Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2020-06-22 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Promovat
Cerinte: Cunostinte de mecanica electrica Constituie avantaj experienta in productia de mase plastice - extrudare Responsabilitati: Regleaza si mentine linia de productie in parametrii de functionare stabiliti Asigura inspectia parametrilor de proces, conform instructiunilor de lucru Gestioneaza si mentine in buna stare de functionare echipamentele de lucru Oferta financiara porneste de la 3000 lei net si poate creste in functie de performanta! Tichete de masa de 25 lei (impozitul e platit de firma) Alte bonusuri lunare si anuale in functie de implicare, rezultate si fidelitate in firma Sporul de noapte: 25%, orele suplimentare: 200% Asigurare medicala privata Se asigura transport din Ploiesti, Bratasanca, Aricestii Rahtivani, Nedelea, Targsoru Nou Alte informatii: Se lucreaza in 3 schimburi de luni pana vineri, (sambata si duminica liber) Se asigura training la locul de munca C.V.-urile se pot depune la sediul firmei: Parc WDP, str. Buda, nr. 22 Sau la email: , tel:
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Bogdan +40 767 128 178 - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473
-
Promovat
Candidatul ideal: - Experienta in domeniul electric; - Calificare profesionala electrician; - Cunostinte de bază în domeniul electric; - Punctual, atent la detalii si obisnuit cu lucrul in echipa; - Constituie avantaj abilitatea si disponibilitatea de a efectua si alte activitati administrative. Descrierea jobului: - Realizează activitatea de reparații și întreținere electrica; - Supravegheaza si asigura functionarea in parametrii a instalatiilor electrice (prize, becuri, etc); - Intervine in caz de avarii electrice, remediaza si raporteaza interventiile efectuate; - Executa activitatile prevazute de graficele de verificari, conform programului de mentenanta, raspunzand de calitatea acestora. Oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata; - program de lucru: Luni - Vineri, 08:00 - 17:00; - salariu constant + prime de performanta; - prima de Pasti si de Craciun; - seriozitate, singurata, professionalism.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Antal International recrutează pentru clientul său: companie care asigura servicii de contabilitate, expertiza contabila si audit financiar: Economist - în Suceava Calificari solicitate : - studii superioare - competente financiar contabile - expert contabil (consituie avantaj) Abilitati tehnice cerute : Utilizarea programelor de contabilitate: experiență în software-uri precum Saga, Nexus, SmartBill pentru gestionarea datelor financiare. Utilizarea programelor de gerstionare a activitatilor Excel avansat: Capacitatea de a lucra cu funcții și tabele în Excel. Cunoștințe în raportare și analiză financiară: Abilitatea de a genera rapoarte și de a extrage informații relevante din datele financiare. Gestionarea aplicațiilor de e-mailing, deoarece unul din canalele noastre de comunicare cu clienții și partenerii este e-mailul. Alte abilitati : capacitate de analiza si prelucrare a informațiilor capacitate de planificare și organizare capacitate de decizie comunicare eficienta la toate nivelele prioritizarea sarcinilor, time management atitudine pozitiva si constructiva, amabilitate bun coleg, capacitatea de a lucra in echipa Experienta: experienta profesionala între 5- 8 ani. Responsabilitati: - Gestionarea administrarea portofoliului de clienți alocați - Focus pe realizarea obiectivelor profesionale : Administrarea clienților din portofoliul administrat Întocmire și validarea documentelor pentru evidența TVA și calululul impozitelor Întocmirea balanței de verificare intermediare pentru validare Livrarea de informații de specialitate către clienți la solicitarea acestora și intâlniri cu aceștia Realizarea obiectivelor operaționale ale companiei
-
Firma tamplarie PVC, cautam personal caificat sau necaificat pentru atelier tamplarie PVC.Salariu atractiv
-
angajam cu carte de munca sau cu plata de bani in mana o menajera pentru ingrijire batrana in comuna GOLESTI- VRANCEA
-
Angajam muncitori calificati (finisori, zidari, dulgheri, zugravi etc.) si necalificati in constructii. Cautam persoane serioase si cu experienta in domeniu. Cerinte: indemanare, seriozitate, atentie la detalii. Permisul de conducere constituie avantaj. Salariul este negociabil, in functie de experienta si de nivelul de cunostinte. Pentru detalii legate de salariu si program, sunati de luni pana vineri intre orele 08:00 - 17:00 la numarul de telefon .
-
Angajam pe pozitii de montatori la banc de lucru, tamplari cu experienta. Fabrica este dotata cu utilaje si echipamente profesionale: * CNC cu 5 axe * CNC gaurire multipla, * Circular debitare pachet. * Utilaj de aplicare cant Hala pozitionata acesibil in Ilfov, Magurele. Responsabilitati si Cerinte: * Citire si interpretare schitei/planului productie * Ansamblarea smobilierului * Montarea feroneriei * Cunostinte tehnice pentru montarea feroneriei * Seriozitate si precizie, abilitate pentru lucru in echipa cat si independent. Oferta : Salariu oferit: 4000 lei -5000 lei net in functie de experienta; diurna 100 lei/zi Contract perioada nedeterminata. Salarizare progresiva de 2 ori pe luna (avans si lichidare).
-
Angajam tamplar pal melaminat, mdf, lemn masiv . Atributii : -capacitatea de a executa in totalitate un proiect pornind de la desenul tehnic; -capacitatea de a realiza un plan pornind de la masuratori; - cunustinte utilizare masina de gaurit multipla Cautam experienta de minim 5 ani, seriozitate, punctualitate. Oferim un salariu minim net 6500 lei- 10.000 lei, in functie de experienta.
-
SC SPRING CAPRICE SRL - pescarie- angajeaza vanzatoare si curatator peste. Oferim salariu motivant si bonuri de masa. Pentru mai multe detalii apelati la numarul
-
SC ALDIS AP cu sediul in Mun. Calarasi, agajeaza full time, ajutor bucatar cu sau fara experienta. Pentru mai multe detalii, trimiteti.ne CV.ul si nr. de telefon pentru a va putea contacta.
-
Angajam GRAFICIAN-COORDONATOR PRODUCTIE la Fabrica de ambalaje din carton. Cunoasterea programelor de grafica ADOBE sau CORELDRAW reprezinta avantaj. Detalii la tel: Marius sau cv la contact@turboprint,ro
-
Angajăm montator mobilier PAL MDF, rafturi. Se lucrează pentru atât pentru proiecte private, cât și pentru amenajarea interioara a supermarketurilor. Oferim: Salariu de la 4.500 lei net, în funcție de experiență; Diurnă și cazare în deplasări; Echipament de lucru. Cerințe: Disponibilitate la deplasări; Seriozitate și fidelitate; Atenție la detalii și implicare; Spirit de echipă; Permis de conducere cat. B (optional) .
-
Brutăria artizanală Diana S Bakery își mărește echipa. Căutam personal pentru magazin vanzare . Va rugam sa depuneti CV pe Whatsapp- sau ne puteti contacta la numărul de telefon (dupa ora 16.00). DIANA S BAKERY
-
Firma de constructii angajeaza sofer pentru cifa beton in zona Afumati care sa detina permis categoria C. Contract de munca cu norma intreaga. Salariu convenabil. De preferat cu domiciliu in zona Afumati sau in comunele apropiate. Pentru detalii sau programarea unui interviu va rugam sa ne contactati la numarul de telefon afisat.
-
Operator Call Center și procesare de documente în Arad Salarizare; Salariu motivant de 2 000 lei pe lună + bonus de productivitate se poate ajunge până la 8000-10.000 Ron pe lună în funcție de rezultatele obținute. Full Time, Se lucrează 8h pe zi, de la 08:00 la 17:00. Call-Center BPO Necalificat, Calificat Relații Clienți Call Center, Vânzări și procesare de documente limba engleză la nivel conversațional constituie un avantaj dar nu este obligatoriu. Candidatul Ideal Ești în căutarea unui loc de muncă stabil? Te așteptăm alături de noi! Am pornit în cautare de noi colegi dornici de a întregi familia. Suntem în cautare de operatori CALL-CENTER. Ne dorim niște persoane energice, active, cu experiență în call-center sau în domeniul vânzărilor. Este necesar să aibe cunoștiinte excel, word și deținerea unui calculator propriu. Constituie un avantaj experiența în relațiile interumane, experiența în domeniul HR, editare grafica anunțuri de angajare și nivel avansat în limba engleză. Descrierea jobului Să identifice clienții care au nevoie de serviciile noastre de recrutare și leasing de personal; Să cunoască piața în domeniul industrial logistic horeca pentru a contacta clienții din domeniile respective; Să contacteze clienții telefonic prezentându-le oferta noastră pentru a încheia noi forme de colaborare cu compania noastră. Să primească apeluri telefonice de la candidații care sunt în căutarea unui loc de muncă și să-i adauge în baza de date; Să posteze anunțuri de angajare pe rețele de socializare; Să le prezinte candidaților oferta pe piața forței de muncă; Dacă te-am convins, aplică și te așteptăm să stăm de vorbă și să te cunoaștem! Aplicați numai cu CV. Veti fi contactați în urma triajului CVului. Cerem și oferim seriozitate.
-
Angajam urgent Inspector Resurse Umane - sector 2 zona Obor Studii medii Cunostinte solide de legislatia muncii (Codul Muncii) Competente certificate in operare REVISAL (Curs Inspector Resurse Umane) Cunoasterea programelor de calculare a salariilor si a prevederilor legale referitoare la calcularea salariilor, la plata indemnizatiilor, a contributiilor sociale catre autoritati etc. Cunostinte MS Office Principalele atributii includ, dar nu se limiteaza la: - Evidenta personalului: Intocmirea corecta a documentelor necesare angajarii modificarii incetarii contractelor de munca; Inregistrarea in Revisal a documentelor de personal; -Gestionarea documentelor de evidenta a contractelor de munca si arhivarea corespunzatoare a dosarelor de personal; - Elaborarea adeverintelor solicitate de catre angajati; - Actualizarea in permanenta a situatiilor legate de datele personale ale angajatilor; - Asigurarea comunicarii eficiente cu institutii precum ITM, AJOFM, CAS etc.. - Consultanta: Consiliere pe probleme de legislatia muncii resurse umane salarizare - Facturare: emiterea facturilor; mentinerea relatiilor cu furnizorii si clientii firmei; . Intocmire rapoarte specifice; - Respectarea termenelor de executie a sarcinilor de lucru, corectitudinii si calitati acestora
-
Promovat
CĂUTĂM MONTATOR LA LINIA DE FABRICATIE- WEST CO IMPEX Localitate de lucru: Crişeni, judeţul Sălaj Program de lucru: un singur schimb (schimbul unu) Industrie: Fabricarea articolelor din material plastic - obiecte sanitare (căzi de baie, minipiscine, fose septice etc.) Nu necesită experiență anterioară, însă reprezintă un avantaj. Ce ne dorim de la tine? Dorință de de învățare; Atenție la detalii și termene de respectat; Capacitate de concentrare și de a lucra în echipă; Persoană punctuală și flexibilă; Beneficii oferite Prime de sărbători (Crăciun și Paște) Instruirea se va oferi la locul de muncă Pachet salarial motivant (SALARIU INTRE 3200-5000 LEI NET) Contact: Telefon: E-mail: hr[arond]westcompany.ro Pentru informații suplimentare, vă invităm să ne vizitați la adresa sediului nostru din Crișeni, numărul 1.
-
Te așteptăm în echipa S-KARP! Avem un post disponibil de Consilier Vânzări (full time part time) pentru magazinul din București, Calea Moșilor nr. 44 - fostul magazin Himalaya) dar și pentru participări la evenimente sportive. Oferim condiții și venituri foarte bune! Dacă ești interesat, te rugam trimite CV-ul pe office [at} dgr.ro sau Whatsapp . Multumim!
-
Angajez bucătar cu specific turcesc cu experiență într-o locație în județul Suceava.
-
Farmacie in mediul rural, județul Dolj, angajează asistent de farmacie. Program de lucru 8 ore zi luni- vineri. Transportul pana la locație este asigurat și decontat de firma. Se oferă salariu motivant și tichete de masa.
-
Cabinet medical individual de Chirurgie Generala angajeaza asistent medical generalist. Program de luni pana vineri. de preferat cu experienta.
-
SC Bianco Group SRL, înregistrată la ORC sub nr. J35 1471 2006, cod fiscal: 18630874, angajează: lucrător comercial (1 post). Condițiile necesare pentru ocuparea posturilor sunt următoarele: Studii: -generale, medii -îndemânare, disciplină a muncii, flexibilitate, buna gestionare a mai multor sarcini concomitent -corectitudine CV-urile se depun prin e-mail până la data de 26.03.2024 la: