Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2021-04-05

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 9

    Angajam Sofer autocamion in Cluj-Napoca si Bacau

    SC Frigonet Logistics SRL, cu sediu in Bucuresti, angajeaza 2 soferi, pentru punctele de lucru Cluj-Napoca si Bacau, pe camionete de 3.5 t, pentru transport si distributie alimente congelate. E necesara experienta in distributie marfa, carnet de conducere cat. B si C. Salariu: motivant, tichete de masa (30 lei zi) bonusuri, diurne. Relatii suplimentare la tel. sau . Va multumim si va asteptam in echipa noastra.

  • 2

    Angajam gestionar depozit

    Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact

  • 17

    Angajam ingineri in instalatii

    Angajam ingineri in proiectare ( instalatii gaz, instalatii apa-canal, instalatii electrice, sanitare, termice). Program de lucru 8 ore zi 5 zile saptamana. Conditii de salarizare atractive. Dorim seriozitate si profesionalism.

  • 1

    Anunt angajare Inginer Tehnolog

    Cautam un coleg pentru pozitia de - INGINER TEHNOLOG Candidatul ideal Ai absolvit o facultate cu specializarea în industria alimentară (sau similară) şi îţi doreşti o carieră în acest domeniu? Noi, la Voipan, căutăm un o super coleg colegă pentru departamentul nostru de producţie din Câmpina, jud. Prahova, unde tu vei avea un rol foarte important în planificarea şi coordonarea eficientă a producţiei. Ne dorim ca tu: Să fi absolvit o facultate cu profil în tehnologia alimentară sau similar; Să ai experienţă în producţia alimentară, de minim 1-5 ani (preferabil in tehnologia produselor de cofetărie, patiserie, brutărie); Să iţi doresti sa inveti si sa iţi imbunătătesti activitatea proprie şi a celor din jur Să poti coordona şi sprijini in dezvoltare o echipa; Să fii orientat ă către obţinerea de rezultate, sa ai iniţiativă şi atenţie la detalii; Să ai abilităţi de organizare, planificare şi comunicare; Să ai cunostinte de legislatie sanitar veterinara, norme si reguli de igiena ; Să ai cunostinte de operare MS Office ; Descrierea jobului Responsabilităţi: Coordonarea departamentului de producţie, dupa finalizarea instruirii; Planificarea eficientă a producţiei ( lunar săptamânal zilnic) şi asigurarea resurselor umane şi materiale necesare; Colaborarea cu seful de sectie in vederea intocmirii necesarului de aprovizionare tinand cont de stocurile existente; Respectarea procedurilor retetelor si instructiunilor de fabricatie pentru fiecare tip de produs si actualizarea lor in conformitate cu modificarea parametrilor de calitate a materiei prime; Focus pe imbunătătirea calitătii proceselor şi a produselor ; Monitorizarea parametrilor calitativi si de siguranta alimentului pentru produsele finite ,materiile prime, materialele auxiliare si ambalajele introduse in fluxul tehnologic, in concordanta cu documentatiile tehnice de produs; Asigurarea suportului tehnic pentru implementarea de produse şi fluxuri de producţie noi; Analizarea si imbunătătirea continuă a costurilor de producţie; Asigurarea respectarii procedurilor bazate pe principiile HACCP pe fluxul tehnologic; Efectuarea de inregistrari in documentele sistemului de trasabilitate; Asigurarea livrarii produselor finite in conformitate cu cerintele legale si ale clientilor ; Identificarea si tratarea neconformitatilor pe intreg fluxul de productie; Verificarea reclamațiilor în legătură cu problemele de calitate ale produselor; Efectuarea de verificari și întocmirea fișelor de produs; Verificarea intocmirii documentelor de evidenta primara si centralizarea acestora in raportele de productie; Verificarea modului de ambalare și etichetare a sortimentelor de produse finite, lotizarea și depozitarea acestora; Asigurarea aplicarii normelor de protectia muncii, protectia mediului, de prevenire si stingere a incendiilor; Verificarea igienei preoperațională, operațională și postoperațională a spațiilor de producție, utilaje, vestiare, etc; Instruirea personalului din depozit conform Planului anual de instruiri si ori de cate ori considera necesar; Păstrarea confidenţialitatii informaţiilor şi a documentelor legate de firmă. Descrierea companiei Acum mai bine de 25 de ani am indrăznit sa facem bunătăţi pe care ni le doream dar nu le găseam de cumparat. Azi continuăm aceasta traditie a produselor proaspete fabricate zilnic şi inca ne dezvoltăm pe toate cele patru segmente in care activam cu ajutorul unei echipe pasionate formate atat din colegi la inceput de drum cat şi din mulţi colegi cu o bogată experienţă. Suntem in permanentă cautare a unor oameni talentaţi şi dornici de face bunătăţi cu multa pasiune, fie ca au experienţa sau sunt dornici sa o dezvolte impreună cu noi. Beneficii: Instruire intensiva, care sa iţi permită sa preiei aceasta pozitie rapid; Un mediu de lucru provocator, cu o echipă entuziastă si ambitioasa aflata intr-o continua expansiune; Posibilitatea de avansare profesională, durata depinde de viteza ta de invăţare Reducere la produsele noastre delicioase; Un salariu motivant si tichete de masă. Daca vrei sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne un CV la adresa de mail: sau ne poti contacta la numarul de telefon:

    Repostat automat
  • 1

    Menajera sediu administrativ, birouri

    Recrutam menajere pentru echipa de curatenie, sediu de birouri. Locatie: Sector 1, Piata Victoriei Program de lucru: 8 ore zi, activitatea se desfasoara in intervalul orar 7-15 de Luni pana Vineri Oferta: 3000 - 3500 lei net, contract de munca perioada nedeterminata, bonuri de masa, abonament de servicii medicale oferit de angajator. Cerinte post: experienta pe post similar reprezinta avantaj, seriozitate, persoana interesata de o colaborare pe termen lung. Trimite CV pe WhatsApp folosind numarul sau completeaza fisa de interviu, prin accesarea link-ului recomandat: https: forms.gle GoVtGJN9XLdCXbr3A Poti aplica direct pe site, urmand link: http: inregistrare-cv.php sau poti sa trimiti CV la Analizam toate aplicatiile si vom contacta candidatii care indeplinesc cerintele. Suntem acreditati si suntem activi pe piata locala a serviciilor de recrutare din anul 2004. Pentru mai multe informatii si alerte de joburi, urmariti pagina noastra de Facebook: profilesrecruitment

  • 17

    Instalator sanitare/termice/gaz

    Societate comerciala in domeniul instalatiilor, angajeaza instalatori cu experienta minim 1 an in domeniu. Oferim salariu motivant in functie de experienta, contract pe perioada nedeterminata si decontarea transportului.

  • 12

    Director de magazin

    Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.

  • 7

    Angajam consultant vanzari

    Ada Master Grup SRL, firmă ce activează în domeniul construcțiilor, respectiv sisteme de învelitori și termosisteme, angajează consultant vânzări, zona Roman și Târgu Neamț. CANDIDATUL IDEAL: Dinamic și dornic să învețe lucruri noi; Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări în teren; Bun negociator, convingător, bine organizat; Experiență anterioară în domeniul materialelor de construcții; Orientare către obiective și abilitatea de a atrage și depăși cotele de vânzări; Cunoștințe operare PC: Word, Excel, Outlook etc. RESPONSABILITĂȚI: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei; Analizarea cerințelor potențialilor beneficiari; Particularizarea ofertei de produse și servicii pentru fiecare potențial beneficiar; Negocierea și încheierea contractelor; Asigurarea serviciilor de consultanță pre și post vânzare pentru beneficiari; Efectuarea de prezentări de produse, prezentări tehnice și demonstrații, unde este cazul; Participare intensă și activă la realizarea obiectivelor calitative și cantitative ale echipei la atingerea targetului de vânzări; Urmărirea derulării și finalizării contractelor; Întocmirea rapoartelor de activitate. BENEFICII: Program flexibil; Cursuri și programe de training periodice; Salariu competitiv (3.300 - 10.000 lei); Mașină de serviciu, laptop, telefon mobil; Echipă profesionistă.

  • 15

    reprezentant vinzari

    prezinta si promoveaza produsele companiei prin contactarea clientilor actuali si atragerea de noi clienti

  • 5

    Angajam consilier vanzari

    Angajam consilier vanzari cu experiență în domeniu pentru magazin de îmbrăcăminte situat în zona Traian. *Program: Luni-Vineri: 09:00-17:00 *Pentru informații suplimentare și programarea unui interviu, va rugam sa ne contactati telefonic.

  • oferta loc de munca electrician

    FORJA NEPTUN SRL ANGAJEAZA: ELECTRICIAN DE INTRETINERE Conditii: Studii medii; Calificare si experienta in domeniu; Experienta min. 2 ani in diagnosticarea, repararea, executarea si intretinerea instalatiilor electrice de comanda si de forta, precum si a instalatiilor electrice de iluminat; Persoana serioasa, comunicativa, organizata; Se ofera: - Salarizare motivanta, - Masa calda gratuita, tichete de masa, transport gratuit pe ruta Campina Baicoi, - Sansa unei cariere intr-o companie performanta. Persoanele interesate vor trimite cererea si sau CV- ul la sediul societatii, Baicoi, str. Infratirii nr. 295, sau FAX: , E-MAIL: ; Relatii suplimentare la TEL.:

  • 10

    Reprezentant vanzari

    Societatea Pick Up, prezentă încă din anul 2004 ca producător și importator de accesorii pentru segmentul auto OEM (original equipment manufacturer) și AM after market, angajează Reprezentant vânzări în domeniul comercializării accesoriilor pentru utilitare, SUV uri! Ce oferim ? Know - how ul unei companii naționale (de 18 ani) construită de oameni curajoși, cu inițiativă. Seriozitatea unei companii, furnizor de accesorii OEM pentru un important grup auto autohton Posibilitatea de a fi cel mai bun dintre cei mai buni, prin introducerea și utilizarea diferitelor sisteme de management al calității ISstandarde auto IATF, standard de sustenabilitate EcoVadis etc O perioadă de acomodare și introducere în comunitatea noastră, în care te pregătim și ne pregătim să facem lucruri mari! Un mediu de lucru plăcut și modern, unde se încurajează acțiunea. Oportunitatea de a crește atât profesional cât și personal, Într-o colectivitate dinamică și prietenoasă! Ce trebuie să faci? Înveți produsele și serviciile oferite, iar dacă ai idei mai bune le poți pune și în practică. Încurajam ideile noi și spiritul de inițiativă. Promovezi și vinzi produse și servicii în domeniul accesoriilor / tunning auto; Prezinți clienților produsele și caracteristicile acestora într-o manieră atractivă, descoperind nevoia clientului; Prospectezi piața și identifici noi potențiali clienți; Îți urmărești zilnic obiectivele de vânzări pentru a le atinge Menții permanent legătura cu clienții existenți și participi la fidelizarea acestora; Prezinți și promovezi direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți; Elaborezi oferte unice de vânzări Pui în aplicare strategii de vânzare și negociere cu clienții Ce avem nevoie de la tine? Disponibilitate de adaptare la programul de lucru și la cerințele postului: (zilnic, de obicei de la ora 8:00-17:00, cu pauză de masă de 45 minute) Capacitate de a promova și explica diferitele produse și servicii clienților, într-o manieră convingătoare și reală Calități foarte bune de prezentare, comunicare și negociere Diplomație, proactivitate și orientare către client Spirit de echipă Spirit de observație și inițiativă Disponibilitate de participare la expoziții naționale și internaționale (ocazional) din domeniul auto; (Automechanika Frankfurt/Dubai/Moscova, BSDA București etc.) Disponibilitate pentru deplasări la cliențiii de pe teritoriul tarii; Dacă dorești să te ocupi de export, atunci sunt incluse deplasări la clienții din domeniul auto din Europa Cunoștințe PC, pachet Office Permis de conducere cat. B Cunoașterea limbii engleze și germane constituie un avantaj Cunoașterea standardelor / procedurilor IATF reprezintă un avantaj Activitatea anterioară într-un post similar poate fi un criteriu important de selectie. Beneficii: Pachet salarial atractiv+ bonusare din vânzări Oportunitate de dezvoltare prin cursuri de formare profesională Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Posibilitate de a conduce ultimele modele de utilitare pick-up și mașini 4x4 unice/ accesorizate Posibilitatea de a participa la expoziții internaționale din domeniul auto. Posibilitatea de a vedea ideile proprii implementate în cadrul organizației.

  • 1

    Angajam Vopsitori

    Firma cu specialitate in Industria lemnului cauta personal: Vopsitori la cabina utilaje cu urmatoarele atributii: -Experienta in vopsirea lemnului sau a mobilei,cunoastere tipurilor de vopsea constituie un avantaj. -Operarea utilajelor specifice( VOPSIRE LA PISTOL) -Respectarea normelor de protectie a muncii Program de lucru: program de L-V in localitate Sofronea Pentru mai multe detalii, sunati la nr de telefon:

  • Angajam Sef schimb productie

    Candidatul ideal: - Studii superioare finalizate (preferabil studii in domeniul industriei alimentare) - Experienta de minimum 2 ani in domeniu, reprezinta un avantaj - Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook) - Cunoasterea programului SAP poate reprezenta un avantaj - Abilitati privind planificarea activitatii, capacitate de comunicare, responsabilitate - Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi (6-14, 14-22, 22-6) - Domiciliul stabil in Timisoara si imprejurimi. Descrierea job-ului: 1. Controleaza si raspunde de activitatea de productie pe schimbul sau de lucru in vederea realizarii cantitative si calitative a productiei planificate in conformitate cu obiectivele, programul si standardele de calitate al organizatiei 2. Administreaza activitatea personalului din subordine: pontaj, planificare, echipamente, monitorizare activitate 3. Urmareste gestionarea materiilor prime si auxiliare, a materialelor si a utilajelor, semifabricate si produse finite 4. Primeste comenzile si programeaza realizarea acestora conform cerintelor 5. Studiaza si isi insuseste instructiunile tehnologice si retetele de fabricatie pentru toate produsele, urmand a instrui personalul din subordine 6. Urmareste incadrarea in consumurile specifice pe durata schimbului 7. Intocmeste documentatia specifica activitatii de productie Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail: Informatii la telefon de luni pana vineri intre orele 8 si 16: Doar cei selectati vor fi contactati!

  • 53

    Sef de tura

    Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare

  • 4

    Angajam Gestionar depozit

    Candidatul ideal: - Studii medii (diplomă de bacalaureat) - Experiență pe un post similar constituie un avantaj - Cunoștințe operare MS-Office (Word, Excel, Outlook), cunoasterea programului SAP constituie avantaj - Rezistență la efort fizic - Disponibilitate pentru lucru în 3 schimburi (6-14, 14-22, 22-6) - Domiciliul stabil in Timisoara sau imprejurimi Descrierea jobului: 1. gestionarea activitatii de recepție și monitorizare a stocurilor de produse 2. verificarea modului de ambalare și numarul de bucăți pe unitatea de ambalaj 3. tinerea gestiunii stocurilor stocurilor aplicand principiul FEFO și intocmirea în timp real si corect a documentelor de gestiune 4. pregatirea paletilor participand activ la operațiunea de încărcare a mărfii în vederea livrării către client 5. asigurarea manipularii corecte a mărfurilor pe durata descărcării, depozitării și încărcării acestora 6. monitorizarea depozitarii mărfii preluate pe loturi, în spațiul destinat fiecărui sortiment 7. tinerea evidentei privind intrările, ieșirile și stocul de produse finite și ambalaje 8. intocmirea fiselor de magazie nominal pe șoferi pentru ambalajele din gestiune 9. verificarea existentei faptice a tuturor obiectelor de inventar aflate în gestiune după ultimul inventar 10. intocmirea documentelor de retur și operarea acestora in SAP. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail: Informatii la telefon de luni pana vineri intre orele 8 si 16: Doar cei selectati vor fi contactati!

Salvează căutarea