig, pe comunitatea Europeană. Se lucrează pe Mercedes Actros Euro 6. Perioada de lucru se stabilește cu angajatorul. Salariu atractiv.