Anunțuri
Locuri de munca Doar munca in strainatate Disponibil imediat Tip job: Part time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cabinet stomatologic, zona Dorobanti, angajeaza asistent a medicala, cu sau fara experienta. Oferim un climat favorabil desfasurarii activitatii, salariu motivant. Program part-time.
-
Promovat
Angajam curier in localitatile: Bragadiru,Magurele,Chiajna. Oferim salariu fix bonuri de masa,decont transport Acest loc de munca se adreseaza si peroanelor care vor sa completeze venitul lunar. Relatii la numarul de telefon, Permisul auto nu este obligatoriu,dar este un avantj.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam studente dornice de munca si sa doreasca sa invete lucruri noi. Locul de munca Cafe Bar La Vlad Țepeș situat în Piață Dacia lingă fostul BRD sau fosta Poștă
-
CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA ALIMENTARA - Angajeaza Urgent Personal Tehnic pentru Postul de: Manager in siguranta Alimentelor HACCP, pentru implementarea procedurilor si editarea, emiterea Manualului HACCP, individual pentru clientii din unitati de alimentatie publica - Resturant si unitati de Productie tip Catering, Cantina, Laborator de Cofetarie patiserie. Candidatul ideal: Minim studii medii - de specialitate Absolvent Facultate Manager in siguranta Alimentara Tehnician HACCP in Calitatea Produselor Alimentare, Instruirea personalului operator prin Audituri, crearea Manualului de Bune Practici si implementarea propriuzisa. Competente cunostinte in metodologia implementarii Procedurilor ISO 22000 conform HACCP din industria alimentara, experienta constituie un avantaj; Experienta in Managementul Comunicarii. Carnet Conducere Categoria B - se asigura auto; Cunostinte operare PC; Bune abilitati de organizare, atentie la detalii, completarea documentelor specifice, tipizate; Atitudine proactiva in ceea ce priveste calitatea si procesul de imbunatatire continua; Bune abilitati de comunicare cu operatorii economici din domeniul - Restaurant, Patiserii, Catering, Carmangerie, Procesare Carne, Industria Alimentara, etc; Bune abilitati de lucru in sistem individual, independent, fara un program bine determinat, planificarea lucrarilor in sistem independent; Persoana dinamica, riguroasa; Integritate profesionala, responsabilitate, Corectitudine;
-
Fade Consulting, firma de contabilitate angajeaza persoana pentru resurse umane. Prezenta fizica la sediu este obligatorie. Este necesara experienta. Zona Piata Iancului, sector 2. Cv-ul se poate transmite la adresa de email inscrisa pe site-ul societatii.
-
Vrei o activitate online unde poți lucra cât dorești? Construirea de rețele împreună cu marketingul afiliat reprezinta o soluție pentru din ce în ce mai mulți tineri o aleg pentru venituri suplimentare care în funcție de implicarea lor devine propria afacere a lor. O afacere sigura pe care o poți avea cu o investiți minima unde nu vei avea stresul controalelor și a angajaților. Deja mulți studenți fac acest lucru în timpul facultății, mămici care cresc copii dar și persoanele care doresc o activitate extra pe lângă jocul lor. Beneficii? Bonusuri lunare în funcție de implicare calculat pe un plan de marketing pe 10 nivele de câștig, stimulente precum vacante și mașini. Dacă te uiți în jurul tău sunt persoane care au toate aceste beneficii și te întrebi cum au reușit, ele au avut curaj și au început activitatea. Dacă vrei cu adevărat sa schimbi viața ta cere-mi detalii.
-
Companie multinationala in domeniul sanatate - nutritie selecteaza persoane dinamice , perseverente , instruibile (intr- un domeniu nou) cu abilitati de comunicare si spirit antreprenorial, oferindu- le de la un venit suplimentar pana la independenta financiara si cariera in domeniu. Oferta se adreseaza persoanelor de peste 28 - 30 de ani cu capacitate de adaptare la schimbare si viziune clara a propriului viitor. . Se ofera posibilitatea de a lucra part- time sau full - time . Asteptam cv
-
Caut urgent mămici, domnișoare care vor să aibă o activitate la domiciliu. Nu necesită deplasare. Faci cât poți, nu ai program Eu îți ofer detalii,și tu decizi dacă este pentru tine.
-
Bucura-te de flexibilitate și libertate livrand alături de Bringo! Se poate livra atât full time cat și part time! Daca-ti doresti un loc de munca stabil sau doar suplimentarea venitului actual, te invitam sa faci parte din echipa noastra de livratori. Experienta nu este necesara, deoarece echipa noastra iti va oferi training gratuit si suport neconditionat. Ce îți oferim?! -Contract de munca part time sau full time. -Plata este pe comanda la saptamana, iar veniturile vor fi conform implicării tale. -Instruire personala. -Programul de lucru este flexibil, în funcție de timpul tău. -Ai posibilitatea de a pleca cu mai multe comenzi în același timp. -Bonusuri pentru depasire target comenzi. Cerințe: -Masina personala. -Permis de conducere categoria B. -Telefon cu sistem de operare Android.
-
Prezentare GRATUITA a unei afaceri la cheie!!! Salutare Ești uneori în postura sa nu îți ajută banii și nu știi cum să îți suplimentezi venitul Despre ce este vorba ? O afacere la cheie in care vei putea intermedia PRODUSE FINANCIARE si servicii conexe ,precum : * toate tipurilrde asigurari (RCA, viata, travel, locuinte,etc) * credite( Leasing auto sau imobiliar, Prima Casa, Nevoi Personale) * pachete turistice (vacante, croaziere, bilete de avion) * tranzactii imobiliare Care sunt beneficiile ? Formare profesionala, PLATFORMA PROPRIE,plan de cariera meritocratic si transparent , suport continu, networking de calitate,etc. . Daca ti-am starnit curiozitatea si iti doresti un venit suplimentar pe langa jobul de baza , te invit sa mă contactezi la nr
-
Promovat
Angajam curier in localitatile: Bragadiru,Magurele,Chiajna. Oferim salariu fix bonuri de masa,decont transport Acest loc de munca se adreseaza si peroanelor care vor sa completeze venitul lunar. Relatii la numarul de telefon, Permisul auto nu este obligatoriu,dar este un avantj.
-
Condiții: Responsabilități: Pentru: Arad județul Arad, cautam persoane de incredere, cu simt de raspundere, care au disponibilitate de lucru cateva ore pe saptamana. Aria de activitate: in apropierea domiciliului dvs. Puteti ajunge in echipa noastra, apeland la numarul de telefon unde ne puteti furniza numele si prenumele dvs. , zona de domiciliu, numarul dvs. de telefon sau puteti trimite cv-ul dvs.la adresa de e-mail din anunt. Noi va vom contacta pentru a va oferi toate detaliile
-
Colector principal Cerințe: Ofera suport clientilor sau Consultanților de Credite, ce intampina probleme de colectare, cu scopul de a colecta complet sau parțial debitele si dobânzile cumulate; Colecteaza, administreaza și preda corespondența purtată cu clienții care au întârzieri. Condiții: studii minim bacalaureat; disponibilitatea de a colabora in baza unui PFA Responsabilități: - Participă la planificarea, elaborarea și realizarea acțiunilor legale împotriva clienților care au întârzieri; - Ofera consultanta legat de calitatea procedurilor de gestionare a clienților care au întârzieri. Sistem de plata motivant, functie de performanta.
-
Angajam barman la un club de noapte. Program de lucru vineri și sâmbătă între 20:00 și 5:00. Oferim salar atractiv. Mai multe detalii la tel
-
Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF
-
CERINTE : Gandire analitica creativitate pentru a creea un continut promotional captivant Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan Experienta in domeniul social media si raportare la tendintele actuale Experienta domeniul vanzarilor constituie un avantaj Cunostinte in utilizarea computerului si software-ului de birou pentru a gestiona documentele si corespondenta RESABILITATI : Identificarea posibililor cumparatori din online si atragerea lor cu diferite oferte Monitorizarea activitatii social media Organizare calendar campanii postari lansari Adaptarea continutului in functie de reteaua sociala impreuna cu echipa de marketing Realizarea de clipuri cu produsele noi lansate si postarea lor pe retele sociale (tiktok , youtube ..etc) Update la ultimile practici in social media
-
buna! sunt o persoana care I place sa munceasca ordonata buna expierenta la bucatarie si calcat am expuerenta de orindui o xasa am iniciativa, expierenta fobindita in multi ani de munca printre care 20 ani lucrati inafara!
-
Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF
-
Angajăm part-time agenți și colaboratori in domeniul vânzărilor imobiliare cu experienta in domeniu, in conditii avantajoase. Operare prin program on line. Cerinte: seriozitate, motivatie, temperament calm, buna cunoastere a psihologiei umane, abilitati de comunicare, buna cunoasterea a orasului și zonelor limitrofe, abilitati in lucrul on line, disponibilitate de deplasare rapida. Se asigura traning si sustinere profesionala pentru cei cu experienta minima. Castiguri motivante, functie de realizari. Autoturismul propriu constituie avantaj. Asteptam CV - ul dvs pe adresa de e-mail : .
-
Disponibil online
Manager transport marfa (PDM), Manager transport persoane (PDP), Manager TAXI/Regim inchiriere
Detin certificat de competenta profesionala manager transport marfa (PDM), persoane (PDP) si TAXI/Regim inchiriere(BOLT, UBER), cu experienta in domeniu. Doar part-time, de la distanta. Cunosc engleza si germana, scris si vorbit, nivel avansat, atestate. Detin cunostinte de utilizare a calculatorului, atestat. Detin permis de conducere categoria B. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ma contactati! 0 .7 .3 .6 .4 .7 .7 .9 .1 .3
-
Firma cu profil postal angajeaza soferJud Ilfov. Oferim salariu fix,instruire la locul de munca un climat corespunzator. Dorim seriozitate,colaborarea cat mai buna cu echipa,punctualitate. Pentru mai multe detalii puteti sa ne contactatii la numarul de telefon. 0759.030.641. Va asteptam in echipa noastra.
-
Societate imobiliara angajeaza persoane cu aptitudini pentru acest post, dornice sa performeze in acest domeniu.Conditii avantajoase.