Anunțuri
Locuri de munca Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2021-03-03-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez pe termen lung, sef de ferma sau familie, cu experienta in agricultura sau zootehnie Cerinte obligatorii: - tractorist si mecanic utilaje agricole - permis conducere categoria B - disponibiltate pentru program prelungit, flexibil - persoana serioasa, proactiva, cu initiativa, atenta la detalii, dornica sa se afirme Descrierea postului: - executia lucrarilor de intretinere a livezii cu utilaje agricole performante si manual cu ustensile, in aer liber, executia activitatilor de recoltare, depozitare, etc. - reparare si intretinere utilaje agricole - operare sistem irigatii, generator etc. - administrare livada Ofer: - cazare gratuita in Zalau, Judetul Salaj sau imprejurimi - telefon, masina si decontare transport - salar atractiv, in functie de performante Persoanele interesate sa aplice pentru acest post, sunt rugate sa ne transmita in scris, prin sms, pe whatsapp sau la adresa de e-mail din anunt, raspunsul la urmatoarele intrebari: 1. Va rugam sa ne spuneti cateva cuvinte despre dvs. 2. Ce experienta aveti ca tractorist? Va rugam sa mentionati unde ati mai lucrat ca tractorist, durata, locatia si sa descrieti sumar activitatea pe care ati desfasurat-o. 3. Aveti experienta cu intretinerea si repararea tractorului si/sau utilajelor agricole? Va rugam sa mentionati procedurile de mentenanta pe care le-ati efectuat si tipul de defectiuni pe care le-ati remediat in trecut. 4. Aveti permis conducere categoria B sau alte categorii? Vom analiza aplicatia dumneavoastra si vom reveni in cel mai scurt timp cu raspuns.
-
Promovat
Angajăm Șef Echipă Merchantizori, pentru a asigura și verifica vizibilitatea produselor la raft, superviza si coordona activitatea echipei de Merchandiseri si care va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de Retail. Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Deții permis auto categoria B - reprezinta avantaj; Deții autoturism personal și ai disponibilitatea de a-l folosi în scop de serviciu (toate cheltuielile, uzură + carburant, vor fi decontate de către companie) ; - reprezinta avantaj; Ai cunoștinte minime de limbă Engleză Program de lucru: Repartizare: 5zile saptamana; Salarizare și Beneficii: Venit lunar NET 3500 Lei ( salariu fix + tichete de masa); 1000 Lei NET lunar Uzură autoturism personal; Autoturism de serviciu + Card de combustibil; Program de instruire la angajare.
-
Promovat
Nume Kereszteș Valentin Bună ziua sînt pensionar militar fost jandarm cu drept de munca. Dețin atestat de securitate Vîrsta 49 ani. Lucrez în domeniu de aproape anii
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Permis categoria D - Atestat Transport Persoane - Cunoașterea legislației specifice conducătorilor auto - Disciplină în cadrul programului de lucru - Disponibilitate la program flexibil - Disponibilitate pentru deplasări De asemenea, dacă ești o persoană cu bune capacități de comunicare, cu multă seriozitate ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Transportul muncitorilor catre santiere - Efectarea transportului de persoane în condiții de bună siguranță - Respectarea regulilor de circulație - Buna întreținere a mașinii de serviciu Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Restaurantul Sabroso angajeaza bucatar si ajutor bucatar, responsabil si dornic sa lucreze intr-o echipa dinamica! Oferim: - scolarizare la locul de munca, in cazul in care nu ai experienta! - program de lucru flexibil! - salariul se stabileste in functie de competente si de programul ales! - tichete de masa! - transport daca locuiesti in localitatile invecinate, in schimb nu oferim cazare! - contractul de realizeaza pe perioada nedeterminata! Relatii la telefon: ;
-
Firma de constructii drumuri angajeaza Operatori Buldoexcavator,Excavatoristi si Grederisti, cu experienta,perioada de lucru vara-iarna.
-
Cautam ingrijitoare pentru o familie de batrani, lucizi, sotul in stare relativ buna, dar sotia cu un picior amputat, cu poliartrita, lucida, care trebuie pusa in caruciorul cu rotile, 55kg, dusa la baie, pregatita de somn, etc., program luni - dumnica, orele 20 - 21.30, zona Eroii Revolutiei, salariu 2000 lei pe luna. Cerinte: seriozitate, experienta in domeniu, 45-65 ani, in putere www.acceda.ro Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!
-
Cautam un coleg pentru pozitia de - INGINER TEHNOLOG Candidatul ideal Ai absolvit o facultate cu specializarea în industria alimentară (sau similară) şi îţi doreşti o carieră în acest domeniu? Noi, la Voipan, căutăm un o super coleg colegă pentru departamentul nostru de producţie din Câmpina, jud. Prahova, unde tu vei avea un rol foarte important în planificarea şi coordonarea eficientă a producţiei. Ne dorim ca tu: Să fi absolvit o facultate cu profil în tehnologia alimentară sau similar; Să ai experienţă în producţia alimentară, de minim 1-5 ani (preferabil in tehnologia produselor de cofetărie, patiserie, brutărie); Să iţi doresti sa inveti si sa iţi imbunătătesti activitatea proprie şi a celor din jur Să poti coordona şi sprijini in dezvoltare o echipa; Să fii orientat ă către obţinerea de rezultate, sa ai iniţiativă şi atenţie la detalii; Să ai abilităţi de organizare, planificare şi comunicare; Să ai cunostinte de legislatie sanitar veterinara, norme si reguli de igiena ; Să ai cunostinte de operare MS Office ; Descrierea jobului Responsabilităţi: Coordonarea departamentului de producţie, dupa finalizarea instruirii; Planificarea eficientă a producţiei ( lunar săptamânal zilnic) şi asigurarea resurselor umane şi materiale necesare; Colaborarea cu seful de sectie in vederea intocmirii necesarului de aprovizionare tinand cont de stocurile existente; Respectarea procedurilor retetelor si instructiunilor de fabricatie pentru fiecare tip de produs si actualizarea lor in conformitate cu modificarea parametrilor de calitate a materiei prime; Focus pe imbunătătirea calitătii proceselor şi a produselor ; Monitorizarea parametrilor calitativi si de siguranta alimentului pentru produsele finite ,materiile prime, materialele auxiliare si ambalajele introduse in fluxul tehnologic, in concordanta cu documentatiile tehnice de produs; Asigurarea suportului tehnic pentru implementarea de produse şi fluxuri de producţie noi; Analizarea si imbunătătirea continuă a costurilor de producţie; Asigurarea respectarii procedurilor bazate pe principiile HACCP pe fluxul tehnologic; Efectuarea de inregistrari in documentele sistemului de trasabilitate; Asigurarea livrarii produselor finite in conformitate cu cerintele legale si ale clientilor ; Identificarea si tratarea neconformitatilor pe intreg fluxul de productie; Verificarea reclamațiilor în legătură cu problemele de calitate ale produselor; Efectuarea de verificari și întocmirea fișelor de produs; Verificarea intocmirii documentelor de evidenta primara si centralizarea acestora in raportele de productie; Verificarea modului de ambalare și etichetare a sortimentelor de produse finite, lotizarea și depozitarea acestora; Asigurarea aplicarii normelor de protectia muncii, protectia mediului, de prevenire si stingere a incendiilor; Verificarea igienei preoperațională, operațională și postoperațională a spațiilor de producție, utilaje, vestiare, etc; Instruirea personalului din depozit conform Planului anual de instruiri si ori de cate ori considera necesar; Păstrarea confidenţialitatii informaţiilor şi a documentelor legate de firmă. Descrierea companiei Acum mai bine de 25 de ani am indrăznit sa facem bunătăţi pe care ni le doream dar nu le găseam de cumparat. Azi continuăm aceasta traditie a produselor proaspete fabricate zilnic şi inca ne dezvoltăm pe toate cele patru segmente in care activam cu ajutorul unei echipe pasionate formate atat din colegi la inceput de drum cat şi din mulţi colegi cu o bogată experienţă. Suntem in permanentă cautare a unor oameni talentaţi şi dornici de face bunătăţi cu multa pasiune, fie ca au experienţa sau sunt dornici sa o dezvolte impreună cu noi. Beneficii: Instruire intensiva, care sa iţi permită sa preiei aceasta pozitie rapid; Un mediu de lucru provocator, cu o echipă entuziastă si ambitioasa aflata intr-o continua expansiune; Posibilitatea de avansare profesională, durata depinde de viteza ta de invăţare Reducere la produsele noastre delicioase; Un salariu motivant si tichete de masă. Daca vrei sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne un CV la adresa de mail: sau ne poti contacta la numarul de telefon:
-
Angajam montatori învelitori acoperisuri cu cunoștințe tehnice minime in domeniul tinichigerie și/sau dulgheriei. Salariul intre 2500-4500 RON. Rugam seriozitate!
-
Angajam personal centru de copiere documente- xerox , multiplicare, scanare, printare, carti de vizita,stampile, pliante-afise , vanzare papetarie-birotica,minim studii medii pentru mun.Oltenita Cerinte: Cunostinte operare calculator / WhatssApp / Email ; Cunostinte Microsoft Office / CorelDRAW ; Spirit practic , indemanare, atentie la detalii si rezistenta la stres ; Persoana dinamica, responsabila, punctuala si organizata; Capacitatea de a invata si rezolva repede un minim de probleme tehnice; aranjarea marfurilor in magazin; verificare stoc si comanda marfuri ; Experienta anterioara constituie un avantaj; Domiciliul in mun.Oltenita Cei interesati pot depune CV-ul complet si in detaliu + foto color NUMAI la adresa de e-mail : admiral.oltenita(@)gmail.com sau la adresa Bdul.Republicii nr.50 mun.Oltenita Anunt valabil pentru cei cu adevarat interesati de un loc de munca stabil si de lunga durata ! Timpul de lucru de de aprox.40 de ore in medie / saptamana / 2 sambete pe saptamana liber !
-
Cerințe: Experiență anterioară în domeniul strunjirii și cunoștințe solide despre mașinile de strunjire; Abilități excelente de citire și interpretare a desenelor tehnice și a schemelor; Responsabilități: Operați mașinile de strunjire pentru a crea piese metalice conform specificațiilor; Interpretarea desenelor tehnice și a schemelor pentru a determina setările necesare ale mașinii; Verificarea calității pieselor fabricate și ajustarea mașinii pentru a obține rezultate optime; Întreținerea și curățarea regulată a mașinilor de strunjire pentru a asigura funcționarea corectă; Beneficii: Program flexibil: 7:00- 15:30 sau 7:30- 16:00; Pachetul Salariul: 5000 Lei Net; Decontare transport; Contract pe o perioada nedeterminata. Prin transmiterea candidaturii dvs. pentru acest job sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru desfășurarea procesului de recrutare.
-
Angajăm vânzătoare cu experiență pentru magazin alimentar!! Oferim salariu atractiv, bonuri de masă și libere!!! Detalii în privat!!
-
-
Firmă de paza , angajează agenți de pază , femei și bărbați, cu sau fără atestat, șefi tură și dispeceri la obiective , centrale - administrative .
-
SANGES TRANS angajeaza soferi basculanta: Cerintele postului: -permis de conducere categoriile B, C, E; -minim un an experienta curse interne -seriozitate. Se ofera salariu atractiv. Relatii la telefon:
-
În calitate de Analist Construcții, vei juca un rol esențial în asigurarea excelenței proiectelor noastre de construcție. Acest rol implică o serie de responsabilități cheie care contribuie direct la succesul și eficiența proiectelor. Testarea calității: Efectuați teste de calitate cuprinzătoare privind configurația de proiectelor de construcție vii pe parcursul ciclurilor de viață dinamice ale acestora. Digital Twin Enhancement: Utilizați cunoștințele dvs. aprofundate în domeniul construcțiilor și experiență pentru a îmbunătăți "Buildots Digital Twin", furnizând clienților noștri informații valoroase și informații valoroase care sporesc rezultatele proiectelor. Crearea de rapoarte: Generați rapoarte de proiect cu caracter profesional și operațional perspective profesionale și operaționale folosind sistemele noastre interne, ajutând părțile interesate să ia decizii în cunoștință de cauză. Colaborare: Colaborați îndeaproape cu echipele noastre de proiectare pentru a identifica și aborda orice anomalie în proiectarea sistemelor noastre, contribuind la succesul general al proiectului. Cerințe: Diplomă de inginer civil inginer arhitectural (sau echivalent) Experiență de lucru de 1-2 ani pe un șantier de construcții - avantaj Înțelegere profundă a etapelor de construcție - obligatoriu Abilități tehnice excelente de a înțelege și de a lucra cu complexe sisteme complexe Abilități puternice de analiză și de rezolvare a problemelor Capacitate excepțională de a acorda atenție detaliilor, asigurând acuratețea și precizia în fiecare proiect și sarcină. Învățătură rapidă, adaptabilitate și se dezvoltă într-un ritm rapid și în continuă schimbare în continuă schimbare Excelentă cunoaștere a limbii engleze în scris și verbal. Experiență de lucru în modelarea BIM - avantaj
-
Candidatul Ideal: INGINER PROIECTANT INGINER OFERTARE SOLUTII HVAC Cerinte: Studii superioare in domeniu tehnic Cunoștințe tehnice in domeniul HVAC Cunoștințe limbă engleză Abilitati de organizare Atentie la detalii Descrierea jobului: 1) In urma discutiilor cu personalul din vanzari, intocmeste oferta tehnica, economica si planul de amplasare a echipamentelor. 2) Impreuna cu personalul din vanzari, urmareste evolutia ofertei pe parcursul negocierilor si o ajusteaza cand este necesar, pana la incheierea contractului. 3) Este implicat in organizarea de prezentări tehnice catre clienții si partenerii societății - mediu placut de lucru - echipa tanara si dinamica - pachet salarial motivant; - bonusuri anuale; - telefon mobil, - laptop. - beneficii medicale angajat + familie Descrierea companiei: AC ASTON COM SA - Companie specializata in domeniul HVAC (Heating, Ventilation, Air Conditioning) angajeaza Inginer proiectant ofertare solutii HVAC.
-
-
Candidatul ideal: - Experienta ca vopsitor industrial cu vopseluri epoxidice - Experienta in folosirea pistolului de vopsit pentru confectii metalice mari/oteluri speciale - Referinta de lucru care sa ateste experienta cu vopseluri epoxidice min 1 ani - Cunostinte de limba engleza min.A2/B1 - Eficienta , calitate si viteza de executie - Abilitati de munca in echipa Ce oferim: - Salariu atractiv si contract de munca conform legislatiei daneze - Suport din partea companiei la relocare - 12,5% /ora lucrata reprezentand bani de concediu salvati in contul dvs. + procentaj - Supliment sub forma de SH Allowance pentru sarbatorile legale -Daneze - Fond de pensie conform legislatiei Daneze - Suport 24/7 in Danemarca, in limba romana si in limba engleza - Documentele legale privind angajarea dvs. in Danemarca vor fi rezolvate de echipa noastra - Informatii suplimentare se ofera in cadrul interviului
-
Promovat
Pozitie : Specialist marketing Responsabilitati : Stabileste si implementeaza strategia de promovare online si offline - promovarea firmei pe retelele de socializare Facebook, Linkedin, Tik Tok etc -realizeaza site ul firmei -Campanii de emailing -Promovare pe google ads si pe alte canale online -Realizeaza documentatia de promovare online si offline (cataloage) -organizeaza evenimente cu clientii Targeteaza si identifica noi clienti B2B atat pe plan local cat si european CERINTE: Persoana tanara, implicata, minima experienta 2-3 ani de zile in domeniu Abilitati pe partea de lucru online OFERTA SALARIALA SE DISCUTA IN CADRUL INTERVIULUI. Adresa sediu si depozit : str. GHETU ANGHEL 1 , sector 3, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii.
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 20 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Locatie: Magazinul Sabrini se afla in incinta Promenada Mall (Strada Lector 1-3A, Sibiu) Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau! Pentru mai multe informatii sunati la:
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
muncitori necalificati in constructii salarii incepand de la 20lei ora net muncitori calificati in constructii salarii începând de la 25 lei ora net sâmbătă se plătește dublu contract de munca transport