Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2020-09-17-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte: Experienta anterioara de minim 3 ani Cunostinte de desen tehnic si verificari repere fabricate (experienta in utilizarea instrumentelor de masura); Cunostinte de tolerante; Candidatul ideal: Persoana dinamica, deschisa, adaptabila, flexibila; Atitudine proactiva, gandire analitica şi capacitate de sinteza; Abilitati de comunicare, lucru in echipa, organizare. Responsabilitati ; 1. Execută toate lucrările în conformitate cu documentația de execuție, competențele tehnice și planul de producție, anunțând neconformitățile. 2. Execută operații pregătitoare cum ar fi: debitarea materialului, curățarea, debavurarea, îndreptarea, trasarea, fretarea, operații de prelucrare prin așchiere (pilire, polizare, găurire, strunjire, frezare, filetare), prin deformare plastica la rece (îndoire, ambutisare, perforare, decupare, torsionare); 3. Realizează probele de funcționare în prezența controlorului de calitate, pentru completarea Rapoartelor control, reglare și testare; 4. Verifică, conform documentației tehnice și a normelor de calitate, toate piesele care vor fi supuse asamblării, înainte de a începe această operațiune si anunță șeful direct în cazul neconformităților; 6. Identifică, înainte de asamblare, toate elementele de montaj (șuruburi, piulițe, șaibe, adaptoare etc), informează șeful direct în cazul lipsei sau neconformității pieselor. 7. Depozitează imediat ansamblurile, subansamblurile și piesele finalizate pe rafurile special amenajate și etichetate conform comenzii de producție și informează șeful direct de finalizarea lucrării. 8. Demontează ansamble și subansamble respectând și înregistrând ordinea operațiilor, astfel încât montajul să se realizeze facil, în cazul în care nu există desen de montaj (reparații capitale). 9. Returnează șefului direct piesele, consumabilele și subansamblele ce nu au fost folosite în procesul de asamblare, în maxim 8 h de la finalizarea ansamblului. 10. Protejează, înainte de depozitare, suprafețele funcționale ale pieselor și subansamblurilor conform instrucțiunilor în vigoare. 11. Utilizează echipamentele, sculele, bancurile de lucru, bancurile mobile de lucru, dulapurile de scule, etc doar în scopurile în care au fost realizate, conform instrucțiunilor în vigoare. 13. Identifică corect înainte de începerea execuției, SDV-urile pe baza desenelor de execuție ale lucrărilor planificate; 14. Identifică, înainte de începerea execuției, materialele și semifabricatele necesare în funcție de tipul lucrării de executat, fișa tehnologică și desenul de execuție. 15. Verifică zilnic, cu atenție, starea echipamentului de lucru și informează imediat șeful direct în cazul constatării defecțiunilor. Lunar verifica fisele de inventar si casează articolele deteriorate.
-
Promovat
Societate de transport marfa Sima Byby Logistic din Sannicolau Mare județul Timiș cu punct de lucru în SânNicolau Mare și Ploiesti , angajeaza dispecer transport cu sau fara experienta. Cerinte: - cunostinte avansate de limba engleza - cunostinte operare PC: excel, word, email etc. - foarte buna organizare - atentie la detalii - persoana comunicativa si energica - experienta in domeniu constituie un avantaj Responsabilitati: - organizarea si coordonarea activitatii de transport pentru dube aferente dispecerului - comunicarea cu soferii - comunicarea cu clientii societatii - optimizarea rutelor - verificarea diverselor documente Informatii doar la telefon :
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178 - Alex +40 766 654 043
-
Promovat
Vino în echipa noastră din Cluj! Angajăm Controlori Calitate! Dacă: Ai îndemânare și vedere bună; Ai disponibilitate de a învăța; Ai disponibilitate de a lucra în schimburi; Ești o persoană serioasă și responsabilă. Responsabilități: Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite; Identificarea defectelor de calitate; Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate. Oferim: Venit lunar 3500 - 3600 lei NET (format din salariu fix și alte beneficii); Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută (dacă este cazul); Plata orelor de noapte cu spor de 25 la sută; Transport asigurat; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET; Instruire la locul de muncă; Contract pe perioada nedeterminată. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul ideal - Capacitate de lucru și integrare în echipe; - Capacitate decizională, abilităti de comunicare si relationare; - Adaptabilitate la situatii noi si flexibilitate. - Abilităti de organizare si planificare a timpului; - Initiativa si perseverenta in atingerea obiectivelor. - Curs de Securitate si sanatate in munca Descrierea job-ului: - Efectuarea controalelor interne zilnice în scopul constatării neconformitatilor si deficientelor din cadrul santierului si transmiterea acestora către managerul de proiect și coordonatorului ssm în vederea stabilirii solutiilor pentru remediere. - Intocmire de rapoarte zilnice privind activitatea de prevenire și protecție în cadrul unui santier situat în municipiul Iasi; - Efectuarea instructajelor de securitate si sanatate in munca si situatii de urgenta pentru salariatii antreprenorilor din cadrul santierului; - Colaborarea cu managerul de proiect și coordonatorul ssm; Contact: office.intersafety gmail.com
-
Bistro nou in sector 6 angajeaza pizzer si bucatar pe perioada nedeterminata Locatie noua, echipa tanara, salariul motivant locatie noua, terasa plus spatiu interior. oferim si dorim seriozitate program 2 2 , salariu bun , stabilitate , colectiv tanar rugam seroiozitate
-
Cheeseria Fast Food angajeaza : -Shaormar 2-2 - ajutor de bucatar program 2-2 pentru locatia din Bragadiru, Ilfov. Candidatul ideal: - Persoana serioasa, organizata, punctuala, responsabila - Bune abilitati de comunicare si atitudine orientata spre client - Abilitati de lucru in echipă Beneficii: - Contract Individual de Munca pe perioada nedeterminata - Training si suport in vederea insusirii procedurilor interne - Bonus de performanta loialitate dupa acumulare vechime in cadrul companiei. Program de lucru salarizarea se discuta in cadrul interviului. Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la numărul de telefon .
-
Ofer spre inchiriere posturi la: #gene #makeup Salonul se afla in zona Posta 4
-
Angajam Barista pentru Coffee To Go! Dacă iubesti cafeaua si esti gata să oferi clientilor nostri o experienta deosebita, te asteptam sa aplici! Responsabilitäti: - Prepararea si servirea cafelei si a altor băuturi calde - Consilierea clientilor in alegerea cafelei potrivite - Pregătirea si servirea de sandwich Cerinte: - Experientă anterioară in domeniul barista (constituie un avantaj) - Abilităti excelente de comunicare si relationare cu clientii - Atitudine pozitiva si orientare către satisfactia clientilor Dacă esti interesat te rugăm să trimiti CV-ul sau să ne contactezi la numărul de telefon .
-
Locatie bine cotata din centrul istoric al Timisoarei cauta Barman cu experienta! Esti profesionist, iti place meseria ta si lucrezi bine in echipa? Vino in echipa noastra Oferim salariu platit la timp; salariu negociat in functie de experienta; tichete de masa, tichete cadou de sarbatori; program avantajos 2 zile cu 2 libere; masa calda in ziua de lucru; apa Kangen si cafea; cursuri de specializare; siguranta locului de munca; mediu placut si curat Resposabilitati -. Telefon:
-
DAF LALY CONSTRUCT angajează meseriași in constructii,salar incepind de la 4500 lei.Tel.
-
Cu siguranță! "Suntem în căutarea unor persoane talentate și dedicate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de instalatori, electrician și muncitori în construcții. Dacă sunteți pasionați de lucrul manual, avețisau nu aveți experiență în domeniu și sunteți gata să vă alăturați unei echipe dinamice, vă invităm să aplicați pentru aceste poziții. Oferim un mediu de lucru stimulativ, oportunități de dezvoltare profesională și un pachet salarial competitiv. Trimiteți-ne CV-ul dumneavoastră și o scurtă scrisoare de intenție la adresa noastră de e-mail pentru a fi luați în considerare pentru aceste roluri palpitante. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! #Angajare #Instalator #Construcții #OportunitățiProfesionale"
-
Gelateria MORITZ EIS ANGAJEAZA! Cautam o colega coleg pentru angajare full-time, pentru postul de lucrător comercial Noi am vrea ca tu: Sa ai bune abilitați de comunicare și relaționare, personalitate placuta, aspect îngrijit; Sa ai atentie distributiva, persoana organizata, atitudine deschisă, amabila, capacitate de ascultare activa, orientare către client și nevoile sale; Vei raspunde, mentine si asigura curatenia in magazin; Vei cunoaste in detaliu produsele din magazin si vei oferi cu profesionalism informatii clientilor in functie de nevoile si cerintele acestora; Dacă ești interesat te asteptam la o discuție și la o înghețată la magazin sau trimite CV-ul tau la adresa:
-
Angajăm curier sau colaborator cu autoutilitară proprie (Rm. Valcea). Dacă ești serios, motivat, punctual și ai simțul răspunderii, te așteptăm în echipa noastră pentru un loc de muncă pe o perioadă nedeterminată. ^^ Ce ar trebui să ai? - Experiență anterioară în industria curieratului/transportului (ar fi un avantaj); - Experieță în conducerea autoutilitarelor de 3.5 t de minim 6 luni; - Rezistență la un flux de lucru constant; - Dispoziție și eficiență în manipulare / sortare de produse (în scopul etichetării / scanării si livrării coletelor). - Disponibilitate pentru lucru în echipă. ^^ Descrierea jobului Ce ar trebui să faci? - Să fii serios, punctual și atent la detalii; - Să sortezi produsele (colete) în vederea incarcării și a livrării acestora în zona arondată; - Să menții legătura cu departamentele de suport din cadrul companiei; - Să raportezi managerului direct; - Să sesizezi diversele erori apărute în cadrul sarcinilor zilnice; - Program L-V și două sâmbete de la 9-12. - Relații la numerele de telefon: - ZERO(0) SAPTE(7) SASE(6) ZERO(0) DOI(2) (TREI)3 CINCI(5) ZERO(0) TREI(3) OPT(8) sau - 0 zero7 sapte3 trei8 opt.0 zero0 zero7 sapte.3 trei8 opt0 zero Te așteptăm cu drag în echipa noastră!
-
Caut sa lucrez sofer in ture sau part time detin categoriile B,C,E cu atestat CPI marfă.
-
Curățenie în regim hotelier in zona de Nord a Bucureștiului,zona Pipera. Orar zilnic de Luni pina Sâmbătă de la ora 10-17,salariu 3000 Ron net
-
Angajam: - lacatus mecanic - electrician Ce oferim: - al 13-lea salariu (jumatate de pasti, jumatate de craciun) - bonuri de masa, 30 lei buc - program de lucru 8:00 - 17:00 cu 1 ora pauza - disponibil la deplasari in tara pentru instalari echipamente industriale cand este cazul - disponibil la ore de lucru suplimentar platite, in functie de necesitate - cunostinte in a citi desen tehnic, schema electrica - locatie principala de lucru Apaca - contract perioada de proba 3 luni, dupa care nedeterminat - salariu se decide la fata locului in urma unui interviu
-
OFERIM SERVICII PENTRU PROIECTE DE AUTORIZARE A CONSTRUCTIILOR Avem răbdarea necesară pentru soluția ideală și suntem alături de dumneavoastră la fiecare pas pentru a materializa proiectul dorit. Oferim consultanță și soluții personalizate. Servicii: - Proiectare arhitectură și desgin 3d; - Consultanță și prezentare virtuală în toate stadiile de dezvoltare ale proiectului; - Conceptualizare de arhitectură și design de interior având ca punct de plecare discuțiile si deciziile luate impreună; - Obținere acte/avize necesare; - Proiectare construcții rezidențiale / Construcții cu destinație comercială sau industrială /Spălătorii auto self-service; - Proiecte de demolare; Contactați-ne pentru mai multe detalii: tel. :
-
Caut colaborare ori angajare ca tehnician de unghii, am experienta un an in domeniu si diploma acreditata.
-
Bună ziua! Angajăm șoferi transport intern, 3.5 tone. De lucru tot timpul anului, contract de muncă. Program luni-vineri. Să se abtina cei care cauta program de bibliotecar. Banii la săptămână. Detalii la .
-
DESCRIERE Descriere: Ești pasionat de pizza? Vino să te alături echipei Domino's Pizza Constanta! Oferim un pachet de beneficii atractiv pentru pizzarii noștri dedicați, iar contractul este pe perioadă nedeterminată. Beneficii: Pachet salarial de pana la 3200 RON net -suma compusa din salariu fix,tichete de masa de 40 RON zi Program Flexibil: Reduceri pentru Angajați: Până la 40% reducere la produsele noastre delicioase. Transport asigurat la sfarsitul programului Posibilitate de promovare Asistent manager. Responsabilități: Pregătirea și coacerea pizzei cu grijă și precizie. Menținerea standardelor noastre stricte de igienă și curățenie. Colaborarea cu echipa pentru o experiență excelentă a clienților. Cerințe: Pasiune pentru pizza și dorința de a învăța. Disponibilitate pentru ture și weekend-uri. Experiența în domeniul pizzeriei este un avantaj, dar nu este obligatorie. Dacă vrei să faci parte din echipa noastră și să profiți de beneficiile noastre atractive, te asteptam in locatie sau la numarul de telefon .
-
DESCRIERE Descrierea jobului Vei livra la timp produsele comandate de clienții noștri; Încasarea banilor pentru comenzile plătite la livrare; Alte sarcini administrative (ex: activitati de curatenie, formare cutii pizza, preluare comenzi , etc). Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Salariu 1900 LEI + tichete de masa in valoare de 800 lei Program FLEXIBIL Reducere angajat intre 30-40 % pentru toate produsele noaste. Salariu creste dupa perioada de proba de 3 luni . Candidatul Ideal Detii permis de conducere (categoria B), de minim 1 an Ești orientat spre servicii de calitate și către rezultate; PENTRU MAI MULTE DETALII LA NUMARUL DE TELEFON
-
SC angajeaza muncitori calificati si necalificati in constructii, lucrari in Iasi. Tel.
-
Hausengel este o afacere de familie care plasează îngrijitori cu succes, începând din anul 2005, oferindu-le contracte selectate și verificate. Experiența îndelungată ne arată că nu putem avea succes decât dacă lucrăm cu dedicare. Astfel consilierii noștri sprijină îngrijitorii zi de zi, asigurându-le aprecierea, securitatea, parteneriatul și, mai ales, suportul necesar. Deveniți parte din familia noastră de îngeri și veți fi complet îngrijiți ! Va oferim: Cooperare cu îngrijitori independenți (Persoană fizică autorizată). Posibilitatea de a câștiga până la 2.000 EUR net pe lună veniturile sunt negociabile. Legalitate, parteneriat și condiții transparente. Toate contractele și documentele se emit în limba dumneavoastră maternă. Un contract transparent și un pachet de asigurări germane. Avem o gamă largă de clienți atent verificați. Instruire profesională gratuită cu certificat german IHK. Suport deplin din partea unui consilier personal, disponibil în caz de urgență 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an. Preluarea tuturor lucrărilor birocratice și obținerea tuturor documentelor necesare pentru dvs. Cazare și masă gratuite pe durata contractului. Fără comisioane de plasare Rambursarea cheltuielilor de deplasare. Bonusuri speciale și bonusuri pentru recomandări. Hausengel este un partener pentru dumneavoastră, dacă: Cautați un loc de muncă ca îngrijitor în Germania. Doriți să câștigați în euro. Vorbiti limba germană și doriți să folosiți limba germană în munca de zi cu zi. Aveți o inimă mare și multă înțelegere pentru persoanele care au nevoie de îngrijire. Vreți să faceți parte din familia Hausengel și să vă simțiți îngrijit complet ! Aveți întrebări? Contactați-ne: Sau scrieți-ne un email: www.hausengel.ro