Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2021-05-18-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Volo Trans Spedition angajeaza coleg colega departament flota transport marfa 3.5T Suntem o firma dinamica, intr-o continua dezvoltare, infiintata in anul 2012, care ofera servicii de transport marfa intern si international. Munca se desfasoara la sediul nostru din Timisoara, din zona Freidorf, Str. Anton Bacalbasa Cerinte: - Experienta in domeniul transportului de marfa obligatorie; - Cunoasterea limbii engleze; - Persoana organizata, comunicativa, capabila sa lucreze in echipa - Abilitatea de a lucra cu termene limita. Resposanbilitati: - Contractarea curselor de pe e-mail, skype, burse de transport, etc. pentru vehiculele din flota proprie; - Organizeaza transportul rutier pe rutele stabilite; - Concepe si transmite ofertele catre clienti, in termenul agreat; - Gestioneaza si supravegheaza in timp real desfasurarea transporturilor, cu ajutorul colegilor de pe departamentul de monitorizare; - Intocmeste dosarele de transport si le inregistreaza in sistemul informatic; - Alege solutiile optime in vederea rezolvarii situatiilor neprevazute. Se ofera: - Pachet salarial conform cunostiintelor si experientei; - Tichete de masa; - Prime de sarbatori; - Evenimente Team buildinguri organizate periodic. Asteptam cu interes CV-uldumneavoastra.
-
Promovat
Esti in cautarea unui loc de munca stabil, si cu toate facilitatile din tarile de vest? Atunci esti la locul potrivit! Angajăm șoferi cu experiență pentru transport internațional. Flota moderna de camioane mercedes MP4 sau Volvo euro 6 cu toate dotarile pentru transport international. Pauzele de 45 nu se fac la camion. Transport dus intors cu camionul sau cu avionul, depinde de situatie. Dispecerat in Limba romana. Carduri de alimentare UTA si Orosol + aparate de taxare automate pentru fiecare tara. Salariul se plateste punctual in fiecare luna in data de 15 + avansuri la cerere. Ce cautam? Soferi profesionisti, motivati, seriosi si cu simtul responsabilitatii! Este necesar sa ai Permis categoriile C+E, Card tahograf , Certificat de pregatire profesionala CPC, Atestat ADR colete Analizele medicale valabile Cazier rutier doar pentu consultare. Oferta, beneficii: - Loc de munca stabil! - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica (zi calendaristica) + salariul pe tara 4500 lei brut; - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta. - Echipament adecvat pentru munca. Pentru contact, ne gasiti in Baia Mare pe strada Bazaltului Nr 17 ( langa Aramis ) sau puteti trimite cv-ul la adresa:
-
Promovat
Pozitie : Specialist marketing Responsabilitati : Stabileste si implementeaza strategia de promovare online si offline - promovarea firmei pe retelele de socializare Facebook, Linkedin, Tik Tok etc -realizeaza site ul firmei -Campanii de emailing -Promovare pe google ads si pe alte canale online -Realizeaza documentatia de promovare online si offline (cataloage) -organizeaza evenimente cu clientii Targeteaza si identifica noi clienti B2B atat pe plan local cat si european CERINTE: Persoana tanara, implicata, minima experienta 2-3 ani de zile in domeniu Abilitati pe partea de lucru online OFERTA SALARIALA SE DISCUTA IN CADRUL INTERVIULUI. Adresa sediu si depozit : str. GHETU ANGHEL 1 , sector 3, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii.
-
Promovat
Adresa desfășurării activității de bază este în Șos Olteniței nr 223, Popești Leordeni, Ilfov. Programul de lucru este luni-vineri, în intervalul 8:00 - 17:00. Pentru a putea evolua profesional cât mai rapid sunt bine-venite cunoștințele practice în: - lăcătușerie și lucrul cu scule de mână, - cunoștințe de electrică și conectică, - abilități de a măsura spațiile de montaj, - o bună capacitate de comunicare, - atenție la detalii, - răbdare și amabilitate. Printre cele mai importante activități pe care le vei face în desfășurarea unei zile de lucru sunt: - comunicarea cu colegii din departamentul de vânzări privind devizul de instare sau service - comunicarea cu clienții privind ora programată și pregătirea spațiilor de lucru - încărcarea echipamentelor și deplasarea în locațiile clienților - instalarea produselor, punerea în funcțiune și recepția acestora cu beneficiarii - predarea documentelor de însoțire și completarea formularelor de lucrări. Pachetul de recompensă pe care noi îl oferim are următoarea structură: - salariu lunar de bază - bonusuri lunare în funcție de activitate - bonus anual în funcție de performanța echipei - bonuri de masă - prime de Paște și de Crăciun - autoturism la dispoziție în afara orelor de activitate (în funcție de organizarea de lucrări) - asigurare medicală (cu decontare 90%). Prin contribuția ta în echipa noastră tehnică vei ajuta la realizarea celei mai important etape din activitatea MCA: punerea în funcțiune și întreținerea echipamentelor necesare clienților noștri. Misiunea MCA este de a furniza soluții de calitate pentru sisteme de închideri în construcții: - uși sectioanle industriale și de garaj, - uși rezistente la foc și multifuncționale, - sistem de andocare (rampe de egalizare și burdufuri izotermice), - uși cu deschidere rapidă, - bariere și automatizări de porți de acces). Suntem o echipe de peste 90 de persoane implicate în diverse activități: producție, instalare, vânzare, service, logistică sau administrare. Clienții noștrii sunt utilizatori finali ai produselor, constructori, dezvoltatori de proiecte de investiții sau distribuitori la nivel local, național sau european. Pe parcursul ultimilor 25 de ani am învățat și am evoluat continuu astfel încât astăzi ne putem mândri cu un număr tot mai mare de clienții care ne apreciează pentru nivelul nostru de profesionalism. În calitate de nou coleg vei primii susținerea necesară într-o perioadă dedicată de practică și învățare adaptată pe cât posibil nevoilor tale. În echipa noastră vei avea oportunitatea de câștiga experiență într-un domeniu cu perspective de dezvoltare, vei lucra într-un mediu organizat și profesionist, vei avea parte de un colectiv unit care colaborează pentru a încheia proiecte de succes și a obține satisfacția lucrului bine făcut și a clientului mulțumit. Pentru orice neclarități nu ezita să ne suni pentru a te ajuta cu clarificări. Mai multe detalii despre noi găsești și aici:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
CERINTE: - studii medii - ordonat, capabil de efort fizic de nivel mediu, temperament echilibrat - capacitate de memorare, numarare, identificare erori - experienta in activitati de gestiune RESPONSABILITATI : - livrarea si monitorizarea stocurilor pe termene de valabilitate ; - livrarea si monitorizarea alcatuirii loturilor de produse conform graficelor de livrare si cu respectarea procedurilor legate de termenele de valabilitate - intretinerea curateniei si ordinii in depozit si pe rampa de incarcare - disponibilitate program de lucru : + sambata si duminica, cu acordarea zilelor libere din luna. BENEFICII OFERITE - tichete de masa, decont transport, zile libere pentru evenimente speciale Persoanele interesate pot depune CV-ul personal la sediul firmei din Buzau: Soseaua Brailei, Nr.15, sau pot transmite CV-ul pe whatsapp la nr. tel. mobil de pe site, persoana de contact Carmen Mihai
-
Esti un lider colaborativ, organizat si cu simt al raspunderii? Ai competente tehnice, o gandire analitica si experienta in proiecte civile, de infrastructura sau hidrotehnice? Alatura-te echipei noastre! În calitate de Inginer de Cantitati, vei juca un rol vital in estimarea cantitatilor de materiale, contabilizarea costurilor si gestionarea riscurilor, punand accentul pe ingineria valorii si conformitate cu standardele legale. Te vei ocupa de: Mentinerea unui budget (lunar, annual sau cu alta periodicitate) si urmarirea deviatiilor dintre ce s-a planificat si ce s-a realizat; Analiza datelor financiare pentru a identifica tendinte, oportunitati de imbunatatire, predictii si riscurile potentiale; Colaborarea cu liderii organizationali pentru a propune si initia implementarea masurilor de reducere a costurilor de operare si crestere a profitabilitatii; Furnizarea rapoartelor de estimare a costurilor si profitului in mod regulat; Viitorul nostru coleg: Are studii economice (Economie, Inginerie Economică sau similar); Are experiență de minim 3 ani într-un rol similar; Cunoaste programele Microsoft Excel, AutoCad, SAP, devize (intersoft windev); Vorbeste limba engleza la nivel conversational; Detine permis de conducere categoria B; Iti oferim: Pachet salarial competitiv Computer, telefon de serviciu Oportunități de dezvoltare Programe nationale si internationale Mediu de lucru stabil, placut si dinamic Interesat? Te rugam sa ne trimiti CV-ul si te vom contacta in cel mai scurt timp.
-
Esti un lider colaborativ, organizat si cu simt al raspunderii? Ai competente tehnice, o gandire analitica si experienta in proiecte civile, industriale, de infrastructura sau hidrotehnice? Alatura-te echipei noastre! În calitate de inginer proiectant, vei juca un rol vital în toate lucrările de inginerie civilă, punând accentul pe calitate, sănătate, siguranță, planificare si management de proiect, ingineria valorii și conformitate. Te vei ocupa de: Intocmirea proiectelor la toate fazele de proiectare (D.T.A.C., P.T., D.D.E.): calcule preliminare de predimensionare a constructiilor in scopul conformarii calitative a acesteia, intocmirea partilor scrise (elaborarea de memorii, caiete de sarcini, extrase de materiale, fise tehnice etc.) si desenate, conform normativelor tehnice si legislatiei in vigoare; Calcul structural in programe specifice (ETABS, SAP2000, GRAITEC DESIGN); Intocmirea documentatiei pentru expertize tehnice; Colaborarea cu toate specialitatile, in vederea coordonarii proiectului; Urmarirea executiei lucrarilor in baza documentatiei elaborate si oferirea suportului tehnic constructorului pe perioada de executie; Viitorul nostru coleg: Este absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii Inginerie a instalatiilor Constructii si Instalatii Constructii Hidrotehnice Universitatii Tehnice de Constructii Inginerie si Management in Constructii Construcții Civile, Industriale și Agricole etc.; Are experiență în proiectare de minim 3 ani, fie in inginerie structurala, ingineria drumurilor si a podurilor sau ingineria instalatiilor; Are cunostinte de calcul structural (Etabs, Sap2000 etc.); Cunoaste programele AutoCAD 2D 3D si Microsoft Office; Cunoaste programul Revit sau alte programe de detaliere 3D (Advance Steel, Nemetschek, Tekla etc. - reprezinta un avantaj) Are cunostinte profesionale temeinice în domeniul legislației si normativelor în construcții civile; Vorbeste limba engleza la nivel conversational; Detine permis de conducere categoria B; Iti oferim: Pachet salarial competitiv Bonus de performanta Computer, telefon si masina de serviciu Oportunități de dezvoltare Interesat? Te rugam sa ne trimiti CV-ul si te vom contacta in cel mai scurt timp.
-
Suntem o firma specializata in instalarea, intretinerea sistemelor electrice din Cluj-Napoca si imprejurimi, si cautam un electrician experimentat si dedicat pentru a se alatura echipei. Responsabilitati: Instalarea, intretinerea si repararea sistemelor electrice in conformitate cu normele si reglementarile locale si nationale. Diagnosticarea si remedierea defectunilor electrice. Lucrul in echipa cu colegii pentru a finaliza proiectele in termen si conform standardelor de calitate. Respectarea procedurilor de siguranta si a masurilor de protectie la locul de munca. Cerinte: Experienta demonstrata in domeniul electric, de preferat cel putin 2 ani. Cunostinte solide in interpretarea schemelor electrice si a diagramele de circuit. Abilitati excelente de diagnosticare si rezolvare a problemelor. Capacitatea de a lucra eficient atat individual, cat si in echipa. Certificare în domeniul electric (de exemplu, certificat de calificare electrician sau echivalent). Capacitatea de a lucra la inaltimi si in conditii variate de lucru. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Oportunitati de dezvoltare profesionala. Mediu de lucru placut si dinamic. Beneficii suplimentare, cum ar fi tichete de masa si asigurare medicala. Suntem pregatiti sa discutam pentru a stabili o intalnire !
-
Despre companie Clientul nostru, este un dealer de vehicule comerciale IVECO cu locații în Brugge, Ardooie, Bavikhove, Deinze și Aalter. Ofera un pachet total care variază de la vânzări la post-vânzari, contracte de reparații și întreținere și soluții specifice. Scopul lor este de a livra vehicule comerciale de încredere, astfel încât clienții să își poată continua activitatea de zi cu zi fără întrerupere. Pentru a răspunde acestei nevoi, echipa de profesioniști este pregătită să ofere sprijin în toate privințele. Fiecare aspect este de mare importanță. În acest fel, ajută la alegerea vehiculul potrivit în condiții favorabile. Service-ul tinut la mare stima, ofera servicii de intretinere si reparatii impecabile. Obiectivele personale merg mână în mână cu obiectivele organizaționale. Cu alte cuvinte, dacă clienții lor sunt mulțumiți, atunci si ei sunt. Fișa postului: Lucrând alături de alți patru tehnicieni, sunteți responsabil pentru: - întreținerea camioanelor și furgonetelor IVECO - reparatii mecanice Profil: Educație experiență (mecanică auto tehnologie auto) Trebuie să fi lucrat deja la mașini sau camioane De obicei lucrează singur Au voie sa lucreze tot ceea sunt pricepuți Detineti permis de conducere B Sunteți dornic să urmați o pregătire suplimentară Vorbești limba engleză
-
FOOZZ DELIVERY, Restaurant cu livrare la domiciliu, angajeaza AJUTOR BUCATAR cu sau fara experienta, Loc de munca stabil, program LUNI - VINERI 10:00 - 18:00, locatia se afla in Voluntari. Salariu DE LA 2500 lei, angajam doar cu contract de colaborare (carte de munca) Pentru mai multe detalii si interviu:
-
Candidatul Ideal Experiență minimă 1 an în design grafic, cu accent pe prepress și DTP, dovedită printr-un portofoliu; Cunoștințe solide despre procesul de tipar și pregătirea fișierelor pentru tipar (prepress); Cunoștințe solide de operare a programelor Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe Photoshop; Experiență în pregătirea fișierelor pentru print digital si offset; Creativitate și atenție la detalii; Abilități bune de comunicare, organizare și planificare; Dorință de a face parte dintr-o echipă tânără și ambițioasă; Capacitatea de a lucra cu termene limită strânse și de a coordona mai multe proiecte simultan; Perseverență și capacitatea de a înțelege cu ușurință nevoile și dorințele colegilor și superiorilor; Organizare eficientă a timpului pentru a maximiza productivitatea la locul de muncă; Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu sau avansat este un plus; Constituie avantaj cunoasterea echipamentelor de print digital Canon ImagePress C10000vp si C10010 VP Responsabilități: Crearea și dezvoltarea de concepte grafice pentru Colectia de Calendare si Agende; Crearea și dezvoltarea de concepte grafice pentru diferite materiale promoționale (cataloage, pliante, afișe, bannere etc.); Pregătirea materialelor pentru tipar (prepress); Pregatirea lucrarilor pentru stante, matrite zinc, lac selectiv etc; Lucrul cu diferite tipuri de software de design grafic și DTP (Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe Photoshop etc.); Verificarea fișierelor și pregătirea acestora pentru imprimare; Realizarea de layout-uri și machete grafice după sabloanele companiei; Vectorizare și prelucrare sigle; Prelucrare imagini; Realizare grafică pentru tipărituri (postere, flyere, cataloage, calendare, broșuri, calendare, agende) după cerințele clientului; Beneficii: Program de lucru de 8 ore de la 8:00-16:30 cu 30 de minute pauză de masă la ora 12:00; Salariul de început este între 3000 și 4000 lei net, în funcție de experiență; Contract pe o perioadă nedeterminată, carte de muncă; Bonuri de masă; Decontare transport; Prime in cursul anului și o primă mai mare la sfârșitul anului; Spațiu de lucru plăcut, cu dotări moderne. Descrierea companiei Cu o prezență stabilă pe piața de articole promoționale începând din anul 2008, DeMedia a construit un portofoliu impresionant de clienți, o realizare care poate fi atribuită angajamentului și profesionalismului cu care abordăm satisfacerea cerințelor fiecărui client. Secția noastră de producție dispune de echipamente avansate, fiind astfel pregătită să răspundă unei game largi de cerințe în domeniul tiparului comercial și al produselor promoționale. Utilizând tehnologie de tipărire offset și digitală de ultimă generație, împreună cu un atelier de legătorie specializat, avem capacitatea de a gestiona diverse proiecte de tipar comercial. În plus, avem un stoc propriu de articole promoționale, ceea ce ne permite să oferim soluții personalizate cu livrare rapida. Datorită eficienței și resurselor noastre, ne angajăm să executăm comenzi cu promptitudine și profesionalism, fără a compromite calitatea. Ne caracterizează experiența vastă, flexibilitatea în abordare, capacitatea de adaptare și colaborările strânse cu furnizori de renume pentru importuri directe. Implementăm tehnici de personalizare de ultimă oră și ne angajăm în asigurarea calității superioare a produselor noastre. În plus, cultura organizațională este susținută de un management tânăr și modern, care promovează un mediu de lucru pozitiv și încurajează dezvoltarea profesională a angajaților. Suntem în permanență deschiși către inițierea de noi parteneriate și ne ghidăm activitatea după principii de integritate și profesionalism.
-
Societate comerciala angajeaza urgent: - inginer chimist maistru vopsitor; - specialist achizitii inginer constructor (partea devize); - operator CNC - economist; - gaterist; - tâmplar; - montator tâmplărie; - șofer; - zidar; - fierar betonist. Se ofera: salar motivant, bonuri de masa si se lucreaza doar de zi.
-
Angajăm tânăr responsabil dedicat către client pentru montaj scări din lemn. Necesita lucru cu scule de mâna si permis de conducere cat.B, disponibilitate deplasări în țară. Salariu net 3000 lei. Dorim persoana stabila , fara vicii care sa afecteze activitatea prestata si imaginea firmei. C.V. pe adresa de email : Contact: tel. www.megastructuri.ro