Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca doar cu poze Experienta: Fara experienta Disponibil din: 2021-0-05

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 11

    Angajez șofer BOLT UBER în Pitești

    Angajez șofer BOLT UBER în Pitești Program flexibil part-time sau full-time în funcție de nevoile dvs. CEL MAI MIC COMISION DIN PITEȘTI ! 5% Cerințe : - Permis de conducere valabil de cel puțin 2 ani - Mașină personală - Atestat de transport persoane Pentru cei care nu au încă atestat vă pot ajuta să-l obțineți în cel mai scurt timp posibil. Pentru mai multe detalii vă rog să mă contactați !

  • 1

    Warehouse Worker - Philip Morris - Cluj

    Descrierea jobului Incarcarea si sau descarcarea marfurilor in din autovehicule; Manipularea si asezarea produselor in spatiile special destinate, in functie de sortimente si termenul de valabilitate, manual sau folosind electrostivuitorul; Comisionarea marfurilor pentru livrare conform documentelor si indicatiilor gestionarului. Candidatul ideal Studii medii (minimum 8 clase absolvite); Experienta anterioara in munca de depozit; Autorizatie de stivuitorist (constituie un avantaj); Atent la detalii; Abilitati matematice de baza; Atentie distributiva, corectitudine; Seriozitate, etica, atitudine profesionala pe durata orelor de lucru; Fara antecedente penale. Beneficii: *Pachet salarial format din: salariu fix, bonusuri în funcţie de performanţă, tichete de masă; *Decontare transport; *Asigurare medicala privata; *Prime de Craciun si Paste.

  • 12

    Personal calificat necalificat Taiere, transare, fasonare, impachetare porc vita vitel-Olanda

    Abator Vita Porc Olanda Calificati salariu de la 1600 euro net pana la 2560 euro net. Necalificati salariu de la 1250 euro net pana la 1500 euro net. Salariul este socotit la 40 de ore saptamana ( Luni - Vineri ) 8 ore Cazare si transport ( munca - cazare ) asigurat. Avans dupa 2 saptamani. Plata la luna. Incepere imediata. Contact:

  • 22

    Personal calificat necalificat Taiere, transare, fasonare, impachetare porc vita vitel-Olanda

    Abator Vita Porc Olanda Calificati salariu de la 1600 euro net pana la 2560 euro net. Necalificati salariu de la 1250 euro net pana la 1500 euro net. Salariul este socotit la 40 de ore saptamana ( Luni - Vineri ) 8 ore Cazare si transport ( munca - cazare ) asigurat. Avans dupa 2 saptamani. Plata la luna. Incepere imediata. Contact:

  • 16

    Personal calificat necalificat Taiere, transare, fasonare, impachetare porc vita vitel-Olanda

    Abator Vita Porc Olanda Calificati salariu de la 1600 euro net pana la 2560 euro net. Necalificati salariu de la 1250 euro net pana la 1500 euro net. Salariul este socotit la 40 de ore saptamana ( Luni - Vineri ) 8 ore Cazare si transport ( munca - cazare ) asigurat. Avans dupa 2 saptamani. Plata la luna. Incepere imediata. Contact:

  • 2

    Curier easybox by Sameday

    Alimentare easybox by Sameday. Angajam șoferi categoria B pe duba 3.5 T. Program flexibil, 2 ture, 8 ore zi Salariu 3500 lei. Contract de munca pe perioada nedeterminata!! Domiciliu în sectorul 6, sectorul 1, Chiajna sau de preferat cât mai aproape de soseaua de centură. Permis de conducere cat. B de minim un an Cazier curat.

  • 2

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • 3

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • 7

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send CV to info @ tak-automation.com

  • Inginer Santier Bucuresti

    Responsabilitati: Masurarea in mod direct a cantitatilor real executate zilnic in cadrul santierului, pe fiecare categorie de lucrari si realizarea proceselor verbale de calitate lucrari; Calcularea consumurilor tehnice zilnice pentru executarea lucrarilor urmarind progresul lucrarilor pe tot parcursul derularii contractului; Analizarea documentelor si datelor de intrare (cereri de oferta, proiect, caiete de sarcini etc); Extragerea listelor de cantitati din planuri in vederea intocmirii ofertelor (realizeazarea antemasuratorilor); Identificarea materialelor sl echipamentelor principale care intra in componenta ofertei, caracteristici tehnice cantitati, etc; Cerinte: Studii superioare (Universitatea Tehnica de Constructii - FCCIA) Cu sau fara experienta in domeniul constructiilor civile şi industriale; Capacltate de lucru atat in echipa, cat si independent; Aptitudini organizatorice, analitice, sinteza si raportare; Foarte bune cunostinte MS Office; Capacitate de a respecta termenele si orientare catre rezultat.

  • 5

    Angajam vanzator in domeniul articolelor de pescuit si vanatoare in mun.Oltenita

    Admiral srl Oltenita angajeaza vanzator in domeniul articolelor de pescuit pentru magazinul Rama si Cartusul situat in mun.Oltenita Bdul.Republicii nr.16 Hala Piata Centrala ; Descrierea postului: Va desfășura activitatea de vânzări en-detail în magazin, oferind consultanță pentru client Reprezintă și promovează produsele în concordanță cu strategia companiei Cerințe: Experiența în domeniul vânzărilor constituie un avantaj Cunoștiințe de pescuit reprezintă un avantaj Cunoștiințe de operare PC minim ; Beneficii: Oportunitatea de a face parte și a dezvolta cariera într-o echipă dinamică Pachet salarial atractiv CV-urile completate in detaliu + foto color se depun NUMAI prin posta la adresa bdul.Republicii nr.50 mun.Oltenita sau prin email : admiral.oltenita(@)gmail.com;

  • 48

    Opertator call center in Timisoara

    Iti place sa vorbesti la telefon, ai o voce placuta si o dictie buna , esti o persoana calma, distractiva si vesela? Institut privat de limbi straine angajeaza opertator call centre in Timisoara . Iti oferim: - Training; - Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si faina; - Program part time ( 3 ;30 h - luni -vineri) Salariu fix + bonus de performanta; Ne interesează mai mult omul, experiența o dobandesti la noi! Te invităm să ne contactezi la nr de telefon din anunt info @ numarul de telefon din anunt https: www.facebook.com englishcenterTM

  • Agent vanzari coordonator transport, cu sau fara experienta

    Descrierea jobului: Contactacteaza potentiali clienti si prezinta serviciile oferite de companie; Menține relația cu clienții existenți și oferă cele mai bune soluții în derularea comenzilor primite Prelucrează comenzile primite de la clienți în programele dedicate și le transmite către operatorii de transport Gestionează cererile de cotații - calculează costurile și prețurile Informează clienții cu privire la transportul alocat (estimare date livrare) Monitorizează evoluția transportului Identifica solutiile optime de transport si le comunica catre client in cel mai scurt timp; Beneficii : Loc de munca stabil unde spiritul de echipa bine dezvoltat asigura o relatie de calitate pe termen lung; Pachet salarial motivant, bonus in functie de performanta; Cresterea progresiva a veniturilor lunare si perspectiva de avansare in functie de rezultatele acumulate; Birou in centrul orasului si ustensile de lucru. Selectarea candidatului ideal se va face in baza unui CV. Nu vom lua in considerare alte metode de aplicare.

  • 13

    Flotă parteneră autorizată Uber Bolt

    Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18. Contact:

Salvează căutarea