Anunțuri
Locuri de munca Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2021-05-06 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 2; - Sector 3; - Sector 6. Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Promovat
Angajam Manipulant Marfa! Cautam persoane organizate pentru a se alatura echipei noastre ca Manipulanti Marfa, responsabili de incarcare descarcare marfa, repaletare, picking. Activitatea se desfasoara in Depozit Logistic Carrefour - DJ687, Deva , unde vei avea oportunitatea de a lucra intr-un mediu stabil si colaborativ. Oferta: Pachet salarial NET 3000 LEI ( salariu fix , tichete de masa); Program de lucru: DUMINICA- VINERI- intre orele 19:00 04:00; Decont transport Responsabilitati Repaletare; Incarcare descarcare marfa; Picking; Colaborarea cu echipa pentru a mentine un flux de lucru optim Cerinte: Experienta in manipularea produselor reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie Capacitatea de a lucra intr-un mediu rapid si in continua schimbare; Atent la detalii si capabil sa respecte termenele limita; Abilitati de comunicare si colaborare eficienta in echipa.
-
Promovat
Căutăm 3 colegi noi, responsabili și dornici de a crește profesional într-un mediu dinamic și plăcut. Oferim un loc de muncă unde poți să înveți mereu și să te dezvolți. Ce oferim: - Salariu între 1000 EURO și 1200 EURO NET. - Program de lucru: 10:00 - 22:00. - Mediu excelent pentru creșterea profesională. Cerințe: - Minim 1 an de experiență pentru pizzar sau bucătar. - Bune abilități de organizare. - Respectarea regulilor de curățenie și igienă. Trimite-ne CV-ul tău și hai să creștem împreună!
-
Promovat
angajez lacatus confectii metalice montaj hale, lucru la inaltime un avantaj, sudura un avantaj, salariu in acord
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Firma din Ghiroda angajaza soferi cu experienta pe autobasculante.
-
Auto taxi 2019 benzina cu gpl colantate meridian taxi(se poate colanta și meridian taxi plus) Se oferă contract de munca, aplicatia star, permis otopeni,aplicatia meridian,statie și pos(garanție 200lei) inclusa in planul de încasări . Se cauta: 1 sofer schimb de zi zona Pantelimon-Fundeni Meridian Taxi 2,59lei km Dacia Logan 2019 Echipaj Dacia Logan 2019 Meridian Taxi 2,59lei km 1 sofer sau echipaj Dacia Logan 2015 Meridian taxi 2,59lei km(valabil cu data de 25.05.2024) Se oferă si se dorește respect si profesionalism. Relatii la
-
Clarismart Consulting cauta in vederea angajarii o persoana pentru rolul de Reprezentant vanzari in Timisoara Candidatul ideal: -experienta in domeniul vanzarilor - persoana onesta, harnica si ordonata - cunostinte de utilizare PC - bune abilitati de comunicare -permis categoria B Beneficii : - salariu fix - bonus din vanzari -tichete de masa - autoturism - telefon - laptop -servicii medicale decontate de angajator Responsabilități: - desfasoara activitati specific comerciale in zonele arondate -dezvolta portofoliul de clienti si identifica clienti noi - identifica nevoia clientului, persoanele ce influenteaza si modul in care se ia decizia de achizitie - stabileste si cultiva relatii cu persoanele ce influenteaza incheierea unor contracte avantajoase pentru ambele parti SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!
-
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Atribuții: Întocmirea de proiecte de execuție și montaj pentru Structuri metalice, Structuri beton, etc, sub coordonarea șefului de proiect Calcul structura proiectata Întocmire de documente și rapoarte specifice: Breviare de calcul; Memorii tehnice; Caiete de sarcini; Specificație materiale Însușiirea și aplicarea noilor reglementări tehnice în domeniu Elaborare documentaţii de proiectare pe parte de constructii la faza de: studii de fezabilitate DALI, proiect tehnic şi detalii de execuţie, respectiv planuri coordonatoare, breviare de calcul, memorii tehnice, caiete de sarcini, fişe tehnice, planuri de montaj; Asigură efectuarea acţiunilor corective solicitate prin avizele date. Cerinte: Studii superioare de specialitate (Universitatea tehnică de construcții) Experienta 0-1 an Disponibilitate deplasari in șantier pentru realizare relevee și măsuratori, realizarea de schițe și desene de detaliere în urma măsurătorilor Cunostinte in folosirea unei limbi straine: engleza cunoștiințe nivel mediu, inclusiv limbaj tehnic Cunoasterea normelor de proiectare in domeniu (Coduri nationale, Eurocode) Cunoasterea utilizarii programelor necesare desfasurarii activitatii: o Microsoft office: Word, Excel, Power Point, Outlook nivel avansat; o Internet, E-mail nivel avansat; o AutoCAD 2D, 3D nivel avansat; o AXIS, SCIA, Graitec nivel mediu; o Adobe Acrobat nivel mediu; Permis de Conducere: B CALITĂȚI PERSONALE: Capacitate de analiză și sinteză, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectării asistate, vedere în spatiu și simț tehnic, Seriozitate, Dornic de învățare și proactiv Spirit de inițiațivă și cooperare, Respectarea unor succesiuni de indicații și a unei planificări Capacitate de a munci într-o echipă multidisciplinară, abilități de comunicare Disponibilitate la deplasări în țară pentru asistență tehnică relevee, proiectare Calitati de coordonare echipa si planificare, Capacitate de decizie in momente esentiale Salariul in funtie de competente, se pleaca de la 4000 net luna
-
Angajam Electrician cu experienta in domeniul instalatiilor electrice. Responsabilitati: Instalarea, mentenanta si remedierea problemelor in sistemele de curenti tari. Asigurarea respectarii standardelor stricte de siguranta specifice curentilor tari. Colaboarea activa cu echipa pentru diversele proiecte. Beneficii: Program de lucru 8 ore pe zi, Mediu de lucru placut, Prime de sarbatori, Bonuri de masa, Decontare transport, Bonusuri performata.
-
Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Estul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele,(aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe - Experiență demonstrată în bucătărie - Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) - Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. - Pasiune pentru gătit - Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie veți lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să aveți experiență în tăierea și gătirea produselor și să știți cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - salarizare între 12,36 - 14,03 EUR oră - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 35,58 euro săptămână - transport gratuit între cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) gratuită - contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar. FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE!
-
S.C. PadiTerm angajează montator tâmplărie PVC și ALUMINIU și accesorii, cu experiență și fără experiență în domeniu. Se oferă: - loc de munca stabil - salariu atractiv care crește în funcție de experiența și gradul de implicare al fiecăruia. - bonusuri de Pasti si de Craciun - bonusuri de performanță - contract de muncă pe perioadă nedeterminată. - program de muncă: Luni-Vineri; sărbătorile legale libere Cerințe: - seriozitate, implicare în buna desfășurare a proiectelor - respect față de beneficiari și față de colegi - abilități privind lucrul în echipă Mai multe informatii - la telefon : - în showroom-ul nostru din Suceava, str. Calea Burdujeni nr.22 Te așteptăm la o discuție cu o cafea din partea noastră
-
Firmă germană angajează sudori cu experiență și autorizație valabilă, pe 13 și 14 mai angajatorul va fi în București și puteți veni la un interviu, sau discutați cu mine pentru informații suplimentare. Tel.
-
Bronec angajeaza in conditiile Legii 333/2003 agenti securitate cu sau fara atestat. Adresa: str. Mesterul Manole nr. 1, bloc D 17, sc. 1, ap. 12, Int. 12, sector 3, Bucuresti Profilul postului: - sa asigure in conditii optime paza obiectivului deservit; - sa cunoasca locurile si punctele vulnerabile din perimetrul obiectivului; - raspunde de paza materialelor, bunurilor si valorilor aflate in raza postului; Abilitati necesare: - atenție la detalii; - abilități excelente de comunicare; - stare fizică foarte bună; - abilitatea de a evita confruntările;
-
Promovat
Tehnician intretinere echipamente de climatizare si ventilatie montaj, Ce cautam : 1. Experienta in domeniul HVAC (montaj, service aer conditionat) 2. Cunostinte despre echipamentele de ventilatie climatizare si automatizari HVAC 3. Permis de conducere B1 (constituie un avantaj) Ce trebuie sa faca : 1. Asigura buna functionare a echipamentelor clientilor (centrale ventilatie, chiller-e, aparate de aer conditionat, filtre de aer , recuperatoare de caldura) prin intretinere periodica si interventii in cazul defectarii 2. Acorda suport tehnic cand este solicitat 3. Participa la instalarea echipamentelor in proiecte noi Ce oferim : 1. Un salariu atractiv, in functie de cunostinte si experienta demonstrata 2. Tichete de Masa 3. Prime in functie de rezultate si implicare 4. Cresteri salariale anuale in functie de performanta si rezultate 5. Posibilitatea de a invata si acumula experienta despre o gama larga de echipamente
-
Promovat
Mărim echipa! Căutăm coleg sau colegă, închiriez post de lucru scaun pentru Coafor Barber sau Frizerie in Timișoara, zona centrala liniștită cu multe locuri de parcare pt clienți ,aproape de complex și fabrika de bere! Pentru mai multe detalii va stam la dispoziție ! Pret200e
-
Recrutam REFERENT RESURSE UMANE, pentru clientul nostru din Biharia. Cerinte: - Studii economice; - Experienta pe un post similar; - Atentie la detalii; - Abilitati bune de comunicare; - Posibilitatea de a face naveta. Responsabilitati: - Gestionarea pontajului lunar; - Eliberarea adeverintelor si documentelor solicitate de catre angajati; - Redactareaa si centralizarea documentelor specifice departamentului de Resurse Umane; - Ofera suport pentru alte activitati administrative cu privire la operatiunile departamentului resurse umane. Beneficii: - Salariu negociabil; - Tichete in valoare de 30 ron zi lucratoare; - Tichete de vacanta anuale 1.500 ron; - Decont transport: 300 ron luna; - Premii de Paste si Craciun; - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 09-17.
-
Societatea Confind cauta un sofer de buldoexcavator pentru a se alatura echipei noastre . Activitatea se va desfasura pe santier. Cerinte: -Studii medii -Calificare experienta -Disponibilitate pentru deplasari -Abilități bune de comunicare si lucru în echipă Atributii: -Executarea diverselor lucrări repartizate de către șeful de echipă în scopul realizării sarcinilor planificate -Efectuarea săpăturilor -Manipularea și gestionarea corectă a reperelor, subansamblelor și produselor Ce iti oferim? -Salariu motivant si pachet de beneficii atractiv -Transport asigurat sau decontat la si de la domiciliu -Bonusuri pentru respectarea termenelor de executie -Plata sigura si punctuala -Program de munca in conditii de santier cu respectarea normelor de munca -Prime de sarbatori si nu numai -Diurna pentru deplasare in santier -Suport constant din partea companiei Cei interesati vor depune o cerere de angajare si un CV la sediul societatii din Campina , str. Progresului , nr.2 sau mesaj la anuntul postat.
-
ANGAJĂM doamnă (domnișoară) pentru îngrijirea unei doamne în vârstă de 81ani, bunica este deplasabilă, coerentă în vorbire, plăcută. Doamna trebuie să-i administreze tratamentul (medicamentele), să gătească, să mențină curățenia. Cerem și oferim seriozitate.
-
Angajez șofer pe comunitate cu experiența! Industriale,vagon cu prelată! Sediul firmei este in Baia-Mare,din 2006 pe piața. Camioane mega DAF Euro 6. Program flexibil,6 săptămâni cu 2 acasă sau la 8 săptămâni cu camionul acasă,la înțelegere. Dispecerat în limba Română,telefon de firma,aparate de taxare automate,card de firma. Salariu la timp! Mai multe detalii sunați la tel. Oferim seriozitate! Tel
-
Angajez manichiurista- pedichiurista ce poate realiza mani pedi clasica-semi unghii tehnice cu gel (constructie si intretinere), realizarea modelelor clasice (french,baby boomer) si a formelor des intalnite in salon (balerina,migdala,oval,stiletto,patrat ) . Dorim ca persoana care ni se alatura pentru postul de manichiura sa aiba un ochi estetic si sa poata realiza lucrari corecte , curate, uniforme, ce corespund cerintelor actuale ale clientelor, genul de lucrari pe care sa le putem promova. Program de munca este de la 9:00-20:30 de L-S , duminica inchis, sau part time. Ne desfasuram activitatea in zona Cotroceni la8 min de ( metrou Gara de Nord sau metrou Eroilor) Pentru detalii îmi scriti în privat, experienta min. 2 ani. va rog sa mi trimiteti in privat poze cu lucrarile dvs.
-
Angajez sudor TIG cu experienta pentru a lucra in Italia. Oferim 17 euro/ora cazare si masa.