Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil imediat-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Promovat
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Promovat
Daca esti o persoana activa si eficienta cand incepi sa lucrezi la un proiect, daca iti place sa fi la inaltime atat pe cladire dar si prin calitatea efortului depus, atunci, esti potrivit pentru echipa noastra. Salariu de inceput: (5000 lei NET, (în mână) + bonuri de masă de 40 lei zi. Vom avea nevoie de ajutorul tau pentru: Asamblare si montare structura metalica la sol sau pe acoperis; Fixare panouri solare; Pregatire circuite si impamantare pana la invertor pe baza proiectului; *cresterile salariale si bonusurile sunt strict dependente de nivelul de implicare, calitatea si numarul de montaje finalizate in fiecare luna. *perioada de proba de 3 luni
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal: Detineti o diploma universitara in Stiinte Economice; Intelegeti usor procesele economice si contabile Aveti minim un an de experienta relevanta in domeniul contabilitatiii; Cunoasteti programul Saga Cunostinte medii de Microsoft Ofiice: (Excell si Word Outlook) si alte programe informatice; Dornic de acumulare de noi cunostinte; Organizat si Focusat pe realizarea sarcinilor Bune abilitati de comunicare atat in interiorul echipei cat si cu clientii din portofoliu. Descrierea jobului Pozitia presupune: Interpretare si prelucrarea documentelor contabile pana la nivel de balanta contabila. Intocmirea de rapoarte si situatii; Comunicarea cu clientii pentru rezolvarea situatiilor curente; Invatati continuu impreuna cu ceilaiti membri ai echipei; Identificati oportunitati si imbunatatirea proceselor. Oferim: - Suntem o echipa dinamica cu oportunitati reale de dezvoltare in cariera; - Un mediu de lucru profesionist si orientat spre echipa; - Pachet salarial atractiv (tichete de masa, asigurare privata de sanatate) Descrierea companiei PROACTIVE ACCOUNTING este o firma de contabilitate cu sediul in Bacau cu o echipa tanara si proactiva in crestere continuua. Lucram in fiecare zi pentru a oferi servicii de calitate clientilor nostri si un mediu de lucru cat mai placut angajatilor.
-
Incepand de astazi compania noastra se mareste. Daca doresti sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice te asteptam sa ne cunoastem mai bine. Oferim mediu de lucru placut, program flexibil. Conditii obligatorii: -varsta min. 20 ani; -posesor permis de conducere categoria B, precum si detinerea unui autoturism personal pentru activitati de teren; -experienta in domeniu Descriere job: -cunoasterea portofoliului agentiei; -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite; -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; -promovarea ofertelor; -stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; -vizionarea imobilelor cu clientii interesati; -intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; -consilierea clientilor si a proprietarilor; -asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiilor; -comunicare activa prin telefon, email si in persoana; -crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii; -prospectarea pietei; -identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu; Candidatul potrivit pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, cu atitudine de invingator, negociere si convingere, punctual, cunostiinte PC, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate, adaptare la situatii noi, putere de concentrare si atentie distributiva, cu diponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic, dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa. Beneficii: castiguri nelimitate din comisioane+diverse bonusuri in functie de realizari, program flexibil, suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala, mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia conteaza, posibilitatea de dezvoltare in cadrul firmei. Zona de desfasurare a activitatii: Sectorul 4, Sectorul 3, Popesti-Leordeni.
-
Promovat
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Fabrica din Brașov își mărește echipa! 1.Operator CNC strung și freză 2.Controlor calitate-produse de vopsitorie 3. Reglor strunzire frezare sudura 4. Tehnician laborator masuratori 5. Laborant chimist-vopsitorie 6. Tehnician laborator determinări fizice 7. Tehnician mentenanta 8. Șef de schimb zona frezare-strunjire 9. Inginer calitate 10. Inginer calitate QMS 11. Inginer proces sudura Program în 2 sau 3 schimburi Salariu fix+ tichete de masa+ Spor noapte Al 13-lea Salariu Pentru detalii asteptam cv-ul sau apel la numărul de telefon
-
Brutarie angajeaza Patiser cu experienta in domeniul panificatiei ( framantare, modelare si coacere cuptor pe vatra) Locatia : Bragadiru,Ilfov Program de lucru flexibil, se asigura o masa zi, ( concediu de odihna platit, toate actele la zi, ) Dorim să angajăm persoane pasionate de acest domeniu, responsabilitățile vor fi următoarele: prepararea produselor de patiserie panificație; lucru în echipă cu colegii pentru a dezvolta perfecționa rețetele și modul de lucru; curățarea, întreținerea echipamentelor folosite; comunicarea cu colegii pentru o mai bună organizare; menținerea curățeniei a spațiului de muncă. Oferim si cerem seriozitate ! Pt mai multe detalii apelati nr de telefon
-
Societate structuri metalice angajeaza operator pod rulant cu comanda de la sol in Bucuresti Pentru relatii puteti apela la tel 0728975236 sau email :
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
-
Firma serioasa de constructii, MullerGROUP, angajeaza personal necalificat in constructii la rosu si fatade dornici sa invete meserie!. Daca esti harnic, dornic sa muncești și sa faci bani, noi iti oferim un salariu motivant, de la 200 de lei pe zi in sus, transport pana si de pe santier si contract de munca.
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Angajam personal pentru azil in Germania. ASISTENȚI ASISTENTE Nu este obligatorie limba germana, dar vorbitori au prioritate. Detali suplimentare la tel sau Wapp. zilnic între 8-17
-
S.C. PadiTerm angajează montator tâmplărie PVC și ALUMINIU și accesorii, cu experiență și fără experiență în domeniu. Se oferă: - loc de munca stabil - salariu atractiv care crește în funcție de experiența și gradul de implicare al fiecăruia. - bonusuri de Pasti si de Craciun - bonusuri de performanță - contract de muncă pe perioadă nedeterminată. - program de muncă: Luni-Vineri; sărbătorile legale libere Cerințe: - seriozitate, implicare în buna desfășurare a proiectelor - respect față de beneficiari și față de colegi - abilități privind lucrul în echipă Mai multe informatii - la telefon : - în showroom-ul nostru din Suceava, str. Calea Burdujeni nr.22 Te așteptăm la o discuție cu o cafea din partea noastră
-
Promovat
Suntem in cautarea unui coleg Pizzar cu experiență, pasionat de meserie. Coacem si livram una dintre cele mai bune pizza din oras (conform review-urilor de pe aplicatiile Tazz, Glovo). Este foarte important pentru noi sa gasim un Pizzar priceput, responsabil, care: - sa respecte retetele de fiecare data; - sa vina cu idei si propuneri noi; - sa organizeze sarcinile si activitatea zilnica; - sa faca fata orelor de varf, cand sunt comenzi mai multe; - sa gestioneze materia prima si stocurile necesare pregatirii preparatelor; - sa aprecieze si sa pretuiasca curatenia. Daca sti sa zambesti, sa fi politicos si iti place sa fi implicat in ceea ce faci, atunci te rugam sa aplici la job pentru ca te vrem coleg. Vei beneficia de: - Salariu pe masura implicarii si a performantei; - Masa de pranz asigurata; - Program in Ture, ca sa ai timp si de tine si familie; - Conditii de munca in spatii curate si amenajate; - Apreciere si respect daca vei fi implicat si responsabil; - Sustinere pentru a te dezvolta profesional. Dezavantaje ..deocamdata este doar un singur loc liber.
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 20 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Locatie: Magazinul Sabrini se afla in incinta Promenada Mall (Strada Lector 1-3A, Sibiu) Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau! Pentru mai multe informatii sunati la:
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!
-
Recrutam REFERENT RESURSE UMANE, pentru clientul nostru din Biharia. Cerinte: - Studii economice; - Experienta pe un post similar; - Atentie la detalii; - Abilitati bune de comunicare; - Posibilitatea de a face naveta. Responsabilitati: - Gestionarea pontajului lunar; - Eliberarea adeverintelor si documentelor solicitate de catre angajati; - Redactareaa si centralizarea documentelor specifice departamentului de Resurse Umane; - Ofera suport pentru alte activitati administrative cu privire la operatiunile departamentului resurse umane. Beneficii: - Salariu negociabil; - Tichete in valoare de 30 ron zi lucratoare; - Tichete de vacanta anuale 1.500 ron; - Decont transport: 300 ron luna; - Premii de Paste si Craciun; - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 09-17.
-
Angajez bucătar bucătăreasă într-un restaurant cu profil românesc în orașul München din Germania.Se lucrează într-o echipă mică unde respectul reciproc este dorit.Media volumului de lucru este de circa 25-30 farfuri zi iar programul de lucru este de 168 ore lună.Salariu pentru început începe cu 1500 lună bani curați în mână după care se va ridica și în funcție de implicarea personală a ridicari afaceri,seriozitatea personală și mulți,mulți factori.Nu se acceptă consumul de alcool în timpul serviciului și nici a substanțele interzise.Se oferă și cazare în apropierea locației noastre cazare care și ea costă peste 600 lună trăind și lucrând într-un oraș mare și dezvoltat.Se va locui singur într-o cameră, dar toaleta este împreună cu colegul de serviciu.Locuinta este echipată cu toate cele necesare unei vieți decente în străinătate.Restaurantul este sub conducerea mea de peste 20 de ani.Vom lucra împreună, vom câștiga împreună! Credeți că sânteti cel potrivit pentru acest job, atunci nu ezitați și contactati-ma! Mulțumesc că ați citit acest anunț cu interes și până la sfârșit!Zile cu spor să aveți!
-
Angajez șofer pe comunitate cu experiența! Industriale,vagon cu prelată! Sediul firmei este in Baia-Mare,din 2006 pe piața. Camioane mega DAF Euro 6. Program flexibil,6 săptămâni cu 2 acasă sau la 8 săptămâni cu camionul acasă,la înțelegere. Dispecerat în limba Română,telefon de firma,aparate de taxare automate,card de firma. Salariu la timp! Mai multe detalii sunați la tel. Oferim seriozitate! Tel
-
Responsabilitati: - Raspunde de ambalarea sortimentelor de paine, precum si de modul de ambalare al acestora in vederea evitarii deformarii painii, - La intrarea in tura se informeaza de la seful de schimb ce sortiment de paine se afla in lucru pentru ambalarea lui corespunzatoare. - Urmareste evitarea supraincarcarii mesei de receptie cu paine, pentru a se elimina deformarea painii. - Selecteaza navetele pentru a ambala painea numai in navete spalate, curate si uscate. - Stivuieste navetele cu paine pe carucioare, cu respectarea normelor stabilite. - Manipuleaza navetele cu paine Cerinte: - Minim studii generale - Rapiditate in miscari, dorinta de a invata lucruri noi - Persoana ordonata, capabila de efort fizic de nivel mediu - Disponibilitate pentru program de lucru in trei schimburi (6-14; 14-22; 22-6) Se ofera: - salariu net 3030 lei - tichete de masa de 30 lei tichet - transport platit in suma maxima de 15 lei zi lucrata, functie de distanta
-
muncitori necalificati in constructii salarii incepand de la 20lei ora net muncitori calificati in constructii salarii începând de la 25 lei ora net sâmbătă se plătește dublu contract de munca transport