Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2021-04-12-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Volo Trans Spedition angajeaza coleg colega departament flota transport marfa 3.5T Suntem o firma dinamica, intr-o continua dezvoltare, infiintata in anul 2012, care ofera servicii de transport marfa intern si international. Munca se desfasoara la sediul nostru din Timisoara, din zona Freidorf, Str. Anton Bacalbasa Cerinte: - Experienta in domeniul transportului de marfa obligatorie; - Cunoasterea limbii engleze; - Persoana organizata, comunicativa, capabila sa lucreze in echipa - Abilitatea de a lucra cu termene limita. Resposanbilitati: - Contractarea curselor de pe e-mail, skype, burse de transport, etc. pentru vehiculele din flota proprie; - Organizeaza transportul rutier pe rutele stabilite; - Concepe si transmite ofertele catre clienti, in termenul agreat; - Gestioneaza si supravegheaza in timp real desfasurarea transporturilor, cu ajutorul colegilor de pe departamentul de monitorizare; - Intocmeste dosarele de transport si le inregistreaza in sistemul informatic; - Alege solutiile optime in vederea rezolvarii situatiilor neprevazute. Se ofera: - Pachet salarial conform cunostiintelor si experientei; - Tichete de masa; - Prime de sarbatori; - Evenimente Team buildinguri organizate periodic. Asteptam cu interes CV-uldumneavoastra.
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Exeriență de minim 2 ani pe o poziție similară - Atestat de Lăcătuș mecanic de reparații întreținere - Capacitate de rezolvare a problemelor - Promtitudine față de încadrarea în termene De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Executarea operațiilor și activităților de reparații și întreținere planificate sau neplanificate - Verificarea zilnică a stării tehnice a utilajelor și informarea șefului ierarhic despre orice neconcordanță legată de condițiile optime de funcționare - Efectuarea cu promptitudine a reparatiilor astfel incat perioada de stagnare a echipamentelor sa fie cat mai mica. Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Pozitie : Specialist marketing Responsabilitati : Stabileste si implementeaza strategia de promovare online si offline - promovarea firmei pe retelele de socializare Facebook, Linkedin, Tik Tok etc -realizeaza site ul firmei -Campanii de emailing -Promovare pe google ads si pe alte canale online -Realizeaza documentatia de promovare online si offline (cataloage) -organizeaza evenimente cu clientii Targeteaza si identifica noi clienti B2B atat pe plan local cat si european CERINTE: Persoana tanara, implicata, minima experienta 2-3 ani de zile in domeniu Abilitati pe partea de lucru online OFERTA SALARIALA SE DISCUTA IN CADRUL INTERVIULUI. Adresa sediu si depozit : str. GHETU ANGHEL 1 , sector 3, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez muncitori în construcții pentru finisaje interioare și termosistem...mai multe detalii la telefon.
-
Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel minim; Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă. Totul perfect, de restul ne ocupăm noi!!!! Program de lucru flexibil, cu pauză de masa; Salariu competitiv; Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200%; Așteptăm să povestim mai multe în cadrul unei discuții.
-
SC ILCAMIR SRL cu sediul în Urișor, jud.CJ, angajază șoferi categoria (C+E) cu experiență,ptr.curse interne RO -RO, Salariu : 6500 lei la angajare, după prima lună se negociază în funcție de abilitățile șoferului.
-
SC ABM Concept Internațional SRL,cu sediul în București,sect.5, angajaza șoferi profesioniști categoria C+E ,ptr.curse interne RO-RO. Salariul prima lună 6500 lei, apoi se negociază în funcție de abilitățile șoferului. Angajăm șoferi și ptr.curse locale București.
-
CERINTE: - studii medii - ordonat, capabil de efort fizic de nivel mediu, temperament echilibrat - capacitate de memorare, numarare, identificare erori - experienta in activitati de gestiune RESPONSABILITATI : - livrarea si monitorizarea stocurilor pe termene de valabilitate ; - livrarea si monitorizarea alcatuirii loturilor de produse conform graficelor de livrare si cu respectarea procedurilor legate de termenele de valabilitate - intretinerea curateniei si ordinii in depozit si pe rampa de incarcare - disponibilitate program de lucru : + sambata si duminica, cu acordarea zilelor libere din luna. BENEFICII OFERITE - tichete de masa, decont transport, zile libere pentru evenimente speciale Persoanele interesate pot depune CV-ul personal la sediul firmei din Buzau: Soseaua Brailei, Nr.15, sau pot transmite CV-ul pe whatsapp la nr. tel. mobil de pe site, persoana de contact Carmen Mihai
-
Societate comerciala angajeaza urgent: - inginer chimist maistru vopsitor; - specialist achizitii inginer constructor (partea devize); - operator CNC - economist; - gaterist; - tâmplar; - montator tâmplărie; - șofer; - zidar; - fierar betonist. Se ofera: salar motivant, bonuri de masa si se lucreaza doar de zi.