Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Disponibil imediat Tip job: Colaborare proiect

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Responsabil documentare produse magazin online

    Locatie - Gottlob, Timis. Suntem un magazin agricol fizic si online si dorim sa aducem un coleg o colega in echipa noastra pentru gestionarea vanzarilor online. Pentru moment magazinul nostru este la inceput de drum si este momentul ideal pentru a incepe sa te dezvolti in cadrul echipei noastra. In primul rand cautam o persoana comunicativa, careia ii face placere sa se informeze permanent despre domeniul de activitate, gradinarit, agricultura, intretinerea spatiilor verzi si a plantelor ornamentale. Experienta ta in domeniul agriculturii si sau al vanzarilor pot fi puse in valoare cu ajutorul instrumentelor si resurselor pe care ti le vom pune la dispozitie in scopul cresterii continue a performantelor tale. De aceea ne bazam pe initiativa ta si pe rigurozitatea respectarii procedurilor firmei. Candidatii trebuie sa indeplineasca cateva criterii minime: - absolvent de studii superioare cu profil agricol agricultura, horticultura, peisagistica - experienta in domeniul studiilor este necesara - cunostinte bune de utilizare a calculatorului: Excel, Word, e-mail, etc. - limba engleza - vechime in munca minim 3 ani - organizat a, atent a la detalii, dornic a de a invata mereu lucruri noi. Principalele sarcini pe care trebuie sa le indeplinesti zilnic: - te informezi despre produsele pe care le comercializam, studiezi site-urile producatorilor, consulti literature de specialitate - consulti informatiile despre produse asa cum principalele motoare de cautare le afiseaza, evaluezi si propui modele de prezentare a produselor - respecti formatul de prezentare a informatiei pe site, conform procedurilor interne - editezi si publici produse noi intr-un limbaj de marketing usor de inteles pentru pasionatii de agricultura si fermiesi - consulti colegii responsabili de vanzari despre informatiile solicitate de clientii vizitatori ai site-ului sau din magazinul fizic, oferi suport pentru clarificarea informatiei - raport de activitate zilnic. Desigur, vor fi si alte sarcini pe care le vei indeplini daca alegi sa lucrezi impreuna cu noi, in legatura cu activitatea principala asa cum am descris-o mai sus. Detaliile ofertei cu privire la salarizare vor fi discutate cu fiecare candidat in parte, in functie de expertiza, experienta si rezultate. Daca te-ai decis sa aplici pentru aceasta oferta de serviciu te rugam sa ne trimiti CV-ul tau si sa ne raspunzi in scris la 3 intrebari. Apreciem raspunsurile detaliate. 1. Ce inseamna agricultura pentru tine? 2. Ce experienta ai in prezentarea produselor unui potential client? 3. Esti o persoana careia ii place sa lucreze individual sau in echipa? Asteptam cu interes candidaturile celor mai experimentati dintre voi, dar si cei aflati la inceput de drum, dornici sa gaseasca locul de munca care vi se potriveste. Daca ai intrebari iti vom raspunde in limita timpului si a relevantei CV-ului tau in raport cu criteriile de mai sus.

  • 5

    Uber - bolt

    Firma autorizata ARR, cautam soferi cu auto propriu, pentru colaborare in transport alternativ (UBER, BOLT) Daca ai permis si masina poți deveni șofer partener Uber Bolt, fără bătăi de cap cu firma , acte , taxe și impozite. Noi ne vom ocupa de absolut tot ce ai nevoie pentru a lucra fără nici o grija si în condiții 100% legale. Comision firma 10% Cerinte obligatorii pentru a va incadra: varsta minima 21 de ani vechime permis minim 2 ani cazier judiciar curat atestat transport alternativ (daca nu aveti, va putem ajuta cu scolarizarea si obtinerea acestuia de la ARR) Toate documentele se obtin in regim de urgenta

  • 3

    Subcontractor București auto propriu

    Suntem în căutarea unui subcontractor dedicat, cu o autoutilitară proprie de sub 3.5 tone, pentru a se alătura echipei noastre din București. Dacă ai experiență în transport și logistică, și ești interesat să colaborezi, aceasta este o oportunitate excelentă. Cerințe: Autoutilitară proprie de sub 3.5 tone Experiență în transport și distribuție Disponibilitate pentru colaborare pe termen lung Seriozitate și responsabilitate Oferim: Colaborare pe termen lung și stabilitate Tarife competitive și plăți regulate Asistență și suport Pentru detalii suplimentare și pentru a discuta despre potențialele colaborări, vă rugăm să ne contactați la

  • Bună ziua am 40 de ani și sunt din Piatra Neamț

    M-ar interesa ca și muncă: curățenie, depozitare ambalaje îngrijire bunici, ca și program 8 ore cu 2 zile pe săptămână libere, 12 cu 24 sau24 cu 48 pentru salar și celelalte cerințe se vb personal mulțumesc anticipat

  • Firma [ FLOTĂ ] autorizata ARR cu licență pentru transportul alternativ

    Firmă (FLOTĂ) autorizată ARR cu licență pentru transportul alternativ caută șoferi colaboratori cu SRL sau PFA cu masina proprie pentru platformele Uber și Bolt. Venituri în funcție de orele lucrate,se poate incasa peste 6000 lei lunar. Daca vrei sa lucrezi in timpul liber sau full time, intr-o flota serioasa, te asteptam in echipa noastra! 10% comision din valoarea bruta a veniturilor, fara alte taxe ascunse. Autoturism propriu mai nou de 14ani; Autoturism hyundai i20 de închiriat. OFERIM: - Atestat transport alternativ (va sustinem in obtinerea lui 480 taxele); - Casa de marcat (GRATUIT) -Copie Conformă și Ecusoanele de transport alternativ (GRATUIT) -Contractul de colaborare notarial încheiat între firma și mașină persoanei care activează în Flota. -Contact de munca 4,6,8 ore. CERINTE: Vârstă minimă 21 ani Permis de conducere cu vechime de cel puțin 2 ani Cazier Judiciar[FARA ANTECEDENTE) Cazier Auto(FARA ANTECEDENTE) Atestat transport alternativ Autoturism cu 4 uși și o vechime de maxim 14 ani (Minim 2010) Pașii care trebuie urmați pentru a lucra ca și șofer in cadru legal sunt: Atestat transport Contract de comandat la notar între proprietarul mașinii si flotă. (nu este obligatoriu ca și șoferul sa fie și proprietarul mașinii) Depunerea actelor la ARR pentru eliberare Copie Conformă și Ecusoanele de transport

  • Angajam tehnician sisteme alarma, videosupraveghere, detectie incendiu

    Angajam tehnicieni sisteme de alarma, supraveghere video, detectie inccendiu, automatizari, tehnica de calcul, IT. Full time, part rime, colaborare proiect. Program flexibil. Salariu net 3000-5000lei raportat la competențe, experiență și implicare. Relatii la tel . Puteți trimite c.v. email

  • Colaborare cu PFA-uri și Firme pentru Livrări prin Tazz - Timișoara

    Suntem în căutarea de colaboratori, atât PFA-uri cât și firme, pentru a efectua livrări în Timișoara, prin platforma Tazz. Dacă aveți o afacere sau sunteți PFA și doriți să colaborați pentru a livra produse clienților noștri, vă invităm să ne contactați. Pentru cei fără PFA, oferim asistență în obținerea acestuia. Beneficiați de oportunitatea de a vă extinde afacerea și de a lucra cu noi într-un mediu dinamic și competitiv. - Venituri lunare între 3500 și 8000 de lei, în funcție de performanță și disponibilitate. Poți opta pentru un program part time sau full time, iar livrările pot fi efectuate la orele care îți sunt convenabile. - Nu este necesar CV-ul sau experiența în domeniu. Job-ul constă în ridicarea comenzilor de la restaurante magazine și livrarea acestora la clienți. - Este necesară cunoașterea utilizării smartphone-ului personal Android sau IOS. Ai nevoie de un vehicul personal (mașină scuter bicicletă trotinetă). -Atentie!!! Beneficiezi de un bonus saptamanal în funcție de numărul comenzilor livrate și de un bonus suplimentar pentru fiecare coleg NOU adus în flota noastră. - Plata se face săptămânal, și există posibilitatea de a-ți rotunji veniturile cu tipsurile de la clienți. - Cei care livrează deja pentru Tazz se pot muta la noi dacă doresc. Pentru mai multe informații și pentru a aplica, te rugăm să ne contactezi.

  • 3

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • 2

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • 2

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • 23

    Disponibil online

    Broker in asigurari

    Vrei un venit suplimentar? Ai fost sau esti agent/manager de vanzari al unei societati de asigurare? Ai fost inspector de asigurari? Ai renuntat in favoarea altui loc de munca? Te ajutam sa iti mentii portofoliul si relatia cu toti clientii. Esti o persoana ambitioasa, care are planuri mari de viitor? Iti dorești ca veniturile tale sa depinda exclusiv de tine? Iti oferim oportunitatea unei activitatii in care tu alegi cand, cat si de unde sa lucrezi. Daca vrei sa fii propriul tau sef, pornind cu un program part-time in cadrul companiei noastre, vei avea posibilitatea sa iti dezvolti abilitatile personale si capacitatile de coordonare a oamenilor. Vei beneficia de un program flexibil!! Daca vrei o provocare adevarata, acum e momentul. Arata-ne ca poti sa devii un adevarat lider formand o echipa unita si eficienta!!! Daca ai 12 clase absolvite, cunostinte de lucru cu calculatorul si nu iti lipseste perseverenta pentru a învăța lucruri noi, astept sa ma contactezi la telefon : Bogdan Stanescu (pentru detalii suplimentare răspund la mesaje pe whatsapp, messenger) Partener broker national in asigurari, caut asistenti in brokeraj, persoane fizice sau juridice ! Cerinte: -Să fii absolvent de liceu, cu diplomă -Să nu ai cazier judiciar pentru infracțiuni contra patrimoniului sau pentru infracțiuni prevăzute de legislația financiar-fiscală -Să ai o reputație bună. Pentru a putea începe activitatea de asistență în brokeraj, trebuie să obții o calificare prin parcurgerea cursului și promovarea examenului de calificare profesională în domeniul asigurărilor. Cursul îl poți face si prin intermediul nostru ! Ulterior promovării examenului vei primi o diplomă ce atestă promovarea examenului. Noi te putem asista și ghida pe tot parcursul acestui proces și îți punem la dispoziție cunoștințele noastre pentru orice nelămurire. Se lucreaza doar cu contract de colaborare Destine Broker de Asigurare cauta colaboratori în toată țara pentru a intermedia asigurări (RCA, CASCO, Locuințe, Viață, Sănătate, etc), turism (vacanțe, bilete de avion, cazări), credite si imobiliare. Se lucrează part-time/ full time, în funcție de timpul avut la dispoziție, se oferă suport continuu, se organizează cursuri interne, oportunitate de dezvoltare, creștere in trepte de carieră, posibilitate de formare echipă. Venitul nu este limitat(ne avem parte fixa), ci în funcție de implicarea fiecăruia! Cerinte: Perseverenta, seriozitate, implicare, dorinta de dezvoltare pe un plan de cariera.

  • 13

    Broker de asigurare

    Vrei un venit suplimentar? Ai fost sau esti agent/manager de vanzari al unei societati de asigurare? Ai fost inspector de asigurari? Ai renuntat in favoarea altui loc de munca? Te ajutam sa iti mentii portofoliul si relatia cu toti clientii. Esti o persoana ambitioasa, care are planuri mari de viitor? Iti dorești ca veniturile tale sa depinda exclusiv de tine? Iti oferim oportunitatea unei activitatii in care tu alegi cand, cat si de unde sa lucrezi. Daca vrei sa fii propriul tau sef, pornind cu un program part-time in cadrul companiei noastre, vei avea posibilitatea sa iti dezvolti abilitatile personale si capacitatile de coordonare a oamenilor. Vei beneficia de un program flexibil!! Daca vrei o provocare adevarata, acum e momentul. Arata-ne ca poti sa devii un adevarat lider formand o echipa unita si eficienta!!! Daca ai 12 clase absolvite, cunostinte de lucru cu calculatorul si nu iti lipseste perseverenta pentru a învăța lucruri noi, astept sa ma contactezi la telefon : Bogdan Stanescu (pentru detalii suplimentare răspund la mesaje pe whatsapp, messenger) Partener broker national in asigurari, caut asistenti in brokeraj, persoane fizice sau juridice ! Cerinte: -Să fii absolvent de liceu, cu diplomă -Să nu ai cazier judiciar pentru infracțiuni contra patrimoniului sau pentru infracțiuni prevăzute de legislația financiar-fiscală -Să ai o reputație bună. Pentru a putea începe activitatea de asistență în brokeraj, trebuie să obții o calificare prin parcurgerea cursului și promovarea examenului de calificare profesională în domeniul asigurărilor. Cursul îl poți face si prin intermediul nostru ! Ulterior promovării examenului vei primi o diplomă ce atestă promovarea examenului. Noi te putem asista și ghida pe tot parcursul acestui proces și îți punem la dispoziție cunoștințele noastre pentru orice nelămurire. Se lucreaza doar cu contract de colaborare Destine Broker de Asigurare cauta colaboratori în toată țara pentru a intermedia asigurări (RCA, CASCO, Locuințe, Viață, Sănătate, etc), turism (vacanțe, bilete de avion, cazări), credite si imobiliare. Se lucrează part-time/ full time, în funcție de timpul avut la dispoziție, se oferă suport continuu, se organizează cursuri interne, oportunitate de dezvoltare, creștere in trepte de carieră, posibilitate de formare echipă. Venitul nu este limitat(ne avem parte fixa), ci în funcție de implicarea fiecăruia! Cerinte: Perseverenta, seriozitate, implicare, dorinta de dezvoltare pe un plan de cariera.

  • Angajam Tehnician Dentar Ceramist

    Angajăm Tehnician Dentar Ceramist Locație: Florești, Județul Cluj Descriere: Laboratorul nostru dentar din Florești caută un tehnician dentar ceramist experimentat și autonom pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea o experiență solidă în domeniu și va fi capabil să lucreze independent pentru a produce lucrări de calitate într-un mediu dinamic. Responsabilități: Confecționarea de lucrări dentare ceramice de înaltă calitate, conform specificațiilor și cerințelor clinicienilor Lucrul în colaborare strânsă cu echipa noastră pentru a asigura satisfacția și confortul pacienților Respectarea standardelor de igienă și siguranță în conformitate cu reglementările în vigoare Cerințe: Experiență anterioară în confecționarea de lucrări dentare ceramice Abilități excelente de comunicare și colaborare Capacitatea de a lucra autonom și de a gestiona sarcini multiple legate de partea fizionomică și funcțională Oferta noastră: Mediu de lucru profesionist și dinamic Oportunitatea de a lucra într-o echipă dedicată și prietenoasă Posibilitatea de a colabora prin contract de colaborare sau angajare Program flexibil Salarizare atractivă Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la crearea de zâmbete frumoase , vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail crewdentpro gmail.ro sau să ne contactați la numărul de telefon . Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm împreună pentru a oferi servicii de înaltă calitate pacienților noștri!

  • 2

    ÎNCHIRIERI POSTURI SALON 30% reducere in primele 2 luni

    Suntem în căutarea unor colege talentate, pasionate de frumusete și dornice sa se dezvolte profesional într-un mediu de lucru prietenos și profesionist in cadrul salonului Bliss Beauty Concept din strada Stindardului nr.11 Ploiesti Avem disponibil: - 2 posturi coafor - 900 lei post - 1 post pentru servicii precum: epilare (definitiva, traditionala) aplicare gene false fir cu fir masaj - 900 lei Primele 2 luni REDUCERE 30% - 600 lei Dacă aveți certificari si calificari, experiență în domeniu de cel putin 2 ani, un mic portofoliu de clienti și sunteți dornice să vă dezvoltați abilitățile alaturi de noi intr-un salon nou, elegant, va asteptam sa ne cunoastem! Posturile se ofera pe baza contractului de inchiriere (e nevoie de PFA, II, SRL). Pentru detalii apelati nr !

  • 1

    necalificat

    Caut 1 ajutor cu sau fără experienta pentru mentenanță spațiu verde,de preferat cu domiciliu în sectorul 1 sau adiacent,plata saptamanal.Pentru detalii-

  • 2

    Inchiriez post de lucru barbershop

    Salon Meraki inchiriaza doua posturi de lucru barbershop. Fiecare este compus din post de lucru cu chiuveta inclusa si scaun barber.

  • Marketing-Promovare, Centru NOU pentru Cursuri de Limba Engleza. Cambidge English, ultracentral.

    Cautam colaboratorI part time pentru lansare Centru Educational Limba Engleza, ultracentral. Persoana tanara, profesionista in marketing, cu dorinta de promovare. Cerinte: inscrierea elevilor la cursurile de limba engleza. PROJECT BASED. Colaborare pe perioada nedeterminata. Plata in functie de performante. Asteptam CV si Scrisoare de Intentie la

  • Disponibil online

    Realizez lucrări de licență în orice domeniu.

    Realizez lucrări de licență în orice domeniu. Lucrarea va fi gata în 4-6 săptămâni, în funcție de complexitatea acesteia. Preturi începând de la 1.000 lei. Pentru un preț exact, vă rog să-mi trimiteți pe whatsapp cuprinsul.

  • 2

    Agent Imobiliar - Arad

    Descrierea companiei: ELEGANCE IMOBILIARE este o Agentie Imobiliara care ofera intermediere si consultanta profesionala in domeniul Real Estate. Candidatul ideal: - Dornic sa invete si sa se perfectioneze continuu; - Optimist și focusat pe rezultate; - Responsabilitate, seriozitate, punctualitate și cu spirit antreprenorial; - Bune abilitati de comunicare si negociere; - Tinuta office (business); - Detinator de permis conducere categoria B si autoturism; - Promptitudine in realizarea sarcinilor, abilitati de munca in echipa; - Experienta in vanzari constituie un avantaj; Atributii: - Prospectarea pietei imobiliare in vederea crearii unui portofoliu cu imobile/terenuri/spatii comerciale; - Organizarea de vizionari cu potentialii clienti in vederea achizitionarii imobilelor/terenurilor/spatiilor comerciale; - Administrarea bazei de date cu proprietati; - Promovarea ofertelor prin intermediul mijloacelor de comunicare puse la dispozitie; - Promovarea proprietatilor din portofoliu in mediul online; Beneficii: - Contract de colaborare - Comision atractiv in functie de performante; - Program de lucru flexibil; - Telefon de serviciu; - Acces gratuit la toate materialele/platformele detinute de Agentie; - Promovare gratuită în cadrul celor mai importante site-uri de vanzari imobiliare din Romania; Aveti spirit antreprenorial si va place interactiunea cu oameni noi? S-ar putea sa fiti noul nostru Agent Imobiliar! Aplica acum!

Salvează căutarea