Anunțuri
Locuri de munca Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2020-06-17-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Vendi Café angajează barman. Candidatul ideal are experiență de bar, este ambițios și iubește cafeaua și oamenii. Descriere job și responsabilități - se ajunge în cafenea cu 20 de minute înaintea programului de lucru pentru a pune totul în funcțiune astfel încât clienții să fie întâmpinați fără dificultăți încă din primul minut; - la finalul zilei de lucru cafeneaua trebuie lăsată într-un mod în care persoana care sosește dimineata, a doua zi, să nu fie preocupată de curățenie, refill-ul și alte lucruri care i-ar îngreuna începutul turei; - comenzile de la clienți se preiau și se pregătesc într-o ordine eficientă; - se poartă echipamentul de bar (șorț tricou bluză) curat; - abilități de cross-selling și up-selling; - se completează document de început și sfârșit de zi cu conștiinciozitate; Beneficii - Salariu fix, negociat în funcție de experiența fiecăruia; - procent din vânzări; - Tips individual; - Oferim cafea gratuita în timpul programului de lucru și 50% discount la restul produselor; - Training gratuit pentru abilități specifice lucrului în bar; - Creșterea venitului pentru colaborare pe termen lung; Program: - flexibil Orar: - 08:00-20:00 CV-urile se trimit pe Whatsapp la nr. de telefon din anunț sau pe adresa de e-mail
-
Promovat
Bergerat Monnoyeur, dealer-ul Caterpillar in Romania, angajeaza Tehnician Electromecanic pentru interventii pe teren. Pozitiile sunt cadrul diviziei de utilaje Caterpillar sau in cadrul diviziei de motoare si generatoare. Zona pentru care recrutam poate fi in orasele mentionate sau in vecinatate, masina de interventii poate fi utilizata si pentru naveta: Craiova Studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate electronică, hidraulică pentru divizia de utilaje; Cunoștințe și experiență în domeniul electro mecanic de minim 2 ani (atelier sau teren); Cunoștințe de operare PC (Word, Excel și programe specifice); Cunoştinţe minime de limba engleză domeniul tehnic; Punctualitate, adaptabilitate, nivel ridicat de inițiativă; Atitudine orientată către client, corectitudine profesională, rigurozitate; Bună capacitate organizatorică; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasări in zona alocata (deplasări de maximum 2-3 ore dus, 2-3 ore întors); Program de lucru Luni - Vineri, 08.00 - 17.00 cu 1h pauza de masa. Descrierea jobului Efectuează, în locaţia clientului, activităţi de reparare, revizie şi întreţinere a utilajelor sau a motoarelor Caterpillar și Perkins și a grupurilor electrogene Caterpillar și Olympian (din punct de vedere mecanic, electric si hidraulic - pentru utilaje); Pune diagnosticul de stare tehnică şi realizează analize de anomalii; Identifică piesele de schimb necesare intervenţiilor; Realizează puneri în funcţiune şi expertizări; Întocmește rapoarte de intervenție după fiecare misiune de lucru (in format electronic); Studiază literatura de specialitate, îmbunătăţindu-şi permanent abilităţile profesionale, are acces la documentatia tehnica in format electronic si la interfata de diagnoza; Anual participă la inventarierea pieselor și a sculelor din dotare; Păstrează o bună relaţie cu clientul. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize, recuperare medicala si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Promovat
Angajam electrician Instalari invertor panouri fotovoltaice. Cerinte: -Calificare: in domeniul electric, certificat sau o diplomă in electricitate; -Experientă; -Cunostinte tehnice; -Abilitati de comunicare; -Abilitati de rezolvare a problemelor: trebuie sa fi capabil s identifice problemele si s găseasc solutii eficiente intr- un mod rapid si precis; -Flexibilitate: Deoarece job-ul implica deseori lucrul in diferite locatii, este important s fii flexibil si disponibil pentru a efectua deplasari la locatia clientilor; -Atentie la detalii: Trebuie sa fie foarte atent la detalii, deoarece o greseal minor poate avea consecinte grave în domeniul electric; -Respectarea normelor de siguranta; -Autorizare ANRE - constituie un avantaj; -Permis auto categ B - constituie un avantaj; Responsabilitati: -Se subordoneaza Site Managerului sau Project Managerului; -Vei face executia instalatiilor electrice conform proiectului si specificatiilor proiectantului si a coordonatorului de departament; -Vei face verificării si măsurători pe circuitele electrice; -Vei realiza tablouri electrice cu fară automatizare conform proiectului; -Vei asigura punerea lor in functiune; -Vel asigura suport in masuratorile Pram ; -Postul necesită deplas ri, dar nu deplasări lungi (media fiind de 2-3 zile săptămână - nu sunt necesare saptămânal, ci variaza în functie de proiecte); Beneficii Acordate: -Oportunitati de avansare in interiorul companiei; -Oportunitate de a face parte dintr-o echipă dedicata promovarii unei afaceri durabile si bazat pe valori morale; -Oportunitatea de a contribui la dezvoltarea produselor ecologice de inalta calitate; - Echipament adecvat; - Bonuri de masa;
-
Promovat
Firma Edil Montage angajeaza montatori pentru izolatii industriale. Montaj: vata minerala si tabla. Lucrari in toata tara. Se asigura: salariu motivant, cazare, diurna, transport Experienta in domeniu este obligatorie.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate comerciala angajează șoferi pentru transport marfă, în țară. Un minim de experienta într-un domeniu similar prezintă un bonus. Avantaje: - Salariu atractiv - Masina la dispoziție - bonusuri pentru km - program flexibil Cerințe: - permis cat B - Dornic de a învăța lucruri noi - disponibilitate la deplasări - disponibilitate în a lucra de noapte Posturi disponibile: 2 x Renault Master 3.5T
-
Inchiriez post/posturi lucru service auto autorizat RAR pentru mecanici/electricieni/electronisti auto care detin PFA Service auto complet utilat cu magazin piese schimb, receptie ,facturare Se asigura suport tehnic(diagnoza computerizata,manuale reparatii) Se asigura flux lucru constant
-
Angajam ingineri in proiectare ( instalatii gaz, instalatii apa-canal, instalatii electrice, sanitare, termice). Program de lucru 8 ore zi 5 zile saptamana. Conditii de salarizare atractive. Dorim seriozitate si profesionalism.
-
-
Angajez sofer DUBA 3.5 TONE,COMUNITATE SALAR:60 EUR ZI (salar pe Ro inclus) Varsta admisa:max 35 ani Alte detalii la telefon!!!
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
DESCRIERE Companie cu activitate de productie, cu 27 ani experienta pe piata din Romania, angajeaza OPERATOR CNC, pentru fabrica de geam termoizolant din Ploiesti, cu experienta in munca de productie. CERINTE: Experienta: minim 1 an in productie ca operator CNC Atestat masinist pod rulant - constituie avantaj Cunostinte medii de operare PC Atitudine proactiva Disponibilitate pentru lucrul in 2 schimburi; Orientare spre rezultate; Atitudine pozitiva, respectuoasa si prietenoasa; Atestat de operator pod rulant, constituie un avantaj. RESPONSABILTATI: Respecta normele de lucru; Utilizare masina de debitat cu comanda numerica; BENEFICII: Venit lunar: de la 3150-4500 Lei Net (in functie de experienta si rezultate); Bonuri de masa; Prime bianuale Loc de munca stabil si sigur; Program de lucru in 2 schimburi : L - V (7:00-15:00 si 15:00-23:00) Spor de weekend (Sambata se lucreaza ocazional, mai mult in ultima parte a anului); Conditii bune de munca; Contract pe perioada nedeterminata. Prin transmiterea candidaturii dvs. pentru acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Angajăm Manager echipă si Casier, pentru birouri București, sector 4. Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren (manager echipa) - permis conducere cat.B (manager echipa)
-
Angajam consilier vanzari cu experiență în domeniu pentru magazin de îmbrăcăminte situat în zona Traian. *Program: Luni-Vineri: 09:00-17:00 *Pentru informații suplimentare și programarea unui interviu, va rugam sa ne contactati telefonic.
-
Promovat
Angajăm Șef Echipă Mercantizori, pentru a asigura și verifica vizibilitatea produselor la raft, superviza si coordona activitatea echipei de Merchandiseri si care va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de Retail. Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Deții permis auto categoria B; Deții autoturism personal și ai disponibilitatea de a-l folosi în scop de serviciu (toate cheltuielile, uzură + carburant, vor fi decontate de către companie) - reprezinta avantaj; Ai cunoștinte minime de limbă Engleză. Program de lucru: Repartizare: LUNI-VINERI Salarizare și Beneficii: Venit lunar NET 3500- 3600 Lei ( salariu fix + tichete de masă + bonus lunar); 1000 Lei NET lunar Uzură autoturism personal; Autoturism de serviciu; Card de combustibil; Program de instruire la angajare.
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 2; - Sector 3; - Sector 6. Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Cerinte obligatorii ale postului: - Certificat valid de Competenta profesionala pentru transport rutier de marfuri (Manager transport); - Certificat valid de Consilier de siguranta pentru transportul rutier de marfuri periculoase (ADR); - Cunoasterea la nivel avansat a cel putin o limba de circulatie internationala ( engleza, franceza, italiana); - Cunostinte in domeniul tehnic (mecanic); - Cunoasterea legislatiei in ceea ce priveste transportul in tarile din afara Uniunii Europene precum si in tarile din Uniunea Europeana; - Cunostinte operare PC ( Word, Excel, Internet, etc.); - Experienta cel putin 2 ani Coordonator transport; - Bune abilitati de comunicare, planificare, gestionare a timpului si negociere; - Permis de conducere, preferabil toate categoriile, fara evenimente rutiere; Atributiile principale ale jobului: - Organizarea activitatii de transport din cadrul companiei, atat transport intern cat si extern precum si curierat pe paleti (Pallex); - Analizarea starii tehnice a autovehiculelor din parcurile auto ale companiei; - Elaborarea programelor de reparatii si intretinere pentru autovehiculele din parcurile auto ale companiei; - Supervizarea efectuarii reviziilor tehnice si reparatiilor; - Tinerea evidentei consumurilor de combustibili pentru fiecare autovehicul din parcurile auto si trimiterea rapoartelor lunare catre management; - Verificarea si evidenta cheltuielilor cu piese de schimb si alte consumabile, etc; - Urmarirea si actualizarea documentelor autovehiculelor din parcurile auto ale companiei; - Capacitatea de a coordona ambele parcuri auto din cadrul companiei; - Deplasarea la parcul auto de la Targu Jiu; - Managerierea unei echipe de 60 de persoane, soferi si dispeceri.
-
Cautam un coleg pentru pozitia de - INGINER TEHNOLOG Candidatul ideal Ai absolvit o facultate cu specializarea în industria alimentară (sau similară) şi îţi doreşti o carieră în acest domeniu? Noi, la Voipan, căutăm un o super coleg colegă pentru departamentul nostru de producţie din Câmpina, jud. Prahova, unde tu vei avea un rol foarte important în planificarea şi coordonarea eficientă a producţiei. Ne dorim ca tu: Să fi absolvit o facultate cu profil în tehnologia alimentară sau similar; Să ai experienţă în producţia alimentară, de minim 1-5 ani (preferabil in tehnologia produselor de cofetărie, patiserie, brutărie); Să iţi doresti sa inveti si sa iţi imbunătătesti activitatea proprie şi a celor din jur Să poti coordona şi sprijini in dezvoltare o echipa; Să fii orientat ă către obţinerea de rezultate, sa ai iniţiativă şi atenţie la detalii; Să ai abilităţi de organizare, planificare şi comunicare; Să ai cunostinte de legislatie sanitar veterinara, norme si reguli de igiena ; Să ai cunostinte de operare MS Office ; Descrierea jobului Responsabilităţi: Coordonarea departamentului de producţie, dupa finalizarea instruirii; Planificarea eficientă a producţiei ( lunar săptamânal zilnic) şi asigurarea resurselor umane şi materiale necesare; Colaborarea cu seful de sectie in vederea intocmirii necesarului de aprovizionare tinand cont de stocurile existente; Respectarea procedurilor retetelor si instructiunilor de fabricatie pentru fiecare tip de produs si actualizarea lor in conformitate cu modificarea parametrilor de calitate a materiei prime; Focus pe imbunătătirea calitătii proceselor şi a produselor ; Monitorizarea parametrilor calitativi si de siguranta alimentului pentru produsele finite ,materiile prime, materialele auxiliare si ambalajele introduse in fluxul tehnologic, in concordanta cu documentatiile tehnice de produs; Asigurarea suportului tehnic pentru implementarea de produse şi fluxuri de producţie noi; Analizarea si imbunătătirea continuă a costurilor de producţie; Asigurarea respectarii procedurilor bazate pe principiile HACCP pe fluxul tehnologic; Efectuarea de inregistrari in documentele sistemului de trasabilitate; Asigurarea livrarii produselor finite in conformitate cu cerintele legale si ale clientilor ; Identificarea si tratarea neconformitatilor pe intreg fluxul de productie; Verificarea reclamațiilor în legătură cu problemele de calitate ale produselor; Efectuarea de verificari și întocmirea fișelor de produs; Verificarea intocmirii documentelor de evidenta primara si centralizarea acestora in raportele de productie; Verificarea modului de ambalare și etichetare a sortimentelor de produse finite, lotizarea și depozitarea acestora; Asigurarea aplicarii normelor de protectia muncii, protectia mediului, de prevenire si stingere a incendiilor; Verificarea igienei preoperațională, operațională și postoperațională a spațiilor de producție, utilaje, vestiare, etc; Instruirea personalului din depozit conform Planului anual de instruiri si ori de cate ori considera necesar; Păstrarea confidenţialitatii informaţiilor şi a documentelor legate de firmă. Descrierea companiei Acum mai bine de 25 de ani am indrăznit sa facem bunătăţi pe care ni le doream dar nu le găseam de cumparat. Azi continuăm aceasta traditie a produselor proaspete fabricate zilnic şi inca ne dezvoltăm pe toate cele patru segmente in care activam cu ajutorul unei echipe pasionate formate atat din colegi la inceput de drum cat şi din mulţi colegi cu o bogată experienţă. Suntem in permanentă cautare a unor oameni talentaţi şi dornici de face bunătăţi cu multa pasiune, fie ca au experienţa sau sunt dornici sa o dezvolte impreună cu noi. Beneficii: Instruire intensiva, care sa iţi permită sa preiei aceasta pozitie rapid; Un mediu de lucru provocator, cu o echipă entuziastă si ambitioasa aflata intr-o continua expansiune; Posibilitatea de avansare profesională, durata depinde de viteza ta de invăţare Reducere la produsele noastre delicioase; Un salariu motivant si tichete de masă. Daca vrei sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne un CV la adresa de mail: sau ne poti contacta la numarul de telefon:
-
2800 -3000 Panczi I Fills Trans S.L angajeaza SOFERI pentru comunitate. Santem o firma dinamica an plina dezvoltare cu o echipa de profesionisti . Firma are sediul an Spania. Se lucreaza pe prelata fara schimb de remorci,singur pe cabina. Transportam marfa generala fara adr. Facem transport an aproape toata Europa cu o flota moderna de camioane,Daf Man,Iveco si Renault toate Euro6. Contract de munca de Spania nedeterminat direct de la angajare. Platim regulat si fara antarzieri iar respectarea timpilor de condus si a periodelor de odihna este obligatorie. E-mail WhatsApp
-
Angajez asistenta medicala generalista pentru Centru ingrijire batrani situat in Strada Justitiei, nr. 27, sector 4, Bucuresti (zona 11 Iunie). Relatii la telefon .
-
Descrierea jobului Realizeaza inspectia calitativa a produselor in baza instructiunilor de lucru si mostrelor puse la dispozitie. Experienta in control de calitate Cunostinte limba engleza Beneficii: Pachet salarial motivant Tichete de masa Prime de performanta Bonus anual Transport asigurat Contract pe perioada nedeterminata Mediu de lucru tanar si dynamic Cursuri de pregatire profesionala Training-uri de specialitate, IPC, VDA, WELCOME TO QUALITY
-
Ada Master Grup SRL, firmă ce activează în domeniul construcțiilor, respectiv sisteme de învelitori și termosisteme, angajează consultant vânzări, zona Roman și Târgu Neamț. CANDIDATUL IDEAL: Dinamic și dornic să învețe lucruri noi; Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări în teren; Bun negociator, convingător, bine organizat; Experiență anterioară în domeniul materialelor de construcții; Orientare către obiective și abilitatea de a atrage și depăși cotele de vânzări; Cunoștințe operare PC: Word, Excel, Outlook etc. RESPONSABILITĂȚI: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei; Analizarea cerințelor potențialilor beneficiari; Particularizarea ofertei de produse și servicii pentru fiecare potențial beneficiar; Negocierea și încheierea contractelor; Asigurarea serviciilor de consultanță pre și post vânzare pentru beneficiari; Efectuarea de prezentări de produse, prezentări tehnice și demonstrații, unde este cazul; Participare intensă și activă la realizarea obiectivelor calitative și cantitative ale echipei la atingerea targetului de vânzări; Urmărirea derulării și finalizării contractelor; Întocmirea rapoartelor de activitate. BENEFICII: Program flexibil; Cursuri și programe de training periodice; Salariu competitiv (3.300 - 10.000 lei); Mașină de serviciu, laptop, telefon mobil; Echipă profesionistă.
-
Candidatul Ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Contabil, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții; - Cunoștințe și experiență relevantă de minim 2-5 ani în contabilitate; - Absolvent studii superioare economice; - Cunostinte: operare PC, contabilitate financiara; - Bună capacitate de organizare și analiză; - Bune abilități de comunicare; - Responsabilitate și integritate; - Spirit de echipă, implicare, proactivitate; - Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limita. Misiunea principală: realizează activități de contabilitate pentru companie. Raspunde de prelucrarea si inregistrarea contabila a datelor inscrise in documentele justificative in concordanta cu procedurile interne si cu regulile legislatiei din Romania, Descrierea jobului Responsabiliăți: - Înregistrează corect și la timp în soft, operațiunile financiar-contabile alocate, cu respectarea planului de conturi în vigoare și cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor și cheltuielilor; - Experienta in programul de contabilitate SAGA. - Efectuează operațiuni și înregistrări financiar-contabile( leasing, achiziții interne importuri); - Efectuează plăți bancare interne și externe; - Inregistrări contabile și întocmește rapoarte de control; - Efectueaza inregistrari privind achizitii mijloace fixe, intocmește planul general de amortizare și efectuează înregistrările lunare privind cheltuielile cu amortizarea; - Efectuează reconcilieri de solduri. - Contribuie la întocmirea și înregistrare Declarațiilor Fiscale și Situațiilor financiare de contabilitate (lunare, trimestriale, semestriale, anuale); -Furnizează informații pentru închiderile de lună. -Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile ; - Participa la organizarea si monitorizarea desfasurarii inventarierii anuale a patrimoniului - Arhivează documentele financiar-contabile - Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei; - Activități administrative. Dacă ești pregătit pentru o astfel de provocare, ai experiență în domeniu și ești un adevarat lider, atunci clar acest rol este pentru tine! Salariu motivant; tichete de masa;
-
Societatea DGN F&B SRL (Hotel Millennium) din Constanta angajeaza receptionera si cameriste. Se pot trimite C.V.urile la adresa de mail:
-
DESCRIEREA JOBULUI CANDIDATULUI -Absolvent studii superioare Facultatea de Constructii specializarea Constructii Civile Industriale si Agricole - Absolvent studii superioare Facultatea de Arhitectura specializarea Arhitectura - Experienta in activitatea de proiectare - Cunoscator programe specifice - Persoana organizata, cu simt al raspunderii, rezistenta la stres, ce respecta termenele limita. Descrierea jobului Societatea cauta un inginer proiectant cu experienta in domeniul constructiilor civile, industriale si agricole Arhitect. - implicare in activitatea de proiectare - analiza documentelor existente - elaborarea studiului de fezabilitate documentatiei de avizare a lucrarilor de interventie - elaborarea proiectului tehnic - elaborarea detaliilor de executie - elaborarea documentatiei tehnice pentru obtinerea autorizatiei de construire