Anunțuri
Locuri de munca Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2022-05-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez pe termen lung, sef de ferma sau familie, cu experienta in agricultura sau zootehnie Cerinte obligatorii: - tractorist si mecanic utilaje agricole - permis conducere categoria B - disponibiltate pentru program prelungit, flexibil - persoana serioasa, proactiva, cu initiativa, atenta la detalii, dornica sa se afirme Descrierea postului: - executia lucrarilor de intretinere a livezii cu utilaje agricole performante si manual cu ustensile, in aer liber, executia activitatilor de recoltare, depozitare, etc. - reparare si intretinere utilaje agricole - operare sistem irigatii, generator etc. - administrare livada Ofer: - cazare gratuita in Zalau, Judetul Salaj sau imprejurimi - telefon, masina si decontare transport - salar atractiv, in functie de performante Persoanele interesate sa aplice pentru acest post, sunt rugate sa ne transmita in scris, prin sms, pe whatsapp sau la adresa de e-mail din anunt, raspunsul la urmatoarele intrebari: 1. Va rugam sa ne spuneti cateva cuvinte despre dvs. 2. Ce experienta aveti ca tractorist? Va rugam sa mentionati unde ati mai lucrat ca tractorist, durata, locatia si sa descrieti sumar activitatea pe care ati desfasurat-o. 3. Aveti experienta cu intretinerea si repararea tractorului si/sau utilajelor agricole? Va rugam sa mentionati procedurile de mentenanta pe care le-ati efectuat si tipul de defectiuni pe care le-ati remediat in trecut. 4. Aveti permis conducere categoria B sau alte categorii? Vom analiza aplicatia dumneavoastra si vom reveni in cel mai scurt timp cu raspuns.
-
Promovat
Daca esti o persoana activa si eficienta cand incepi sa lucrezi la un proiect, daca iti place sa fi la inaltime atat pe cladire dar si prin calitatea efortului depus, atunci, esti potrivit pentru echipa noastra. Salariu de inceput: (5000 lei NET, (în mână) + bonuri de masă de 40 lei zi. Vom avea nevoie de ajutorul tau pentru: Asamblare si montare structura metalica la sol sau pe acoperis; Fixare panouri solare; Pregatire circuite si impamantare pana la invertor pe baza proiectului; *cresterile salariale si bonusurile sunt strict dependente de nivelul de implicare, calitatea si numarul de montaje finalizate in fiecare luna. *perioada de proba de 3 luni
-
Promovat
Adresa desfășurării activității de bază este în Șos Olteniței nr 223, Popești Leordeni, Ilfov. Programul de lucru este luni-vineri, în intervalul 8:00 - 17:00. Pentru a putea evolua profesional cât mai rapid sunt bine-venite cunoștințele practice în: - lăcătușerie și lucrul cu scule de mână, - cunoștințe de electrică și conectică, - abilități de a măsura spațiile de montaj, - o bună capacitate de comunicare, - atenție la detalii, - răbdare și amabilitate. Printre cele mai importante activități pe care le vei face în desfășurarea unei zile de lucru sunt: - comunicarea cu colegii din departamentul de vânzări privind devizul de instare sau service - comunicarea cu clienții privind ora programată și pregătirea spațiilor de lucru - încărcarea echipamentelor și deplasarea în locațiile clienților - instalarea produselor, punerea în funcțiune și recepția acestora cu beneficiarii - predarea documentelor de însoțire și completarea formularelor de lucrări. Pachetul de recompensă pe care noi îl oferim are următoarea structură: - salariu lunar de bază - bonusuri lunare în funcție de activitate - bonus anual în funcție de performanța echipei - bonuri de masă - prime de Paște și de Crăciun - autoturism la dispoziție în afara orelor de activitate (în funcție de organizarea de lucrări) - asigurare medicală (cu decontare 90%). Prin contribuția ta în echipa noastră tehnică vei ajuta la realizarea celei mai important etape din activitatea MCA: punerea în funcțiune și întreținerea echipamentelor necesare clienților noștri. Misiunea MCA este de a furniza soluții de calitate pentru sisteme de închideri în construcții: - uși sectioanle industriale și de garaj, - uși rezistente la foc și multifuncționale, - sistem de andocare (rampe de egalizare și burdufuri izotermice), - uși cu deschidere rapidă, - bariere și automatizări de porți de acces). Suntem o echipe de peste 90 de persoane implicate în diverse activități: producție, instalare, vânzare, service, logistică sau administrare. Clienții noștrii sunt utilizatori finali ai produselor, constructori, dezvoltatori de proiecte de investiții sau distribuitori la nivel local, național sau european. Pe parcursul ultimilor 25 de ani am învățat și am evoluat continuu astfel încât astăzi ne putem mândri cu un număr tot mai mare de clienții care ne apreciează pentru nivelul nostru de profesionalism. În calitate de nou coleg vei primii susținerea necesară într-o perioadă dedicată de practică și învățare adaptată pe cât posibil nevoilor tale. În echipa noastră vei avea oportunitatea de câștiga experiență într-un domeniu cu perspective de dezvoltare, vei lucra într-un mediu organizat și profesionist, vei avea parte de un colectiv unit care colaborează pentru a încheia proiecte de succes și a obține satisfacția lucrului bine făcut și a clientului mulțumit. Pentru orice neclarități nu ezita să ne suni pentru a te ajuta cu clarificări. Mai multe detalii despre noi găsești și aici:
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 3; Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate structuri metalice angajeaza operator pod rulant cu comanda de la sol in Bucuresti Pentru relatii puteti apela la tel 0728975236 sau email :
-
Angajam ingineri in proiectare ( instalatii gaz, instalatii apa-canal, instalatii electrice, sanitare, termice). Program de lucru 8 ore zi 5 zile saptamana. Conditii de salarizare atractive. Dorim seriozitate si profesionalism.
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Promovat
CANDIDATUL IDEAL: - Experienta anterioara pe o pozitie similara (identificare piese, intocmire oferte si vanzare de piese etc.) - experienta anterioara in lucrul cu sistemele de gestiune(facturi, NIR, stoc) - Experienta in utilizarea aplicatiilor de identificare ale pieselor de schimb - Abilitati bune de operare a calculatorului (MS Office- Excel, Word). - Orientare spre client, spre rezultat si spre calitate, atent la detalii, organizat si analitic. - spirit de echipa, spirit de initiativa - Studiile tehnice reprezinta un avantaj. - cunoștințe în utilizarea programului SAGA constituie un avantaj. - locul de munca este in Suceava; Beneficii: - mediu de lucru linistit - salariu motivant, corect pe cartea de munca - tichete de masa
-
-
-
Cerinte: -Autorizatie macara Grupa A, carnet de conducere categoria C; -Cunostinte si abilitati privind manevrarea macaralelor legislatia rutiera; -Disponibilitate pentru deplasari; -Abilități bune de comunicare si lucru în echipă. Oferta: -Salariu lunar 7000 lei -Transport asigurat sau decontat la si de la domiciliu -Bonusuri pentru respectarea termenelor de executie -Plata sigura si punctuala -Program de munca in conditii de santier (9 1- h zi) cu respectarea normelor de munca -Prime de sarbatori si nu numai -Diurna pentru deplasare in santier -Suport constant din partea companiei Cei interesati vor depune o cerere de angajare si un CV la sediul societatii din Campina , str. Progresului , nr.2 sau mesaj la anuntul postat.
-
Societatea Confind cauta un sofer de buldoexcavator pentru a se alatura echipei noastre . Activitatea se va desfasura pe santier. Cerinte: -Studii medii -Calificare experienta -Disponibilitate pentru deplasari -Abilități bune de comunicare si lucru în echipă Atributii: -Executarea diverselor lucrări repartizate de către șeful de echipă în scopul realizării sarcinilor planificate -Efectuarea săpăturilor -Manipularea și gestionarea corectă a reperelor, subansamblelor și produselor Ce iti oferim? -Salariu motivant si pachet de beneficii atractiv -Transport asigurat sau decontat la si de la domiciliu -Bonusuri pentru respectarea termenelor de executie -Plata sigura si punctuala -Program de munca in conditii de santier cu respectarea normelor de munca -Prime de sarbatori si nu numai -Diurna pentru deplasare in santier -Suport constant din partea companiei Cei interesati vor depune o cerere de angajare si un CV la sediul societatii din Campina , str. Progresului , nr.2 sau mesaj la anuntul postat.
-
Firma serioasa de constructii, MullerGROUP, angajeaza personal necalificat in constructii la rosu si fatade dornici sa invete meserie!. Daca esti harnic, dornic sa muncești și sa faci bani, noi iti oferim un salariu motivant, de la 200 de lei pe zi in sus, transport pana si de pe santier si contract de munca.
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Angajam personal pentru azil in Germania. ASISTENȚI ASISTENTE Nu este obligatorie limba germana, dar vorbitori au prioritate. Detali suplimentare la tel sau Wapp. zilnic între 8-17
-
Angajez pentru sezonul estival 2024 personal terasa restaurant , se ofera cazare Bucatar Sef Ajutor Bucatar Barman Ospatar Mai multe detalii la telefon , inclusiv salariul !
-
Operatori Productie- industria lemnului Aptitudini -procese de prelucrare a lemnului -îmbinare elemente din lemn -setare dispozitive de control ale masinilor -buna capacitate de a învata la locul de munca -capacitatea de a intelege si respecta instructiunile de lucru - disponibilitate la ore suplimentare Beneficii -condiții bune de munca -instruire la locul de munca -asigurare transport -salariu competitiv
-
S.C. PadiTerm angajează montator tâmplărie PVC și ALUMINIU și accesorii, cu experiență și fără experiență în domeniu. Se oferă: - loc de munca stabil - salariu atractiv care crește în funcție de experiența și gradul de implicare al fiecăruia. - bonusuri de Pasti si de Craciun - bonusuri de performanță - contract de muncă pe perioadă nedeterminată. - program de muncă: Luni-Vineri; sărbătorile legale libere Cerințe: - seriozitate, implicare în buna desfășurare a proiectelor - respect față de beneficiari și față de colegi - abilități privind lucrul în echipă Mai multe informatii - la telefon : - în showroom-ul nostru din Suceava, str. Calea Burdujeni nr.22 Te așteptăm la o discuție cu o cafea din partea noastră
-
oportunitate de cariera: Suntem o agenție imobiliară din Cluj-Napoca în căutarea unor agenți imobiliari talentați și experimentați pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Dacă aveți o pasiune pentru industria imobiliară, experiență în vânzări, vă invităm să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la succesul nostru comun. Responsabilități: Identificarea și prospectarea activă a clienților potențiali Consultarea clienților în procesul de cumpărare sau vânzare a proprietăților imobiliare Evaluarea și listarea proprietăților disponibile pe piață Organizarea și efectuarea de vizionări pentru clienți Negocierea contractelor și asigurarea unei experiențe excelente pentru clienți de la început până la finalizarea tranzacției Excelente abilități de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și într-o echipă Orientare către rezultate și dorința de a atinge și depăși obiectivele stabilite Beneficii: Potențial de câștig atractiv, bazat pe performanță Suport și resurse pentru dezvoltarea continuă a carierei Mediu de lucru stimulativ și dinamic Oportunitatea de a lucra cu clienți și proprietăți diverse într-o piață imobiliară dinamică Dacă sunteți un agent imobiliar cu experiență care caută oportunitatea de a avansa în carieră și de a se alătura unei echipe de succes, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la [ ] sau să ne contactați la Așteptăm cu nerăbdare să cunoaștem candidații talentați și motivați care doresc să se alăture echipei noastre!
-
Bronec angajeaza in conditiile Legii 333/2003 agenti securitate cu sau fara atestat. Adresa: str. Mesterul Manole nr. 1, bloc D 17, sc. 1, ap. 12, Int. 12, sector 3, Bucuresti Profilul postului: - sa asigure in conditii optime paza obiectivului deservit; - sa cunoasca locurile si punctele vulnerabile din perimetrul obiectivului; - raspunde de paza materialelor, bunurilor si valorilor aflate in raza postului; Abilitati necesare: - atenție la detalii; - abilități excelente de comunicare; - stare fizică foarte bună; - abilitatea de a evita confruntările;
-
Ești Operator CNC, ai experiență pe freză și te aflii în căutarea unui loc de muncă? Dacă răspunsul este afirmativ, suntem dornici să te cunoaștem! Ești candidatul ideal dacă: Ești o persoană serioasă și responsabilă. Ai cunoștințe de desen tehnic; Ai cunoștințe de bază de CNC; Ai experiență de minim 1 an pe freză; Ai experiență pe Siemens, Fanuc. Oferim: Venit lunar 3500-5200 lei NET, în funcție de experiență (format din salariu fix și tichete de masă de 35 lei zi); Plata orelor de weekend cu spor de 75 la sută (dacă va fi cazul); Program în 2 schimburi; Contract pe perioada nedeterminată; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
-
Promovat
Suntem in cautarea unui coleg Pizzar cu experiență, pasionat de meserie. Coacem si livram una dintre cele mai bune pizza din oras (conform review-urilor de pe aplicatiile Tazz, Glovo). Este foarte important pentru noi sa gasim un Pizzar priceput, responsabil, care: - sa respecte retetele de fiecare data; - sa vina cu idei si propuneri noi; - sa organizeze sarcinile si activitatea zilnica; - sa faca fata orelor de varf, cand sunt comenzi mai multe; - sa gestioneze materia prima si stocurile necesare pregatirii preparatelor; - sa aprecieze si sa pretuiasca curatenia. Daca sti sa zambesti, sa fi politicos si iti place sa fi implicat in ceea ce faci, atunci te rugam sa aplici la job pentru ca te vrem coleg. Vei beneficia de: - Salariu pe masura implicarii si a performantei; - Masa de pranz asigurata; - Program in Ture, ca sa ai timp si de tine si familie; - Conditii de munca in spatii curate si amenajate; - Apreciere si respect daca vei fi implicat si responsabil; - Sustinere pentru a te dezvolta profesional. Dezavantaje ..deocamdata este doar un singur loc liber.
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 20 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Locatie: Magazinul Sabrini se afla in incinta Promenada Mall (Strada Lector 1-3A, Sibiu) Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau! Pentru mai multe informatii sunati la:
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!