Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2020-06-17 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SPALATORIA AUTO CORA BRATIANU SI CITY PARK MALL, ANGAJEAZA SPALATORI AUTO CU EXPERIENTA SI SEF TURA CU CARNET DE CONDUCERE CATAGORIA B.SALARIU ATRACTIV +BONUSURI. PROGRAM DE LUCRU FLEXIBIL
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie cu sau fara experienta la o companie multinationala din Pitesti Cerințe: - minim 8 clase; - cazier curat; - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi și în picioare; - seriozitate și dorința de muncă; - atenție la detalii Atribuțiile și responsabilitățile postului: responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare; responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. Beneficii: - salariu de încadrare începând cu 3.700 lei brut ( in funcție de experienta și calificare); - bonus lunar 360 lei brut; - prima de Crăciun, Paste - 1.300 lei NET; - prima de vechine; - prima de evenimente 500 lei; -tichete de masa 35 lei zi; - majorare salariale anuală; - ore suplimentare plătite 175%, ore de noapte 125%; - transport local asigurat ( la de la muncă acasă).
-
Promovat
Candidatul Ideal Alatura-te echipei noastre si devino profesionist in vanzari! Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg? Sa ai permis de conducere cat. B si masina personala Ne dorim sa ai o fire activa, deschisa si mai ales pozitiva Sa fii echilibrat si motivat de dorinta de a reusi prin propriile forte Descrierea jobului Prezentarea si promovarea produselor companiei Negocierea termenelor de vanzare, livrare si plata Administarea si dezvoltarea portofoliului de clienti Agentii nostri de vanzari sunt prezentabili si respectuosi, au initiativa, comunica eficient si isi seteaza prioritati Ce oferim? Dezvoltare profesionala Pachet salarial format din baza si comision Vacante platite de companie Oportunitati de promovare Descrierea companiei Cine suntem noi? Suntem o echipa dinamica care a invatat sa construiasca un mediu energizant care te va sustine sa te perfectionezi si sa avansezi in cariera. Distribuitor autorizat in Romania cu peste 100 de ani de experienta internationala in marketing, management si vanzari. Prezenta in Romania din anul 1994, cu filiale deschise in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Timisoara, Iasi, Sibiu, Targoviste, Cluj, Buzau, Brasov si Oradea.
-
Promovat
Cautam o persoana cu personalitate , energica, gandire pozitiva, amabilitate, serioasa, eficienta, punctuala, organizata si extrem de sociabila ! Cerinte: - cunostinte PC, Excel, Word; - avantaj cunoastere limba engleza; - profesionalism; - competente foarte bune de comunicare; - capacitate de lucru in echipa si atitudine pozitiva; Responsabilitati: - receptie client, sa intampine clientii, sa identifice cerintele acestora si sa ofere informatiile necesare referitoare la serviciile oferite de salon; - efectuarea de programari telefonice si organizarea acestora; - sa asigure aspectul ordonat si curat al receptiei; - incasarea contravalorii serviciilor sau a produselor; - sa promoveze imaginea salonului, - asigurarea curateniei in salon pe tot parcursul programului impreuna cu colegii de salon; - se asigura training, instruire.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
- efectuarea operațiunilor de înregistrare a lucrărilor in registrul de publicitate imobiliară, program E-terra, obținere extrase autenitificare/informare - borderouri, statistica, verificări și înscrieri in registrele notariale - obținerea certificatelor de atestare fiscală - pregătirea documentelor pentru a fi arhivate - realizarea relației directe cu publicul intr-un mod deschis, amabil și profesionist - buna experiența in interacțiunea cu oamenii, amabilitate - experiența de minim 5 ani intr-un birou notarial
-
Ne mărim echipa! Dacă ești responsabila, serioasa, dornica de a învăța, și mai ales pregătită să faci parte din echipa noastră, te așteptăm la noi! Suntem o pensiune drăguță, primitoare, cu o echipă călduroasă, vino sa ni te alături. Ne găsești la numerele de telefon : și . Te așteptăm!
-
Engros Eden angajeaza zugrav cu experienta. Se ofera contract de munca, salariu 6000 lei.
-
Fabrica în Ghiroda angajează Lucrători bucatarie -spălători vase mari.Oferim transport, o masa pe zi .Program flexibil salariu avantajos
-
Locatia : Craiova, Centru Se ofera: * Salariu 2500 lei * Program L-V 9:30-18:30 Se cere experienta pe casa de marcat. Tel. 730913203 Rugam seriozitate, nu raspundem la mesaje.
-
-
Firma de constructii,angajeaza : Electrician,cu experienta ,obligatoriu cu diploma de calificare ,in domeniul instalatiilor electrice : - Instalarea ,intretinerea si repararea sistemelor electrice - Permis de conducere categoria B - Salariul motivant!
-
Descrierea postului Candidatul Ideal - Studii superioare tehnice profil gaze naturale - Experienta minim 1 an in executie - Experienta in coordonarea executiei retelelor de distributie gaze naturale/instalatii de utilizare -Sa detina autorizatie de instalator autorizat ANRE (EGD, EGIU) - Abilitati de organizare, flexibilitate, adaptabilitate la situatii diverse - Mobilitate la nivel national - Permis de conducere categoria
-
Firma de constructii angajeaza instalator. Candidatul ideal trebuie sa : - aiba cunostinte in domeniul instalatiilor sanitare ( diploma calificare reprezinta un avantaj) - sa detina permis de conducere cat.B Salariu motivant
-
Firma de constructii,angajeaza responsabil aprovizionare: Absolvent cu studii medii sau superioare Cunostinte bune de operare MS office(Word,excel) Abilitati foarte bune de comunicare si negociere Permis de conducere cat B Analizeaza si prospecteaza piata ,in vederea imbunatatirii bazei de date a furnizorilor Dezvolta si intretine lista de furnizori interni si externi Analizeaza ,selecteaza si negociaza ofertele de pret primite de la furnizori,pentru materiale ,echipamente si prestarii servicii Salariu motivant!
-
Esti in cautarea unui nou loc de munca ? Angajam STIVUITORIST pentru o companie de Logistica, din Timisoara. Responsabilitati: - incarcare/descarcare, stivuire si destivuire marfa. Cerinte: - autorizatie ISCIR; - experienta pe stivuitor cu lame frontale si laterale; - disponibilitate de a lucra in doua schimburi; - permis categoria B - obligatoriu. Ce iti oferim noi: - program de lucru intr-un singur schimb/maxim doua schimburi; - salariu motivant; - bonuri de masa ( 20 ron/ zi lucrata); - decontare transport. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze Luni Vineri, in intervalul orar 10:00 18:00 la numarul de telefon .
-
Angajam tâmplari, montatori, operatori utilaje producție mobilier, cu sau fara experienta. Vei lucra intr-o echipa tanara si colegi pasionati, cu care suntem impreuna de peste 10 ani. Conditii de munca excelente, totul este nou! Program de munca zi, luni-vineri;Oferim salariu atractiv + bonusuri,toate liberele legale, concediu de odihna, alte prevederi legale. Va rugam sa ne contactati de luni pana vineri la telefon sau la adresa de mail. Adresa unde se afla atelierul este:Strada Bârlea nr14,lângă mall liberty center.
-
SC SHILO AUDIT FINANCE SRL - companie ce activeaza in domeniul serviciilor de contabilitate, recruteaza economist contabil cu studii superioare economice (preferabil specializarea contabilitate sau cibernetica), in vederea prestarii de servicii financiar-contabile, incepand cu inregistrarea documentelor financiar-contabile, pana la nivel de balanta si bilant (inclusiv) pentru clientii din portofoliu. Cunostinte de utilizare PC: MS Office, experienta minim un an in domeniul contabilitatii primare. Responsabilitati: - Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor; - Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii;- Intocmirea si depunerea declaratiii fiscale precum si mentinerea relatiei cu institutiile abilitate ale statului; - Intocmirea ordinelor de plata; - Arhivarea documentelor financiar-contabile; - Mentinerea unei bune relatii cu clientii; Cerinte obligatorii: - Studii superioare de specialitate (preferabil contabilitate sau cibernetica); - Cunostinte de contabilitate (minim nivel de baza); - Viteza de lucru mare, acuratete, promptitudine; - Seriozitate, dinamism, implicare; - Spirit de echipa; - Persoana capabila sa invete rapid si dornica sa se dezvolte profesional in cadrul companiei noastre, indiferent de nivelul actual de experienta in acest domeniu; Oferta noastra: - Salariul este motivant, fiind negociat in functie de experienta si gradul de pregatire al candidatului; - Mediu de lucru foarte placut si bine organizat
-
Căutăm electricieni în construcții (m w d) în Germania Muncitori calificați și necalificați Sepona GmbH este un prestator de serviciu de forță de muncă cu sediul principal în Leipzig, Germania. De 12 ani transmitem clienților noștrii cu succes muncitori calificați pe tot teritoriul Germaniei. Zona de lucru depinde de dorințele dumneavoastră. Cerințe: limba germană la nivel A2+ B1 abilitatea de a citi schema electrică de conexiuni în limba germană formare profesională finalizată ca electrician sau minim. 5 ani experiență pe șantierele germane (clădiri vechi și noi) montarea cablului sub tencuială instalarea iluminării instalarea prizelor și întrerupătoarelor cablarea tablourilor electrice fiabilitate punctualitate mașină permis de conducere cat. B Vă oferim: salariu de la 15,50 brutto pe oră + 8,50 netto pe oră (diurnă) contract de muncă pe perioadă nedeterminată concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni înregistrare (impozite, asigurări etc.) vă oferim îmbrăcăminte de lucru căutăm cazare pentru dvs. asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. sau sunați-ne: E-Mail: Telefon: +49 361 657 592 92
-
Angajam persoane calificate si necalificate pentru lucru in Belgia. Obligatoriu limba engleza sau franceza . Oferim contract de munca, cazare gratuita, transport local si salariu avantajos. Mai multe detalii la telefon : .
-
Angajam operator facturare . Salariu in functie de experienta cu posibilitatea de crestere ! Se ofera si tichete de masa 880 lunar. Program 8.30-17.00 samba, duminica si sarbatori legale sunt libere. Transportul este suportat de companie. Tel : si Str. Al. Moruzzii nr.27A
-
Grădiniță particulară angajează îngrijitoare copii. Zona Cluj, Complexul Studențesc. Dacă ești serioasă, empatică și iubești copiii te așteptăm în echipa noastră. Informații suplimentare la numărul de telefon:
-
Firma de Reciclare in Sancraiu de Murres angajam personal, manipulant marfa ! detalii la tel
-
-
Societatea comerciala TRICO POINT S.R.L. din Gaesti cu o vechime de peste 20 de ani in fabricarea articolelor de imbracaminte este in căutarea unui coleg a in rolul de Economist, cu simt de răspundere care să se alăture echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de domeniul contabilității, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Rolul tau: - Vei pregati documentele de transport, atat interne cat si externe. - Vei pregati facturile si trimiterea acestora. - Vei inregistra scriptic materiile prime și verifica inventarul cu dovezi faptice. - Vei procesa documente: receptii, bonuri de consum, fise de magazie. - Vei intocmi si depune declaratia INTRASTAT. - Vei arhiva documente de intrare si iesire a materiilor prime si produselor finite. - Te vei ocupa de evidenta facturilor chitantelor bonurilor fiscale ordinelor de plata. - Te vei ocupa de operarea tranzactiilor bancare si evidenta acestora. - Te vei ocupa de operarea in Registrul de casa si vei sistematiza documentele de plata. - Vei depune documentele pentru contabilitatea finală și vei verifica fizic toate documentele. - Vei pregati documentele contabile pentru eventuale controale. - Vei colabora din punct de vedere IT la intocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale. Credem ca te-ar ajuta in indeplinirea responsabilitatilor faptul de a avea: - Studii superioare in domeniul economic absolvite - Experiență de minimum 3 ani pe o pozitie similara - Cunoasterea legislatiei in domeniu financiar - contabil - Cunoasterea practicilor si a procedurilor in domeniu - Cunoștințe de utilizare a aplicațiilor Microsoft Office. - Atent a la detalii, orientat către rezultate, cu capacitate de analiză și comunicare eficientă. Oferim: - Plata salariului la timp ( care va fi discutat la interviu ), tichete de masa si decontare transport Cei interesati sunt rugati a trimite C.V-ul pe adresa de e-mail: in vederea programarii interviului. Numai candidatii eligibili vor fi invitati la interviu, care va avea loc in perioada: 08.04.2 Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.Prin aplicarea CV-ului tau la acest job esti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.