Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2020-06-22-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam operatori productie si muncitori necalificati care sa lucreze la masini de tiparit, bobinat, laminat, sectionat intr-o societate de productie cu specific de tipografie. Ai un avantaj daca ai lucrat intr-un domeniu inrudit sau in orice activitate de productie si esti familiarizat cu operarea utilajelor automatizate. Daca nu ai o astfel de experienta dar doresti un loc de munca stabil si vrei sa inveti, iti oferim posibilitatea de a te forma profesional si de a te specializa la locul de munca. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata, tichete de masa, decontare transport, bonusuri si posibilitati de avansare. Sediul nostru este pe Str. Celulozei nr. 6 (Rodata SRL), in zona industriala. Pentru interviu va rugam sa va prezentati la sediul nostru in fiecare zi de marti, miercuri si joi, intre orele 10-16. Va rugam sa aveti la Dvs. cartea de identitate.
-
Promovat
Angajam cu relocare operatori productie, cupluri cu sau fara experienta-cazare gratuita la Pitesti Angajam pe termen lung cu relocare la Pitesti operatori productie sau muncitori necalificati, inclusiv cupluri, la o companie multinationala din unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
ACTIV GROUP MANAGEMENT angajeaza OPERATOR MANITOU pentru santierul din zona Pitesti ( Merisani ) : Cerinte: - experienta de lucru pe utilaj - atestat stivuitorist ISCIR Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon afisat.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
-
Căutăm personal feminin pentru a lucra de acasă la compania Oriflame ,pentru informații. Scrieți mi email sau mesaj
-
Clinica medicala DEL MEDICAL din Pitesti angajeaza asistent medical generalist. Asteptam cv-urile dvs. , iar pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr. de telefon.
-
-
Îți cauți job? Oprește-te din căutări si vino in echipa noastră! Noi angajăm consultant vânzări, ajutor de bucătar, pizzar, iar dacă tu îți cauți job, putem face echipă bună împreună Experiența nu este necesară, te învățăm noi tot ce trebuie să știi. Pentru mai multe detalii sună-ne la ! Restaurant MOS, parcul N. Romanescu
-
Angajam in conditii avantajoase de munca cu salariu motivant: OPERATOR MASINA TIPAR DIGITAL (FLATBED) OPERATOR MASINA ROUTER (OPERATOR CNC) LEGATOR MANUAL VA RUGAM SA NE CONTACTATI LA NR. DE TELEFON AFISAT DE LUNI-VINERI INTRE ORELE 09:00-16:00!
-
-
Centru îngrijiri persoane vârstnice cu sediul în Ghiroda , angajează infirmiera cu sau fără experienta. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la numerele de telefon : sau
-
Firma de distributie, situata in Popesti Leordeni, Ilfov, cauta o persoana responsabila, dedicata, atenta la detalii si organizata, pentru a gestiona atributiile venite de la directorul de vanzari. Job-ul principal este de gestionare date, rapoarte, atat in zona de logistica, cat si pe vanzari. Exemple: -centralizarea vehiculelor din parc cu toate datele necesare si urmarirea documentelor acestora. -raportare din programul OMV fleet -raportare din Evo Gps -centralizarea costurilor de service pe masini -centralizarea echipamentelor IT -organizarea rutelor externalizate saptamanale -inmatriculari radieri auto Program de lucru L-V 9-17:30 Se ofera salariu atractiv, bonuri de masa (40 ron zi), telefon, laptop, masina de serviciu. Cunostintele PC de nivel mediu sunt obligatorii! Permis cat B obligatoriu.
-
Omv strada Ovidiu Densuseanu Căutam colegi care sa formeze un colectiv vesel, dinamic, dornic de performanța Beneficii : - mediu de lucru plăcut - card de masă - bonusuri - cursuri specializate de calificare - compensarea substanțială a orelor suplimentare și a programului de sărbători Poziții disponibile: - consultant vânzări și lucrător platformă Mai multe informații tel (
-
Subscrisa DELAKTY SRL cu sediul in Sat Blejoi, Comuna Blejoi, str. Scolii,nr.599, judet Prahova, avand numar de inmatriculare la ONRC J29 656 1997, Cod unic de inregistrare 9559767, angajeaza: - Lucrator in gospodaria agroturistica , cod COR 515204 - 2 posturi. CV urile se pot depune la adresa de e-mail , iar selectia va avea loc in data de 12.03.2024,ora 09:00, la sediul societatii.
-
Angajam tamplar cu experienta pentru fabrica de mobila pe comanda si serie mica. Conditii avantajoase de lucru, salariu atractiv. Program: Luni-Vineri 08-17. Informatii la tel:
-
Exclusiv Cell Mobile isi mareste echipa!!! Posturi disponibile : asistent vanzari, tehnician gsm. Candidatul ideal: prezenta agreabila,studii medii superioare,experienta in vanzari constituie un avantaj,capacitatea de lucru in echipa. Descrierea jobului:promovarea si vanzarea produselor,intocmirea documentelor necesare vanzarii,gestionarea stocului. Se ofera salariu motivant+comision din vanzari!
-
Angajam personal pentru activitati teren si birou, cunoscator PC, pentru prelucrari in autocad, permis de conducere categoria B Relatii la telefon:
-
SC FERUCCIO CONSTRUCT SRL angajeaza MUNCITOR NECALIFICAT COD COR 931301 SUDOR MANUAL CU ARC ELECTRIC COD COR 721203 Anuntul este valabil pana la data de 04.04.2024
-
Firma de curățenie angajează operator curatenie program de lucru de luni pana vineri 6.30- 14.45, salariu 2400 _ 2600 lei. Locațiile sunt în Craiova)
-
ROLE DESCRIPTION SUMMARY The key role and responsibility of a Senior Accountant is to ensure the completeness and accuracy of the general ledgers for the companies assigned to you. This includes performance of financial analysis, application of any local regulations, and compliance with SES s policies and procedures for those companies. You will be able to fully close a significant entity autonomously and you have a good understanding of the processes feeding into the General Ledger accounting. You will be responsible for (this is not an exhaustive list): Completeness and documentation of financial records Ensure accuracy of the general ledgers for all assigned entities, including understanding revenue recognition, income taxes, etc. prepared by other departments Record manual journal entries, with appropriate supporting documentation Prepare or obtain account reconciliations so that all balance sheet positions are supported on a monthly basis Compliance of the financial records with SES policies and procedures Respect strict closing deadlines, including daily processing of bank transactions Ensure intercompany transactions are properly recorded and reconciled Complete central reporting package to allow timely consolidation of SES s results Fulfilment of regulatory obligations associated with each entity Prepare annual statutory financial statements on a legal entity basis, and prepare any other tax filings or other reporting obligations Ensure compliance with intercompany recharging mechanisms, required profit margins, and the like Financial analysis over the entity, or subgroups of entities On a regular basis, prepare a formal review of the assigned companies results, including analysis of variances to prior, budget, and forecast, and proof of compliance with intercompany recharging mechanisms and required profit margins Support monthly reviews of results for aggregated groups of companies by the local accounting manager Oversight over external accounting service providers (if required) Review monthly reports from external providers, ensuring accuracy, including correct use of SES s standard chart of accounts and cost centres Maintain reconciliation between IFRS consolidation ledger and local ledger (in SAP), as well as be-tween local ledger (in SAP) and local ledger (in external provider s system) YOUR PROFILE: Must Have: Bachelor s Degree in Accounting or directly relevant professional qualification More than five years operational experience in a similar role, preferably in an international organisation SAP experience Fluency in English and German, both oral and written Nice to Have: Advanced professional qualification (such as ACCA) preferred Strong analytical skills and detail-focused Continuous improvement mindset Ability to plan own time carefully and to prioritise with limited supervision WHAT S IN IT FOR YOU Flexible working policy Bonus plan Comprehensive and competitive benefits plan A range of wellness activities and employee assistance programs An employer that values all aspects of Diversity and respects every individual s story GOOD TO KNOW SES is an Equal Opportunity Employer, committed to workplace diversity & inclusion. We do not discriminate on the basis of race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran status, disability, or other characteristics protected by local, state, or federal law.
-
Suntem în căutarea unui agent de vânzări responsabil, sociabil și politicos, care să se alăture echipei noastre din zona Arad, cu punctul de lucru în Felnac. Oferim oportunitatea de a lucra într-un domeniu dinamic și motivant, oferind anvelope de înaltă calitate clienților noștri. Cerințe: - **Absolvent de bacalaureat:** dorim să lucrăm cu o persoană motivată și dornică să învețe și să se dezvolte profesional - **Experiență în vânzări de anvelope:** constituie un avantaj, dar nu este obligatorie; suntem dispuși să oferim suport și formare - **Permis de conducere categoria B:** oferim o mașină de serviciu pentru deplasările legate de activitatea de vânzări - **Rezidență în zona Arad:** pentru a asigura o acoperire eficientă a pieței locale Beneficii: - **Salariu competitiv:** 3500 lei net (în mână), plus bonusuri din vânzări - **Bonuri de masă** - **Oportunitate de creștere profesională:** oferim suport și training pentru dezvoltarea abilităților de vânzări - **Mediu de lucru dinamic și plăcut:** într-o echipă dedicată și profesionistă Pentru a stabili un interviu, vă rugăm să sunați la numărul . Așteptăm cu nerăbdare să ne întâlnim cu viitorul nostru coleg!
-
Societatea angajeaza personal pentru activitati de teren, absolvent liceu, cunoscator PC (autocad)