Anunțuri
Locuri de munca Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2020-05-14-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Educatie: - Liceul cu sau fara diploma de bacalaureat. - Diploma de calificare pentru meseria de electrician sau echivalent Experienta: - Minim 1 an in domeniul electricii - electrician sau un rol similar Cerinte: - Carnet conducere categoria B - Experienta dovedita ca electrician sau intr-un rol similar, minim 1 an - Atentie la detalii - Rezistenta fizica buna si capcaitatea de a lucra in diferite conditii - Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa - Cunostintele de instalatii, experienta si acreditarile aditionale sunt un plus Descrierea jobului: - Raporteaza direct supervizorului (Inginer & Sef de echipa) - Realizeaza trasee electrice si de instalatii apa pentru piscine si bazine cu apa - Instalarea si asamblarea sistemelor de tratare a apei, conducte, inclusiv fitinguri, supape de siguranta, valve electrice si alte componente - Instalarea si efectuarea de probe de functionare a echipamentelor pentru filtrarea si tratarea apei (pompa, filtru, panou de comanda,valve electrice, pompe de caldura etc.) - Lucreaza in echipa pentru a asigura finalizarea eficienta si la timp a proiectelor - Respecta standardele de calitate si siguranta in timpul lucrului - Posibile delegatii de zi in zona Bucurestiului Ilfov si zone limitrofe - Program de lucru: 7.00 16.00 Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial atractiv - Bonusuri in functie de performanta - Telefon de serviciu - Diurna si cazare pentru deplasari - Stabilitate si posibilitati de dezvoltare pe termen lung
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Permis categoria D - Atestat Transport Persoane - Cunoașterea legislației specifice conducătorilor auto - Disciplină în cadrul programului de lucru - Disponibilitate la program flexibil - Disponibilitate pentru deplasări De asemenea, dacă ești o persoană cu bune capacități de comunicare, cu multă seriozitate ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Transportul muncitorilor catre santiere - Efectarea transportului de persoane în condiții de bună siguranță - Respectarea regulilor de circulație - Buna întreținere a mașinii de serviciu Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Societate cu experienta in domeniul instalatiilor sanitare, termice si de climatizare. DORIM SA ANGAJAM INSTALATORI CU EXPERIENTA Cerinte: Permis de conducere categoria B (constituie un avantaj); Abilitati de comunicare; Deschis catre noi tehnologii; Responsabil in activitatile de zi cu zi pe care le presteaza; Responsabilitati: Extecutarea lucrarilor de instalatii sanitare si termice de orice tip; Oferta noastra: Ne dorim sa fim un angajator atractiv si sa le oferim viitorilor nostri colegi un pachet de beneficii cat mai extins precum si posibilitati de dezvoltare si crestere profesionala Promovam increderea, bazata pe valori, traditie si stabilitatea noastra; Oferim un mediu de lucru placut si punem accent pe munca in echipa; Program Luni-Vineri-8ore-Weekend-urile sunt libere SALARIUL ESTE ATRACTIV.
-
Promovat
Daca esti o persoana activa si eficienta cand incepi sa lucrezi la un proiect, daca iti place sa fi la inaltime atat pe cladire dar si prin calitatea efortului depus, atunci, esti potrivit pentru echipa noastra. Salariu de inceput: (5000 lei NET, (în mână) + bonuri de masă de 40 lei zi. Vom avea nevoie de ajutorul tau pentru: Asamblare si montare structura metalica la sol sau pe acoperis; Fixare panouri solare; Pregatire circuite si impamantare pana la invertor pe baza proiectului; *cresterile salariale si bonusurile sunt strict dependente de nivelul de implicare, calitatea si numarul de montaje finalizate in fiecare luna. *perioada de proba de 3 luni
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
-
SC ASCENSO SRL cu o experienta de peste 20 de ani in domeniul ascensoarelor angajeaza intretinator/montator ascensoare. Cerinte: Absolvent liceu/ scoala profesionala cu specializare tehnica: mecanica, electromecanica, instalatii electrice, etc. Este necesara o experienta minima in domenii in care sunt necesare cunostinte de mecanica, electrica, curenti slabi, electromecanica, mecanica hidraulica etc. Experienta in domeniul ascensoarelor, platformelor sau a sistemelor de parcare ar fi un avantaj. Capacitatate de a lucra in echipa Disponibilitate de a se deplasa intre punctele de lucru ale companiei Apt pentru lucrul la inaltime Limba engleza la nivel incepator ar constitui un avantaj permis de categoria B ar consitui un avantaj experienta in domeniu ar constitui un avantaj dar acceptam si persoane fara experienta in domeniu dar cu cunostinte in domeniul electric/mecanic. Oferim: tichete de masa decontare de transport prima de sarbatori bonusuri in functie de exeperienta si performanta mediul de lucru placut salariu motivant
-
Disponibil online
Proiectant NX CatiaV5
Proiectant NX CatiaV5 (m w) EXTERIOR INTERIOR AUTOMOTIVE Noi acționăm în cadrul oportunităților internaționale ca OEM independent combinând structurile suple cu cel mai scurt feed-back al companiilor medii. În vederea extinderii potențialului echipei noastre căutam membri noi care se disting prin motivație (determinare), gândirea și mod de a acționa independent. Scopul echipei este acela de a construi cele mai bune mașini de performanță din lume - pentru drum, precum și pentru pista de curse. Sarcinile tale: Intrați în echipa noastră ca Proiectant de Detaliu (suporter), iar apoi în funcție de experiența si aptitudinile dvs după circa nouă pană la optsprezece luni vă veți dezvolta ca Responsabil de Produs. În acest răstimp veti fi sprijinit îndeaproape de un Proiectant experimentat ca Mentor. În plus, în anii ce vor urma, veți trece prin diverse programe de formare care să vă ajute să vă atingeți potențialul maxim și pentru a vă îndeplini cu succes atribuțiile ce vă revin. Profilul tău: Studii superioare încheiate în domeniu technic (de preferință Mecanică) cu experientă în domeniu proiectării. Dvs (m w) sunteți entuziasmat pentru domeniul auto. Utilizați cu siguranță un software de proiectare 3D de preferință NX sau CatiaV5 (sau un alt software de proiectare 3D). Aveți o foarte bună imaginație spațială, creativitatea și munca în echipă sunt printre punctele tale forte. Dispuneti totodată de initiativă și dorintă de a încerca lucruri noi. Dorința de a călători, precum și un nivel conversațional de limbă engleză și sau germană întregesc profilul tău. Vă rugăm să aplicați, detaliat și veridic, și să atașați CV-ul ca fișier PDF sau DOC (cu max. 10 MB). Va recomandăm să atasati și o scrisoarea de intenție și să includeți și eventualele referințe pe adresa de e-mail:
-
Suntem în căutarea unei vânzătoare dedicate și pasionate sa se alature echipei noastre într-un mediu dinamic și plin de energie .Daca îți place să lucrezi cu oamenii , să oferi servicii de calitate și să atingi obiectivele de vânzări atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru tine . Kaufland icil. Ce vei face. Consilierea clienților și oferirea de asistență în alegerea produselor . Intocmirea comenzilor și gestionarea acestora în sistem . Mentinerea curățenie și a aspectului plăcut al magazinului. Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări. Ce oferim . Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și plin de provocări . Training și suport pentru a-ți dezvolta abilitățile de vânzare. O echipa prietenoasa și sprijinitoarea Pachet salarial motivant direct pe card. Experienta anterioare în vânzări poate fi un avantaj, dar nu este obligatorie.
-
Pentru client, magazin produse gourmet, Degusteria Francesca, caut Consilier Vanzari - zona Eminescu (Stefan cel Mare) se lucreaza in 2 ture 9-17 si 12.00-20.00 se lucreaza 1 week-end pe luna Activitati: - vanzare produse gourmet in magazin - pregatire cosuri platouri pt catering - realizare salate panini in magazin pentru servire - gestionarea comenzilor online - suport administrativ pentru owner Profil: persoana serioasa, amabila si muncitoare. Experienta in bacanii nu este conditie, pasionata de bucatarie, experienta in vanzari directe cu clienti high end Cunostiinte lucru cu internet, gestionare comenzi online constituie avantaj Oferta 4400 compus din: 2600 net plus 250 lei zi weekend, plus 700 lei bonuri masa. 300 lei in produse. Dupa 2 luna, poate incepe sa ia bonusul de realizare de target, s Bonusul de target este inca 300 lei pe luna. CV: lauradanielau ar yahoo.com
-
Candidatul Ideal : Persoană serioasă, organizată, atentă la detalii și cu simț de răspundere.Este necesară cunoașterea aparatajului electric modern, a semnelor convenționale și a schemelor electrice. Beneficii: Salariu fix, bonusare performanță; Bonusuri de sărbători (Crăciun, Paste); Oportunități de dezvoltare profesională; Program lejer. Descrierea jobului: Activitatea se desfăsoară în cadrul mentenanta si service. Montarea componentelor în tablourile electrice pe baza schemelor Cablarea si etichetarea conexiunilor Realizarea conexiunii cablurilor și conductoarelor electrice de mică tensiune Semnalarea oricăror greșeli în scheme sau în execuția tablourilor. În acest moment, suntem în căutarea unui Electrician tablouri automatizări, tehnician electro-mecanic, electrician de mentenanță. Salariu variaza in functie de experienta. Salariul variaza intre 3500 lei pentru inceput si ajunge la 5000-6000 lei. Permis Cat B constituie avantaj
-
Daca ai experienta in distributie,esti comunicativ,organizat,ai prezenta de spirit,esti obisnuit cu lucrul in echipa,te asteptam la Adison Company,firma in plina expansiune,importator si distribuitor regional de produse de uz casnic,menaj,papetarie,jucarii,detergenti si cosmetice(distribuitor SANO). Principalele sarcini sunt: -introducerea facturilor de la furnizori,in contabilitate. -intocmirea de documente de aprovizionare, livrare, insotire marfa, retururi. -listarea zilnica a comenzilor primite de la agenti si intocmirea corecta a facturilor. -arhivarea facturilor,avizelor exemplarul 2 in ordinea de pe jurnale,raportarea catre conducere a eventualelor probleme (lipsa doc.,lipsa stampilei). -executarea rapoartele cerute de conducere,intr-un timp cat mai scurt,acestea avand prioritate fata de toate celelalte activitati. -participarea la procesele de inventariere. Cunoasterea programului Neomanager poate constitui un avantaj. Deplasarea din zona de domiciliu(raza orasului Iasi),la depozitul firmei aflat in zona Metro si retur se face cu mijloacele de transport ale firmei. Candidatii trebuie sa posteze CV-ul in anunt.
-
bună ziua căutăm femeie pentru a griji de 2 copii unul face 5 ani și celălalt 8 ani . Oferim cazare, mâncare . de luni până vineri și peste noapte sâmbătă și duminică libere cum doriți . căutăm să stea permanent aici cu copii
-
S.C. LKW Phoenix Transpot International S.R.L. - firma romaneasca din ARAD. Angajam Sofer cu Experienta pentru Comunitate . Sintem o firma din Arad infiintata in martie 2016 si detinem 22 capuri tractor marca MAN TGX 18440 cabina XXL an 2017- 2022 cutii automate (EEV si Euro 6 - 3 din ele Mega restul sint standard 10 sint noi man tgx 2022 si 2023 ) si 21 remorci Kogel, Krone si Schwarzmuller intre anii 2016 - 2022 dorim sa ne extindem si cautam un conducator auto cu care sa colaboram o perioada indelungata: 1. Cerinte: Permis Cat. C, CE Experienta in Transport Intracomunitar minim 6 luni (de preferat si pe UK ) Card Tahograf Atestat Transport Marfa Cunoasterea Programului de munca (Timpii de conducere si odihna) Aviz medical si psihologic valabile Disponibilitate pentru munca in comunitate programele fiind: 8 sapt cu 2 sapt liber sau 6 sapt cu 2 2. Sarcini: Transport International pe Comunitate - Transport International intre AUSTRIA - ANGLIA Cunoasterea si utilizarea unui aparat GPS (simtul orientarii) Asistare la Incarcarea si descarcarea marfii, livrarea marfii si respectarea termenilor de Livrat Inventarierea accesorilor camionului - Completarea foii de parcurs si Cheklistul ptr UK Raportarea incidentelor de orice natura angajatorului in timp util Alimentarea Autovehiculului si Asigurarea marfii Respectarea programului de condus 3. Descrierea modului de lucru si Beneficii: Mediu de lucru foarte placut - Disponent roman! (se primesc coordonate ptr. incarcari descarcari) - Incarcarile se fac in AT si 95% dintre ele la expeditie sau in mai multe cazuri pe plan local in AT. Avem mai multe incarcari desc, dar si curse directe. - La expeditie se pun dusuri, masina de spalat, si magazin de cumparaturi la dispozitie - se schimba Remorca - nu se schimba Camionul pe perioada care se sta la munca - Platim si organizam - telefon de serviciu - Act aditional ptr. diurna pe langa contractul de munca -Asistenta completa din partea angajatorului plus toate accesoriile necesare -Asigurare de viata pentru toata perioada petrecuta pe comunitate -Plata Analizelor de angajare plata de reinnoire a cardului tahograf, permis etc. -Plata la data fixa prin transfer bancar sau cash la data fixa (sfarasitul de perioada, sarbatori, lichidare) -camion MAN TGX cu cabina XXL an fabr 2014 si 2023, foarte comfortabil -Salariu RO 3200 lei brut si in perioada cat se sta acasa + 85 euro Diurna per zi comunitate (Plata la timp + Avans de cursa daca se doreste, in 6 ani de activitate nu s-a intarziat niciodata cu plata, la peste 25 angajati !! ) Detalii la telefon sau pe email, rugam soferii sa trimita un email cu CV-ul la urmatoarele date email: tel: RO tel: (retea telefonica din Austria, va putem resuna noi (prin mesaj sau apel pe Internet) Persoana de contact: Adelin Lobont Administrator
-
Suntem in cautarea unei persoane pozitive, cu spirit de echipa, capabila sa stabileasca relaţii optime cu clienţii. Program full time in ture. Ce asteptam de la tine? studii de calificare în domeniu; experienţă de minim 1an pe un post similar; cunoştinţe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); aspect fizic plăcut, prezenţă agreabilă, amabilitate, solicitudine; abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere; capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; foarte bune abilităţi de planificare şi organizare. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la nr. de telefon.
-
Pe cine căutam? Ne dorim sa aducem in echipa PRIMA un Inginer Decontare Cost Control care sa lucreze în departamentul comercial al companiei. Căutăm un coleg inteligent, energic, care are o baza de cunoștințe solide și care își dorește sa evolueze. Construim o echipa care sa faca performanta in domeniul constructiilor, avem planuri mari, de aceea dorim sa ni te alaturi doar daca esti un profesionist desavarsit si ne impartasesti valorile. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem dacă: Ai studii superioare in domeniul constructii civile sau inginerie economica Ai experienta anterioara de minimum 3 ani intr-un post similar sau intr-o companie de constructii Cunosti structura unui contract de executie de tip manopera sau material + manopera Ai experienta in realizarea si verificarea situatiilor de lucrari pe diverse pachete de lucrari in constructii Stii sa faci masuratori de cantitati pe baza proiectului si in santier, pentru lucrarile executate de subcontractori Ai cunostinte despre monitorizarea costurilor reale ale lucrarilor de constructii raportat la bugetul constructiei Cunosti procesul de licitatie si achizitie a pachetelor de lucrari in constructii: analiza economica a ofertelor, studii de pret, intocmire de comparative; Ai participat activ la selectarea subcontractorilor, negocieri si evaluari in functie de cerintele proiectului Cunosti tehnologiile din constructii, normele de lucru, articolele de lucrari si modul in care se compun costurile pentru lucrarile din constructii Ai abilitati bune de operare PC, cunosti MS Excel la nivel avansat. Contribuția ta in companie Vei lucra ca Inginer Decontare Cost Control în echipa Prima Development și vei raspunde de urmatoarele: Verificarea și urmărirea bugetelor proiectelor de la etapa de lansare până la închiderea proiectelor Pregatirea, verificarea, validarea situatiilor de lucrari ale subcontractorilor, in functie de situatie si in coordonare cu subcontractele incheiate pentru diverse pachete de lucrari Analiza si verificarea măsurătorilor lucrărilor in teren (la locul de punere în operă) și pe baza proiectelor de execuție, atit pentru verificarea situatiilor de lucrari ale subcontractorilor cit si pentru sutuatia de lucrari pentru Beneficiar Validarea facturilor aferente situațiilor de lucrări pentru prestatorii din proiect, înainte de a se înregistra în contabilitate Introducerea situațiilor de lucrări si facturilor subcontractorilor în aplicația interna de monitorizare costuri și asigurarea de corecta înregistrare pe capitolele bugetare definite Actualizarea bugetelor de cheltuieli in conformitate cu costul real al proiectului și repartizarea corectă a costurilor pe capitolele bugetare, conform politicilor interne a firmei Realizarea bugetului proiectului împreună cu directorul comercial Urmărirea permanentă a stadiului real al șantierului în raport cu programul de executie al proiectului Analiza costurilor planificate bugetate în raport cu costurile reale Calcularea costului final al proiectului și consumurilor specifice de materiale. Câteva cuvinte despre noi Suntem PRIMA Development Group, cel mai mare dezvoltator imobiliar din vestul tarii si unul dintre cei mai mari din tara. Iar in urmatorii ani vrem sa fim cel mai profesionist dezvoltator si constructor de locuinte din Romania. In Bucuresti am intrat in 2017, cand am inceput proiectul Boemia Apartments, in 2020 am finalizat proiectul Core Timpuri Noi, iar anul trecut am finalizat proiectul Prima Vista. Avem in plan constructia a inca 3.000 de apartamente in urmatorii 5 ani. Avem resursele si organizarea sa atingem nivelul de performanta pe care ni l-am propus si am construit cea mai peformanta echipa din domeniu. Daca simti ca te potrivesti, abia asteptam sa te cunoastem.
-
Cautam o persoana harnica, organizata si dornica de un job dinamic si cu un colectiv profesionist. Responsabilitati: manageriaza intreaga echipa organizeaza sarcinile zilnice, evenimente verifica personalul pt a -si indeplini sarcinile zilnice. transmitere oferte catre potentiali clienti rezerva evenimente emite facturi verifica stocurile zilnice vanzarile verifica listele de achizitii Daca te consideri potrivit pt postul de manager asteptam CV-ul tau pe adresa de mail Detalii la
-
Cautam colaboratori cu experienta pentru frizerie. Salonul este localizat pe strada Zugrav Nedelcu Nr.1, la colț cu 16 Decembrie 1989(este chiar pe bulevardul principal) ,in zona Maria, amplasat langa fostul sediul Elefant. Ne dorim colaboratori seriosi, cu experienta in domeniu. Pentru alte detalii ne puteti contacta telefonic.
-
Buna ziua. Caut post șofer pe Trakkar 8 4 manual ( sunt dispusa de-a învața și pe automat pe Sa Cap tractor + semiremorca basculabila s-au Trakkar ) în Timișoara s-au împrejurimi dispusa la deplasări mai multe detalii despre acest lucru îl dau la telefon! Am atestat profesional CPI și transport persoane!
-
Meding Computers Brasov angajeaza tehnician service copiatoare si imprimante, CU EXPERIENTA pentru judetul Brasov Beneficii: - Masina de serviciu - Bonuri de masa - Se asigura relocare. Cerinte minime obligatorii: - Permis cat. B - Experienta profesionala MINIM 2 ANI in domeniu. Salarizare in functie de experienta 3000-5000 Lei net
-
VULCANIZARE AUTO,ESTE NEVOIE DE O PERSOANA CU EXPERIENȚĂ SAU FARA.SALARIU DISCUTABIL
-
Angajam personal bucatarie (ajutor Bucatar, spalat vase, începând cu 1.04.24, locație Grigorescu, program 10-22, 5 2
-
Sofer profesionist pentru comunitate C+E!!! Baza în Austria. Experienta obligatorie Disponibilitate imediata! Salariu 2800 . Tari tranzitate At-DE-FR ocazional It Dk. Mai multe detalii la telefon!
-
Locatie turistica de 5 * situata in Delta Dunarii, Crisan, angajeaza receptioner. Cautam colegi entuziasti, dornici sa lucreze in echipa, cu o prezenta si tinuta agreabila, proactivitate, flexibilitate, capacitatea de a gasi solutii si de a rezolva probleme, abilitati de comunicare, Cunoasterea limbii engleze nivel incepator-mediu constituie un avantaj; Se ofera salariu motivant, cazare si mese asigurate. Mai multe detalii la . Va invitam sa ne cunoastem trimitand CV-ul dumneavoastra la