Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2020-09-17 Tip job: Part time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, str. Avram Iancu, nr. 62 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2350 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii absolvite Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor Cunostințe bune de operare PC Disponibilitate pentru program de lucru flexibil Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială
-
Promovat
Caut Personal necalificat sau calificat in domeniul etichetarilor, se accepta persoane cu varsta cuprinsa intre 18 si 55 de ani femei si barbati grupuri sau cupluri, in unele cazuri acceptam si minori. Munca se desfasoara in picioare la banda, si se eticheteaza diferite produse din carne(mezeluri) 8 ore zi de luni pana vineri. Mentionez ca nu sunt firma de recrutare,lucrez in Mod direct cu voi si sunt supervizor atat la locul de munca cat si la cazare , si ma opcup in mod personal de problemele ficarui om. Cazarea este in apropiere de Hala, deplasarea de la cazare la locul de munca se face in grup organizat. Angajatorul ofera urmatoarele (mentionate si in contract) -Salariul lunar Brut 3.000 Euro din care se trag Taxele, impozitele, asigurarea medicala (la privat),si cazarea. -Salariul lunar Net 2.100 Euro ( 12 euro ora x 8 ore zi = 96 euro zi x 22 zile =2.112 euro ) Lunar net in mana Cazarea este oferita de catre angajator si se face in Apartamente de 4 camere (3 camere single si o camera Dubla)-ofer Video pe WhatsApp. Se ofera banii in avans pana la maxim 400 euro pentru nevoi personale (mancare,tigari etc) care se retrag ulterior din salar. Transportul este platit de catre angajator si se retrage din salariu mentionez ca transportul se face cu autocar, microbuz sau avion in functie de fiecare. Nu exista o plecare fixa fiecare persoana decide cand doreste sa vina, dar nu mai tarziu de data de 20 iunie, Angajarile se fac pana in maxim 20 Iunie. Tin sa va aduc la cunostinta ca sunt persoana fizica si sunt supervizor la locul de munca unde lucrez de aproximativ 7 ani, nu percep comision sau alte taxe aberante precum firmele de recrutare , exista un cost de 100 de lei de persoana pentru inregistrarea contractului. Acesti 100 de lei se platesc in mod direct catre stat, si este o taxa pentru inregistrarea contractului mai exact formularul 101 . Acte Necesare -Copie Buletin Sau Pasaport. -adeverinta medicala . apt fizic si psihic pentru munca in strainatate. -Cazier judiciar .
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Satu Mare, Str. Corvinilor nr.1-3 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2350 lei brut (pentru un program de lucru de 4 h zi) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii absolvite - Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor - Cunostințe bune de operare PC - Disponibilitate pentru program de lucru flexibil - Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale - Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor - Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați - Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu - Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor - Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Editura Hamagiu caută o persoană muncitoare, serioasă și de încredere pentru postul de menajeră. Clădirea este de birouri, formată din parter + 3 etaje. Se oferă salariu atractiv. Locația este în sectorul 4, zona Rond George Coșbuc - Autogara Filaret.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Vrei sa castigi ca si fotograf videograf ? Pentru evenimente in tara si strainatate? Asigur aparatura profesionala diversa, clientela si studio profesional in Sibiu.
-
SC din Radauti, angajez instalator cu experienta-- instalatii tehnico sanitare . Relatii la tel.0745279646
-
URGENT! Angajam operator spalatorie industriala textile pentru a ne ajuta sa oferim clientilor nostri servicii de calitate, in siguranta si la timp. Nu trebuie sa ai cunostinte de specialitate, te poti califica la noi. Trebuie doar sa-ti doresti sa inveti si sa faci parte dintr-o echipa tanara si dornica de evolutie. Modalitate de aplicare: Pentru cei doritori de munca corect si la timp retribuita,intr-o echipa serioasa si dinamica puteti aplica direct la sediul nostru din Bran in cladirea Romtelecom. parter. .Asa cum am mai spus, nu trebuie sa ai experienta similara si apreciem seriozitatea, implicarea, curiozitatea, corectitudinea si dedicatia. full time sau part time. Te asteptam la o proba de lucru.Tel
-
Promovat
Angajam Femei si Barbati pt curatenie in magazine haine din Timisoara. Salar: 1.600 RON NET. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 sau 8-12 dimineata), doar cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Cautam bona ptr 2 copii 4 ani si 7 ani Northampton Anglia 550 lire sterline pe luna masa cazare asigurat 2 zile libere pe saptamana tel whatsap.trimiteti.detalii.CV Multumim tel (se unvata si engleza) ajuta si familia in casa si de dus la scoala copii
-
Se cauta Femei Bărbați la cules de Căpșuni în Spania mai multe detalii la telefon la numărul din Poza.
-
Promovat
Angajam femei si barbati la curatenie in magazine haine din Iasi. Salar: 1.400 RON NET pe luna. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Magazin general angajeaza vanzatoare cu sau fara experienta.Daca este nevoie,cazarea si masa vor fi asigurate
-
Magazin general angajeaza vanzatoare cu sau fara experienta.Daca este nevoie,cazarea si masa vor fi asigurate
-
Magazin general angajeaza vanzatoare cu sau fara experienta.Daca este nevoie,cazarea si masa vor fi asigurate
-
Hop Acasă angajează agent de vânzări! Ești pasionat de domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții? Ai experiență în vânzarea acestor produse? Ai permis de conducere și mașină personală? Dacă răspunsul este da, atunci te așteptăm să te alături echipei noastre! Hop Acasă este o companie care oferă soluții complete pentru amenajarea locuințelor, de la materiale de construcții, până la mobilier și decorațiuni. Ne dorim să avem o echipă de vânzări dinamică, profesionistă și orientată către clienți. Ce îți oferim noi? * Un salariu de pornire bun, în funcție de experiența ta * Un bonus de vânzare între 1% și 3% din vânzările realizate * Un program flexibil, care îți permite să îți organizezi timpul după nevoile tale * Un mediu de lucru plăcut și prietenos, unde vei avea oportunitatea să înveți și să te dezvolți Ce așteptăm de la tine? * Să ai experiență în domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții * Să ai abilități bune de comunicare și negociere * Să ai spirit de inițiativă și să fii orientat către rezultate * Să ai permis de conducere și mașină personală - mașina personală constituie avantaj, nu condiție de excludere * Să fii responsabil, serios și punctual Dacă te regăsești în acest profil și vrei să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău la adresa noastră de email sau suna-ne la numărul de telefon din anunț. Te așteptăm cu drag!
-
HopAcasă! angajează agent de vânzări cu experiență Dacă ești pasionat de construcții, atunci te așteptăm în echipa noastră! HopAcasă! este o companie de construcții și amenajări interioare, care oferă servicii personalizate și de calitate clienților săi. Avem nevoie de un agent de vânzări profesionist si serios, pentru a ne completa echipa. Ce îți oferim: - Un venit lunar foarte bun, în functie de volumul de vânzări. Comisionul acordat este de 1% 2%, în funcție de vânzările lunare. - Un program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și creativă - Acces la cele mai noi tehnologii și instrumente de lucru Ce ne dorim de la tine: - Experiență suficientă și dorința de a învăța - Cunoștințe de operare PC si sau aplicatii mobile pentru munca la distanță - Atenție la detalii, rigurozitate și respectarea termenelor - Spirit de inițiativă, capacitate de adaptare și rezolvare a problemelor - Disponibilitate pentru comunicare și colaborare cu ceilalți membri ai echipei Dacă te regăsești în acest profil și vrei să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu cu lucrările tale la adresa hopacasa arond gmail com sau ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! **Notă:** Angajăm atât full-time, cât și part-time, în funcție de disponibilitatea și preferințele tale.
-
Distributie fluturasi publicitati in cutiile de scrisori sau pe clanta usii, in functie de campanie. Se distribuie fluturasi, nu pliante sau reviste, deci este vorba de o greutate redusa. Program flexibil, dar in prima parte a zilei, de luni pana vineri. Veniturile variaza destul de mult, in functie de timpul alocat acestei activitati. Pentru mai multe detalii va rugam lasati un mesaj in aplicatie cu telefon de contact. IMPORTANT: nu sunati, trimiteti sms sau mesaj pe whats app, aceste a ordari nu vor fi luate in considerare, doar prin mesaj in aceasta aplicatie.
-
Flota partenera Uber bolt autorizata ARR,ofera posibilitatea de angajare,cu perceperea unui comision de doar 6%. Plata se face săptămânal în fiecare zi de miercuri(cash sau card)- doar două costuri de achitat :- comision doar 6%. carte de muncă OBLIGATORIE ( 2 4 8 ore ... după caz, dacă mai aveți sau nu și alt job in baza adeverintei de salariat copie contract munca).Colaboram cu persoane full-time Part-time. (fără alte taxe ... contabilitate ... etc)- Oferim o gama variata de masini in regim de inchirierer pentru a desfășura această activitate de ridesharing! in cadrul flotei noastre. Ajutor din partea noastra la deschiderea contului. Suport 24 7 pentru a raspunde intrebarilor si a oferi ajutorul nostru in rezolvarea oricarei nelamuriri. Seres 3 DFSK 100% ,electric SWM G01f G01 Automat,benzina Seat Ibiza Manual,motorina Seat Ibiza Manual,benzina Renault Megane automat., motorina Opel Astra J Manual,motorina Plus alte modele in functie de disponibilitate. pentru mai multe detalii ne gasiti la;
-
Promovat
Angajam femeie la curatenie in magazine haine din Oradea in Lotus Mall(cartierul Nufarul). Salar: 1.400 RON NET. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Angajez domna cu experienta pt. schimbare si toaletare batrana imobilizata la pat(2 ore zi-dimineata si seara).Zona cartier Cotroceni.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, str. Avram Iancu, nr. 62 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2350 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii absolvite Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor Cunostințe bune de operare PC Disponibilitate pentru program de lucru flexibil Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială
-
Promovat
Caut sa angajez persoana cu experienta in domeniul contabilitatii, inclusiv salarizare, cu experinta in domeniu de peste 5 ani, si cunostiinte solide in domeniul financiar-contabil, dornica sa invete, mediul de lucru armonios si responsabil, posibil si program flexibil-4 ore, telemunca, de preferabil cu domiciliul in Loc. Floresti. Persoanele interesate rog sa trimita cv-uri.
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
- Studii superioare economice finalizate - Sa efectueze contabilitatea completa societate comerciala (gestiune, revisal, declaratii, balanta, bilant) - Experienta in domeniu financiar contabil este necesara - Sa cunoasca legislatia in vigoare si sa isi actualizeze permanent cunostiintele in acest sens Detalii legate de salariu si program de lucru (acesta poate fi si part time) se vor discuta in cadrul unui interviu.