Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2020-06-20-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm șoferi pentru curierat în Germania la DPD pe 3,5T Contract de muncă legal încheiat în Germania fără intermediari,direct cu angajatorul. Asigurarea medicală plătita de către firmă. Cazarea asigurată în apropiere de depozit contra-cost Sprijin pentru efectuarea actelor în Germania(înregistrare,cont bancar etc.) Scannerul este tradus în limba Română. Navigație pentru fiecare adresă în Scanner. Transport acasă-depozit cu mașina firmei gratuit. Limba Germană nu este obligatorie. Salariu net lunar 1800-2500 .(în funcție de performanță și zile lucrate) Salariul îl primiți punctual pe data de 15 ale lunii. Program de lucru : 9 ore pe zi ( 5 zile pe săptămână ) Numar de stopuri: 80-110 stopuri+ridicari Peste 110 de Stopuri se plătește extra un 1 euro pe stop. Cerințe Sofer Curierat Germania: Permis Categoria B (minim 1 an) Cazier judiciar curat Condiție Fizică bună Limba Germană NU ESTE OBLIGATORIE Mobil WhatsApp Numar: Germania: Romania:
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie cu sau fara experienta la o companie multinationala din Pitesti Cerințe: - minim 8 clase; - cazier curat; - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi și în picioare; - seriozitate și dorința de muncă; - atenție la detalii Atribuțiile și responsabilitățile postului: responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare; responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. Beneficii: - salariu de încadrare începând cu 3.700 lei brut ( in funcție de experienta și calificare); - bonus lunar 360 lei brut; - prima de Crăciun, Paste - 1.300 lei NET; - prima de vechine; - prima de evenimente 500 lei; -tichete de masa 35 lei zi; - majorare salariale anuală; - ore suplimentare plătite 175%, ore de noapte 125%; - transport local asigurat ( la de la muncă acasă).
-
Promovat
Nitela este una dintre cele mai mari companii din Oltenia care ofera servicii de logistica si distributie marfa pentru companii de renume mondial. Scopul nostru este sa oferim clientilor nostri servicii de calitate, la preturi accesibile. clientilor nostri. Ne dorim sa cream un parteneriat puternic cu oameni de incredere, pentru o cooperare de calitate astfel incat, impreuna, sa garantam succesul acestui proiect in judetul Dolj Descriere Ce vei face tu pentru noi? -Vei pregati marfa pe un palet conform documentelor inmanate de gestionar. -aprovizionezi cu marfa rafturile si spatiile de depozitare. -manevrezi marfa cu ajutorul lizelor astfel incat efortul tau sa fie minim. -asiguri rotatia produselor conform termenelor de valabilitate. -activitati de sortare ambalaje si curatenie. -vei insoti conducatori auto si descarca marfa catre clientii nostri din jud Dolj -verificam si predam marfa intocmai conform documentelor(facturi,avize) -Vei amabil si zambitor in permanenta. Beneficii: salariu competitiv,tchete de masa,posibilitati de promovare,cota combustibil. Daca: -Esti o persoană perseverentă, muncitoare,numerica -Cu rezistență la efort fizic susținut -Cu spirit de echipă atunci E momentul pentru un job bun! Suna ma intre 08-16.00 ,L-Vi sau aplica CV-ul Succes! Vezi candidații
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Constanța, Bd. Tomis nr. 437 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Candidatul Ideal: - studii superioare de specialitate finalizate- CONSTRUCTII CIVILE, HIDROTEHNICA, INSTALATII; -experienta in domeniu - persoana sociabila, responsabila, serioasa, adaptabila - bun organizator - capacitatea de a lucra pe proiecte cu respectarea termenelor limita impuse de acestea Descrierea jobului - verificare planuri de executie - corelarea detaliilor si planurilor tehnice cu etapa de executie -asigura respectarea riguroasa a tehnologiilor de executie si a instructiunilor privind exploatarea si intretinerea mijloacelor si uneltelor de productie - controleaza calitatea lucrarilor executate sub coordonarea lui - repartizarea lucrarilor pe echipe - intocmire situatii de lucrari - intocmire grafice de executie - urmarire stadiu lucrari
-
Candidatul Ideal: - Cunostinte intocmire devize constructii; - Studii in domeniu; - Cunostinte utilizare program Doclib si Windev, Microsoft Office; - Cunostinte intocmire dosare pentru participarea la licitatii (propunere tehnica si financiara); - Rigurozitate si atentia pentru detalii; - Foarte bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; - Experienta in domeniu constituie un avantaj. Descrierea jobului: Urmareste executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al cantitatii, calitatii, si respectarii termenelor de executie; Organizarea lucrarilor pe santier; Verifica planurile de executie si propune solutii constructive pentru rezolvarea neconformitatilor identificate si tehnologii; Studiaza detaliile de proiectare si documentatia tehnica necesara pentru lucrarile de constructie; Urmareste executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al cantitatii, calitatii, si respectarii termenelor de executie; Intocmeste cartea constructiei; Intocmeste si/sau verifica atasamente, situatiile de lucrari, rapoarte de lucru, procese verbale si orice alta documentatie cu caracter tehnic; Urmareste ca aprovizionarea cu materiale comandate sa se faca la timp si se verifica existenta documentelor de calitate; Isi insuseste si urmareste aplicarea legislatiei, procedurilor si instructiunilor tehnice de lucru. Experienta in domeniu constituie un avantaj. Intocmeste baze de preturi, caiete de masuratori, intocmeste si incadreaza cantitatile de lucrari in articole de deviz; Intocmeste si verifica devize si liste de cantitati pentru proiectele in lucru sau pentru cele aflate in faza de execuție. Intocmeste contracte devize; Colaboreaza cu responsabilul achizitii privind oferte de pret pentru produse, piese, materiale necesare lucrarilor; Tine evidenta procedurilor pentru care a elaborat oferta;
-
Dorim să ne extintem atât echipa de producție tablouri cât și echipa de execuție lucrări electrice. * Oferim contract de muncă de 8 ore zi pe termen nedeterminat pentru: ELECTRICIAN TABLOTIER: - echiparea tablourilor electrice ELECTRICIAN ÎN CONSTRUCȚII: - execuție lucrări de instalații electrice de joasă tensiune MANAGER ȘANTIER: - coordonarea activităților de pe șantier Cerințe: Studii tehnice sau școala profesională cu profil electric Cunoștințe de bază în domeniul electric Cerințe suplimentare pentru postul de Manager Santier: - experință min 2 ani de coordonare echipa Oferim: * nivel salarial negociat la interviu * tichete de masă * bonusuri ocazionale * mediu de lucru plăcut, primitor * program de lucru de luni până vineri intre orele 7 - 15:30 ** alăturat căte imagini despre proiectele noastre
-
SOCIETATE COMERCIALĂ DE CONSTRUCȚII ANGAJEAZĂ MUNCITORI IN CONSTRUCȚII: Dulgheri; Finisori; Zidari; Electricieni; Instalatori. SALARIU începând de la 20 30 lei oră. Așteptăm CV-ul dumneavoastră la adresa noastra oficială sau pe WhatsApp la numarul de telefon afisat.
-
Magazinul Profi Strada Vasile Lucaciu nr 10 Timisoara Angajeaza: Lucrator in comert Responsabil zona Gastronomie Sef Tura (experienta reprezinta avantaj) Salar motivant, bonuri de masa, alte bonusuri! Mai multe detalii la nr telefon Sau in magazin! Te asteptam!
-
Linvidia Carrozzeria angajează pentru lucru în străinătate ! Poziții Disponibile: Vopsitor Preparator Vopsire Polisator Muncitori Necalificați Detalii și Contact: Locație: Italia Experiență: Se acceptă atât candidați cu experiență, cât și fără experiență. Pentru mai multe detalii și pentru a aplica, vă rugăm să sunați la numărul de telefon: sau trimiteți email cu CV-ul la adresa Alăturați-vă echipei noastre și faceți parte dintr-o companie dedicată calității și excelenței.
-
Firma din Vaslui angajeaza barman ospatar si supraveghetor jocuri de noroc, experienta nu este obligatorie cerinte: - fire sociabila, activa, cu bune abilitati de comunicare, seriozitate
-
Companie internationala ce activeaza in domeniul de facility management angajeaza persoane serioase, responsabile, pentru postul de HANDYMAN - conditii optime de lucru. Ce iti oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Calificare la locul de munca; Un loc de munca sigur, intr-un mediu de lucru placut; Activitatea nu necesita deplasari; Program de lucru cu norma intreaga; Tichete de masa, mereu livrate la timp; Posibilitatea decontarii transportului. Pentru a primi mai multe detalii, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon afisat in anunt, in intervalul orar 9.00-18.00. Te asteptam in echipa noastra!
-
Societate comerciala angajeaza personal pt sala de jocuri pt punctul de lucru din localitatea Lunca Bradului jud Mures.
-
-
-
Societatea ACG CONSTRUCTION & PROJECTS SRL, cu sediul social in sectorul 4, Bucuresti, angajeaza inginer derulare contracte cost controller in domeniul tehnic - constructii, cu experienta necesara pe o pozitie similara de minim 1 an. Responsabilitati: - verificarea cantitatilor conform proiect; - intocmire si verificare situatii de lucrari; - intocmire situatii bugete; - verificare specificatii tehnice echipamente materiale; - estimarea costului total al lucrarilor proiect in baza informatiilor actualizate, factorii de risc, serviciul contractat, planul proiectului si timpul + resursele necesare; - alocarea bugetului proiect in baza analizelor efectuate si distribuirea costurilor pe centre de cost; - pregatirea de rapoarte lunare privind incadrarea in obiectivele financiare de timp stabilite; - mentinerea legaturii cu Managerul de proiect si partile implicate in proiect; - deplasarea periodica in teren pentru obtinerea de informatii actualizate si corecte; - pregatire de rapoarte, analize si previziuni lunare bazate pe stadiul proiectului si informatiile colectate. Cerinte minime: - studii superioare de specialitate (de preferat facultatea de constructii); - cunostinte informatice - MS Office - Word, Excel, AutoCAD. - abilitati de comunicare si capacitate de organizare; - capacitate de analiza si sinteza; - preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual; - rezistenta la stresul intelectual. Beneficii: - salariu motivant in functie de performanta - lucru intr-o echipa de profesionisti, dinamica si bine pregatiti, dispunand de echipamente de ultima generatie. Ne puteti contacta prin intermediul adresei de e-mail (pentru a trimite CV) sau a numarului de telefon din anunt.
-
Suntem în căutarea unui Finisor Mobilier în Ardud (SM), pentru o companie producătoare de mobilier premium, un brand românesc care ia naștere ca un business de familie, în anul 2013. Obiectivul companiei este realizarea pieselor de mobilier rezistente, durabile si mai ales calitative. Persoana pe care o căutăm trebuie să aibă experiență sau dorință de învățare. Aceasta va fi responsabilă de finalizarea și finisarea pieselor de mobilier în conformitate cu standardele ridicate de calitate. Responsabilități: -finisarea mobilierului folosind uneltele și materialele potrivite; -aplicarea vopselelor potrivite pentru tipul de mobilier; -repararea eventualelor defecte, pentru a reda mobilierului un aspect calitativ; -respectarea regulilor de protecție și siguranță în muncă. Cerințe: -experiența reprezintă un avantaj; -dorință de învățare și perfecționare; -atenție la detalii; -munca în echipă. Beneficii: -mediu de muncă plăcut; -pachet salarial competitiv.
-
Program doua zile de activitate cu doua zile libere, meniul nu este foarte pretentios, salarizare in functie de experienta.
-
SPIACT Craiova SA, angajeaza pentru santierele din zonele Fetesti-Ciulnita personal pentru functia de: Sef Santier Descrierea Jobului Coordonează direct lucrările de montaj, în conformitate cu prevederile documentațiilor tehnice, ale procedurilor tehnice de execuție, la nivelul de calitate și la termenele stabilite în contractele încheiate cu beneficiarii; Ține evidența scrisă, cronologică a : PV de predare - primire front de lucru, PV de recepție calitativă, PV recepție lucrări ascunse, PV de control, PV probe buletine de încercări, pe faze intermediare determinante în vederea acceptării acestora; Întocmește și transmite raportarea zilnică a lucrărilor executate, comunică permanent cu funcțiile implicate pentru a asigura derularea in condiții bune si la termen a șantierului; Coordonează echipe de montaj; Răspunde de instruirea lucrătorilor și de procesul de introducere a noilor colegi in echipă; Coordonarea si supravegherea activitatilor de constructie pe santier; Gestionarea echipei de lucru si asigurarea respectarii termenelor si a standardelor de calitate; Planificarea si organizarea resurselor necesare pentru fiecare proiect; Se asigura ca subcontractorii respecta atat normele legale cat si obligatiile contractuale cu referitoare la Securitatea si Sanatatea in Munca și la subcontractor. Este responsabil pentru identificarea riscurilor ce pot apărea în urma activităţii pentru oameni, mediul înconjurător şi proprietăţi; Verifica si ia toate masurile necesare pentru a asigura calitatea lucrarilor si produselor utilizate; Este responsabil pentru selectarea si implementarea masurilor de control al riscurilor, pentru monitorizarea şi analiza eficacitatii acestora; Monitorizeaza si coordoneaza Graficele de Lucrari pentru a evita intarzieri. Cerinte necesare Experienta profesionala minim 3 ani pe un post similar Absolvent studii superioare de specialitate Universitatea Politehnica, de preferat Facultatea de Transporturi, Energetica, Electrotehnica sau IMST. Cunoasterea limbii engleze nivel mediu Bune cunostinte Autocad si alte programe specifice, Cunoasterea Autocad 3d prezinta un avantaj. Capacitatea de a citi schite tehnice; Disponibilitatea de deplasare in tara Simt al raspunderii, respectarea termenelor limita, adaptabilitate, flexibilitate, seriozitate, putere de concentrare, gandire creativa, profesionist, atent la detalii; Cunoasterea standardelor si a normativelor aflate in vigoare, precum si a legislatiei in domeniu; Abilitati profesionale: cunostinte tehnice dobandite in domeniul de specializare, legislatie specifica domeniului tehnic - Experienta in domeniul FEROVIAR constitue avantaj; BENEFICII OFERITE - salariu motivant - bonuri de masa; - prime de sarbatori (Paste, Craciun); - abonament privat servicii medicale; - zile de concediu suplimentare in functie de vechime (pana la 30); - loc de muncă stabil. DESCRIEREA FIRMEI SC SPIACT CRAIOVA SA este o societate de productie industriala, aparataj centralizare si telecomanda Cai Ferate ale carei produse, servicii si lucrari se adreseaza in principal infrastructurii feroviare.
-
BARGIG PROJECTS SRL, cu sediul in Mun. Calarasi, scoate la concurs urmatorul post: - SEF SERVICIU IN CONSTRUCTII - 1 POST SELECTIA SE VA REALIZA IN DATA DE 26 MARTIE 2024. CV-URILE SE VOR TRIMITE PE ADRESA DE E-MAIL AFISATA.
-
Smile Clinic angajeaza asistent medical. Cerinte: - studii de specialitate; - persoana cu excelente abilitati de comunicare, orientata spre nevoile pacientului, responsabila si organizata, abilitati de lucru in echipa, implicare si promptitudine in realizarea sarcinilor; CV-urile se pot trimite pe adresa de e-mail: Pentru mai multe informatii ne puteti contacta la numarul de telefon .
-
Durata contract 25 Mai-30 Iunie 2024 Cazare asigurata- containere de 2 pers. Costul este de 5 pers. zi. Salariul 1 kg capsuni este 0,90 , saptamanal puteti ridica bani de la casierie, iar factura finală se face după încheierea recoltei.
-