Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2020-0-06 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem in cautare de 2 gestionari de depozit. Responsabilitati: intocmirea și controlul tuturor actelor însoțitoare ale mărfurilor ce intră ies în din depozit verificarea stocurilor existente în depozit și în spațiile anexe inregistrarea computerizată a tuturor mișcărilor de stoc aplicarea procedurilor interne de gestiune depozitarea în condiții optime a mărfurilor din gestiune respectarea programelor de livrare indeplineste corect atributiile postului respecta regulamentul de ordine interioara Cerinte si aptitudini: experienta pe un post similar poate reprezenta un avantaj responsabilitate, punctualitate, echilibru şi stăpânire de sine Ce iti oferim: Salariu atractiv competitiv incepand de la 3.900 lei luna Bonuri de masa Posibilitatea dezvoltarii profesionale Echipa tanara, dinamica, competitiva Job full time pe perioada nedeteriminata Unde? Sediul si depozitul nostru se află pe Bulevardul Mihai Eminescu, Buftea, Ilfov. Fostul depozit OZR - către Gara Buftea. Pentru mai multe informatii va asteptam la noi.
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Strada Chimiștilor nr. 5-9 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma Germana cauta sofer profesionist , livrare produse Alcoolice si Nealcoolice paletizate catre clienti, marfa se distribuie pe o raza maxima de 150km -200km de la punctul de lucru. Se lucreaza de luni pana vineri 8-10 ore pe zi , 1 sau 2 descarcari zi, pe camioane tip tandem box sau prelata Se cere: _Permis categoria C+E _Atestat transport marfa valabil Code 95 _Card tahograf valabil Se ofera: _Indemnizatie de locuinta pentru cazare _Salariu incepand de la 2500 euro net! Rog şi ofer seriozitate!
-
-
Oferim seriozitate, salariu atractiv și un mediu de lucru plăcut. Cerem seriozitate, punctualitate și chef de lucru
-
SC ANGAJEAZA UN tinighigiu sau LACATUS /SUDOR SI UN TAMPLAR CU NORMA INTREAGA PENTRU LUCRARI DE SERIE, SALARIU MOTIVANT,PLATIT LA TIMP SE CERE EXPERIENTA MINIMA SI SERIOZITATE PENTRU INFO
-
Oferim seriozitate, salariu atractiv și un mediu de lucru placut. Cerem seriozitate, punctualitate și chef de lucru
-
Rustic,lant de fast-Food cu mancare romaneasca angajeaza chiar fără experienta fete baieti (acceptate și persoane mai în vârstă)pentru servire clienți la vitrină în locațiile din Veranda Obor și Auchan Vitan.Salariu 3000 in mâna și mancare la alegere. Program o zi(8-22) cu una libera. Sunati!
-
Rustic,lanț de Fast-Food cu mâncate românească angajeaza,fete baieti (acceptate și persoane mai în vârstă)chiar fără experienta,pentru servire clienți la vitrină și femei ajutor bucatareasa(curățat legume,paneuri etc)în Park Lake Titan. Salariu 3000 RON in mâna și mancare,program o zi(8-22)cu una libera (Pentru ajutor bucatareasa programul poate fi și zilnic 8-17 cu o zi liberă saptamana) Sunați!
-
Agenție cu sediul în Austria caută personal la îngrijirea personelelor vârstnice. Salariu este de la 73 EUR pe zi plina la 90. Limba germană la nivel mediu. Transportul este din Oradea. Telefon sau
-
Firma de instalații electrice angajează electrician cu sau fără experienta și ajutor electrician. tel
-
Promovat
Volo Trans Spedition angajeaza coleg colega departament flota transport marfa 3.5T Suntem o firma dinamica, intr-o continua dezvoltare, infiintata in anul 2012, care ofera servicii de transport marfa intern si international. Munca se desfasoara la sediul nostru din Timisoara, din zona Freidorf, Str. Anton Bacalbasa Cerinte: - Experienta in domeniul transportului de marfa obligatorie; - Cunoasterea limbii engleze; - Persoana organizata, comunicativa, capabila sa lucreze in echipa - Abilitatea de a lucra cu termene limita. Resposanbilitati: - Contractarea curselor de pe e-mail, skype, burse de transport, etc. pentru vehiculele din flota proprie; - Organizeaza transportul rutier pe rutele stabilite; - Concepe si transmite ofertele catre clienti, in termenul agreat; - Gestioneaza si supravegheaza in timp real desfasurarea transporturilor, cu ajutorul colegilor de pe departamentul de monitorizare; - Intocmeste dosarele de transport si le inregistreaza in sistemul informatic; - Alege solutiile optime in vederea rezolvarii situatiilor neprevazute. Se ofera: - Pachet salarial conform cunostiintelor si experientei; - Tichete de masa; - Prime de sarbatori; - Evenimente Team buildinguri organizate periodic. Asteptam cu interes CV-uldumneavoastra.
-
Magic Sun Dej angajează operator recepție salon de bronzare, cu norma intreaga, pe langa salar se ofera bonuri de masa si bonusuri. Cv-ul se trimite pe adresa:
-
angajez manipulant marfă curierat fără permis de conducere 2 pe mașină depozitul la sema park sector 6 București pentru detalii la tel
-
Cautam: Inginer Electromecanic - Ofertare - Galati Salariu - de la 4800 luna (salariu net) in functie de experienta + beneficii - Salariu corespunzator 100% experientei, abilitatilor si aptitudinilor profesionale; Posibilitate de relocare. Oportunitati de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru stimulant. Vei avea sansa de a lucra alaturi de profesionisti talentati si de a contribui la proiecte tehnice complexe și inovatoare. Training în Germania (din a 2-a luna in companie). Locatie: Galati - Companie implicata in proiecte inovatoare - domeniul Electric Electromecanic Ca inginer electromecanic în departamentul de ofertare, vei avea un rol-cheie in dezvoltarea si pregatirea ofertelor tehnice pentru clientii companiei. Vei colabora strans cu echipa de vanzari si cu departamentul tehnic pentru a intelege cerintele si specificatiile proiectelor si pentru a dezvolta solutii tehnice optime. Atributii: Analiza cerintelor si specificatiilor proiectelor; Elaborarea ofertelor tehnice, incluzand calculul costurilor si estimarea timpului de executie; Colaborarea cu echipa de vanzari si cu departamentul tehnic pentru a dezvolta solutii tehnice inovatoare si eficiente; Identificarea si evaluarea riscurilor tehnice; Ofera suport tehnic departamentului de productie; Updatarea constanta a cunostintelor tehnice in domeniul electromecanic - it's a must. Pentru aceasta pozitie, este necesar sa ai diploma de inginer dar si cunostinte solide în domeniul electromecanic electric. De asemenea, trebuie sa poti lucra in echipa, sa comunici foarte bine si sa fii focusat pe rezultate. Daca doresti sa lucrezi cu noi si te potrivesti (in cea mai mare parte) cu descrierea, trimite-ne un mail cu CV-ul tau sau suna mesaj whatsapp; www.hrproteam.ro . Te așteptam in echipa https: hrproteam.ro joburi inginer-electromecanic #angajare #inginer #electromecanic #job #engineers #Galati #electrical #engineering #electromechanical
-
angajam patiser cofetar cu experienta. program 8 ore. carte de munca. salariu atractiv.
-
Angajam muncitor tamplarie pvc cu geam termopan Oferim contract de munca pe perioadda nedeterminata si salariul din constructii. Cerem seriozitate, experienta in domeniu si permis conducere categoria B.
-
SC INSTAL ITTU SRL angajeaza: Electrician rețele electrice de joasa și medie tensiune Competente: Calificare în domeniul energiei electrice Cunostinte de execuție și exploatare a instalațiilor electrice; Experienta de minim 2 ani in domeniu Seriozitate si implicare Disponibilitate la deplasări în teren; Oferim salariu negociabil in functie de competente, bonusuri de perfomanta si seriozitate. Pentru detalii si C.V.: Email: Tel:
-
Inginer proiectant retele electrice Competente: Bună cunoaștere a normativelor de proiectare și a prescripțiilor tehnice din domeniul energiei electrice; Experien a în domeniul re elelor electrice reprezintă un avantaj; Un nivel ridicat de etică de lucru i integritate morala; Cuno tin e solide de utilizare PC; Posesor permis de conducere categoria B; Disponibilitate la deplasări în teren. Responsabiliati: realizarea proiectelor de instalații electrice, dimensionarea instalațiilor aferente proiectului, întocmirea documentației necesare, verificarea proiectului, oferirea de asistență tehnică pe parcursul execuției acestuia, și realizarea modificările de rigoare. Oferim salariu negociabil in functie de competente, bonusuri de perfomanta si seriozitate. Pentru detalii si C.V.: Email: Tel:
-
SC INSTAL ITTU SRL angajeaza: Maistru electrician/energetician: Competente: Studii medii- profil mecano-energetic Experienta minim 3 ani Foarte bune competente de organizare, planificare, coordonare, control, capacitatea de a lua decizii Cunostinte electrice/tehnice Capacitate de analiza si sinteza Seriozitate si implicare Disponibilitate la deplasări în teren Oferim salariu negociabil in functie de competente, bonusuri de perfomanta si seriozitate. Pentru detalii si C.V.: Email: Tel:
-
Fast food Auchan Titan angajeaja taietor,preparator,casier cu venit de 3500 lei(salariu net+bonuri de masa+ bonus prezenta) + prime lunare de obiectiv,masa gratuita+ posibilitate ore suplimentare plătite cu 175%
-
Fast food Auchan Titan angajeaza șef tura.venit 3900 lei(salariu net+ bonuri de masa + bonus prezenta), masa gratuita+ prime lunare+prime sărbători + bonus zi nastere+posibiliate efectuare ore suplimentare plătite 175%