Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2020-07-01 Tip job: Part time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Iași, Str. Aurel Vlaicu, nr. 54A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru de full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Promovat
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Promovat
Societate cauta baiat domn pentru colaboratorare pe montaje de jaluzele verticale si rolete de interior . Se cere seriozitate si dorinta de munca, masina personala si bormasina cu percutie. Daca s-a mai lucrat in domeniu sau ceva asemanator, constituie un avantaj. Se lucreaza part time, si poate fi un al 2 lea job . Se poate specializa la locul de munca. Detalii program si salarizare la
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal Disponibilitate de a efectua activitati de teren (80% din timpul alocat activitatii); Abilitati foarte bune de negociere, comunicare si rezolvare de probleme; Persoana dinamica, energica si orientata catre rezultate; Masina proprie si permis categoria B - obligatoriu; Formele de colaborare - PFA, sau CIM partial Descrierea jobului Interacționează cu debitorii la domiciliul acestora; Aplica procedurile de colectare specifice companiei; Identifica cele mai bune solutii de plata; Negociaza termene de plata intr-o maniera profesionista; Actualizeaza baza de date cu informatii corespunzatoare activitatii. Sunt acceptate aplicatii si fara experienta. Trimie-ne CV-ul pe adresa de e mail si in cel mai scurt timp vei fi contactata.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Bacău, Str. Milcov, nr. 5B Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 1950 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajez asistenta part time fara experienta in Cluj-Napoca,salarizare 300-350 EUR,program intre 14-18 zilnic la un CMI Dermatologie
-
Caut doamna sau domnișoară vârstă maxima 40 de ani pentru masajj de relaxaree la domiciliul meu,ofer 100 Ron pentru ședința de 1 ora,plata se face pe loc,se poat face 1.000 Ron lunar.mai multe detalii pe WhatsApp.astept mesajul tau aici.cer și ofer seriozitate.
-
Condiții: Responsabilități: Pentru: Arad județul Arad, cautam persoane de incredere, cu simt de raspundere, care au disponibilitate de lucru cateva ore pe saptamana. Aria de activitate: in apropierea domiciliului dvs. Puteti ajunge in echipa noastra, apeland la numarul de telefon unde ne puteti furniza numele si prenumele dvs. , zona de domiciliu, numarul dvs. de telefon sau puteti trimite cv-ul dvs.la adresa de e-mail din anunt. Noi va vom contacta pentru a va oferi toate detaliile
-
Cautam persoana dinamica și ambițioasă pentru agenti de asigurari.Cei care isi doresc un venit suplimentar pentru inceput,cu posibilitatea avansării si angajării pe postul de inspector asigurari. Experienta în vânzări constituie un avantaj.
-
Salonul Tima Estetic din sectorul 1,cu epilare definitiva ofera camera pentru colaborare sau subănchiriere pentru gene false si micropigmentare.
-
Căutăm persoane pentru job online. Se poate lucra cu telefonul sau laptop. Necesare: cunoștințe engleza, operare PC, cunoștințe marketing, SEO. Trimiteți cv-ul chiar aici. Puteți primi detalii pe whatsap la nr.
-
Promovat
Angajam personal curățenie Cluj, se lucrează 8H, Oferim: Salariu atractiv bonuri de masă și prime de sărbători. Dacă sunteți interesați așteptăm numărul dumneavoastră: 0751 050 399
-
Caut șofer categoria B . Experiență autoutilitară Mercedes Sprinter carosată pentru 2..3 zile săptămâna. Curse București..Arad tur retur. Se lucrează pe bursa de transport. Mai multe detalii la telefon.
-
S.C. CALIFICARI OVI-CRIS S.R.L. organizeaza cursuri de calificare pentru " AGENT DE SECURITATE" (paza). Persoanele interesate trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii : - sa aiba cetatenia romana; - minim 8 clase; - varsta minima 18 ani; - apt medical serviciu de paza; - sa nu aiba antecedente penale. La finalizarea cursului, absolventii vor primi un ATESTAT si CERTIFICAT DE CALIFICARE.
-
caut menajera pe termen lung. varsta ecnia sau deunde vine nu conteaza tot ce conteaza e sa fie serioasa. . program 3 4 ore pe zi. activitate curatenie cumparaturi si uneori mancare. daca e nevoie ofer si cazare. salariu 1000 lei p luna. mai multe detali la telefon
-
Compania noastră, specializată în distribuirea de hârtie alimentară, caută sa angajeze o persoana priceputa si experimentata în domeniu pentru a se alătura echipei noastre. Suntem în căutarea unei persoane dedicate și motivate, care să împărtășească pasiunea noastră pentru excelență și să ofere clienților noștri servicii de cea mai înaltă calitate. Cerințe: - Experiență demonstrată în domeniul distribuției de hârtie alimentară sau într-un domeniu similar; - Cunoștințe solide despre produsele din hârtie alimentară și caracteristicile acestora; - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții; - Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în ritm rapid; - Atitudine proactivă și orientată către rezultate; - Capacitatea de a lucra în echipă și de a contribui la un mediu de lucru pozitiv și colaborativ. Responsabilități: - Gestionarea stocului de hârtie alimentară și a produselor conexe; - Îndeplinirea comenzilor clienților într-un mod precis și eficient; - Consilierea clienților în legătură cu produsele noastre și oferirea de soluții potrivite nevoilor lor; - Menținerea relațiilor pozitive cu clienții și gestionarea eventualelor probleme sau reclamații; - Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura o experiență superioară a clienților. Dacă sunteți o persoană entuziastă, orientată către detalii și dornică să vă alăturați unei echipe dinamice, vă invităm să aplicați pentru poziția noastră. Trimiteți-vă CV-ul la adresa de e-mail Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem!
-
Angajez oameni seriosi cu vointade lucru pt constructie salar incepand de la 5000 Ron in functie de cunostinte in domeniu . Lucru in Timisoara Angajat cu carte de munca Mai multe detali la tel
-
SE cauta femeie de servici (cu sau fara experienta) la o scara de bloc,program flexibil stabilit de comun acord. Bloc civilizat.Rog apel sau si prezentare la numarul de whatsapp...
-
Angajez personal la covrigarie in Pucioasa , program lucru luni -viner 6.30 -15 30i , cu care de munca, , f serioasa , doar fete
-
aca esti pasionat de vanzari sau consideri ca domeniul imobiliar te atrage, te asteptam in echipa noastra! Suntem deja o echipa cool impartita in divizie de vanzari si divizie de constructie, in cautare de colegi noi pentru pozitia de Broker (vanzari) imobiliar cu sau fara experianta! Sediul companiei nostre este in zona Unirii - P-ta Alba Iulia, iar zonele de care ne ocupam sunt centrale sau semicentrale! Oferim: Mediul de lucru este placut, iar intreaga echipa se implica in sprijinul noilor colegi; Pregatire in vanzari, negocieri, marketing si prospectare de piata;
-
Firma colaboratoare Uber Bolt angajează sofer cu carte de muncă la 2 4 8 ore, disponibile autoturisme marca Dacia Renault Mentenanță și asistență 24 24, acte la zi, mașini în stare perfecta de functionare. Disponibil spre inchiriere: Renault Megane 3 Facelift 2015, 1.5dCi, navigație, bluetooth, clima etc. Toate masinile au instalație de aer conditionat funcțională si ruleaza fără probleme, fiind dotate cu anvelope de iarnă. Se percepe o săptămână avans, după care se achita chiria săptămânală a mașinii și comisionul de 10%. Mai multe detalii la telefon. Zona Bucuresti - Ilfov
-
Flota Partenera Uber Bolt cautam soferi parteneri cu Atestat Transport Persoane si masina personala. * Comision 8 10% din net bazat pe performante (pentru bonusul obtinut din colantare, promotii si bacsis nu se percepe comision) * Contract de munca 2h 4h 8h sau contract de colaborare Cerinte Soferi: - Varsta minima 21 ani - Cazier judiciar fara inscrisuri - Vechime permis 2 ani Cerinte Autovehicul: - Autovehicul mai nou de anul 2010 (inclusiv) - Autovehicul cu 4 usi si aer conditionat Documente Necesare ale Autovehiculului - Certificat de înregistrare - Asigurare obligatorie RCA - Asigurare accidente persoane și bagaje Beneficii: - Asistenta in operarea aplicatiilor si in desfasurarea activitatii - Suport in obtinerea actelor necesare inceperii activitatii - Decontarea carburantului de 3% - Bonus 100 pentru soferii recomandati - Plata Saptamanala in fiecare zi de Marti - Fara comisioane ascune, oferim transparenta totala soferilor parteneri Pentru mai multe detalii puteti sa ne contactati telefonic sau pe Whatsapp la acelasi numar de telefon.
-
Cerinte - Personalitate energică, cu atitudine pozitivă, amabilă; - Cunoştinţe avansate de limba engleză; - Cunoştinţe operare PC (Windows, MS Office, Internet); - Permis de conducere categoria B -Fara cazier Responsabilitati - emitere de acte contracte auto -reprezentare clienti la serviciul inmatriculari politie drpciv si primarie -mentinerea relatiilor si gestionarea portofolului cu clientii companiei - Preluati, directionati apelurile telefonice, mesajele; - Pregatiri scrisori, e-mailuri, memorii, prezentări și rapoarte; - Printati, fotocopiati, arhivati documente relevante (transmitere corespondenta curier , e-mail ) pt cei interesati cv -urile se pot transmite prin romjob Programul este flexibil ! Salar fix + comision