Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2021-01-22-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam tehnicieni sisteme de securitate pentru realizarea lucrarilor de instalare, intretinere, programare si service a sistemelor de securitate supraveghere video, videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, detectie incendiu. Salariu in functie de performante si cunostinte, bonuri de masa, bonusuri de performanta, masina si laptop. Se ofera cazare pentru persoanele ce nu sunt din Bucuresti. Cerinte: - experienta in domeniul instalatiilor electrice (montaj cablu, montaj canal cablu pat cablu, conexiuni); - abilitati tehnice demonstrate; - studii medii in domeniul electric, constituie un avantaj; - certificat tehnician sisteme de securitate constituie un avantaj (ARTS sau similar); - cunostinte operare PC, Windows si Microsoft Office - permis de conducere cat. B, constituie un avantaj; - capacitatea de citire scriere a unui plan de lucru pentru traseele d cabluri; - disponibilitate pentru deplasari. Responsabilitati: - efctuarea de cablaje, conexiuni, montare de echipamente pentru sisteme de securitat si curenti slabi conform unui plan de lucru; - realizarea lucrarilor de instalare , intretinere, programar si service a sistemelor de securitate (supraveghere video si monitorizare CCTV), videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, sisteme de detectie a incendiului); - rezolvarea interventiilor aparute, respectarea termenelor de executie in functie de gradul de prioritate stabilit de superiorul direct si indeplinirea atributiilor stabilite pentru ziua respectiva; - instruirea clientului in vederea utilizarii sistemelor instalate in locatiile acestuia; - mentinerea in buna functionare a echipamentelor de lucru si a echipamentelor de protectie;
-
Promovat
Volo Trans Spedition angajeaza coleg colega departament flota transport marfa 3.5T Suntem o firma dinamica, intr-o continua dezvoltare, infiintata in anul 2012, care ofera servicii de transport marfa intern si international. Munca se desfasoara la sediul nostru din Timisoara, din zona Freidorf, Str. Anton Bacalbasa Cerinte: - Experienta in domeniul transportului de marfa obligatorie; - Cunoasterea limbii engleze; - Persoana organizata, comunicativa, capabila sa lucreze in echipa - Abilitatea de a lucra cu termene limita. Resposanbilitati: - Contractarea curselor de pe e-mail, skype, burse de transport, etc. pentru vehiculele din flota proprie; - Organizeaza transportul rutier pe rutele stabilite; - Concepe si transmite ofertele catre clienti, in termenul agreat; - Gestioneaza si supravegheaza in timp real desfasurarea transporturilor, cu ajutorul colegilor de pe departamentul de monitorizare; - Intocmeste dosarele de transport si le inregistreaza in sistemul informatic; - Alege solutiile optime in vederea rezolvarii situatiilor neprevazute. Se ofera: - Pachet salarial conform cunostiintelor si experientei; - Tichete de masa; - Prime de sarbatori; - Evenimente Team buildinguri organizate periodic. Asteptam cu interes CV-uldumneavoastra.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Permis categoria D - Atestat Transport Persoane - Cunoașterea legislației specifice conducătorilor auto - Disciplină în cadrul programului de lucru - Disponibilitate la program flexibil - Disponibilitate pentru deplasări De asemenea, dacă ești o persoană cu bune capacități de comunicare, cu multă seriozitate ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Transportul muncitorilor catre santiere - Efectarea transportului de persoane în condiții de bună siguranță - Respectarea regulilor de circulație - Buna întreținere a mașinii de serviciu Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
FOOZZ DELIVERY, Restaurant cu livrare la domiciliu, angajeaza PIZZAR CU EXPERIENTA , Loc de munca stabil, program, 2 zile la munca, 2 zile liber 10:00 - 22:00, locatia se afla in Voluntari. Salariu ATRACTIV, negociabil, dupa o proba de munca, angajam doar cu contract de colaborare (carte de munca) Pentru mai multe detalii si interviu, va stau la dispozitie intre orele 10:00 si 18:00 luni- vineri Catalin .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
oportunitate de cariera: Suntem o agenție imobiliară din Cluj-Napoca în căutarea unor agenți imobiliari talentați și experimentați pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Dacă aveți o pasiune pentru industria imobiliară, experiență în vânzări, vă invităm să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la succesul nostru comun. Responsabilități: Identificarea și prospectarea activă a clienților potențiali Consultarea clienților în procesul de cumpărare sau vânzare a proprietăților imobiliare Evaluarea și listarea proprietăților disponibile pe piață Organizarea și efectuarea de vizionări pentru clienți Negocierea contractelor și asigurarea unei experiențe excelente pentru clienți de la început până la finalizarea tranzacției Excelente abilități de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și într-o echipă Orientare către rezultate și dorința de a atinge și depăși obiectivele stabilite Beneficii: Potențial de câștig atractiv, bazat pe performanță Suport și resurse pentru dezvoltarea continuă a carierei Mediu de lucru stimulativ și dinamic Oportunitatea de a lucra cu clienți și proprietăți diverse într-o piață imobiliară dinamică Dacă sunteți un agent imobiliar cu experiență care caută oportunitatea de a avansa în carieră și de a se alătura unei echipe de succes, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la [ ] sau să ne contactați la Așteptăm cu nerăbdare să cunoaștem candidații talentați și motivați care doresc să se alăture echipei noastre!
-
Promovat
SC GENESIS BIO 2 se ocupa cu transformarea deșeurile organice în energie verde prin intermediul statiilor de biogaz. Angajam Muncitori calificati si necalificati in constructii pentru constructia statiei de biogaz . Pentru persoanele interesate din raza comunei Pischia si a satelor Bencecu de Jos, Bencecu de Sus, Murani şi Sălciua Nouă precum si comunelor Giarmata si Fibis reprezinta o oportunitate de continuare a activitatii in cadrul companiei noastre dupa constructia statiei de biogaz. Cerinte: Experienta in constructii , asigurarea de suport in domeniul constructiilor , confectiilor metalice si instalatiilor . Responsabilitati: Indeplineste sarcinile zilnice atribuite de project managerul din santier. Incarcarea ,descarcarea si pregatirea materialelor pentru desfasurarea lucrarilor in santier; Este responsabil de curatenia zonei de lucru si debarasarea frontului de lucru de materialele care nu sunt necesare; Responsabil de sortarea si depozitarea deseurilor rezultate in urma activitatilor desfasurate de membrii din echipa de constructii. Beneficii: Salariu atractiv. Prime de Paste si de Craciun; Ore suplimentare platite conform legislatiei.
-
Esti in cautarea unui nou loc de munca? Vino in echipa noastra! Angajam stivuitoristi in industria automotive la clienti importanti din jud. Brasov! Beneficii: - Pachet salarial atractiv (salariu de baza + sporuri +bonusuri); - Prima de angajare; - Bonus de recomandare; - Tichete de masa de 25 lei; - Transport gratuit pe mai multe rute din jud Brasov, Covasna si Prahova; - Posibilitatea de colaborare pe termen lung. Cerințe: - Atestat ISCIR obligatoriu; - Disponibilitate de a lucra in 3 sau 4 schimburi; - Responsabilitate, seriozitate, implicare; Responsabilități: - Manevrarea diverselor mijloace (carucioare, lize, stivuitoare, trenulete Milkrun) pentru asigurarea transportului dintr-o zona in alta a materialelor aflate pe fluxul de productie;
-
Societate structuri metalice angajeaza operator pod rulant cu comanda de la sol in Bucuresti Pentru relatii puteti apela la tel 0728975236 sau email :
-
2800 -3000 Panczi I Fills Trans S.L angajeaza SOFERI pentru comunitate. Santem o firma dinamica an plina dezvoltare cu o echipa de profesionisti . Firma are sediul an Spania. Se lucreaza pe prelata fara schimb de remorci,singur pe cabina. Transportam marfa generala fara adr. Facem transport an aproape toata Europa cu o flota moderna de camioane,Daf Man,Iveco si Renault toate Euro6. Contract de munca de Spania nedeterminat direct de la angajare. Platim regulat si fara antarzieri iar respectarea timpilor de condus si a periodelor de odihna este obligatorie. E-mail WhatsApp
-
Brutarie angajeaza Patiser cu experienta in domeniul panificatiei ( framantare, modelare si coacere cuptor pe vatra) Locatia : Bragadiru,Ilfov Program de lucru flexibil, se asigura o masa zi, ( concediu de odihna platit, toate actele la zi, ) Dorim să angajăm persoane pasionate de acest domeniu, responsabilitățile vor fi următoarele: prepararea produselor de patiserie panificație; lucru în echipă cu colegii pentru a dezvolta perfecționa rețetele și modul de lucru; curățarea, întreținerea echipamentelor folosite; comunicarea cu colegii pentru o mai bună organizare; menținerea curățeniei a spațiului de muncă. Oferim si cerem seriozitate ! Pt mai multe detalii apelati nr de telefon
-
Daca esti o persoana activa si eficienta cand incepi sa lucrezi la un proiect, daca iti place sa fi la inaltime atat pe cladire dar si prin calitatea efortului depus, atunci, esti potrivit pentru echipa noastra. Salariu de inceput: (5000 lei NET, (în mână) + bonuri de masă de 40 lei zi. Vom avea nevoie de ajutorul tau pentru: Asamblare si montare structura metalica la sol sau pe acoperis; Fixare panouri solare; Pregatire circuite si impamantare pana la invertor pe baza proiectului; *cresterile salariale si bonusurile sunt strict dependente de nivelul de implicare, calitatea si numarul de montaje finalizate in fiecare luna. *perioada de proba de 3 luni
-
FOOZZ DELIVERY, Restaurant cu livrare la domiciliu, angajeaza PIZZAR cu experienta, Loc de munca stabil, program LUNI - VINERI 10:00 - 18:00, locatia se afla in Voluntari. Salariu ATRACTIV, negociabil dupa o proba de munca, angajam doar cu contract de colaborare (carte de munca) Pentru mai multe detalii si interviu, va stau la diopzitie, intre orele 10:00 si 18:00, luni - vineri
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 3; Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Promovat
Angajăm Șef Echipă Merchantizori, pentru a asigura și verifica vizibilitatea produselor la raft, superviza si coordona activitatea echipei de Merchandiseri si care va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de Retail. Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Deții permis auto categoria B - reprezinta avantaj; Deții autoturism personal și ai disponibilitatea de a-l folosi în scop de serviciu (toate cheltuielile, uzură + carburant, vor fi decontate de către companie) ; - reprezinta avantaj; Ai cunoștinte minime de limbă Engleză Program de lucru: Repartizare: 5zile saptamana; Salarizare și Beneficii: Venit lunar NET 3500 Lei ( salariu fix + tichete de masa); 1000 Lei NET lunar Uzură autoturism personal; Autoturism de serviciu + Card de combustibil; Program de instruire la angajare.
-
Promovat
FOOZZ DELIVERY, Restaurant cu livrare la domiciliu, angajeaza PIZZAR CU EXPERIENTA , Loc de munca stabil, program, 2 zile la munca, 2 zile liber 10:00 - 22:00, locatia se afla in Voluntari. Salariu ATRACTIV, negociabil, dupa o proba de munca, angajam doar cu contract de colaborare (carte de munca) Pentru mai multe detalii si interviu, va stau la dispozitie intre orele 10:00 si 18:00 luni- vineri Catalin .
-
Societatea Confind cauta un sofer de buldoexcavator pentru a se alatura echipei noastre . Activitatea se va desfasura pe santier. Cerinte: -Studii medii -Calificare experienta -Disponibilitate pentru deplasari -Abilități bune de comunicare si lucru în echipă Atributii: -Executarea diverselor lucrări repartizate de către șeful de echipă în scopul realizării sarcinilor planificate -Efectuarea săpăturilor -Manipularea și gestionarea corectă a reperelor, subansamblelor și produselor Ce iti oferim? -Salariu motivant si pachet de beneficii atractiv -Transport asigurat sau decontat la si de la domiciliu -Bonusuri pentru respectarea termenelor de executie -Plata sigura si punctuala -Program de munca in conditii de santier cu respectarea normelor de munca -Prime de sarbatori si nu numai -Diurna pentru deplasare in santier -Suport constant din partea companiei Cei interesati vor depune o cerere de angajare si un CV la sediul societatii din Campina , str. Progresului , nr.2 sau mesaj la anuntul postat.
-
Cerinte: -Autorizatie macara Grupa A, carnet de conducere categoria C; -Cunostinte si abilitati privind manevrarea macaralelor legislatia rutiera; -Disponibilitate pentru deplasari; -Abilități bune de comunicare si lucru în echipă. Oferta: -Salariu lunar 7000 lei -Transport asigurat sau decontat la si de la domiciliu -Bonusuri pentru respectarea termenelor de executie -Plata sigura si punctuala -Program de munca in conditii de santier (9 10h pe zi) cu respectarea normelor de munca -Prime de sarbatori si nu numai -Diurna pentru deplasare in santier -Suport constant din partea companiei Cei interesati vor depune o cerere de angajare si un CV la sediul societatii din Campina , str. Progresului , nr.2 sau mesaj la anuntul postat.
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 20 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Locatie: Magazinul Sabrini se afla in incinta Promenada Mall (Strada Lector 1-3A, Sibiu) Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau! Pentru mai multe informatii sunati la:
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!
-
Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Estul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele,(aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe - Experiență demonstrată în bucătărie - Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) - Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. - Pasiune pentru gătit - Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie veți lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să aveți experiență în tăierea și gătirea produselor și să știți cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - salarizare de la 13,11 EUR brut oră - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 33,51 euro săptămână - transport gratuit între cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) - contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar.
-
Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Estul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele,(aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe - Experiență demonstrată în bucătărie - Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) - Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. - Pasiune pentru gătit - Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie veți lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să aveți experiență în tăierea și gătirea produselor și să știți cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - salarizare între 12,36 - 14,03 EUR oră - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 35,58 euro săptămână - transport gratuit între cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) gratuită - contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar. FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE!
-
Angajăm Manager echipă, Consilieri credite, Casier, Colector principal, pentru birou București sector 4 și Ilfov (localități limitrofe). Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren - permis conducere cat.B (manager echipa)
-
Angajăm Manager echipă si Casier, pentru birouri București, sector 4. Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren (manager echipa) - permis conducere cat.B (manager echipa)