Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Doar munca in strainatate Disponibil imediat Disponibil din: 2021-04-21

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 14

    Consultanți vânzări in echipa emGuarde. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei

    Consultanți vânzări in echipa emGuarde. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.

  • 2

    Manager internship cu experienta. Job 3 ore salariu 3500 lei lunar

    Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF

  • 13

    Manager internship cu experienta. Job 3 ore salariu 3500 lei lunar

    Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF

  • 16

    Vino și tu in echipa emGuarde. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei

    Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.

  • 11

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? Capitalul necesar 12.000 Euro

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere tip franciză cu costuri inițiale minime. Capitalul necesar 12.000 Euro Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul afacerii. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Pentru rezervare locuri trimite-ti mesaj whatsapp la numarul . Suntem o companie distributie de dispozitive welness-fitness din Cluj Napoca. Deja avem doua magazine MULTI -SHOP in Bucuresti. Show Room pe strada Gabroveni, nr 21 Old Town, zona piata Unirii. Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.

  • 30

    Angajez camerista

    Angajez camerista pentru camere în regim hotelier - în centrul istoric al BRASOVULUI la un program de 8 ore pe zi (9-17a.m) cu 2 zile libere pe săptămână - se lucrează și duminica -preferam doamne cu experiență în curățenie obligatoriu sa locuiască în BRASOV .Acceptam și studente sau pensionare în program de 4 ore.

  • 33

    Angajam ajutor in bucătărie

    Te așteptăm în echipa noastră!! Preparam împreună #gustul desăvârșit din Sibiu. NU SE CERE EXPERIENTA!! Fete și băieți. Masa la locul de munca. Program in ture. Transport la terminarea programului. Va rugam sa faceti programare telefonica, pentru interviu. Între orele: 10:00-15:00 de luni pana vineri.

  • 76

    Angajam Dispecer (fete sau baieti), CHIAR SI STUDENTI!!! FULL TIME & PART TIME.

    Dispecer - preluare comenzi telefonice Nu se cere experienta!!! Program in ture, sau in schimburi. Masa asigurata in timpul programului. Transport la terminarea programului. Programări la interviuri: luni-vineri- intre orele 11:00-17:00. Iti dam sansa de a creste alaturi de noi! Detalii la interviu. Va rugam sa faceti programare telefonică, de luni pana vineri, intre orele : 10:00-17:00. Mulțumim

  • 6

    Fabrica de pâine Pestiș angajează șoferi

    * fabrica de paine Pestis angajeaza soferi * pentru informatii sunati la nr.de telefon, de luni-vineri intre orele 09-15 * va rog frumos respectati orele mai sus mentionate pentru informatii * angajam doar din orasul Hunedoara ! == ATENTIE !!! nu raspund la mesaje !!! Tel.

  • 3

    CĂUTĂM doamnă pentru îngrijire doamnă în vârstă.

    ANGAJĂM doamnă pentru îngrijire doamnă în vârstă de 81ani, bunica este deplasabilă, coerentă, plăcută. Doamna trebuie să-i administreze tratamentul (medicamentele), să gătească pentru două persoane, să mențină curățenia. Cerem și oferim seriozitate.

  • 25

    Angajam asistenti in germania

    Angajam personal azil bătrâni. ASISTENȚI ASISTENTE Detali la telefon sau Wapp. între 8-17 zilnic

  • 25

    Angajam personal azil germania

    Angajam personal pentru azil in Germania. ASISTENTE ASISTENȚI Detali suplimentare la telefon sau Wapp. Oferim și cursuri pentru limba germana gratuit. zilnic 8-17

  • 7

    Angajam asistenti azil germania

    Angajam personal azil Germania ASISTENȚI ASISTENTE Detali suplimentare la telefon sau Wapp. zilnic între 8-17

  • 3

    Stivuitorist cu atestat ISCIR

    Compania noastră caută 1 stivuitorist pentru depozitul nostru. Candidatul ideal va fi responsabil pentru încărcarea și descărcarea mărfurilor, pregătirea comenzilor și menținerea depozitului curat și organizat. Cerințe: Experiență anterioară în utilizarea stivuitoarelor; Atestat ISCIR valabil; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic; Abilități bune de comunicare și de lucru în echipă; Responsabilități: Încărcarea și descărcarea mărfurilor în mod eficient și sigur; Pregătirea comenzilor și asigurarea livrării acestora la timp; Menținerea depozitului curat și organizat; Comunicarea cu colegii și supervizorii pentru a asigura o eficiență maximă în depozitare; Beneficii: Salariu competitiv și beneficii suplimentare; Tichete de masa; Beneficii medicale la o clinica privata. Programul de lucru este de LUNI pana VINERI : 08 - 17 3900 - 4200 RON Dacă sunteți o persoană motivată, cu experiență în depozitare și doriți să faceți parte dintr-o echipă dinamică și plină de energie, vă rugăm să aplicați pentru acest post. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem!

  • 1

    muncitori necalificati

    Se caută băieți necalificați. munca necesita efort fizic. se cara saci de faina 50 kg și 25 kg. Plata săptămânal

    Repostat automat
  • 2

    Colaborare cu Fata sau Studenta - Bucatarie-Gatit, Part-Time, Fara Experienta

    Colaborare cu o fata Studenta pentru Bucatarie-Gatit, Part-Time, Fara Experienta contact whatsaapp la nr afisat - Whatsapp CV Colaborare Part Time cu Fata sau Studenta pentru activitate in Bucatarie si Gatit | Fara Experienta | Descriere - Dedicat exclusiv pt studenti. Exclus minore ( voi mergeti la invatat carte ca de munca o sa va saturati ) Beneficii: + Cazare asigurata ( daca este nevoie sau doresti sa vii din alta localitate judet ori esti studenta si ai nevoie de cazare) - locatie: zona UPG - apartament. - experienta nu este necesara - Cunostinte minime privind: gatitul in bucatarie, tehnologia culinara gastronomie, tehnologia culinara produse cofetarie patisserie ( insa nu este necesara experienta ) poti face ceea ce stii. Activitate: 1. Organizeaza activitatea din bucatarie in functie de cerinte sau propuneri culinare: - realizarea lucrarilor de curatenie in vederea inceperii activitatii - verificarea si pregatirea utilajelor, ustensilelor si obiectelor de inventar - pregateste locul de munca pentru activitati ulterioare 2. Cunoaste meniul sau copiaza de pe net si pregateste preparatele respectand intocmai reteta; 3. Pregateste preparatele solicitate, Program: Part Time. - 2-3 ore de 2-3 ori saptamana. Salarizare - dupa interviu .incepand cu 1000-3500

  • 34

    Angajam soferi

    Firma de transport din Oradea, angajeaza soferi profesionisti, categoria C+E, pentru transport intern. Cei interesati trebuie sa aiba domiciliul in judetul Bihor.

  • 10

    Educator

    Căutăm oameni faini și de nădejde pentru rolul de educator în minunatul nostru centru educațional destinat copiilor cu vârsta cuprinsă între 1 an și 6 luni și 6 ani. * experiența este un plus, însă nu necesară, întrucât oferim un program extins de training profesional, monitorizare și îndrumare atentă. Este foarte important să știi despre tine că: 1. ești o persoană activă, comunicativă, energică, veselă și cu voie bună; 2. îți plac copiii și lucrul în cadrul unei echipe; 3. îți place să faci mereu câte ceva, ești o persoană creativă și asertivă; 4. cunoști bine limba engleză întrucât o vei folosi zilnic în cadrul anumitor activități 5. îți urmărești cu atenție responsabilitățile și îți plac lucrurile făcute ca la carte ; 6. îti place sa inveti mai multe despre meseria de educator și mereu ești în căutare să fii azi mai bun ca ieri; 7. îti place să dansezi, să te miști, să te întrebi, să te minunezi, să înveți, să citești, să glumești și să râzi cu gura până la urechi. ...și că: 8. lucrul cu copiii este solicitant fizic și emoțional așa că este important să fii și o persoană perseverentă în a-și urmări obiectivele, flexibilă și adaptativă,cu resurse interioare bogate și cu disponibilitate de a lucra în interiorul tău. Printre beneficiile ce le vei regăsi în munca alături de noi sunt: #vei lucra într-un mediu creativ și dinamic #programul de lucru variabil (respectând norma întreagă li o binemeritată pauză) prin rotația echipei #masa de prânz asigurată #posibilitate de creștere profesională. Așteptăm cu drag să ne cunoaștem!

  • Mecanic Auto Franta

    Bună ziua ! Atelier de mecanica auto angajam mecanic auto în Franța cu experienta in domeniul auto reparații si intretinere ,salariu atractiv in functie de cunostinte intre 2500 si 3000 . Mai multe detalii la sediul firmei in Blanc Mesnil sau la tel.

  • Firma de construcții angajează meseriași din Alba Iulia, Sebeș și împrejurimi!

    Firma de construcții angajează meseriași din Alba Iulia, Sebeș și împrejurimi! Oferim: - Contract pe perioadă nedeterminată pentru stabilitate și siguranță în carieră. - Salariu atractiv care reflectă experiența și abilitățile tale. - Plată la fiecare 15 și la sfârșitul lunii pentru confortul financiar al angajaților. - Seriozitate și respect reciproc într-un mediu de lucru profesionist și prietenos. Ce așteptăm de la tine: - Seriozitate și responsabilitate în execuția sarcinilor tale. Pentru mai multe detalii și pentru a aplica, sună la: Alătură-te echipei noastre și construiește-ți un viitor solid în domeniul construcțiilor!

Salvează căutarea