Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca doar cu poze Doar munca in strainatate Disponibil din: 2021-04-04 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 121

    Depozit DPD-2024- Germania- Munchen

    Cautam pentru firma colaboratoare din Germania, barbati cu varsta cuprinsa intr-e 18-50 de ani, conditie fizica buna, pentru munca in depozit incarcare descarcare colete si pachete. - Contract de munca oferit pe termen de 3-9 luni cu prelungire. -Cazare asigurat din partea firmei GRATUIT. - Salarizare de 12,43 brut ora program de munca flexibil si pentru ore suplimentare, se lucreaza 6 zile din 7, 3 schimburi. Plecari in cateva zile de la inscriere. Nu se cere cunostinta de limba germana si nici vaccin Anti Covid Inscrierile se fac personal la sediul societatii noastre in Targu Mures. Mai multe detalii va oferim la nr de telefon intre orele 09:00-18:00 de luni-sambata.

  • 81

    Agricultura-Germania

    Plecari saptamanale incepand din data de 16.01.2023 150 de locuri disponibile. Cautam femei si barbati pentru munca in agricultura sezon 2022-2023 in Germania pentru cules legume - fructe de sezon. Contract de munca pe termen de 2 luni cu prelungire, cazare asigurat din partea firmei contra cost. Transport organizat costul de transport se poate achita din primul salariu Salarizare de-9,50 euro net ora, program de munca 9-12 ore zi optional. Se lucreaza 6 zile din 7. Limita de varsta 18-55 de ani. Pentru depunere dosar se vine personal la sediul societatii noastre in Targu Mures. Pentru mai multe detalii va rog sa sunati la nr de telefon , intr-e orele 09:00-18:00, de luni- sambata

  • 17

    Conducator Auto/Sofer Profesionist C+E

    Cerinte: - Permis auto C,E + card tahograf + atestat profesional - marfa - valabil; - Minim 2 ani experienta in conducerea autovehiculelor articulate(Autotractor + Semiremorca) de mare tonaj; - Fara probleme de sanatate deosebite, cazier judiciar si auto fara incidente grave; - Cunostinte minime de mecanica auto si intretinere a autocamioanelor; - Disponibiliate pentru lucru in tara 5 6 zile / saptamana, cu program prelungit/flexibil; - Persoana disciplinata, cu atitudine pro-activa in indeplinirea sarcinilor; - Rezistență la stres, capacitate de planificare a sarcinilor; Descrierea postului: - Transportul de marfuri vrac pe rute preponderent interne, cu ansamblu de tip autotractor+semiremorca, conform instructiunilor primite de la dep. logistic; - Preluarea marfurilor pentru transport si predarea mafurilor la locatia de descarcare, fara diferente cantitative, calitative nejustificate; - Incarcarea optima(la capacitate maxima) a marfurilor, cu respectarea maselor maxime autorizate totale cat si pe axa/grup de axe; - Intocmirea documentelor de transport, aferente fiecarei curse; - Respectarea orelor de prezentare la incarcare, respectiv livrare; - Mentinerea intacta a inventarului predat, constand in autotractor+semiremorca; anexe, scule echipamente, caduri; - Comunicarea cu dep. tehnic privind problemele de functionare a mijlocului de transport aflat in gestiune; - Comunicarea permanenta cu dep. logistic privind desfasurarea transportului;

  • 3

    Coordonator Logistica / Transport Planner / Dispecer

    Angajam coordonator operatiuni logistica/transporturi, cu urmatoarele resposabilitati: -Planifica, organizeaza si controlezaza transporturile de marfuri pentru flota proprie cat si cele efectuate de terti-prestatori; -Optimizeaza rutele pentru maximizarea veniturilor si reducerea costurile de transport, km/gol; -Tine legatura cu furnizorii de transporturi, urmarind mentinerea/creearea relatiilor de colaborare cu acestia; -Coordoneaza si urmareste in detaliu efectuarea curselor, tinand legatura cu partile impilcate - dispeceri, soferi, transportatori; -Asigurarea fluxului informational de la si catre soferi; -Culege si utilizeza informatiile relevante in activitatea de transporturi, logistica; -Respecta procedurile interne de contactare a colaboratorilor, de negociere, de emitere, preluare a comenzilor de transport; -Emite, primeste, confirma documentele obligatorii in relatia cu partenerii, pentru derularea serviciilor de transport; Pentru cei interesati, va rugam trimiteti CV-ul pe e-mail.

  • 14

    Angajam agenti de securitate

    Angajam cu contract de munca pe durata nedeterminata agenti de securitate pentru obiectivele din sectorul 5, salariul 2.380 - 2.850 NET . Pentru mai multe informatii sunati la numarul afisat mai jos.

  • 5

    Agenti securitate

    Urgent angajam agenti de securitate,oferim contract de munca, timp de lucru flexibil, stabilitate. Pentru mai multe informatii va rigam sa sunati la nr. de telefon: .

  • 4

    Angajam manipulant marfa

    Angajam manipulant marfa la punctul nostru de lucru din Timisoara. Responasbilitati: - manipularea produselor pe care le comercializam, incarcare/descarcare; Cerinte: - disponibilitate la efort fizic; - implicare in activitatea zilnica; - reprezinta un avantaj, curs de stivuitorsit ISCIR si/sau experienta ca si gestionar; Beneficii: - oferim bonuri de masa; - contract de munca pe perioada nedeterminata; - salariul se negociaza in cadrul interviului; Programul de lucru: luni - vineri, de la ora 08 la 17, plus doua sambete pe luna;

  • Angajam Operatori Productie

    Angajam operator productie pe utilaj de profilare a tablei la punctul de lucru din Huedin. Responasbilitati: - manevrarea pieselor din tabla; - pregatirea si instalarea utilajelor de profilare a tablei; - respectarea sarcinilor de lucru; Cerinte: - studii medii; - cunostinte de folosire a instrumentelor de masurare si de desen tehnic (reprezinta avantaj); - implicare si seriozitate; Beneficii: - oferim bonuri de masa; - contract de munca pe perioada nedeterminata; - salariul se negociaza in cadrul interviului; Programul de lucru: luni - vineri, de la ora 8 la 17, plus doua sambete pe luna, de la ora 8 la 13; Pentru mai multe detalii ne gasiti la numarul de telefon din anunt intre orele 8-17.

  • Order Picker&Packer intr-unul din depozitele GXO Logistics Olanda

    Order Picker&Packer într-unul din depozitele GXO Logistics din Olanda GXO este o companie logistică internațională, care colaborează cu companii cunoscute. De la îmbrăcăminte la produse de uz casnic, de la imprimante la produse medicale și de la produse alimentare la produse pentru copii - toate acestea le vei găsi în depozitele GXO, răspândite în toată Olanda. Diferite locații de lucru din care poți alege - Venlo Sevenum, Venray, Eindhoven, Roosendaal, Oosterhout, Heerlen, Lelystad, Echt, Tilburg, Nieuwegein, Oss, Herten sau Roermond! Sarcinile tale vor include: colectarea, ambalarea, expedierea și gestionarea retururilor. Este o muncă ușoară pentru care nu este necesară experiență - OFERIM INSTRUIRE ȘI SPRIJIN CUPRINZĂTOR! Condiții de angajare: Lucrul în schimburi diferite (în funcție de cerere și locație) Tarif orar atractiv: 14,43 EURO brut (13,32 EURO + 8,33% indemnizație de vacanță) și eventuale bonusuri pentru munca de seară, noapte sau weekend, de exemplu +100% pentru duminică! Contract de muncă temporar în conformitate cu legislația olandeză, cu garantarea orelor de muncă Asigurare împotriva accidentelor și acces la îngrijire medicală Cazare în locații moderne Posibilitatea de a folosi transportul organizat către locul de muncă (cu bicicleta mașina) sau de a primi rambursarea parțială a costurilor în cazul în care folosiți mașina proprie Alte beneficii: Fructe gratuite, cafea, ceai și acces la cantină și la distribuitoarele automate de gustări Posibilitatea de dezvoltare a carierei și de promovare pentru angajații eficienți Un mediu de lucru de susținere și internațional Formalități minime (posibilitatea de a semna electronic contractul) Asistență telefonică disponibilă non-stop Acces la cursuri de limbi străine, instruire online și alte proiecte pentru angajații noștri Cerințe: Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional! Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă, de minimum șase luni Flexibilitate în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Interesat? Aplică acum și alătură-te echipei GXO, unde fiecare zi aduce noi provocări și oportunități de dezvoltare! Începe-ți cariera într-o companie internațională de logistică. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici :

  • 2

    Agent de Securitate

    Cautam persoane cu atestat sau fara atestat agent securitate pentru angajare. Avem locuri de munca situate in sectorul 5. Pentru mai multe informatii va rog sa ne sunati la numarul de mai jos.

  • 3

    Responsabila sera - ingrijire plante (2600 - 3500 ron)

    Cerinte: - Experienta anterioara in domeniu sau studiile de specialitate (facultatea de agricultura, biologie, horticultura etc) - Persoana organizata, atenta, responsabila, pasionata. Descrierea postului: - Udarea plantelor: asigura că plantele sunt udate corespunzător în funcție de nevoile lor specifice. - Hranirea plantelor: administrareaza îngrășămintelor corespunzătoare plantelor pentru a le asigura nutrienții necesari. - Controlul dăunătorilor și bolilor: identifica semnele infestării sau ale bolilor și aplica măsuri adecvate de control. - Repotting (schimbarea ghivecelor): responsabil de transferarea plantelor în ghivece noi și de gestionarea adecvată a solului și a rădăcinilor în acest proces. - Alte sarcini auxiliare; - Programul de lucru: 9:00-17:00, de Luni pana Vineri. Beneficii: - Conditii de munca bune (acces la frigider, cuptor cu microunde) - Posibilitatea de avansare si dezvoltare in cadrul companiei - Salariu stabilit in functie de performante - Prime de sarbatori - Ore suplimentare platite Salariul va fi stabilit la interviu. La locatie se poate ajunge din Bucuresti cu autobuzul R411 sau R468B de la Metrou Obor. Nu asiguram transport. Se ajunge usor cu autobuzul sau maxi taxi din localitatile Voluntari, Afumati, Stefanestii de Jos si de Sus, Dascalu, Moara Vlasiei, Gradistea, Nuci, Creata, Petrachioaia, etc. Daca sunteti interesat de acest job, va rugam sa ne contactati telefonic pentru a stabili un interviu la locatia din Gagu, Ilfov.

  • Stivuitorist - Instalatie de reciclare Cauciuc Fundulea

    Căutăm o persoană pentru postul de Stivuitorist pentru noua fabrică de reciclare anvelope situată în Fundulea. Oferim: Salariu atractiv Posibilitate decontare transport Program fix, 8H/zi Cerinte: Autorizatie ISCIR Experienta anterioara pe un post similar Spirit organizatoric, simt al raspunderii, Persoana onesta, ordonata, riguroasa Abilitatea de a lucra in echipa Respectarea procedurilor si regulilor companiei Spirit de observatie, atentie Energic, atitudine pozitiva Descrierea jobului: Incarcarea-descarcarea materiei prime cu Stivuitorul Organizarea generala a depozitului Receptionarea marfurilor in depozit Pregatirea marfurilor pentru livrare Etichetarea marfurilor Pastrarea curateniei spatiului de depozitare.

  • Sofer categoria C + E comunitate

    Angajăm șofer categoria C + E pe comunitate Hai și tu în echipa noastră, dacă îți dorești un loc de muncă stabil și de încredere. Suntem o companie internațională de transport care are clienți renumiți în Europa. Noi iți oferim: Un loc de muncă sigur pe perioadă nedeterminată Contract pe Slovacia Salariu + Diurna -> 2 600-3 100 net lună Drepturile salariale plătite la timp (de 2 ori pe lună) Avans după 2 săptămâni de muncă Colegialitate și empatie Schimburile se fac in Belgia și Slovacia Transport cu avionul mașina din și înspre România, pentru efectuarea perioadelor de compensare și a concediului anual Parcare gratuită pentru mașinile personale Se lucrează la Prelată - Camioane Euro 6 automate (camioane noi 2023) Camioanele sunt echipate cu aparate de taxare pentru toate rutele tranzitate Asistență tehnică 24 7 Asigurare in EU plătită de companie Perioada de lucru a șoferului: Perioada de lucru și concediu este flexibilă, în funcție de posibilitățile ambelor părți Concediul este plătit Calificările tale: Ai mai lucrat în Comunitatea Europeană ca șofer profesionist cel puțin 8 luni Ești o persoană responsabilă, profesională și punctuală Deții sau ești dispus să aplici pentru certificarea ADR în momentul angajării în cadrul companiei noastre Deții toate documentele necesare conducerii unui camion de 40 de tone în Europa: permis conducător auto C+E, atestat de marfă, card tahograf Dacă deja ești nerăbdător să pornești la drum si stăpâne ti cel puțin engleza sau franceza la nivel intermediar. Relaționezi ușor și respectuos cu clienții, atunci trimite-ne CV-ul și noi te vom contacta în cel mai scurt timp. Te așteptăm în echipa noastră

  • 38

    Angajăm Agent Imobiliar

    Angajăm Agent Imobiliar Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Dacă vrei să fii agent imobiliar și te-ai săturat să ți se spună că nu există o parte salarială fixă, atunci te așteptăm la FOXFORT Imobiliare, deoarece noi angajăm Agent Imobiliar. Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul; - Experiența in vânzări este esențială așa că dacă nu există experiență în vânzări te rog să nu ne pierdem timpul și să nu aplici. Ce obții alături de FOXFORT? - Parte salarială fixă + comisioane din vânări; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta. - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @foxfort . ro cu menținea Angajăm Agent Imobiliar . Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.

  • 45

    Agent Imobiliar - FOXFORT Imobiliare

    Candidatul Ideal Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Descrierea jobului Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul. Ce obții alături de FOXFORT? - În funcție de cum ai interiorizat cele mai sus menționate, GARANTĂM că veniturile încep de la 6000 lei/lună (dacă doar respecți procedurile de lucru și nu faci nimic în plus) și crește direct proporțional cu implicarea și capacitatea ta de a te prezenta și a identifica nevoia clienților; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; - Comisioanele sunt motivante și se plătesc fără întârziere, nu doar se promit; - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale. Te așteptăm la FOXFORT, dar nu oricum, ci cu dorința să evoluezi constant. Ne poți trimite CV-ul tău pe adresa cariere @ foxfort . ro cu mențiunea ''Agent Imobiliar''. Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.

  • 17

    Receptionist pentru Service Camioane Bucuresti

    Reprezentanta service camioane si remorci Bucuresti, autorizata RAR, angajeaza Receptionist / Receptioner service auto / front desk. Beneficii: - venituri atractive; - conditii foarte bune de lucru; - loc de munca stabil; - oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul firmei; - colectiv tanar, dinamic; - locatie aflata la doar 200 metri de statia de metrou Preciziei - Militari. Asteptam CV-ul prin mesaj in platforma sau la adresa de e-mail

Salvează căutarea