Anunțuri
Locuri de munca Doar munca in strainatate Disponibil din: 2021-08-31-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ACTIV GROUP MANAGEMENT angajeaza șoferi autobasculanta pentru șantierul de langa Bucuresti ( Ciorogarla ). Cerințe: atestat transport marfă, card tahograf; permis conducere categoria C,C+E; experiență lucrări la terasamente, drumuri, poduri, căi ferate; Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon afisat.
-
Promovat
DESCRIERE SC Eltex Recycling SA, firmă prestatoare de servicii de reciclare, într-o fabrică din Jucu (CJ), suntem în căutare de lucrători sortatori. Oferim: Contract pe perioadă nedeterminată Tichete de masă 35 lei zi lucrată Bonus de prezenta 100 de lei Bonus performanta 150 de lei Bonus pentru recomandare colegi Transportul asigurat Tichete cadou de Crăciun, Paşte, 1 Iunie Programul de lucru în 3 schimburi de L-V (06:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-06:00) Informaţii suplimentare la nr. de telefon din anunț.
-
Promovat
Chelner Chelnerita in Grecia la hoteluri de 5* Oferim locuri de munca ca si chelner chelnerita in resorturi si hoteluri de 5* din Grecia 100 locuri disponibile. CAUTAM: Chelner Chelnerita CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel incepator conversational OFERIM: Salariu de intre 1000 - 1300 euro net luna Cazarea si mancarea asigurate GRATUIT Bonusuri: Prima de Craciun si Prima de plecare Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare - Perioada contractuala Aprilie Mai Octombrie Noiembrie (flexibila in functie de perioada in care este disponibil candidatul) NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in GRECIA este suportat de candidat in jur de 250 350 de lei cu avionul sau autocarul Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Promovat
Depozitul cargo-partner situat in zona aeroport angajeaza Operator calculator! Candidatul ideal: - Disponibil pentru lucrul in 2 schimburi; - Atentie sporita la detalii; - experienta in domeniul logisticii si distributiei; - Persoana calma, organizata si constincioasa; - Cunostinte de operare PC - pachetul MS Office ; - Situdii medii sau superioare (finalizate sau in curs); - Capacitatea de a comunica in mod coerent verbal si scris; - Capacitate de a lucra sub presiune si de a respecta termenele. Descrierea jobului: - Introducerea in sistem a datelor despre marfa depozitata; - Gestionare documentelor implicate in procesul de distributie a marfurilor; - Asigura transferul si procesarea de fisiere utilizand aplicatii specifice; - Mentine legatura cu clientii telefonic si prin mail; - Atentie sporita; Detalii si Beneficii: Asigurare medicala privata gratuita; Salariu fix + bonuri de masa in valoare de 30 lei zi;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam talpuitor in domeniul cizmariei pentru lucru pe comanda, pereche cu pereche. Majoritatea modelelor stiletto. -locatia serviciului excelenta-mijloace de transport, magazin in apropiere -salariu bun -colectiv prietenos si sociabil. Te asteptam in echipa noastra. Detalii la telefon;
-
-
Soferi distributie materiale de constructii si muncitori depozit .
-
Angajam șoferi cu cat B pentru comunitate. Se lucrează 33 zile afara cu 7 zile acasă. Cei interesați sunt rugați sa sune la nr de tel.
-
Firma noastra, SC 4U CONTAB PROJECT SRL, cu sediul in Constanta, este in cautarea unui contabil cu experienta pentru a se alatura echipei noastre. Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Studii superioare de specialitate in domeniul economic (Contabilitate si Informatica de Gestiune); - Experienta de minim 3 ani in domeniu; - Cunostinte solide de operare PC (Excel), programe de contabilitate (CIEL V7, Saga C - constituie un avantaj); - Cunostinte de legislatie fiscala; - Abilitati de gestionare a datelor; - Capacitate de analiza si sinteza, de respectare a termenelor limita; - Conștiințiozitate și atenție la detalii; - Cunoștințe de Resurse Umane reprezinta un avantaj, dar nu sunt obligatorii. Responsabilitati: - Gestionarea documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; - Inregistrarea, verificarea si validarea tranzactiilor contabile; - Pregatirea si prezentarea situatiilor financiare periodice; - Realizarea si depunerea declaratiilor fiscale; - Verificarea si respectarea termenelor de plata; - Pastrarea si arhivarea documentelor contabile; - Colaborarea cu echipa financiar-contabila si alte departamente din companie. Oferta noastra include conditii avantajoase de munca, un salariu competitiv si posibilitatea de dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic si prietenos. Va rugam sa ne treti CV-ul si o scrisoare de intentie daca credeti ca indepliniti cerintele noastre pentru aceasta pozitie.
-
Angajam personal productie pentru sortarea , debavurarea si montarea pieselor auto din plastic de mici dimensiuni. Programul de lucru: luni -vineri ( 06.30- 15.00)- 1 schimb Locatie: Sos. Cristianului nr 11 urmatoarea curte dupa Brintex. Cv -ul se poate depune la sediul societatii sau atasat anuntului. Relatii la tel : ( luni- vineri 09-17)
-
Magazinul La Doi Pași micro XI angajează vânzătoare cu experienta in domeniul alimentar. Conditii de munca avantajoase, salariu 3000lei net. Pentru mai multe detalii sunați la numărul din anunț.
-
Angajez șofer sau șoferițe cu cat B. 50-60 pe zi Se lucrează pe comunitate 33 zile afara cu5- 7 zile acasa. Pentru mai multe detalii la telefon : fer și cer seriozitate
-
Suntem în căutarea de profesionisti dedicati și pasionati de domeniul financiar bancar-credite, pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant financiar - Broker de Credite avand potentialul de a castiga venituri substantiale in functie de performanta personala. Avem experienta in domeniul financiar si oferim consultanta în intermedierea de credite bancare, facem posibilă îndeplinirea nevoilor financiare ale clienților noștri, oferind soluții personalizate și avantajoase în domeniul creditelor bancare. Alaturi de noi: - Ai oportunitatea sa lucrezi intr-o organizatie dinamica ce intermediaza relații cu instituțiile financiare si ofera soluții personalizate și avantajoase în domeniul creditelor bancare, adaptate nevoilor specifice ale fiecărui client - Ai posibilitatea de a invata lucruri noi si ati dezvolta cunostintele si abilitatile in domeniul serviciilor financiare, alaturi de o echipa competitiva si dinamica, intr-un mediu de lucru placut si modern; -Identifici și abordezi potențiali clienți pentru a promova si intermedia produsele financiare, cu accent pe credite bancare -Dezvolti și mentii relatia cu clienții în vederea identificarii oportunitatilor de afaceri -Îti gestionezi eficient timpul si resursele pentru a maximiza rezultatele -Independenta financiara, castig corelat cu performantele, dezvoltare personala, workshop si training specializat pentru dezvoltarea continuă a abilităților tale Cerinte: - studii medii (studiile superioare constituie un avantaj) - abilitati d vanzare (experienta in vanzarea de produse financiare, bancare constituie un avantaj) - orientare catre client si catre calitatea serviciilor prestate - abilitati d relationare si comunicare, gandire logica, atentie la detalii - abilitati de planificare a timpului, atitudine pozitiva si proactiva, spirit d echipa - abilităti de analiza financiara si ințelegere a pietei financiare Pentru mai multe detalii despre procesul de recrutare, trimite mesaj cu CV-ul tău actualizat
-
Promovat
Descrierea jobului Realizeaza activitati de testare a autovehiculelor, tinand cont de cerintele predefinite in documente specifice si caiete de sarcini. Ofera informatii privind caracteristicile tehnice ale vehiculului: comportamentul si functionarea vehicului in diferite conditii, aspecte tehice care nu se incadreaza in conditiile de functionare optime. Cerinte : Minim 6/12 luni experienta intr-o pozitie similara Permis categoria B minim 3 ani vechime Permis categoria C/E constituie un avantaj Cunosterea legislatiei rutiere in vigoare, fara cazier judiciar Persoana responsabila, orientata spre rezultat Program de lucru Luni-Vineri( Sambata,Duminica,optional), in trei schimburi. Beneficii: Salariu fix Diurna Sporuri/Bonusuri Locatie: Titu, Dambovita
-
Rotis Lux caută reprezentant/ă vanzari prin telefon: -prezinta si promoveaza telefonic produsele/serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti; prospecteaza piata in vederea identificarii de noi clienti; -mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora; -întocmeste rapoarte privind situatia vanzarilor, concurenta, potentialii clienti; -realizează planul zilnic de vanzari; -urmareste încasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amânări de plată pentru clienții fideli; -transmite managerului direct informațiile cu privire la sesizările si/sau reclamațiile de orice natură privind relația dintre firmă și client. Pachet salarial atractiv Pentru informatii suplimentare :
-
Angajam in domeniul confectii incaltaminte, lucru la masa si masina, o singura fata care sa le stie pe ambele sau 2 fete care sa se imparta, una cu lucru la masa, una la masina. Lucru pereche cu pereche pe comanda, colectiv dragut, locatie buna,salariu avantajos Te asteptam in echipa noastra! Detalii la telefon
-
angajam muncitori în constructi cu experiența pt mai multe detalii sunati la nr de tel
-
Complex hotelier Premium Wellness Sport angajeaza contabil cu experienta: Conditii: - studii superioare economice finalizate - cunostinte operare PC (Excel - avansat, sisteme informatice de contabilitate) - buna cunoastere a legislatiei fiscale nationale - capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor - spirit analitic, cu atentie la detalii - corectitudine, initiativa, proactivitate - abilitati de comunicare si lucru in echipa. Atributii: - Inregistrează corect si la timp în programul de contabilitate facturile de furnizori, extrase de banca, registru de casă si deconturi de cheltuieli ale salariatilor; -Monitorizează cheltuielile veniturile înregistrate în avans; - Procesează toate documentele aferente intrărilor-iesirilor de mijloace fixe, investitii, alte imobilizări corporale necorporale (conturi clasa 2) inclusiv amortizarea; - Intocmeste si înregistrează note contabile TVA, taxe diverse, rezultat reportat, subventii, etc; Intocmeste declaratiile lunare semestriale anuale corect si la timp; - Verifică fisa sintetica de la ANAF; - Intocmeste declaratiile privind taxele si impozitele datorate de societate la bugetul local; - Participă la întocmirea lucrarilor de închidere a exercitiului financiar-contabil; - Participă la procesul de inventariere anuală; - Participă la procesul de auditare anuală a situatiilor financiare ale societătii, colaborând cu auditorii externi;
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Om de afaceri potent financiar angajez urgent secretara personala pentru birou propiu.Salariul 9000 RON lunar plus alte bonusuri substanțiale care rămân discutabile.Se cere discretie maxima, persoana fără obligații, open.La semnarea contractului se acorda 3000 RON prima de instalare. Se pune la dispoziție mașină și sofer personal. Vârstă maxima 55ani, domiciliu permanent București, studii medii liceul obligatoriu, program flexibil luni vineri 9 15 30.Se face contract de munca pe o perioada nedeterminata. Nu se cere experienta, dacă se cunoaște limba engleza se acorda anumite bonusuri.
-
DescriereHomey revoluționează industria ospitalității prin servicii inovatoare, bazate pe tehnologie, locuri de cazare inspirate și bine gândite, combinate într-o singură experiență gestionată fără probleme. LA HOMEY: - Veti îndeplini sarcini de menaj care includ, dar nu se limitează la: curățarea băilor, bucătăriilor, spațiilor de locuit, schimbarea lenjeriei de pat și a ștergarelor, spălarea geamurilor, lustruirea suprafețelor, balcoane, ridicarea gunoiului / reciclare, aspirarea covoarelor, curățarea podelelor, ștergerea prafului; - Veti asigura că tot mobilierul, aparatele și facilitățile sunt curate și în stare de funcționare; - Veti realinia mobilierul și dotările în conformitate cu amenajarea prescrisă; - Veti asigura că holurile, spațiile de birouri, holurile pentru oaspeți, si lifturile sunt curățate conform standardelor Homey ; - Veti asigura confidențialitatea și securitatea camerelor oaspeților; - Va veti deplasa în locații homey distribuite în tot orașul; - Veti raportaa orice probleme de întreținere, pericole de siguranță, probleme de securitate sau deteriorări ale proprietății Homey; - Veti utiliza o aplicație sau o tehnologie mobilă, smartphone/dispozitiv necesar; CE CĂUTĂM: - Un profesionist cu o atitudine pozitivă, care are capacitatea de a lucra eficient atât într-o echipă, cât și independent; - Experiența anterioară în domeniul hotelier este un avantaj; - Un profesionist care poate îmbrățișa utilizarea aplicațiilor mobile și a tehnologiei; - Cunoașterea unei mari varietăți de produse de igienizare, tehnici și metode de curățare; - Cunoștințe practice de operare a echipamentelor de curățenie; - Rezistență fizică și mobilitate, inclusiv capacitatea de a ridica, îngenunchea și apleca; Avem, de asemenea, beneficii extraordinare pentru a vă face viața mai ușoară, astfel încât să vă puteți concentra asupra a ceea ce vă pricepeți cel mai bine: - Salariu 3000 lei Net; - Perioada de concediu flexibilă; - O companie cu o viziune uriașă, un mediu de lucru dinamic și o echipă de colegi inteligenți, ambițioși și cu care este plăcut să lucrezi! Suntem un angajator cu șanse egale și apreciem diversitatea în cadrul companiei noastre. Nu facem discriminare pe bază de rasă, religie, culoare, origine națională, sex, orientare sexuală, vârstă, stare civilă, statut de veteran sau statut de handicap sau alte clase protejate. Publi24
-
Urgently looking for head chef, sous chef & demis chef - gastro pub chain located in Kenmare Ireland For one of our clients, a very busy gastro pub located in Kenmare/Ireland , we are urgently looking for head chef, sous chef & commis/demis chef with immediate start ; we can provide work permit for Non Eu jobseekers Terms of employment: 2 years contract ; 45-48 hours /week depending the season ; accommodation provided into a single room at a cost of 90 euro /week ; meals provided on duty ; salaries are depending on experience : head chef 45-50 k gross/year , sous chef 38-40 k gross/year , demis chef 30 k gross/year REQUIREMENTS: Min 2-3 year experience into a similar position into a busy gastro pub or casual dining restaurant; experience in preparing European and International cuisine; a very good English required To register please forward your Curriculum Vitae by email at ; G&G RECRUITMENT MICHELIN & ELITE HOSPITALITY RECRUITMENT www.ihrc.ro OVER 23 YEARS EXPERIENCE IN: RECRUITMENT SELECTION CONSULTANCY EMPLOYMENT AGENCY-HOTEL OPENINGS IMMIGRATION STAFF FOR EVENTS & OUTSOURCE STAFF OVERSEAS RECRUITMENT HEAD HUNTING CHEFS JOBS PERMANENT JOBS IN ROMANIA-UK- IRELAND CHANNEL ISLAND CRUISE LINES
-
Candidatul Ideal Cerințe: Responsabilitate, seriozitate, implicare; Bune abilitati de comunicare si adaptare; Capacitate de reactie si dinamism; Cunostinte privind modul de executie al sarcinilor; Studii medii/postliceale, studii in curs de desfasurare; Permis conducere categoria B Descrierea jobului Responsabilități: Executa reparatii minore in apartamentele homey: schimbarea becurilor, prize, montare tablouri, rafturi, etc. Executa renovari/reparatii generale in apartamentele homey, precum: aplicarea, instalarea, intretinerea podelelor, peretilor, si repararea acoperisurilor/sistemelor de izolatie, instalarea geamurilor in ferestre sau alte cadre Primeste, confirma si executa lucrarile necesare, in raport cu traseul si timpii comunicati de Manager Proiect/Dispecer/Suport Clienti, dupa o ruta prestabilita, zilnic Ridica comenzi online de la magazine, primeste si verifica facturi, chitante, documente justificative, face plati cash/card Transport materiale reparatii si decoratiuni amenajari Intretine sculele din pachetul de mentenanta Lucrări specifice activității de mentenanță, distribuite în funcție de specializare; Păstrarea și depozitate materialelor și a sculelor ce sunt necesare pentru desfășurarea activității; Realizarea corectă ale sarcinilor alocate; Păstrarea relațiilor bune cu colegii de echipă și partenerii companiei. Beneficii: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată cu toate contributiile si beneficiile aferente; Concedii conform legislației; Salariu motivant în funcție de experiență și performanță. Echipamente si dotari individuale de lucru; Dotari cu scule si echipamente specifice activitatiilor desfasurate; Sustinerea in activitate; Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes in domeniu.