Anunțuri
Locuri de munca Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2021-01-17 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
CANDIDATUL IDEAL: - Experienta anterioara pe o pozitie similara (identificare piese, intocmire oferte si vanzare de piese etc.) - experienta anterioara in lucrul cu sistemele de gestiune(facturi, NIR, stoc) - Experienta in utilizarea aplicatiilor de identificare ale pieselor de schimb - Abilitati bune de operare a calculatorului (MS Office- Excel, Word). - Orientare spre client, spre rezultat si spre calitate, atent la detalii, organizat si analitic. - spirit de echipa, spirit de initiativa - Studiile tehnice reprezinta un avantaj. - cunoștințe în utilizarea programului SAGA constituie un avantaj. - locul de munca este in Suceava; Beneficii: - mediu de lucru linistit - salariu motivant, corect pe cartea de munca - tichete de masa
-
Promovat
Pizzeria Pulcinella angajeaza pizzar, experienta in lucrul pe cuptorul cu lemene prezinta un avantaj.
-
Promovat
FOOZZ DELIVERY, Restaurant cu livrare la domiciliu, angajeaza PIZZAR CU EXPERIENTA , Loc de munca stabil, program, 2 zile la munca, 2 zile liber 10:00 - 22:00, locatia se afla in Voluntari. Salariu ATRACTIV, negociabil, dupa o proba de munca, angajam doar cu contract de colaborare (carte de munca) Pentru mai multe detalii si interviu, va stau la dispozitie intre orele 10:00 si 18:00 luni- vineri Catalin .
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Disponibil online
OPERATOARE (TOR) ECHIPAMENTE DIGITALE (print comercial si personalizari articole promotionale)
Activitatea consta in realizarea lucrarilor de print digital si finisare. Avem in dotare echipamente de print comercial, print publicitar, gravare si broderie digitala. Avantaj cunsotinte medii CorelDraw si experinta anterioara. Sintem locati in Parc Industrial de inalte Tehnologii Tetarom 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta de acces Grigorescu - Baciu Taietura Turcului). Asteptam cu interes CV-ul tau pe email https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro
-
Angajam montator mobilier cu experienta, posesori de permis conducere. Candidatul Ideal Experienta in mobilierul executat in serie si la comanda Permis conducere cat B Inventivitate, seriozitate, precizie, rapiditate. Responsabilitati Realizarea montajului pieselor . Decupaje pentru electrocasnice, prize, grinzi, tevi.
-
Presteaza servicii in cadrul Centrului de refacere si Recuperare Medicala Fiziolife in specialitatea de medicina fizica si reabilitarea medicala constantind in: consultarea pacientilor si stabilirea unui diagnostic si a unui plan de tratament adecvat ; trimterea pacientilor catre investigatii suplimentare atunci cand este cazul , urmarirea evolutiei tratamentului si modificarea lui atunci cand este cazul , prestrarea de servicii conexe conform competentelor dobandite( ecografii, infiltratii,ozonoterapie s.a.) Cerințe: Certificat de medic specialist sau primar, aviz de libera practica si asigurare malpraxis, Program: Full Time-35 ore saptamana in ture (2 zile seara- 3 zile dimineata); Experienta:cautam medici cu experienta de cel putin 1-2 ani , dar se accepta si proaspat specialist;remuneratia fiind in functie de experienta si competente. Disponibilitate de a intra in contract cu CASA de sanatate ; Forma de colaborare: CIM, si SC sau P.F. ; Disponibilitate angajare: imediata. Beneficii: - Microbus transport din Focsani( distanta fata de clinica cca 5 KM) - Bonuri de masa - Prima Craciun+Pasti+8 martie+zi de nastere - Prima loialitate (din al doilea an de activitate) - Locuinta de serviciu( apartament cu 2 camere in Focsai complet mobilat si utilat)
-
Recrutez urgent personal calificat în tâmplărie pentru muncă în Slovacia în fabrica de mobila. Salarizare 1300 nett. Program de lucru 8-12 h Asigurare cazarea gratuit. Pentru mai multe informații despre acest loc de munca va rugam sa ne contactați la numărul SAU pe whattsap sau viber la OO421905294996
-
Candidatul Ideal - Persoană responsabilă și atentă la detalii; - Orientat către nevoile oaspeților și bunăstarea acestora; - Entuziasmat, creativ și cu gândire out of the box; - Sociabil și dornic să facă parte dintr-o super echipă; - Deține cunoștințe de limba engleză - nivel conversațional; - Experiența în domeniu constituie un avantaj, însă dorința de dezvoltare este un MUST! Descrierea jobului Care sunt sarcinile tale? - Preluarea comenzilor oaspeților; - Prepararea și servirea produselor, conform standardelor companiei; - Promovarea produselor și ofertelor actuale; - Menținerea curățeniei la locul de muncă; - Efectuarea inventarierii lunare; - Participarea la training-uri de dezvoltare continuă în domeniul cafelei de specialitate. Ce iti oferim? - Salariu competitiv; - Comision din vânzări; - Training; - Echipă prietenoasă; - Oportunități de dezvoltare personală și profesională. Dacă te regăsești în cele de mai sus, nu ezita să aplici și te invit la o cafea să discutăm mai multe detalii :) Descrierea companiei Îți place să ieși cu prietenii în oraș? La o cafea, o limonadă sau poate ai poftă de un cheesecake? Alegi un loc unde servirea să fie impecabilă, produsele delicioase și vibe-ul bun? Ce spui să fii tu cel care oferă o experiență de vis, celor ce vor să petreacă timp frumos cu prietenii? TUCANO COFFEE - rețeaua internațională de Coffee shop-uri ce promovează filosofia de Love&Peace&Coffee în întreaga lume, caută noi colegi cu rol de BARISTA
-
Firma de contabilitate din Roman angajeaza contabila economista. Rog seriozitate. Tel: E-mail:
-
Inginer sau tehnician intretinere HVAC Ce cautam : 1. Experienta 3..4 ani in domeniul HVAC (montaj, service) 2. Cunostinte despre echipamentele de ventilatie climatizare si automatizari HVAC 3. Permis de conducere B1 4. Pregatire medie sau superioara in instalatii termice, de climatizare, ventilatii, automatizari 5. Calificari certificari AGFR frigotehnist 6. Ordonat, eficient, atent la detalii si dornic sa invete mai mult o atitudine pozitivă și entuziasm pentru munca facuta, Ce trebuie sa faca : 1. Asigura buna functionare a echipamentelor clientilor (centrale ventilatie, chiller-e, aparate de aer conditionat, filtre de aer, echipamente VRF , recuperatoare de caldura) prin intretinere periodica si interventii in cazul defectarii 2. Primeste sesizarile clientilor, verifica in teren, comunica superiorilor si rezolva problemele constatate 3. Stabileste si solicita resursele necesare activitatii si gestioneaza materiale si consumabile primite 4. Acorda suport tehnic cand este solicitat 5. Participa la instalarea echipamentelor in proiecte noi 6. Completeaza rapoartele de interventii , centralizatorul de lucrari, alte rapoarte. Ce oferim : 1. Un salariu atractiv, in functie de cunostinte si experienta demonstrata 2. Tichete de Masa 3. Prime in functie de rezultate si implicare 4. Cresteri salariale anuale in functie de performanta si rezultate 5. Posibilitatea de a invata si acumula experienta despre o gama larga de echipamente
-
Angajez sofer cat.c+e transport intern,curse regulate in fiecare zi, plecare 17:30 sosire 21:30,descarcare -incarcare la rampa,timp in care soferul doarme, iar la ora 4:00 se pleaca spre Arad,sosire in Arad ora 7:45 se lasa camionul in rampa.
-
Ser Company SRL, din Adunatii Copaceni, Judetul Giurgiu, sos. Principala, nr. 14, intrarea Nessli, efectueaza angajari pentru posturile de : -Gestionar Depozit Analiza CV-urilor dupa caz, interviul, va avea loc la sediul mentionat mai sus, CV-ul se va depune la sediu sau se trimite pe e-mail la adresa : Pentru detalii ne puteti contacta la tel:
-
Angajam montatori pentru mobilier de serie sau realizat pe comanda. Cautam persoane pricepute, cu abilitati tehnice si cunostinte de tamplarie. Oferim pregatire si indrumare, cadru de munca placut, in atelier curat si incalzit. Activitatea se desfasoara la depozit, atelier si la adresele de montaj indicate de catre clienti. Program: Luni-Vineri, 8.30-18.00, cu pauza de masa, conform program de lucru. Salariu net este negociabil intre 2500 - 5000 lei, in functie de experienta, cunostintele tehnice, priceperea si implicarea candidatului. Se pot obține venituri suplimentare, in functie de contributia la realizarea proiectelor. Atelierul se afla in incinta Dunareana, Sos. Bucuresti, nr. 351, Giurgiu. Pentru a programa un interviu, sunati la numarul din anunt, de luni pana vineri, intre 9.00-18.00. Anuntul este valabil cata vreme este afisat.
-
CERINTELE POSTULUI - Disponibilitate pentru a invata si lucra in departamentul Microbiologie - Studii finalizate specialitate în domeniu (asistent medical de laborator sau biolog) - Foarte bune abilitati de comunicare - Autorizatie de libera practica medicala certificat de membru vizat la zi malpraxis - Orientare catre pacient - Capacitate de lucru in echipa - Cunostinte operare PC - Participarea la sistemul de management al controlului de calitate - Capacitate de coordonare şi rigurozitate - Capacitate de analiză şi sinteză Constituie avantaj: - experienta de lucru intr-un laborator acreditat CV-urile pot fi trimite pe adresa:
-
Fisa jobului Candidatul Ideal Esti pasionat de vânz ri iar comunicarea este calitatea ta? Atunci te vrem in echipa noastra! Care sunt asteptrile noastre? - o bună comunicare în echipa - experient de minim 1 an pe o pozitie similar (vânzări); - o bună coordonare organizare a sarcinilor zilnice; - cunoasterea unei limbi strine constituie un avantaj - Comunicarea directa in showroom (clientii sau potentiali), prin telefon, email. - Preluarea comenzilor si urmărirea lor Beneficile Land of Stone: - Salariu fix si comision super relevant din vânzări. Program: Luni - Vineri: 09.00 - 18.00
-
ANGAJEZ CONTABIL CUNOSCĂTOR PROGRAM VB COUNT RELAȚII La TELEFON
-
Echipa de manichiura din cadrul salonului The first beauty area isi mareste echipa. Cautam colega pentru postul de manichiura pedichiura. Salonul este situate in zona Floreasca. Cerinte: -certificare in domeniu -sa fie sociabila si placuta -seriozitate si dorinta de a dezvolta o colaborare pe termen lung -minim 2 ani expoerienta Oferta: -salariu fix plus procent -un mediu placut si linistit in care sa iti desfasori activitatea -baza de clienti deja formata Carte de munca -materiale asigurate de salon, cu exceptia instrumentarului -program de lucru :flexibil -sambata si duminica liber
-
Buna ziua, Angajez personal cu experienta sau fara in domeniul ventilatiilor industriale, Cunostinte desen tehnic Experienta minima 3-4 ani, Permis de conducere cat B ar fii un plus, Se vor executa urmatoarele operațiuni de montaj: -Tubulatura regtangulara si spiro circular tabla zincata; -Tubulatura flexibila izolata si neizolata; -Accesorii (Clapeti antifoc,antiretur,reglaje,atenuatoare zgomot s.a); -Difuzoare,plenumuri grile si grile liniare; -Ventilatoare de orice tip,desfumari,presurizari,depresurizari; -Perdele de aer poliester cu microperforatii; -Tubulatura inox (hote,cosuri de evacuare gaze simple dublu izolat); -Tubulatura ALP; -Pozitionarea si asamblarea unitatilor BTU; -Izolarea conductelor de aer cu izolatie tip K-flex,vata bazaltica sau vata minerala; Avem lucrari in punctele: Bucuresti, Brasov,Sibiu, Franta,Germania, Avantajele salariale o sa le discutam telefonic sau stabilim o intalnire, Mai multe detalii la telefon! -Adrian Mihai
-
Angajăm o doamna/domnișoară serioasă, organizată și responsabila pentru departamentul administrativ/contabilitate primara pentru câteva magazine de costume de lux. Cerințe : -să aibă cunoștiinte medii de operare a pc ului(Word/Excel/emailuri/programari clienti) -să aibe cunostiinte minime de contabilitate primara Trimiteti CV pe Program L-V 8 ore/zi Zona Calea Mosilor sector 2,Bucuresti
-
Compania ENRX SRL angajeaza vopsitor industrial. Compania noastra face parte dintr-un grup de companii multinational, cu acoperire globala, avand peste 1000 de angajati, dintre care 100 se afla in Romania. Suntem in continua expansiune iar in acest moment cautam colegi care sa ni se alature in pozitia de Vopsitor. Cerinte: - Experienta de vopsire cu lichide pe constructii metalice; - Experienta in productie; - Persoana responsabila, organizata Responsabilitati: - vopsirea lichida a diverselor piese componente, cadre metalice; - Reglarea utilajului; Beneficii : - Salariul motivant corelat cu nivelul de experienta; - Tichete de masa; - Asigurare medicala; - Transport de la Piata Sudului si retur (compania are sediul in Comuna Vidra) Pentru a avea sansa de a aplica pentru aceasta pozitie, va rog sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de e-mail: , sau ne putem auzi la numarul de telefon- Astept cu interes sa ne cunoastem. Echipa
-
-
Va Rugam sa sunati la numarul din anunt pentru detalii si stabilire interviuri! Mesajele primite nu vor fi luate in considerare! FUNCTIONAR ECONOMIC ADMINISTRATIV Candidatul ideal: - Absolvent studii medii cu bacalaureat (studiile superioare economice constituie avantaj); - Experienta acumulata in activitatea profesionala minim 3 ani - Cunostinte privind contractele comerciale; - Cunostinte utilizare case de marcat; - Orientare carte client, prezentare servicii; - Capacitate buna de organizare; - Capacitate buna de comunicare si relationare cu colegii si partenerii; - Orientare carte rezolvarea problemelor; - Capacitate de analiza si sinteza; - Operare PC, e-mail, editare text etc.... Descrierea jobului: - Primeste clientii si prezinta serviciile si tarifele aferente, oferite de societate ; - Emite contracte de inchiriere spatii; - Emite facturi si chitante pentru incasare chirii si tarife pentru serviciile oferite clientilor, incaseaza contravaloarea acestora si le transmite la contabilitate; - Opereaza in programul informational contractele incheiate/reziliate etc...; - Sesizeaza sefului ierarhic abaterile constatate privind nerespectarea clauzelor contractuale in derularea contractelor cu clientii; - Intocmeste diverse situatii referitoare la activitatea desfasurata; - Tine evident contractelor, facturilor, chitantelor, rolelor martor incasari si le arhiveaza.
-
Salut daca ai experienta te astept in echipa mea intrun barbershop abia deschis pe strada carpati 13 mai multe detali la telefon