Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2020-06-06-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Libra Guard angajeaza tehnicieni sisteme securitate pt Bucuresti. Se solicita experienta in domeniul instalarii sistemelor tehnice de securitate: camere de supraveghere si sisteme efractie. Salariu incepand cu 3.500 lei plus tichete de masa. Se asigura transport dus intors.
-
Promovat
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie cu sau fara experienta la o companie multinationala din Pitesti Cerințe: - minim 8 clase; - cazier curat; - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi și în picioare; - seriozitate și dorința de muncă; - atenție la detalii Atribuțiile și responsabilitățile postului: responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare; responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. Beneficii: - salariu de încadrare începând cu 3.700 lei brut ( in funcție de experienta și calificare); - bonus lunar 360 lei brut; - prima de Crăciun, Paste - 1.300 lei NET; - prima de vechine; - prima de evenimente 500 lei; -tichete de masa 35 lei zi; - majorare salariale anuală; - ore suplimentare plătite 175%, ore de noapte 125%; - transport local asigurat ( la de la muncă acasă).
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Pe Satu Mare sunt din nou locuri 2 Glovo 1 Tazz(full-time ca necesitate) Urgentt Am nevoie si in Alba Iulia de 1 curier la tazz,urgentt
-
Angajam casiera la Petrom Oarda ( vis a vis de Elit ) Nu necesita experienta. Necesita studii minim 10 clase si dorinta de a invata lucruri noi si seriozitate. Oferim: Siguranta locului de munca Program de lucru in ture de zi si noapte, 12 24 12 48. Salariul NET de la 2600 pana la 2800 lei ( in functie de orele lucrate). Bonuri de masa 735 lei. Prima de 8 martie 300 lei net. Prima de Paste 300 lei net. Prima de Craciun 300 lei net. Prima de " Ziua Petrolistului" 8 septembrie 700 de lei net. Bonusuri pentru activitate. Informatii la telefon .
-
angajăm ajutor bucătar cu experiență pentru autoservire zoma danubiana , . programul L-V pentru mai multe detalii la tel
-
am o experienta de 7 ani cu bolnavii care au dementie si cu boala Parchinson pot lucra 24 24 dar si pe ore
-
Elania Resort - locatie de 5 stele angajeaza personal pentru departamentul Bucatarie. Cautam bucatar, ajutor bucatar, lucrator bucatarie(spalator vase mari). Daca vrei sa descoperi secretele unei bucatarii de 5 stele, acum e momentul sa te alaturi echipei Elania. Pentru detalii, poti sa trimiti un mesaj sau sa ne contactezi telefonic. Abia asteptam sa te cunoastem.
-
Elektro - SHK Göltz GmbH Poziția disponibilă: Instalator Sanitar și Instalator Termice Oferim oportunități de carieră într-o companie de renume în domeniul instalațiilor sanitare și încălzirii, cu o istorie bogată și un angajament de durată pentru excelență în servicii. Mai multe informatii despre companie : https: www.elektro-goeltz.com ; CERINȚE: - Calificare în domeniul instalațiilor sanitare și instalatiilor de încălzire. - Să fie descurcaret. Cunoștințele de limba germană sunt un avantaj, dar nu sunt obligatorii. Poți învăța limba în timp. - Spirit de inițiativă și capacitate de rezolvare a problemelor. - Program de lucru de 8 ore pe zi, de luni până vineri, cu posibilitatea de a lucra uneori și în weekend, doar atunci când este necesar. Orele suplimentare sunt plătite corespunzător, mai ales în weekend-uri. RESPONSABILITĂȚI: - Participa la proiectare si implementare . - Execuția lucrărilor de mentenanță și reparații la instalațiile sanitare și de încălzire, inclusiv înlocuirea și repararea componentelor defecte. - Diagnosticarea și remedierea defecțiunilor, inclusiv înlocuirea sau reglarea valvelor, robinetelor și altor componente. - Asigurarea funcționării corecte a mașinii și a echipamentelor de lucru. - Identificarea și achiziționarea pieselor și materialelor necesare pentru a completa lucrările într-un mod eficient și profesionist. BENEFICII : - Oportunități de avansare profesională și dezvoltare personală într-un mediu dinamic și stimulant. La Elektro - SHK Göltz GmbH, punem accentul pe formarea unei echipe unite și respectuoase. - Plată competitivă și beneficii atractive: oferim un salariu competitiv între 2000-2300 euro net in mana, cu posibilitate de creștere în funcție de performanță. - Mașină de serviciu pentru deplasări rapide și eficiente. Combustibil asigurat. Mașina o ia cu el la cazare . - Cazare asigurată. - 30 zile concediu pe an. - Sărbători plătite. - Asigurare de sănătate (inclusiv pentru dinți). LOCATIE: Lahr, Germania Dacă ești interesat și vrei să faci parte din echipa noastră, te rugăm să ne contactezi.
-
Cautam pentru iulie si august o persoana de gen feminin pentru curatenie, preferabil cu experienta in domeniu, cu varsta intre 20 si 55 ani. Program flexibil, de la 9 la 15. O zi libera pe saptamana. In zilele fara plecari sosiri turisti sau doar cu o plecare sosire, se poate pleca si mai devreme de ora 15. Nu asiguram cazare. Va asteptam la o cafea sa ne cunoastem si sa discutam restul detaliilor.
-
În cadrul noului magazinului Kaufland din Salonta, Str. Piața Democrației nr. 6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Căutăm fete din toate domeniile de activitate care sunt interesate să înceapă să vândă conținut pentru adulți online, direct din confortul propriilor case. Indiferent dacă ai experiență în industria video pornografică sau nu, noi oferim suportul și resursele necesare pentru a te lansa cu succes în această industrie. Ce oferim: - Flexibilitatea de a lucra de acasă și de a-ți seta propriul program - Potențialul de a câștiga venituri substanțiale, în funcție de angajament și performanță - Consiliere și suport continuu pentru a-ți dezvolta și promova afacerea ta online - Confidențialitate și respect față de intimitatea ta Cerințe: - Vârsta minimă de 18 ani - Atitudine pozitivă și încredere în sine - Abilitatea de a lucra independent și de a lua decizii - Acces la echipament și conexiune la internet - (Opțional) Prezență pe rețelele de socializare (Facebook, Instagram sau altele) cu un număr semnificativ de urmăritori, pentru potențialul de a genera venituri suplimentare în etapa inițială Dacă ești interesată să afli mai multe detalii sau să aplici pentru această oportunitate, te rugăm să ne contactezi prin mesaj privat. Toate discuțiile vor fi tratate cu confidențialitate și respect. CONTACT DOAR PE WHATSAPP!
-
Buna ziua, Angajam contabil sau contabil junior, acreditat sau nu in domeniul turismului Zona Bd. Mamaia Nord, Constanta. Necesita prezenta la sediu. Mai multe detalii putem oferi in privat
-
!! Aparthotel Ella angajeaza recepționera !! Cautam o persoana communicativa, sociabila si amabila, cu bune abilitati de organizare pentru a se alatura echipei. Cunostintele de operare pe calculator si experienta anterioara intr-un post similar sunt necesare. Contituie avantaj cunosterea programului Pynbooking. Oferim: salariu atractiv care se va negocia la interviu in functie de experienta si aptitudini contract pe perioada nedeterminata, nu doar sezonier bonusuri in functie de performanta CV-urile se vor trimite la adresa: [email protected]
-
Locuri de muncă în București în centre comerciale din Sectoarele 1, 2, 3, 4! Aici sigur găsești job-ul potrivit: https: bit.ly 40d7Lqd Angajatorul este un renumit lanț farma ce oferă salariu bun și sigur, bonusuri în funcție de efort și implicare, dar și cursuri de perfecționare.
-
-
Ne mărim echipa! Dacă ești responsabila, serioasa, dornica de a învăța, și mai ales pregătită să faci parte din echipa noastră, te așteptăm la noi! Suntem o pensiune drăguță, primitoare, cu o echipă călduroasă, vino sa ni te alături. Ne găsești la numerele de telefon : și . Te așteptăm!
-
-
Esti in cautarea unui nou loc de munca ? Angajam STIVUITORIST pentru o companie de Logistica, din Timisoara. Responsabilitati: - incarcare/descarcare, stivuire si destivuire marfa. Cerinte: - autorizatie ISCIR; - experienta pe stivuitor cu lame frontale si laterale; - disponibilitate de a lucra in doua schimburi; - permis categoria B - obligatoriu. Ce iti oferim noi: - program de lucru intr-un singur schimb/maxim doua schimburi; - salariu motivant; - bonuri de masa ( 20 ron/ zi lucrata); - decontare transport. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze Luni Vineri, in intervalul orar 10:00 18:00 la numarul de telefon .
-
Destine Holding caută colaboratori în domeniul brokerajului în asigurări! Vrei să lucrezi în asigurări? Vrei un venit în plus ? Să lucrezi de acasă fară program fix, șef sau target impus? Atunci postul de broker în asigurări este pentru tine! Aplică acum! Descrierea Postului: Intermediere asigurări de orice tip RCA, CASCO, VIAȚĂ, SĂNĂTATE, MALPRAXIS și altele, rezervări vacanțe sau intermediere credite/leasing. Colaborăm cu toate firmele de asigurări! Se lucreaza remote (de acasă), fără program fix sau target, fără șef. Remunerația este sub formă de comision din polițele încheiate. Descrierea companiei: Destine Holding a fost înființată în anul 2007 având doar un obiect de activitate și anume acela de intermediere asigurări de orice tip. În prezent, este numărul 3 în top firme de brokeraj la nivel național, iar domeniul de activarea a fost lărgit astfel în prezent poți intermedia : credite, leasing sau rezervări de vacanțe. Pentru mai multe detalii poți vizita site-ul nostru: https://destine-holding.ro/. Ce îți oferim: Platformă de lucru operaționala 24/24 Traing-uri permanente Comision în funcție de performanțe Bonusuri și premii Posibilitatea de a lucra de acasă Program flexibil Suport din partea echipei Sistem de carieră transparent Posibilitatea de a activa și în alte domenii precum: turism sau domeniul bancar. Cerințe: Absolvent minim 12 clase, examen de bacalaureat Cunoștințe operare calculator, browser, mail Dorință de învățare și dezvoltare profesională Persoană responsabilă, organizată și atentă la detalii ! Experința în domeniu NU este necesară.
-
Căutăm electricieni în construcții (m w d) în Germania Muncitori calificați și necalificați Sepona GmbH este un prestator de serviciu de forță de muncă cu sediul principal în Leipzig, Germania. De 12 ani transmitem clienților noștrii cu succes muncitori calificați pe tot teritoriul Germaniei. Zona de lucru depinde de dorințele dumneavoastră. Cerințe: limba germană la nivel A2+ B1 abilitatea de a citi schema electrică de conexiuni în limba germană formare profesională finalizată ca electrician sau minim. 5 ani experiență pe șantierele germane (clădiri vechi și noi) montarea cablului sub tencuială instalarea iluminării instalarea prizelor și întrerupătoarelor cablarea tablourilor electrice fiabilitate punctualitate mașină permis de conducere cat. B Vă oferim: salariu de la 15,50 brutto pe oră + 8,50 netto pe oră (diurnă) contract de muncă pe perioadă nedeterminată concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni înregistrare (impozite, asigurări etc.) vă oferim îmbrăcăminte de lucru căutăm cazare pentru dvs. asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. sau sunați-ne: E-Mail: Telefon: +49 361 657 592 92
-
-
Societatea comerciala TRICO POINT S.R.L. din Gaesti cu o vechime de peste 20 de ani in fabricarea articolelor de imbracaminte este in căutarea unui coleg a in rolul de Economist, cu simt de răspundere care să se alăture echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de domeniul contabilității, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Rolul tau: - Vei pregati documentele de transport, atat interne cat si externe. - Vei pregati facturile si trimiterea acestora. - Vei inregistra scriptic materiile prime și verifica inventarul cu dovezi faptice. - Vei procesa documente: receptii, bonuri de consum, fise de magazie. - Vei intocmi si depune declaratia INTRASTAT. - Vei arhiva documente de intrare si iesire a materiilor prime si produselor finite. - Te vei ocupa de evidenta facturilor chitantelor bonurilor fiscale ordinelor de plata. - Te vei ocupa de operarea tranzactiilor bancare si evidenta acestora. - Te vei ocupa de operarea in Registrul de casa si vei sistematiza documentele de plata. - Vei depune documentele pentru contabilitatea finală și vei verifica fizic toate documentele. - Vei pregati documentele contabile pentru eventuale controale. - Vei colabora din punct de vedere IT la intocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale. Credem ca te-ar ajuta in indeplinirea responsabilitatilor faptul de a avea: - Studii superioare in domeniul economic absolvite - Experiență de minimum 3 ani pe o pozitie similara - Cunoasterea legislatiei in domeniu financiar - contabil - Cunoasterea practicilor si a procedurilor in domeniu - Cunoștințe de utilizare a aplicațiilor Microsoft Office. - Atent a la detalii, orientat către rezultate, cu capacitate de analiză și comunicare eficientă. Oferim: - Plata salariului la timp ( care va fi discutat la interviu ), tichete de masa si decontare transport Cei interesati sunt rugati a trimite C.V-ul pe adresa de e-mail: in vederea programarii interviului. Numai candidatii eligibili vor fi invitati la interviu, care va avea loc in perioada: 08.04.2 Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.Prin aplicarea CV-ului tau la acest job esti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.