Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2020-06-21 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC GENESIS BIO 2 se ocupa cu transformarea deșeurile organice în energie verde prin intermediul statiilor de biogaz. Angajam Muncitori calificati si necalificati in constructii pentru constructia statiei de biogaz . Pentru persoanele interesate din raza comunei Pischia si a satelor Bencecu de Jos, Bencecu de Sus, Murani şi Sălciua Nouă precum si comunelor Giarmata si Fibis reprezinta o oportunitate de continuare a activitatii in cadrul companiei noastre dupa constructia statiei de biogaz. Cerinte: Experienta in constructii , asigurarea de suport in domeniul constructiilor , confectiilor metalice si instalatiilor . Responsabilitati: Indeplineste sarcinile zilnice atribuite de project managerul din santier. Incarcarea ,descarcarea si pregatirea materialelor pentru desfasurarea lucrarilor in santier; Este responsabil de curatenia zonei de lucru si debarasarea frontului de lucru de materialele care nu sunt necesare; Responsabil de sortarea si depozitarea deseurilor rezultate in urma activitatilor desfasurate de membrii din echipa de constructii. Beneficii: Salariu atractiv. Prime de Paste si de Craciun; Ore suplimentare platite conform legislatiei.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Shaormeria Băneasa Cișmelei angajează: preparator shaorma și casier. Salariu atractiv, program de lucru flexibil, asigurăm cazare. Mai multe detalii la numărul de telefon din anunț.
-
Promovat
Scoala si gradinita privata localizata in zona Aviatiei, cauta o persoana serioasa si responsabila pentru curatenie. Pachet salarial 2600 lei net + tichete de masa + masa in scoala + abonament la clinica medicala.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam manipulant in fabrica. Se lucreaza un schimb. Necesita munca fizica. Asiguram transport pe rutele :Talmaciu, Talmacel, Sadu, Vestem, Mohu, Selimbar, Sibiu, Rasinari, Cristian Oferim salariu atractiv plus bonuri masa 630lei luna.
-
S.C CARABUS GRUP CONSTRUCT S.R.L cu sediul in Com. Dumesti, Jud. Iasi, angajeaza: - Fierar betonist - Cod COR: 711402 - Dulgher restaurator - Cod COR: 711502 - Muncitor necalificat la demolarea cladirilor, captuseli, zidarie, placi mozaic, faianta, gresie, parchet - Cod COR: 931301
-
Promovat
Tucano Coffee - rețea internațională de coffee shop-uri, caută Personal curățenie pentru locațiile sale din București. Dacă ești o persoană responsabilă și în căutarea unui loc de muncă unde să te simți apreciat, află mai jos ce ne dorim de la tine și ce îți oferim :) Cerințe: - Responsabilitate; - Atenție la detalii. - Punctualitate. Responsabilități: - Asigură curățarea vaselor de resturi alimentare - manual si cu ajutorul mașinii de spălat vase; - Menține curățenia și dezinfectează toate încăperile din coffee - shop; - Prepară soluțiile dezinfectante, conform normelor stabilite. Beneficii: Salariu fix; Tips; Cafea, ceai & mediu plăcut. Locații: Tucano Coffee Dorobanți ( Sector 1) și Tucano Coffee Plaza Mall (Sector 6) Detalii la telefon:
-
Titularul postului are rolul de a asigura aplicarea corectă a procedurilor optometrice , de vânzare a ramelor, lentilelor oftalmice, lentilelor de contact, ochelarilor ş.a.. Activităţi principale: Efectuarea de consultaţii optometrice evaluarea acuitatii vizuale si examinarea diferitelor probleme oculare ; Întocmirea reţetelor de ochelari şi lentile de contact si trimiterea acestora către laboratoarele de specialitate; Promovarea ofertelor de rame, lentile de contact şi lentilelor oftalmice , a ochelarilor de soare si vanzarea acestora; Adaptarea lentilelor de contact; Informarea clienţilor despre modul de păstrare şi utilizare a ochelarilor şi lentilelor de contact; Identificarea nevoilor clienţilor şi formularea de recomandări competente. Sarcini şi îndatoriri specifice: Participarea la întocmirea propunerilor de comandă pentru aprovizionarea magazinului; Participa la planificarea, organizarea, controlul si evaluarea activitatii magazinului ; Transmite către Directorul general raportările (săptămânale, lunare) privind vânzările, furnizorii noi etc. Responsabilităţi ale postului: Este responsabil pentru verificarea produselor aflate în stoc şi pentru efectuarea inventarului periodic. Răspunde pentru calitatea serviciilor oferite beneficiarilor Beneficii -salariu motivant -bonusuri -bonuri de masa
-
Bistro Goodstos situat pe strada Amiral Vasile Urseanu 1, între Romana și Victoriei, caută să angajeze o persoană pe funcția de ajutor bucătar, program de lucru full-time. Suntem o echipa tânără și avem nevoie de o persoană care să se poată integra în echipa noastră, astfel încât să creăm o atmosfera cat mai prietenoasă și frumoasă!
-
Bistro Goodstos, situat între Piața Romana și Victoriei, caută să angajeze o persoana, la vase, program de Luni până Vineri, de la 12 la 21. Suntem o echipă tânără în plină dezvoltare!
-
Angajam lucrator comercial(vanzator sau vanzatoare).Salariul,conditiile de munca bune,insotite de bonuri de masa.Posibilitate si de efectuare de ore suplimentare.
-
Agentia SELECT FAMILY are disponibile urmatoarele joburi de menajera: 1. Menajera pentru zona Cotroceni Familie 2 adulti ,un copil mare si un catel au nevoie de o menajera cu experienta, cu recomandari , ordonata, atenta la detalii , activa , de incredere . Program 8 ore zi Salariu min 4000 lei +contract de munca 2.Menajera zona sector 1 , familie 2 adulti si un bebe .Persoana cu experienta, recomandari, harnica, responsabila, curata, ingrijita, meticuloasa. Program 8 ore zi , Salariu 4500 lei 3. Menajera zona Sisesti familie cu 2 adulti , vila .Atributii :curatenie, calcat haine .Profil menajera : min 5 ani experienta, energica, implicata, muncitoare. Program 8 ore zi , L-V, Salariu 4000 lei +contract de munca 4.Menajera familie in zona Hala Traian .Se cauta o persoana cu experienta, recomandari , responsabila care sa se ocupe de curatenia casei si implicare la gatit traditional . Salariu 4000 lei , program 8 ore zi , L-V Pentru alte angajamnete part-time contactati Agentia SELECT FAMILY
-
Promovat
Agentia SELECT FAMILY are disponibile urmatoarele joburi de bona: 1.Bona cu experienta, recomadari pentru un bebe de 3 luni.Program 8-9 ore zi zona Calarasi sector 2 Salariu 4000-4500 lei 2.Bona educata , cu experienta in lucrul cu copiii pentu copil 2 ani , zona Metrou Jiului.Program 8-9 ore zi salariu 4000-5000 lei 3. Zona Floreasca -Bona menajera pentru o familie cu copil de 1 an ..Atributii:curatenie, calacat ( 2- 3 zile saptamana ) , implicare in activitati si ajutor la gatit pentru copil .Program 8 ore zi .Salariu 5000 lei 4.Bona in zona Otopeni pentru un copil de 2 ani .Familia mai are un copilas de 4 ani care merge la gradinita , insa cand sta acasa este nevoie sa fie si el supravegheat .Program 8-9 ore zi 5.Zona Stirbei -Voda , bona cu copil 1 an si 10 luni.Familia mai are un copil de 5 ani si atunci cand este in vacanta va fi nevoie sa fie supravegheata .Salariu 4000-4500 lei Pentru alte angajamete contactati Agentia Select Family
-
Agentia Select Family are disponibile urmatoarele locuri de munca de ingrijitoare : 1.Ingrijitoare pentru o persoana deplasabila cu ajutor, educata , fara probleme mintale .Programul intern 2 saptamani luna , Salariu 2500 lei ,zona Piata Victoriei Bucuresti 2.Ingrijire persoana varstnica , deplasabila cu ajutor ,fara alte probleme majore de sanatate .Program intern , 2 weekenduri libere luna Salariu 4000 lei 3 .Persoana varstnica are nevoie de o ingrijitoare care sa lucreze program de noapte .Zona Piata Victoriei , 6 libere luna .Salariu 4000 lei Pentru alte angajamente de ingrijitoare contactati Agentia SELECT FAMILY
-
Compania noastra cauta un gestionar pentru sediul din Rm Valcea, responsabil si organizat. Responsabilitatile principale ale unui gestionar deseuri-ambalaje: - Gestionarul foloseste echipamente speciale,precum scanere de coduri de bare sau aplicatii software, pentru a identifica si scana codurile asociate cu produsele sau ambalajele returnate, - Verificarea autenticitatii si a starii produselor pentru a se asigura ca sunt in conditii adecvate pentru reutilizare,reciclare sau eliminare corespunzatoare, - Inregistreaza informatii importante asociate cu codurile scanate,cum ar fi data si ora returnarii,motivul returului si starea produselor sau a ambalajelor, - Pe baza informatiilor obtinute prin scanare,gestionarul poate dirija produsele sau ambalajele returnate catre reutilizare, reciclare sau eliminare, - Generarea rapoartelor si a analizelor , - Participa activ la operatiunile de incarcare descarcare a marfii la din depozitul firmei, - Transportul si depozitarea: acestia trebuie sa asigure transportul eficient si sigur al deseurilor ambalaje catre facilitatile de procesare sa de reciclare ,precum si depozitarea temporara in locuri sigure si conform regulamentelor, - Trebuie sa coordoneze procesele de sortare,reciclare si valorificare a deseurilor , - Sa respecte reglementarile locale,nationale privind gestionarea deseurilor ,precum si standardele de mediu si de siguranta in munca, - Trebuie sa intocmeasca rapoarte privind cantitatile de deseuri colectate, sortate,reciclate - Intocmirea documentelor de evidenta a receptiilor cantitative calitative a materiei prime; - Intocmirea avizelor de insotire a marfii pentru livrarea produselor de magazie; Cerinte: -Experienta anterioara in gestionarea stocurilor, - Studii medii , -Abilitati bune de comunicare si lucru in echipa, - Atentie la detalii ,adaptabilitate la schimbari, Oferta: - Posibilitatea de dezvoltare si avansare profesionala, - Salariu fix plus tichete de masa 40 lei zi, contract de munca perioada nedeterminata - Mediu de lucru profesionist. Program de lucru in doua schimburi , de luni vineri de la 7:00- 16:00 sau 14:00 -23:00 New Recycling este o companie matură, cu o experienţă vasta în domeniul transporturilor rutiere şi managementul deşeurilor nepericuloase
-
Promovat
Familie din Bucuresti doresc colaborarea cu o menajera interna , cu experienta , recomandari care sa se implice la curatenia unei case ,calcatul rufelor si implicare la gatit .In programul de zi mai exista o menajera angajata . Profil dorit: muncitoare , ordonata , ingrijita , sanatoasa , meticuloasa, responsabila. Facilitati :cazare , masa asigurate , 4 zile libere luna Salariu min 5000 lei Pentru alte detalii contactati Agentia SELECT FAMILY
-
Căutăm o persoană responsabilă și dedicată pentru postul de Femeie de Serviciu pentru Birouri pentru a se alătura echipei noastre. Programul de lucru este de luni până vineri, cu o durată de 8 ore pe zi, și vizează menținerea curățeniei și igienei în birourile noastre. Adreda: Șoseaua Viilor nr. 38. Responsabilități principale: - Curățarea și întreținerea birourilor, sălilor de ședințe, holurilor, bucătăriei și băilor conform programului stabilit. - Igienizarea și sterilizarea suprafețelor și obiectelor utilizând produsele de curățenie adecvate. - Golirea coșurilor de gunoi și colectarea deșeurilor conform regulilor stabilite. - Asigurarea că sălile de baie și bucătăria sunt curate și igienizate în mod regulat. Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul curățeniei poate fi un avantaj, dar nu este obligatorie. - Abilități de comunicare și colaborare eficiente. - Capacitatea de a urma instrucțiuni. - Atitudine pozitivă și atenție la detalii. - Flexibilitate în adaptarea la cerințele postului. Beneficii: - Salariu atractiv și beneficii competitive. - Mediu de lucru profesionist și plăcut. - Dacă sunteți o persoană dedicată, organizată și dornică să contribuiți la menținerea unui mediu de lucru curat și ordonat, vă încurajăm să aplicați pentru acest post. Pentru informații suplimentare, contactați-ne!
-
Compania DyAndy Nuts angajează agenți vânzări cu experiență pentru zona Brașov. Salariu motivant!! Dorim persoane cu experiență,persoane harnice și comunicative! Vă rugăm să trimiteți un CV dacă sunteți interesat!
-
Cautam un coleg a care sa ocupe postul de Analist resurse umane Cerinte: Cunoasterea legislatiei aplicabila in domeniu financiar contabil si legislatia muncii; Experienta minima 2 ani ,reprezinta un avantaj; O buna capacitate de organizare,bune abilitati de comunicare; Limba engleza nivel mediu avansat ( se lucreaza cu cetateni straini); Atestat inspector resurse umane reprezinta un avantaj; Cunostiinte MS Office ; Cunoasterea programului Saga ,reprezinta un avantaj. Responsabilitati : estimeaza resursele si cheltuielile necesare derularii activitatii de resurse umane; organizeaza si administreaza baza de date de evidenta a personalului; elaboreaza si gestioneaza fise de post; mentine relatia cu firma ce se ocupa de securitatea si sanatatea in munca; elaboreaza si gestioneaza sistemul de motivare a personalului; arhivarea documentelor; efectueaza cercetari disciplinare; intocmeste si gestioneaza documente de evidenta a personalului; organizeaza programe de pregatire a personalului; pregatirea dosarelor IGI pentru cetatenii straini; organizeaza recrutarea si selectia personalului; oferirea informatiilor privind problemele de personal; organizeaza sistemul de evaluare a performantelor resurselor umane; planifica necesarul de resurse umane pe specialitati planifica si dezvolta cariere; inregistreaza facturi si verifica pe E-Factura; verifica jurnalul de vanzari lunar; intocmirea registrului de casa,deconturi . Ce oferim: Salariu competitiv+ tichete de masa 40 lei zi; Bonus in functie de obiective; Prime de sarbatori; Oportunitati de dezvoltare profesionala; Mediu de lucru placut. Asteptam mesajele dumneavostra. Incercam sa va contactam in cel mai scurt timp posibil
-
New Recycling, angajeaza soferi profesionisti pentru curse interne in Romania , dar si externe in Bulgaria.Responsabil cu incarcarea ,transportul si descarcarea marfurilor transportate conform regulilor si procedurilor interne. Respectarea rutelor locale sau a rutelor fixe interne stabilite de coordonatorul de transport incluzand orasele : Cluj-Napoca , Brasov, Tg Mures, Craiova Se transporta baloti de deseuri, plastic sau lemn Rutele se desfasoara pe urmatorul traseu: Cluj-Napoca spre Radauti si retur, se transporta lemn . Cautam persoane cu domiciliul in Cluj-Napoca Cerinte: Permis de conduce cat. C+E Experienta de lucru minim 2 ani in transport intern Atestat Profesional pentru transport marfa Card digital pentru tahograf Aviz Medical si Psihologic cu siguranta circulatie Se lucreaza conform tahografului, se circula la program Responsabil cu mentinerea autovehiculelor in stare normala de functionare Respectarea consumurilor normale Respectarea programului de lucru stabilit , a orelor si pauzelor de conducere conform legislatiei in vigoare Beneficii: Salariu atractiv plus tichete de masa de 35 lei Contract de munca perioada nedeterminata Descrierea companiei: Infiintata in 2007 New Recycling este o companie matura , cu o experienta vasta in domeniul transporturilor rutiere si managementul deseurilor nepericuloase. New Recycling ofera clientilor sai , o gama complexa de servicii specializate, integrate, de colectare, procesare,reciclare si valorificare a deseurilor periculoase si nepericuloase. Detinem o flota considerabila de autocamioane, atingand zilnic cele mai mari exigente ale clientilor nostri. Sediul principal: Brasov Puncte de lucru : Valcea, Bucuresti si Fagaras Pentru Informatii suplimentare puteti suna de luni pana vineri intre orele 08-17 ,sau lasati un mesaj pe telefon : INTERESAT PENTRU CLUJ , si revenim in cel mai scurt timp. Multumesc
-
DESCRIERE: New Recycling, angajeaza soferi profesionisti pentru curse interne in toata tara si curse externe in Bulgaria. Responsabil cu incarcarea ,transportul si descarcarea marfurilor transportate conform regulilor si procedurilor interne. Respectarea rutelor fixe interne si externe ,stabilite de coordonatorul de transport incluzand orasele : Brasov, Fagaras, Ramnicu-Valcea , Bucuresti(Chitila), Medgidia etc Cursele se desfasoara pe rutele: 1. Zarnesti-Pazardjik Bulgaria 2. Chitila- Bulgaria 3.Chitila -Vidra sau Chitila -Medgidia 4.Valcea- Dambovita, Valcea-Cosoveni, Valcea - Hoghiz 5.Pitesti -Craiova, Fagaras -Craiova 6.Brasov- Radauti Cerinte: Permis de conduce cat. C+E Experienta de lucru minim 2 ani in transport intern Atestat Profesional pentru transport marfa Card digital pentru tahograf Aviz Medical si Psihologic cu siguranta circulatie Se lucreaza conform tahografului, se circula la program Responsabil cu mentinerea autovehiculelor in stare normala de functionare Respectarea consumurilor normale Respectarea programului de lucru stabilit , a orelor si pauzelor de conducere conform legislatiei in vigoare Beneficii: Salariu atractiv plus tichete de masa de 35 lei Contract de munca perioada nedeterminata Descrierea companiei: Infiintata in 2007 New Recycling este o companie matura , cu o experienta vasta in domeniul transporturilor rutiere si managementul deseurilor nepericuloase. New Recycling ofera clientilor sai , o gama complexa de servicii specializate, integrate, de colectare, procesare,reciclare si valorificare a deseurilor periculoase si nepericuloase. Detinem o flota considerabila de autocamioane, atingand zilnic cele mai mari exigente ale clientilor nostri. Sediul principal: Brasov Puncte de lucru : Valcea, Bucuresti si Fagaras Pentru Informatii suplimentare puteti suna de luni pana vineri intre orele 08-17 la numarul : sau ne puteti scrie pe adresa:
-
FLOTA GYB GRUP TOTAL SRL PARTENER BOLT - UBER caută șoferi parteneri. Firma autorizată ARR Renault Megane 2013 Peugeot 308 Vw Golf 7 Pret: 500 săptămână, in care acoperim urmatoarele: - SERVICE la zi; - ROVINIETA; - ITP; - RCA; - ASIGURARE CĂLĂTORI ȘI BAGAJE; - COPIE CONFORMA și ECUSOANE BOLT-UBER - CASĂ DE MARCAT. ATENȚIE: nu există un program de lucru, poți lucra part-time, full-time sau atunci când îți dorești (ocazional). Poți efectua curse in drumul spre locul de muncă, sau după, in drum spre casă, câștigând un venit suplimentar; Pentru mai multe informații privind colaborarea, vă așteptăm la sediu din Str. Vagonului 1C16, Ploiesti, Prahova La Gyb Grup Total SRL aveti: Contract comodat la notariat 180LEI( nu este necesar fiscal) COMISION 10% DIN NET, plată săptămânală în contul bancar sau numerar de la sediul firmei; Contract individual de munca 2 4 8 ore; Suport obținere atestat transport persoane în regim de închiriere. Casă de marcat pentru cursele numerar; Platformă tractare 24 24 7 7 ; Service rapid (revizii și mentenanță la prețuri foarte avantajoase) Suport 24 24. Condiții de colaborare șofer : Vârsta minima, 21 de ani; Permis de conducere categoria B cu vechime de cel putin 2 ani; Atestat transport persoane în Regim de Închiriere Cazier Judiciar ( eliberat in ultimele 6 luni ); Cazier Auto ( eliberat in ultimele 30 de zile ); Autoturismul să nu aibă o vechime mai mare de 14 ani ( minim 2011 ), să dispună de 4 uși si AC. De ce să alegi flota noastră: Compania noastră este autorizata ARR pentru Operator de Transport Alternativ de Persoane conform reglementărilor in vigoare. Asiguram administrarea conturilor pentru activitatea de transport alternativ pentru Uber si Bolt. COMISIONUL NU SE MODIFICĂ. Aici includem TOATE TAXELE pe care trebuie să le plătească firma pentru ca dvs. sa puteti activa in regulă. Susținem, respectam și ne dorim lucrul în echipă! Persoană de contact: Ovidiu Telefon: Fă-ți curaj și contactează-ne! Ne poți suna sau trimite mesaj pe whatsApp;
-
Necalificat pentru zona Bucuresti Ilfov . Program de lucru de luni pana vineri de la ora 8.00 la ora 17.00
-