Anunțuri
Locuri de munca Disponibil imediat Disponibil din: 2021-11-24 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
O companie mare de apărare angajează lucrători necalificați pentru a lucra în producția pe linie de fabricație din fabrică. Candidatul ideal este sănătos, în formă, munca implică multe ore de stat în picioare pe linia de producție, într-un mediu natural (sală hangar). Echipamentul de protecție și îmbrăcămintea vor fi furnizate de către angajator pentru a proteja împotriva zgomotului și a contactului cu substanțe periculoase (ne-toxice). Atât bărbații, cât și femeile sunt binevenite. Candidații selectați trebuie să prezinte un cazier judiciar curat și să confirme că nu utilizează și nu au utilizat substanțe halucinogene, psihotrope sau substanțe care afectează în vreun fel capacitatea de raționament și acțiune. Munca se desfășoară în schimburi, inclusiv în schimbul de noapte și implică manipularea ocazională a obiectelor grele (15-20 kg). Perioada minimă de contract este de 12 luni, cu un perioadă de probă de trei luni. Salariul este cuprins între 1500-3000 de euro net pe lună, în funcție de numărul de ore suplimentare lucrate. Transportul aerian și terestru, cazarea în Israel, concediul plătit, îmbrăcămintea, echipamentul, mesele la locul de muncă și pensia sunt oferite candidaților selectați. Lucrătorii de succes vor avea, de asemenea, posibilitatea de a avansa către poziții de conducere care implică mai multă responsabilitate. Pentru a programa un interviu telefonic, trimiteți-vă numele la sau contactați-ne prin email la
-
Promovat
Firma Italia angajează dulgher ,fierar , meseriasi in constructii cu experienta. Se asigura salariu de 2500 cu contract de munca. Contactati W.app pt informații.
-
Promovat
Program marti - duminica, 21:00 - 06:00 Zona Izvor Cismigiu, Vila cu 8 camere, salon intretinere corporala 150 lei tura Putem asigura si cazare gratuita Responsabilitati: - Mentinerea ordinii si curateniei in camerele si bai dupa fiecare client; - Asigurarea unui mediu de lucru curat in fiecare zona a vilei (receptie, spatii de odihna, curte); Cerinte: - Atitudine pozitiva si abilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic, in ritm rapid; - Punctualitate;
-
Promovat
Firma cu profil postal cautam postas in Bucuresti sector 1. Activitatea principala este de distributie plicuri la cutiile postale. Oferim salariul minim + bonuri de masa, decont abonament transport ( STB METROU sau auto personal),posibilitate de avansare,bonusuri de performanta. Activitatea se adreseaza si persoanelor care vor sa-si copleteze venitul(pensionari,persoane care lucreaza in ture sau au posibilitatea(disponibilitatea) ca dupa terminarea programului sa mai lucreze cateva ore), Pentru cei care doresc Full-time este avantaj daca detin permis,auto. Pentru mai multe detalii puteti suna la nr de tel 0723688826
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam soferi cat. B pentru transport marfa in Comunitatea Europeana (extern), din zona Vaslui sau Iasi si imprejurimi. Autoutilitare 3.5t, prelate 10 ewp, echipate pentru transport internațional Cerinte: - Experienta ca sofer transport marfa Uniunea Europeana minim 6 luni - Disponibilate plecare stagiu extern 30 35zile, cu 7-10 zile acasa - Capacitatea de a utiliza sisteme de navigatie pe baza codurilor postale si coordonate GPS - Cunostinte in completarea documentelor de transport (CMR + foi drum) Oferim: - Pachet salarial atractiv 0.10 centi km sau 65 de euro la zi Se asigura 16-20.000 km lunar - Mediu de lucru placut - Dispecerat 24 7 - Colaborare pe termen lung - Rog sunati sau lasa-ti un mesaj pentru detalii telefon whatsapp
-
Caut șofer serios din Cluj, cu experiență pe exterior. Plecare duminică, întoarcere marți.Deschis l a oportunități noi. Nu răspund la mesaje, beep-uri sau e-mail-uri Mai multe detalii la telefon
-
-
-
Ai nevoie de un job? iCredit este soluția. Alătură-te echipei noastre! Candidatul Ideal Ce cautam la tine? Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune și activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing. Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix (3600 lei) si bonusuri lunare de performanta plus bonuri de masa incluse (30 lei zi) Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime. Descrierea companiei Easy Asset Management, activeaza sub brandul iCredit si este parte a grupului de firme Management Financial Group (MFG), grup ce și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. MFG gestioneaza un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes din domeniul creditelor de consum, imprumuturilor pentru microintreprinderi si intreprinderi mici, carduri de credit, digital business si alte produse si servicii financiare alternative. Brandul iCredit beneficiaza de experienta de peste 14 ani a MFG si ofera servicii financiare pentru mai mult de 62.000 de clienti. In prezent, in Romania, iCredit detine peste 120 de sedii si peste 1 600 de angajati. Serviciul de creditare oferit este simplu, convenabil, corect si transparent. Pentru informatii și potențiale interviuri, mă puteți contacta la numărul Aștept CV urile voastre pe adresa de mail
-
firma constructii angajează personal cu sau fără experiența in domeniul izolații și montaj tabla. de preferat varsta pana in 35 ani, avantaj permis conducere. necesita lucru la înălțime. salariul este atractiv, oferim beneficii.
-
Firma in domeniul instalațiilor termice ,cu lucrări industriale pe raza județului Gorj și în tara,angajează instalatori cu experiență Se oferă: -program de lucru 8 ore. - mașina de serviciu. - plata orelor suplimentare. - diurna la deplasari -cadru de munca legal. - salariu atractiv.
-
bună ziua ,căutăm pizzeri cu experiență, salariu atractiv ,bonusuri de încasari etc ,cuptor lemne clasic rotativ,program flexibil.
-
Angajam personal proaspat iesit in rezerva din domeniul militar , jandarmerie , pompieri , politie pentru a se alatura echipei noastre de interventie operativa , obligatoriu permis B si domiciliu in Oradea sau imprejurimi. Asteptam cu interes CV dvs la adresa de e-mail , sau tel .
-
Caut urgent angajare Croitoreasa,program full-time,salariu fff bun!!!Domeniul este rochii de seara(confecționare,retuș,aplicatii,cusut de mana și la mașină, etc)Rog seriozitate!!!
-
Firma de distributie, produse de curatenie si igiena, cautam sofer livrator cu responsabilitati si in depozit pentru judetul Sibiu Descrierea postului Pregatirea marfii conform facturilor, incarcarea in masina si livrarea acesteia clientilor prestabiliti conform rutelor. Primirea si verificarea marfii de la furnizori Cerinte Permis conducere categoria B Studii medii Organizat Punctual Spirit de echipa Beneficii Angajare cu contract de munca Program de Luni pana Vineri Salariu atractiv Daca esti interesat trimite-ne CV-ul tau la adresa de e.mail vanzari.gsd(@)gmail.com sau pe whatsapp
-
Cunoştinţe : Utilizare foarte bună a PC-ului şi a internetului in limitele postului, limbă străină, schema organizatorică a întreprinderii. Deprinderi: Capacitate de comunicare interactivă deosebită. Lucrul cu documentele specifice (facturi, contracte, chitanţe, op, cec etc.). Exprimare concisă şi clară prin utilizarea corectă a terminologiei de specialitate. Capacitatea de organizare eficientă a activităţii şi de respectare a instrucţiunilor scrise şi verbale. Cunoaştere foarte bună a produselor comercializate de societate. Deţinerea abilităţilor fizice necesare îndeplinirii atribuţiilor din prezenta fişă. Alte cerinţe: Responsabilitate, insistenţă, perseverenţă, competiţionalitate, echilibru şi stăpânire de sine, corectitudine, capacitate de lucru în condiţii de stres, ţinută impecabilă, preocupare pentru perfecţionarea pregătirii profesionale. ATRIBUŢIUNI şi SARCINI DE SERVICIU: Generale : Se informează permanent şi îşi însuşeşte informaţiile din ofertele de vânzare generale şi speciale ale unităţii în ceea ce priveşte gama şi preţurile produselor fabricate comercialitate; Intocmeşte baza de date a clienţilor furnizorilor curenţi potenţiali ai unităţii, cu date de identificare complete, persoane de contact, nr. telefon, fax, e-mail etc.; Cunoaşte necesarul de produse, materiale şi semifabricate stabilite de conducerea unităţii; Verifică solvabilitatea clienţilor şi informează despre aceasta autoritatea ierarhic superioară; Se informează permanent asupra promoţiilor acordate de furnizorii producătorii materialelor semifabricatelor produselor stabilite pentru achiziţie, pe categorii de produse (discounturi, bonusuri, etc); Intocmeşte şi completează documente specifice de tipul : planuri de operaţii, contracte, note de recepţie predare, note interne; Este gestionarul tuturor maşinilor cu care îşi desfăsoara activitatea, raspunde pentru starea tehnică a acestora şi ia toate măsurile pentru înlăturarea cauzelor care ar putea duce la degradarea sau avarierea maşinii; Comunică săptămânal, evidenţa kilometrilor parcurşi prin modalitatea stabilită de conducere. Zilnic, la sfârşitul orelor de program, parchează masina în curtea societăţii şi predă cheile. In mod excepţional agentul va putea folosi autoturismul în tot timpul saptaminii dupa orele de program doar cu acordul expres al Directorului comercial. Specifice : Face evaluarea pietei actuale sau potentiale si functie de acestea stabileste sursele de aprovizionare care sa asigure calitatea produselor in cantitatile necesare. Tine evidenta furnizorilor agreati (adresa, numar de telefon, timp de raspuns etc). Raspunde de contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat. Urmareste daca se deruleaza corect contractele privind aprovizionarea. Zilnic, pina la ora 10 a.m. preia comenzile de la toate departamentele si le onoreaza in limita programului normal de lucru. Produsele aprovizionate le va preda la Magazia de scule. Separa materialele si sau produsele ce nu corespund calitativ si interzice distribuirea lor in productie. La fiecare sfirsit de saptamina lucratoare, preda la Departamentul economic toate rapoartele de achizitii, facturile, chitantele, certificatele de garantie etc., a tuturor produselor aprovizionate in cursul acelei saptamini. Cu acordul conducerii, va controla la livrarea produselor concordanta dintre comanda contract si documentele de livrare (factura, pret, cantitate, calitate etc.). Va solicita departamentului financiar efectuarea platilor pentru produsele achizitionate.
-
Angajam pt o fabrica de cipsuri în București Electrician Automatist Salariu 5000+ beneficii (negociabil) Cerinte: - studii de specialitate (medii superioare) in domeniul tehnic, de preferat electric automatizari electrotehnic; - experienta relevanta in activitati de interventie si mentenanta echipamente de productie - constituie un avantaj experienta in domeniul automatizarilor intr-o fabrica de productie din industria alimentara; - abilitati de lucru si de comunicare in echipa, flexibilitate, capacitate de a lua decizii in limita competentei, disponibilitate de a lucra in schimburi.
-
ANGAJAM ÎN BUCUREȘTI controlor calitate operator manual operator productie reglor. Salariile sunt intre 2200-2700 net (in mana) ALTE BENEFICII al 13-lea (anual); prima Paste - tichete cadou in valoare de 400 lei prima vacanta in valoare de 500 lei; Tichete masa - 18 lei zi; Decont transport -130 lei luna;
-
Responsabilități: Diagnoza și repararea vehiculelor conform standardelor companiei și cerințelor producătorului. Efectuarea inspecțiilor și a testelor pentru a identifica defecțiunile și a furniza soluții eficiente. Întreținerea și reparația sistemelor mecanice, electrice și electronice ale vehiculelor. Asigurarea că vehiculele sunt întreținute și reparate în conformitate cu normele de siguranță. Colaborarea strânsă cu ceilalți membri ai echipei pentru a asigura un mediu de lucru eficient și colaborativ. Respectarea protocoalelor și a procedurilor de lucru în conformitate cu standardele de calitate ale companiei. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul mecanicii auto. Cunoștințe solide despre vehiculele moderne și tehnologiile aferente. Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona sarcini multiple. Atitudine proactivă și orientare către rezultate. Certificare și sau diplomă în domeniul mecanicii auto reprezintă un avantaj. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-o companie recunoscută pentru standardele sale ridicate de calitate. Salariu competitiv și beneficii atractive. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru stimulativ și echipă dedicată. Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre și să vă aduceți contribuția la succesul nostru continuu, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. La adresa de email: ( ).
-
ANGAJAM : Operatori/ Programatori CNC, frezori salariu cuprins intre 4500 si 8600 ron brut . Descrierea companiei: Firma specializata in confectia bratelor de macarale, angajam in TIMISOARA: Cerinte : - Experienta de programare/operare pe freze cu sistem de operare Heidenhain sau Fanuc. - Rezistenta la munca repetitiva si atentie la detalii ,motivatie pentru dezvoltarea abilitatilor pe plan profesional. - Cunoasterea desenului tehnic. Se ofera: - Salariu motivant in functie de performante. - Tichete de masa 20 ron - Prima de transport - Prima de prezenta - Prima de vacanta si de sarbatori - Al 13- lea salariu Detalii la numarul de telefon sau
-
Căutăm să ne perfecționăm, să devenim pe zi ce trece mai buni. Pentru asta avem nevoie de forțe și oameni noi, cu inițiativă în echipa noastră. Avem nevoie de o persoana, AJUTOR COFETAR pentru Laboratorul Anaeli din Urziceni. Cum ar trebui să fie persoana ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare? Experiența nu e obligatorie, insă trebuie să aibă o dorință extraordinară de a învăța - Să fie de treabă, ne înțelegem bine în firmă și nu vrem să strice cineva atmosfera. - Să fie o persoană creativă, implicată i cu ini iativă. - Să fie organizată...foarte organizată. - Să fie atentă la detalii...foarte atentă. Produsele noastre trebuie să fie impecabile si Lasă că merge si-așa nu funcționează. - Să fie o persoană harnică (lenea nu are ce căuta la noi in firmă), dornică să descopere i să inve e lucruri noi (dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma nu crește). - Să iși facă toată treaba cu clientul în minte (pentru noi clientul este cel mai important). - Să fie descurcăreață si persistentă. Când are ceva de rezolvat să nu se oprească până nu găsește soluția. - Să aibă cunoștințe fundamentale de igienă în industria alimentară, să lucreze curat și îngrijit, sa își păstreze ordinea și curățenia. - Să fie dispusă la un program de lucru flexibil. - Să fie sinceră, loială i corectă. - Să fie capabilă să muncească în echipă alături de colegi. Ce trebuie să facă această persoană? - Să ajute la realizarea produselor de cofetărie respectând cu strictețe rețetele (creme, blaturi, fursecuri etc). - Să pregătească materiile prime de care are nevoie la re ete; să creeze semipreparatele (mouse-uri, creme, ganache-uri) - Să prepare cremele, blaturile respectând cu stricte e re etarul; - Să respecte timpii de coacere i să scotă la timp produsele din cuptor; - Să se asigure că fiecare produs pe care îl realizează respectă toate standardele de calitate. lăsăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte. Ce oferim? - Salariu fix (dar atractiv) - Tichete de masă - Atmosferă de lucru plăcută - Laborator dotat cu echipamente de ultimă generație. - Posibilități de dezvoltare a carierei și promovare în cadrul firmei. - Seriozitate (salariul îl vei primi fără întârzieri...de fiecare dată). - Șef bun și înțelegător :) Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a lucra cu noi și te potrivesti perfect cu descrierea din cele 12 puncte, trimite-ne un mail cu CV-ul tău și te vom contacta.
-
Ne mărim echipa! Angajam electricieni si instalatori sanitari cu experienta si fara experienta din București, dar și din împrejurimi! Cerințe: -Capacitatea de a lucra in echipa; - Disponibilitate pentru deplasari frecvente; -Studii medii Liceu, Scoala de meserii, Scoala profesionala; -Seriozitate si dinamism; Oferim: -contract de munca pe perioada nedeterminata; -salariul cuprins intre 3000 si 5000 lei net (în funcție de experiență) + bonusuri; -program de luni pana joi ( in caz de necesitate se va lucra si vinerea); -lucrarile se vor desfasura atat pe raza Bucurestiului, cat și în țară; - se oferă cazare și mâncare (pe durata deplasării in afara Bucureștiului); -Plata se face o dată la 2 săptămâni (bilunar). -Concediu plătit - 21 zile an; -Mediu de lucru dinamic și profesionist; -transport asigurat
-
-
sc radforma instal srl angajeaza calificati si necalificati domeniul instalatiilor program de luni pana vineri de la 08 la 17 , 1 ora pauza lucrari in bucuresti si ilfov transport asigurat cerem si oferim seriozitate