Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Pentru mai multe proiecte cu activitate in Timis,Arad,Bihor, angajam Șef de Echipă și personal Compania noastră de construcții, lider în domeniul construirii de clădiri rezidențiale și comerciale, are nevoie de niște mâini pricepute în echipa noastră! Căutăm zidari și dulgheri talentați, cu o pasiune pentru construcții și un ochi pentru detalii. Dacă ai experiență în acest domeniu și îți place să vezi cum proiectele prind viață, atunci ai ajuns la locul potrivit! Ideea e simplă: dacă ai minim 3 ani de experiență în zidărie sau dulgherie și îți place să muncești bine și sigur, ești candidatul perfect. Dacă ai și niște certificate sau calificări în domeniu, e și mai bine, dar cel mai important e să ai talentul și dedicarea necesare. Oferim un pachet salarial competitiv, beneficii și posibilități de dezvoltare profesională. Dacă ai întrebări, nu ezita să ne suni la nr de telefon afisat in anunt. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Promovat
Căutam muncitori cu experiența in finisaje case prefabricate (rigips,glet, placat, faianța, gresie, tencuieli exterioare) pentru tot teritoriul Spaniei pe termen lung. Cerința OBLIGATORIE numărul de NIE( acte Spania).Salariu 1700 2300 . Cazare, utilități, scule, transport de la locul de munca la cazare asigurate. Rugam seriozitate. Detalii la zero zero trei patru șase patru doi trei cinci trei șapte cinci trei Alex
-
Promovat
Candidatul Ideal Cunostinte de frigotehnie , entry-level Experienta in domeniu 2 ani reprezinta un real avantaj Permis de conducere categ. B; Seriozitate si corectitudine Descrierea jobului Activitate de montare, punere in functiune si service pentru echipamentele frigorifice si aer conditionat comercializate Activitate de intretinere a echipamentelor frigorifice si A C Asigurarea garantiei in locatiile clientilor, in vederea remedierii defectelor aparute la echipamente Oferirea de informatii necesare clientilor cu privire la defectele constatate si modul corect de exploatare in garantie Abordarea unei atitudini profesioniste in relatia cu clientul, integritate si confidentialitate Beneficii: - salariu net : 5.000 - 6.000 RON, in functie de nivelul de cunostinte, - echipament de lucru si protectie, - conditii de lucru foarte bune, - posibilitatea afirmarii intr-o firma cu mari perspective, - program normal de lucru 08.00-16.00 de luni pana vineri - S-D libere. -deplasari scurte, ocazionale (3 4 an)
-
Promovat
Daca esti in cautarea unui loc de munca permanent si ai experienta in bucatarie, noi te asteptam in restaurantul nostru din Constanta. Avem nevoie de o persoana serioasa si muncitoare, careia sa ii placa bucataria. Noi ii oferim salariu atractiv, cazare, mancare si un mediu de lucru placut. Te asteptam in echipa noastra.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Recrutez urgent personal calificat în tâmplărie pentru muncă în Slovacia în fabrica de mobila. Salarizare 1300 nett. Program de lucru 8-12 h Asigurare cazarea gratuit. Pentru mai multe informații despre acest loc de munca va rugam sa ne contactați la numărul SAU pe whattsap sau viber la OO421905294996
-
Daca ești o persoană tânără sau sufletul îți este încă tânăr, dacă te caracterizează optimismul și ai mereu zâmbetul pe buze și îți place să fii înconjurat de oameni... atunci acest job ți se va potrivi extraordinar! Avem nevoie de persoane cărora să le placă să-și desfășoare activitatea într-un mediu outdoor, pentru care responsabilitatea și organizarea să fie atribute evidente iar entuziasmul și atitudinea pozitivă să le caracterizeze! Proactivitatea și abilitățile de comunicare sunt extrem de importante! Spontan, expresiv si primitor! Descrierea jobului: Vrei un job full-time sau part-time la care să îți petreci timpul în natură? Dacă suna a ceva ce ți-ar plăcea să faci... hai în echipa noastră!!! Responsabilitățile tale vor fi: - Abordarea clienților - Încasarea banilor (cash/POS) și emiterea bonului fiscal pentru fiecare client; emiterea rapoartelor fiscale zilnice la finalul fiecărei zile - Aplanarea oricaror eventuale situatii conflictuale aparute - Mereu cu zâmbetul pe buze, amabil și serviabil - Strângerea, curățarea și ordonarea echipamentelor la finalul zilei de lucru Despre job: - Activitate meteodependenta și sezonieră - martie - octombrie ... poate și mai mult dacă ne permite vremea :) - Nu este necesară o experiență precedentă a acestei activități dar poate constitui un avantaj - Program full-time/part-time - Oferim training și sfaturi practice - Activitatea se va desfășura în Sector 2 și Sector 5. Beneficii: - Contract de muncat pe perioada nedeterminata - Avantajul de a lucra in aer liber - Mediu de lucru vesel si plin de energie - Bonusuri și comision pe masura activității depuse si a performanțelor Doar persoanele selectate vor fi contactate! Daca ți se pare un job atractiv nu ezita sa ne trimiti un CV însoțit de o fotografie și o descriere personală a ta!
-
Promovat
Candidatul Ideal: *Persoana cu abilitati tehnice si dorinta de a invata si progresa. *Abilitati de a lucra in echipa. *Experienta in domeniul instalatiilor electrice. Constituie avantaj: *Permis categoria 'B' constitue un avantaj *Disponibilitatea de deplasare in tara *Locul de domiciliu, Bucuresti. Descrierea jobului: *Desfasurarea activitatilor specifice de mentenanta intretinere si reparatii a instalatiilor electrice destinate cladirilor de birouri sau spatii comerciale (depozite, magazine) *Acivitati de mentenanta ale instalatiilor electrice precum: schimbarea unei prize sau al unui intrerupator, cablat un circuit nou, instalat o siguranta... *Intocmirea rapoartelor de intretinere, reparatii in baza de check-list. *Program de lucru: 08:00-17:00( pauza de masa) - poate fi flexibil - suntem intelegatori. Oferim: *Salariu atractiv in functie de abilitati începând cu 4600lei NET *Bonuri de masa *Masina de serviciu pentru deplasări *Scule specifice *Echipament protectie (salopeta, bocanci, manusi, etc) Va rog sa ne lasati un mesaj whatsapp la numarul din anunt.
-
Societate de construcții angajam dulgheri si restauratori in lemn. Salariu motivant, asiguram pranzul si carte de munca. Informatii la nr de telefon Rotar Florin.t
-
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Angajam tehnician automatist. Conditii de munca excelente cu un program flexibil. Deplasari ocazionale in judetul cluj cu mijloc de transport asigurat. Activitate curenta la punctul de lucru in Turda si la beneficiarii locali si din judetul Cluj. Posibilitate de invatare si adaptare in domeniul automatizarilor industriale.
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Angajam pizzer si ajutor bucatar cu experienta! Angajarea se face in urma unui interviu programat la nr de telefon din anunt, la locatia Le Dome ,Timisoara, piata unirii 11! Nu discutam prin mesaje
-
Firma de transport persoane angajeaza soferi categoria D pentru curse regulate speciale din Tomesti,judet Timis. Pentru mai multe informatii sunati la
-
Angajam personal la azil bătrâni în germania. Asistenți Asistente Infirmieri Infirmiere Fete la curatenie Detalii suplimentare la tel sau wapp.
-
Companie germana angajeaza Montatori mobilier Ikea Venitul este de 120 Euro net zi la montaj bucatarii, si 100 Euro net zi la mobila generala Contract german, perioada nedeterminata Cazare asigurata Cerinte: experienta in montaj mobillier Locatie: Kerpen Angajare imediata Detalii la telefon: . Melania
-
Cautam un coleg pentru pozitia de - INGINER TEHNOLOG Candidatul ideal Ai absolvit o facultate cu specializarea în industria alimentară (sau similară) şi îţi doreşti o carieră în acest domeniu? Noi, la Voipan, căutăm un o super coleg colegă pentru departamentul nostru de producţie din Câmpina, jud. Prahova, unde tu vei avea un rol foarte important în planificarea şi coordonarea eficientă a producţiei. Ne dorim ca tu: Să fi absolvit o facultate cu profil în tehnologia alimentară sau similar; Să ai experienţă în producţia alimentară, de minim 1-5 ani (preferabil in tehnologia produselor de cofetărie, patiserie, brutărie); Să iţi doresti sa inveti si sa iţi imbunătătesti activitatea proprie şi a celor din jur Să poti coordona şi sprijini in dezvoltare o echipa; Să fii orientat ă către obţinerea de rezultate, sa ai iniţiativă şi atenţie la detalii; Să ai abilităţi de organizare, planificare şi comunicare; Să ai cunostinte de legislatie sanitar veterinara, norme si reguli de igiena ; Să ai cunostinte de operare MS Office ; Descrierea jobului Responsabilităţi: Coordonarea departamentului de producţie, dupa finalizarea instruirii; Planificarea eficientă a producţiei ( lunar săptamânal zilnic) şi asigurarea resurselor umane şi materiale necesare; Colaborarea cu seful de sectie in vederea intocmirii necesarului de aprovizionare tinand cont de stocurile existente; Respectarea procedurilor retetelor si instructiunilor de fabricatie pentru fiecare tip de produs si actualizarea lor in conformitate cu modificarea parametrilor de calitate a materiei prime; Focus pe imbunătătirea calitătii proceselor şi a produselor ; Monitorizarea parametrilor calitativi si de siguranta alimentului pentru produsele finite ,materiile prime, materialele auxiliare si ambalajele introduse in fluxul tehnologic, in concordanta cu documentatiile tehnice de produs; Asigurarea suportului tehnic pentru implementarea de produse şi fluxuri de producţie noi; Analizarea si imbunătătirea continuă a costurilor de producţie; Asigurarea respectarii procedurilor bazate pe principiile HACCP pe fluxul tehnologic; Efectuarea de inregistrari in documentele sistemului de trasabilitate; Asigurarea livrarii produselor finite in conformitate cu cerintele legale si ale clientilor ; Identificarea si tratarea neconformitatilor pe intreg fluxul de productie; Verificarea reclamațiilor în legătură cu problemele de calitate ale produselor; Efectuarea de verificari și întocmirea fișelor de produs; Verificarea intocmirii documentelor de evidenta primara si centralizarea acestora in raportele de productie; Verificarea modului de ambalare și etichetare a sortimentelor de produse finite, lotizarea și depozitarea acestora; Asigurarea aplicarii normelor de protectia muncii, protectia mediului, de prevenire si stingere a incendiilor; Verificarea igienei preoperațională, operațională și postoperațională a spațiilor de producție, utilaje, vestiare, etc; Instruirea personalului din depozit conform Planului anual de instruiri si ori de cate ori considera necesar; Păstrarea confidenţialitatii informaţiilor şi a documentelor legate de firmă. Descrierea companiei Acum mai bine de 25 de ani am indrăznit sa facem bunătăţi pe care ni le doream dar nu le găseam de cumparat. Azi continuăm aceasta traditie a produselor proaspete fabricate zilnic şi inca ne dezvoltăm pe toate cele patru segmente in care activam cu ajutorul unei echipe pasionate formate atat din colegi la inceput de drum cat şi din mulţi colegi cu o bogată experienţă. Suntem in permanentă cautare a unor oameni talentaţi şi dornici de face bunătăţi cu multa pasiune, fie ca au experienţa sau sunt dornici sa o dezvolte impreună cu noi. Beneficii: Instruire intensiva, care sa iţi permită sa preiei aceasta pozitie rapid; Un mediu de lucru provocator, cu o echipă entuziastă si ambitioasa aflata intr-o continua expansiune; Posibilitatea de avansare profesională, durata depinde de viteza ta de invăţare Reducere la produsele noastre delicioase; Un salariu motivant si tichete de masă. Daca vrei sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne un CV la adresa de mail: sau ne poti contacta la numarul de telefon:
-
Angajez conducatori auto cat c+e,pentru transport intern (containere) CERINTE: experienta(minim 1 an),ci,permis,atestat marfa, valabile,cazier judiciar curat. Auto: MAN TGX, EURO 6, program luni-vineri, se conduce doar la program. SE OFERA; salariu fix + diurna Ocazional se pot efectua curse externe tur-retur cu plata extra. Detalii pe mail sau la tel.
-
-
Candidatul ideal: - Studii medii (diplomă de bacalaureat) - Experiență pe un post similar constituie un avantaj - Cunoștințe operare MS-Office (Word, Excel, Outlook), cunoasterea programului SAP constituie avantaj - Rezistență la efort fizic - Disponibilitate pentru lucru în 3 schimburi (6-14, 14-22, 22-6) - Domiciliul stabil in Timisoara sau imprejurimi Descrierea jobului: 1. gestionarea activitatii de recepție și monitorizare a stocurilor de produse 2. verificarea modului de ambalare și numarul de bucăți pe unitatea de ambalaj 3. tinerea gestiunii stocurilor stocurilor aplicand principiul FEFO și intocmirea în timp real si corect a documentelor de gestiune 4. pregatirea paletilor participand activ la operațiunea de încărcare a mărfii în vederea livrării către client 5. asigurarea manipularii corecte a mărfurilor pe durata descărcării, depozitării și încărcării acestora 6. monitorizarea depozitarii mărfii preluate pe loturi, în spațiul destinat fiecărui sortiment 7. tinerea evidentei privind intrările, ieșirile și stocul de produse finite și ambalaje 8. intocmirea fiselor de magazie nominal pe șoferi pentru ambalajele din gestiune 9. verificarea existentei faptice a tuturor obiectelor de inventar aflate în gestiune după ultimul inventar 10. intocmirea documentelor de retur și operarea acestora in SAP. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail: Informatii la telefon de luni pana vineri intre orele 8 si 16: Doar cei selectati vor fi contactati!
-
Ser Company SRL, din Adunatii Copaceni, Judetul Giurgiu, sos. Principala, nr. 14, intrarea Nessli, efectueaza angajari pentru posturile de : -Gestionar Depozit -Ambalator marfa -Operator contabilitate Analiza CV-urilor dupa caz, interviul, va avea loc la sediul mentionat mai sus, CV-ul se va depune la sediu sau se trimite pe e-mail la adresa : Pentru detalii ne puteti contacta la tel:
-
Angajam ASISTENTA MANAGER in Bucuresti . Salariu net lunar 2.800 Ron Dorim doar candidati cu experiență. Cerinte - bune abilită i de organizare, spirit de echipă; - flexibilitate, foarte bune abilită i de comunicare; - disponibilitate pentru deplasari zilnice pe teren; - experien a in vanzări; - permis de conducere categ. B (de minim 6 luni) Responsabilitati - recrutarea si pregatirea reprezentantilor companiei in vederea indeplinirii obiectivelor in ceea ce prive te cre terea numărului de clienti si a gradului de satisfactie a acestora; - coordonarea si motivarea unei echipe de reprezentanti pentru a valorifica oportunită ile de afaceri; -monitorizarea si evaluarea săptăminala a performantelor inregistrate in zonele in care isi desfăsoară activitatea, in scopul identificării dificultătilor existente si solutionării eficiente a acestora. Alte informatii -oportunitatea de dezvoltare profesionala Tristeti CV in limba romana format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.
-
Domeniu de activitate Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% S.C. Octopuss srl Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vânzări -disponibilitate de lucru cu publicul - capacitatea de a promova în Social media -utilizator experimentat PC - competențe informatice dovedite Condiții: - comisioanele ajung până la 4.000 Euro + bonusuri de performanță -posibilitati de training la locul de muncă si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de prezentări zilnice si atingerea obiectivelor zilnice. - planul de performanță lunara stabilit de directorul de vânzări -consilier a clientilor privind varianta optima a produselor si furnizarea de informatii complet asupra produselor; -oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea alegerea produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresa de email sau Wathsap.
-
Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF. Publi24_1613811509
-
Cautam Legatori de Sarcina(Rigger-i) Constructia unei Rafinarii noi de Biocombustibil Olanda (Zona Rotterdam) Cerinte: Autorizatii valabile Experienta relevanta Conditii generale: Durata contractului: 12 luni, cu posibilitate de prelungire Salariul: 16 Euro (net) pe ora Venit Extra: 100 Euro lunar Contract: Contract de munca - Emiratele Arabe Unite cu plata taxelor în Olanda, cu salariu conventional: aproximativ 1.600 EUR NET plătiți din Olanda: diferenta va fi platita de compania din Emiratele Arabe Unite Rotire: 90 15 (15 zile acasa, platite la 4 ore zi) Program de lucru: 10 ore zi, de luni pana vineri Cazare: in camera dubla - hotel aproape de Aeroportul Rotterdam Transport: asigurat Masa asigurata: mic dejun si cina la hotel; pranz la santier (in weekend cina si micul dejun la hotel si o suma de bani extra, pentru masa de pranz) Bilete de avion: asigurate în clasa Economy Asigurare medicala Cum aplic? Vrei sa fii parte din echipa? Asteptam CV-ul dumneavoastra pe mail sau pe WhatsApp . Pentru orice intrebare ne puteti contacta - apel sau mesaj whatsapp. #job #Rotterdam #olanda #rigger #legatordesarcina #rafinarie #biocombustibil #industrial #constructie