Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Doar munca in strainatate Disponibil din: 2021-03-01 Tip job: Part time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Personal Curățenie - 6 Ore-Soseaua București-Ploiesti, Nr.89 Suntem în căutarea unei persoane motivate și responsabile pentru a se alătura echipei noastre în calitate de personal de curățenie cu un program de lucru de 6 ore pe zi, interval orar 14-20. Dacă îți dorești un mediu de lucru plăcut și oportunitatea de a-ți demonstra abilitățile, aceasta ar putea fi o oportunitate potrivită pentru tine. Salar: 2900 lei în mana! Contract de munca pe perioada nedeteminata! Cerințe: Experiență anterioară în domeniul curățeniei reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; -Abilități bune de organizare și atenție la detalii; -Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Responsabilitate și seriozitate în îndeplinirea sarcinilor de curățenie. -Responsabilități: Curățarea și întreținerea spațiilor desemnate conform standardelor noastre de calitate; -Folosirea corectă a echipamentelor și a produselor de curățenie; -Respectarea regulilor de igienă și securitate în timpul activității; -Comunicarea eficientă cu echipa și supervizorul pentru a asigura un mediu de lucru plăcut. -Oferim un mediu de lucru plăcut, echipamente de protecție și training pentru a te ajuta să te dezvolți în această poziție. --Salariul competitiv și posibilitatea de a avansa în cadrul companiei sunt alte beneficii pe care le poți obține prin. implicarea și dedicarea ta. Dacă ești o persoană harnică, dornică să învețe și să se dezvolte într-un mediu dinamic, te încurajăm să aplici pentru această poziție de personal de curățenie. Așteptăm cu nerăbdare să facem cunoștință cu tine și să discutăm mai multe detalii despre această oportunitate de angajare. MD
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Târgu Secuiesc, Str. Cernatului, nr. 20 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2100 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Produsele Procter & Gamble se misca in ritm rapid. De aceea avem nevoie de cei mai priceputi Merchandiseri, care sa se ocupe de aranjarea lor. Vei face parte dintr-o echipa in care te vei simti: bine venit, apreciat si ascultat! In Echipa IPP- Instore Power Provider: - Ne pasa de oameni; - Investim in dezvoltarea profesionala; - Recunoastem rezultatele individuale si performanta; - Oferim stabilitate, respect si consecventa 1. Ruta Mobila - Full Time Program de lucru: 07:00-15:30 Repartizare: Luni - Vineri Salarizare si beneficii: - Pachet salarial 3.333 lei (salariu fix + bonuri de masa + Decont transport); - Tichete de masa; - Bonus lunar campanii; - Prima de Vacanta; - Contract pe perioada determinata; - Tichete pentru sarbatorile anuale (Craciun) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca incheiat pe durata nedeterminata; Responsabilitati: - Vei implementa proiectele de mercantizare in magazinul alocat; - Vei verifica si aranja la raft produsele mercantizate; - Vei implementa planograme
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Program 4h de luni pana vineri. Se lucreaza cu contract de munca. Detalii la: 0733 971 396 Va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Echipa muncitoare, cautam colegi muncitori si seriosi! FIRMA PARTENERA Tazz By Emag Suntem o echipa de oameni seriosi, cu chef de viata, cu multa experienta in domeniul FoodDelivery. Suntem perfectionisti, avem nevoie de oameni pe care sa ne putem baza. Iti oferim suport 24 7 NON-STOP, asa ca nu ezita sa ne contactezi. Castiguri de 30+ RON ora. In jur de 250+ RON 8 ore + Bacsis. Suna bine? COMISION VARIABIL ÎN FUNCȚIE DE CÂȘTIGURI: - 1200-1799 RON săptămână - 10% - 1800-2199 RON săptămână - 9% - 2200-2499 RON săptămână - 8% - 2500 RON săptămână - 7% Bonusuri Saptamanale intre 200-1450 RON in funcție de numărul de comenzi livrate Bonusuri vreme rea. Tazz By Emag - BUCURESTI, CONSTANTA, TIMISOARA, PITEȘTI SI CLUJ-NAPOCA) Program flexibil ( poti sa lucrezi cat vrei, alegand orele de lucru din aplicatie ). Plata se efectueaza saptamanal, in cont bancar ( revolut sau orice alta instituție bancară ) Fara CV Fara experienta Inscrierea se face INSTANT, nu trebuie sa astepti saptamani intregi pentru a te angaja. Conditii : Minim 16 ani, un telefon de tip smartphone, vehicul propriu inchiriat ( bicicleta, trotineta, scuter, masina ) Suntem dornici sa ne marim echipa! La nevoie, avem parteneriat cu o firma de închiriat scutere ( cu preturi preferențiale ), ce poate emite și factura lunara. In cazul unui cont existent dar blocat sau închis, se poate debloca redeschide. Programator deschis pentru toată ziua. Contacteaza-ne doar pe WhatsApp, la numărul 077126258. Răspund doar la mesaje scrise. Mulțumesc.
-
Ne marim echipa! Cautam agent de vânzări care va fi responsabil de vanzarea de sisteme de acoperisuri în localitatea Turda judetul Cluj, in segmentul persoane fizice. Cerinte: -Cunoștințe în domeniul construcțiilor - studii medii; - experienta de minim 1 an in vanzari, preferabil in industria materialelor de constructii; - spirit organizatoric, proactivitate, pasiune si abilitati pentru vanzari si negociere; - orientare spre client si rezultat; - permis de conducere categoria B. Descrierea jobului In calitate de Agent Vanzari vei avea urmatoarele responsabilitati: - dezvoltarea relatiilor de business; - atingerea obiectivelor de vanzari; - implementarea politicii comerciale si de marketing a companiei; - prospectarea pietei, identificarea de noi clienti si oportunitati de dezvoltare a business-ului, avand in vedere acoperirea deplina a zonei de vanzare; - efectuarea panotajelor si de executarea masuratorilor (lucru la inaltime); - intocmirea ofertelor comerciale pentru clientul final, in special persoane fizice, conform necesarului de material calculat in urma masuratorilor efectuate; - negocierea de contracte in limitele de competenta stabilite de companie; - incasarea sumelor pentru marfa vanduta Mai multe informații în privat! E-mail
-
Oportunitate de carieră la Noblezza Beauty Clinique Vrei să faci parte din echipa noastră de succes la cea mai exclusivistă clinică de înfrumusețare din București? Dacă ești o persoană ambițioasă, atunci suntem în căutarea ta! Postul disponibil: Front Office / Receptie Responsabilitățile tale vor include: Primirea și întâmpinarea cordială a clienților în mod profesional și plăcut. Oferirea de asistență informațională clienților privind serviciile și produsele noastre. Gestionarea programărilor, confirmarea și reamintirea acestora. Asigurarea unui flux eficient de comunicare între departamentele interne ale clinicii. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul relațiilor cu clienții reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu o gamă diversă de clienți. Atitudine plăcută și profesională în relația cu publicul. Orientare către detalii și capacitatea de a gestiona simultan mai multe sarcini. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a programelor de birou. Dacă ești pregătită să-ți construiești o carieră strălucitoare și să aduci zâmbete pe chipurile clienților noștri, trimite-ne CV-ul tău și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email !
-
KORA BEAUTY STUDIO ,situat pe Aleea Emanuil Gojdu vis a vis de Facultatea De Medicina,cauta frizer,hairstylist,cozmetician, manichiurista, technician gene false în regim PFA part time,sau full time. Pentru mai multe detalii
-
-
Ai nevoie de cineva care să aibă grijă de câinele tău? Ai găsit anunțul potrivit. Tarif : 1h 25 RON 2h 50 RON 4h 100 RON
-
Disponibil online
Ofer meditații la matematică clasele 5-8 (și pentru Evaluare Națională)
Salutare! Ai goluri în trecut și te-ai trezit cu examenul de Evaluare Națională? Te-a luat pe nepregătite? Încă mai e timp să iei o notă bună! Haide să lucrăm săptămânal subiecte de Evaluare Națională împreună! Nu vei regreta! PS în funcție de cererea dvs ne vom putea întâlnii pe Google Meet de câte ori pe săptămână vreți, iar o ședință poate dura mai mult de o oră, dacă simțiți că este cazul (o oră jumătate = 110 lei, 2 ore = 150 lei). Prima meditație este gratuită! Vă rog să lăsați un mesaj pe WhatsApp la nr de telefon: . Vă aștept cu drag!
-
-
Caut sa lucrez sofer in ture sau part time detin categoriile B,C,E cu atestat CPI marfă.
-
Pensiunea La Dolce Vita din Baile Herculane angajeaza personal de intretinere. Cunostintele in constructii si instalatii, precum si permisul categoria B constituie avantaj. Se ofera salariu, cazare si masa. Daca doresti, pentru aplicare poti completa formularul atasat acestui anunt sau ne poti contact telefonic sau prin mesaj. https: www.la-dolcevita.ro formulare-de-angajare
-
Disponibil online
Căutăm Profesor de Canto/Pian/Chitara/Ukulele/Bass/Saxofon/Clarinet/Tobe - Școala de Muzică Armonia
Descrierea companiei Suntem o echipa tânăra de profesioniști, pasionați de muzică încă din copilărie. Misiunea noastră este să descoperim și să dezvoltăm talentul fiecărui cursant. Ne-am propus să împărtășim experiența și cunoștințele noastre că să va insuflăm și vouă pasiunea pentru artă. Pentru această, în cadrul Școlii Armonia vă vom încuraja să participați la diferite evenimente culturale cum ar fi: spectacole, recitaluri, concursuri și festivaluri muzicale. Pregătindu-l pentru aceste activități, cursantul va avea ocazia să învețe ce înseamnă perseverență, răbdarea și responsabilitatea, de asemenea va învață valoarea efortului, dar și să își organizeze timpul eficient. Toate aceste aspecte va pot orienta către o viitoare carieră muzicală. Toți profesorii au pregătirea necesară și experiență individuală pentru a ghida cu răbdare orice iubitor de muzică. Candidatul Ideal Ca și viitor membru al echipei Armonia, ne dorim să fii o persoană răbdătoare, calmă și serioasă careia să îi placă să lucreze atât cu copii, cât și cu adulți. Căutăm un coleg cu o atitudine pozitivă și proactivă, să preia inițiativa în diversele proiecte ale școlii. De asemenea, să fie o persoană dedicată și organizată, astfel încât să poată indeplini toate sarcinile zilnice ce țin de activitatea profesorală. Dacă cele de mai sus te reprezintă, te așteptăm la un interviu, pentru a ne cunoaște mai bine. Descrierea Rolului Responsabilități: Organizarea și coordonarea activităților instructiv-educative; Gestionarea clasei de elevi; Implicarea în diverse proiecte muzicale educative; Conducerea întregului proces didactic pentru cursul pe care îl coordonează; Realizarea anumitor activități educaționale care să dezvolte cunoștințele copiilor și abilitățile acestora; Participarea la activități de perfecționare pedagogică și de specialitate; Asigurarea mijloacelor de învățământ, a materialului didactic și a auxiliarelor didactice; Cunoașterea și respectarea politicilor și principiilor educaționale ale unității de învățământ; Crearea orarului și completare în sistemul de pontaj. Cerințe obligatorii: Cunoscător de limba engleză; Experiență în domeniul educațional; Cunoscător a metodelor moderne de predare; Perfecționare continuă; Persoană creativă, calmă, iubitoare, rabdătoare, dedicată, organizată, cu o atitudine proactivă, atentă la detalii, punctuală, serioasă; Abilități de comunicare foarte bine dezvoltate. Cerințe opționale: Absolvent(ă) al(a) Universității Naționale de Muzică București. Depune CV-ul tău acum și devino un membru valoros al echipei Școlii Armonia!
-
Devino partener colagenulmeu.ro De ce să devii partenerul nostru? Pentru că fiecare recomandare a ta iți va aduce un procent din valoarea comenzii, comisioanele fiind plătite la finalul fiecărei luni pe baza unui contract Poti avea un venit pasiv, fără efort, iar in acelaș timp ne ajuți și pe noi să creștem Pentru detalii ne poți contacta pe email: sau telefonic Daca ai un magazin online / fizic și vrei să vinzi produsele noastre, contactează-ne, suntem deschiși pentru colaborări!
-
Căutăm colaborator medic dentist bine pregătit, atent, pedant, cu experiență 2-3 ani, pt tratamente odontale, endodontice (sistem reciproc), profilactice, cu pacienti proprii și pacienții cabinetului!
-
-
Iti dorești un job part-time Să castigi în plus fără vânzare de produse Să ai propria afacere la cheie online Să beneficiezi de reduceri substanțiale Dacă DA locul tău este alături de noi Voi fi alături de tine pas cu pas Lasă mi un mesaj si îți voi da detalii imediat ,in cel mai scurt timp posibil Cer și ofer seriozitate
-
Candidatul ideal pentru acest job trebuie să fie o persoană caldă, prietenoasă, dedicată, punctuală și responsabilă. Căutăm o persoană care să aibă cel puțin skill-urile de bază pentru postul de ospătar. Cerințe: - Abilități excelente de comunicare - Atenție la detalii - Atitudine pozitivă - Dorința de a învăța și de a evolua Beneficii: - Salariu competitiv, discutat individual în funcție de experiență - Mediu de lucru dinamic și prietenos - Oportunități de învățare și dezvoltare profesională
-
Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara scoate la concurs postul de Consultant strategii proiecte (PART-TIME: 4 ore). Pentru a participa la concursul de recrutare, candidații vor depune un dosar de concurs la sediul BRCT Timișoara, str. Proclamația de la Timișoara, etaj 1. Termenul limită pentru depunerea dosarelor este data de 04 aprilie 2024. Cerințe: * Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, de preferință în domeniul științelor sociale, științelor politice, administrației, științelor economice sau echivalent; * Experiență în domeniul elaborării și implementării de proiecte cu finanțare europeană și nu numai, de minimum 3 ani; * Cunoștințe excelente de limba română, cunoștințe foarte bune de limba engleză; * Cunoștințe foarte bune de operare pe calculator pachetul Microsoft Office, Teams, Outlook; * Cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene. Profilul candidatului: * Capacitate de cercetare a apelurilor de proiecte relevante activității BRCT Timișoara și de a redacta, depune și implementa astfel de proiecte; * Capacitatea de cunoaștere și aplicare a regulamentelor și directivelor UE și a legislației naționale specifice; Capacitatea de a înțelege problemele complexe și de a comunica eficient; Capacitate foarte bună de analiză și sinteză a datelor și informațiilor și atenție la detalii; Capacitate organizatorică și de management al activităților, abilități sociale și flexibilitate - respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă; Preocupare pentru perfecționarea profesională și disponibilitate pentru desfășurarea de activități în program prelungit și deplasări, cu respectarea Legii - Codul muncii cu modificările și completările ulterioare. Concursul se va desfășura în data de 09 aprilie 2024 la sediul BRCT Timișoara și va avea patru secțiuni. Documente necesare întocmirii dosarului de participare la concurs: Scrisoare de intenție; CV în format european; Formularul de înscriere la concurs; Copie după cartea de identitate; Copiile diplomelor de studii relevante; Dovada vechimii în muncă. Termenul limită pentru depunerea documentelor solicitate: 04.04.2024, ora 16.00, la sediul BRCT Timișoara sau prin email la adresa Pentru îndrumare, contactează Biroul de Resurse Umane, Comunicare și Administrativ, Carmen Stojanovi la: sau Postul scos la concurs este cu normă parțială de muncă și contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată. Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara implementează în calitate de Secretariat Comun și Unitate de Control de Prim Nivel pentru beneficiarii români Programul Interreg IPA România-Serbia, finanțat de Uniunea Europeană și statele partenere în program.
-
Cautam colegi pentru urmatoarele posturi: -preparator- fast food, norma partiala 4-6 ore ,sau 2 zile lucrate cu 2 libere. - pizzar, norma partiala 6 ore sau 2 zile lucrate cu 2 libere. Transport asigurat sau decontam transportul. Te așteptăm în echipa noastră din Mosnita Noua să creștem împreună! Pentru detalii sunati la acest numar de telefon: .
-
Centru medical, angajam medici din urmatoarele specialitati: dermatologie, cardiologie. balneofizioterapie, diabet si nutritie, precum si tehnician dentar, part time sau full time, inclusiv medici pensionari.
-
Caut învățătoare pentru efectuare teme și fișe suplimentare, nivel clasele 0 - III, lucru cu o grupă de 8 copii. Program de lucru: zilnic, de luni până vineri, de la 11.45 - 17.00 (Luni - Joi) și 11.00 - 17.00 (Vineri). Locație: Târgu Jiu, lângă Sc. Gim. Sf. Nicolae. Cerinte: - disponibilitate imediată; - Persoană entuziastă, dedicată, caldă, veselă, calmă, pasionată de interacțiunea cu copiii și de dezvoltarea acestora la întregul lor potențial, preocupată de dezvoltarea personală și profesională continuă; - Obligatoriu - absolvent al Liceului pedagogic, al Colegiului de Institutori sau al Facultății de Pedagogie pentru Învățământul Primar și Preșcolar; - Experiența de lucru în domeniu reprezintă un avantaj. Salariu: salariu motivant în conformitate cu experiența profesională. Pentru programare interviu sunați la nr. .