Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2020-09-24 Tip job: Part time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, str. Avram Iancu, nr. 62 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2300 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii absolvite Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor Cunostințe bune de operare PC Disponibilitate pentru program de lucru flexibil Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie profesionala, angajeaza operatori curatenie pentru Mall Pitesti. Program 3h pe zi de la 07-10:00 Cerinte: persoana punctuala, responsabila Detalii la 0733.971.396
-
Promovat
Te asteptam sa faci parte din Echipa Hamangiu in libraria noastra din Cluj (in incinta Curtii de Apel Cluj-Napoca Piata Stefan cel Mare, nr. 1, Parter). Profilul tău Ai studiile medii finalizate si cunostinte minime de folosire a calculatorului; Esti o persoană energică, responsabilă și organizată; Poti fi pensionar activ, student sau doar pasionat de carti, de interactiunea cu oamenii si cu timp liber, disponibil in prima jumatate a zilei; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj. Descrierea jobului Ce trebuie sa faci: Interactionezi intr-un mod prietenos si amabil cu toti vizitatorii din Librarie; Afli dorintele si nevoile lor, le oferi informatiile necesare si le prezinti oferta noastra de carte; Emiti documentele fiscale (bon fiscal, factura) si operezi documentele de contabilitate primara; Receptionezi cartile trimise de la centru pe baza documentelor fiscale si le asezi in rafturile librariei, conform tematicii si domeniului; Ne ajuti la inventarele periodice; Pastrezi curatenia din incinta librariei. Ce iti oferim: Program lejer de lucru, de luni pana vineri intre orele 09.00 14.00; Venit net de 2000-2200 lei luna, + bonusuri de performanta, conform criteriilor de acordare; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Numar zile concediu de odihna: 21; Prime cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun; Zile libere in perioada sarbatorilor legale si in perioada sarbatorilor de iarna (20 decembrie 5 ianuarie); Program de instruire si dezvoltare profesionala; Siguranta unui loc de munca stabil si corect, pe termen lung. Descrierea companiei Suntem o companie romaneasca, specializata in vanzarea de carte juridica, infiintata la inceputul anului 2006 la Bucuresti. Ne adresam studentilor, profesionistilor dreptului si tuturor celor interesati de starea legilor din Romania. Ne-am dorit inca de la inceput sa aducem cartea juridica mai aproape de cititori de accea am pus bazele primei retele de librarii, specializata exclusiv in promovarea si comercializarea cartilor si periodicelor din domeniul juridic. Astfel, din 2006 am adus cartea juridica mai aproape de cititorii din Iasi, Sibiu, Bistrita, Deva, Cluj, Bucuresti, Craiova, Targu Jiu, Alba-Iulia si Oradea. In prezent, Librariile Hamangiu sunt deschise in: Curtea de Apel Alba Curtea de Apel Cluj Curtea de Apel Iasi Facultatea de Drept Babes Bolyai Cluj-Napoca Facultatea de Drept Mihail Kogalniceanu Bucuresti Facultatea de Drept Titu Maiorescu Bucuresti Tot din dorinta de a face cartea juridica mai accesibila tuturor celor interesati, in 2008 am lansat si libraria online , unde titlurile dorite pot fi comandate foarte usor. Acestea pot fi apoi livrate acasa, prin curier, sau ridicate gratuit din Librariile Hamangiu. Daca te-am facut curios si vrei sa afli mai multe detalii, trimite-ne un CV pe adresa de mail distributie@ hamangiu. ro si hai sa ne cunoastem mai bine!
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Cluj, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Ruta Mobila - Full Time - Multiclient; - Program de lucru: Luni-Sambata; - Repartizare program de lucru: 06:00-14:00 - Venit lunar NET 3000 Lei (salariu fix net + tichete de masa) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Angajam femei si barbati la curatenie in magazine haine din Iasi. Salar: 1.400 RON NET pe luna. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Promovat
Angajam femeie la curatenie in magazine haine din Oradea in Lotus Mall(cartierul Nufarul). Salar: 1.400 RON NET. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Caut om pentru îngrijirea vacilor de lapte pentru o perioada lunga de timp, sa poată mulge manual, am nevoie de un singur om (exclus familie) ofer mâncare și cazare gratuita, salariu 2000 de lei, mai multe detalii la telefon
-
Vrei o schimbare pe plan profesional sau doar o activitate din care sa ai un ? Hai in echipa noastră! Poți lucra de acasă, de la birou sau chiar de la facultate, în timpul pauzelor dintre cursuri. Cu toții avem colegi/prieteni/cunoștințe care au nevoie de asigurare. De ce sa nu le faci chiar tu și să câștigi și bani?! ! Daca ai 12 clase absolvite, cunostinte de lucru cu calculatorul si nu iti lipseste perseverenta pentru a invata lucruri noi astept CV-ul tau la adresa de e-mail: Pentru detalii suplimentare raspund la mesaje. (WhatsApp, messenger)
-
Cautam noi membri pentru echipa noastra! Suntem în căutarea unei persoane pline de viata, care să devină parte din echipa in domeniul intermedierii asigurarilor. Un post ce oferă mediu de lucru modern și dinamic, salariu motivant, beneficii extrasalariale, programe de pregătire și dezvoltare profesională! Poti alege sa lucrezi de acasa sau la birou, part-time sau full time, daca sa o faci ca si PERSOANA FIZICA sau PERSOANA JURIDICA . Destine Broker de Asigurare intermediaza toate categoriile de asigurari (RCA, CASCO, locuinte, viata, sanatate, agricole, travel, raspunderi civile, etc) si colaboreaza cu toate COMPANIILE DE ASIGURARI. VEI AVEA LA DISPOZITIE: parteneri cu experienta relevanta gama larga de produsele intermediate informatii. Know How cea mai avansata platforma online (pentru emitere si invatare) Comision atractiv in functie de performanta seminarii si cursuri gratuite program flexibil: part-time sau full-time posibilitatea de lucru in orice localitate din tara posibilitatea de a avansa in cariera si de a crea una! posibilitatea de a dezvolta o echipa training-uri de dezvoltare profesionala si personala, materiale, platforma online. Daca suna bine si simti ca te regasesti in aceasta descriere atunci lasa un mesaj si iti vom furniza toate detaliile! Iti stam la dispozitie pentru orice intrebare! #asigurari #recrutare #angajare
-
Promovat
Angajam Femei si Barbati pt curatenie in magazine haine din Timisoara. Salar: 1.600 RON NET. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 sau 8-12 dimineata), doar cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
firma de catering angajam femeie pentru curatenie si spalat vase. se lucreaza 5 zile pe saptamana de la ora 14 la ora 22. se ofera contract de munca si o masa pe zi. locatia este in militari sector 6
-
Fac menaj,îngrijesc bătrână sau supraveghez copil în orașul Alexandria ,maxim 4 ore zilnic.Sunt din Smardioasa și am 48 de ani.Am experiență în domeniu.Cei care aveți alte intenții va rog sa va abtineti
-
Angajez urgent mecanim auto cu experienta in domeniu. Salariu negociabil ( peste 3000 lei )
-
Buna ziua Daca esti dornic să explorezi oportunitățile pe care sectorul asigurărilor le poate oferi , te astept vineri 17 mai 2024 ora 12 la Ziua Carierei in ASIGURARI care va avea loc in Timisoara P-ta Consiliul Europei Nr 1 - sediul ASIROM . Pentru a va asigura locul la acest eveniment va rog sa ma contactati la tel . Ce vei afla in cadrul acestui eveniment : - pasii de urmat pentru calificarea profesională a intermediarilor în asigurări - beneficiile si oportunitatile acestui job - lideri din cadrul agenției vor împărtăși experiențele lor, oferind perspectiva reală despre ceea ce înseamnă să lucrezi în acest domeniu dinamic. Durata evenimentului este de 1 ora .
-
Ne marim echipa! Dacă ai bune abilitati de comunicare, dacă ești dornic sa oferi consultanta personalizata clienților, sau dacă ești în căutarea unui job care sa îți aducă venituri suplimentare și posibilitatea de a lucra de acasă, hai sa ne cunoaștem și stabilim toate detaliile! Cerinta minima: diploma de bacalaureat
-
Căutăm consultanți entuziaști care să răspundă cu zâmbetul pe buze clienților și să le ofere suport în alegerea celei mai potrivite soluții de asigurare. Responsabilitățile tale vor include activități din domeniul vânzărilor cum ar fi prospectarea, contactarea clienților, vânzare și oferire suport post vânzare. Pentru a avea succes în acest rol, este necesar să ai abilități excelente de comunicare, să inspiri încredere și să fii corect. Cum ești tu? Îți place să comunici și poți face să zâmbească inclusiv persoanele care nu au avut cea mai bună zi Îți place să faci lucrurile bine și ești atent(ă) la detalii Îți place să ai un impact pozitiv în viața oamenilor din jurul tău Ești punctual(ă) și îți respecți promisiunile Îți place ideea de digitalizare și ți-ai dezvoltat competențe în această direcție Ești organizat(ă) și știi să iți prioritizezi sarcinile Ești la curent cu evenimentele din orașul tău și profiți de orice oportunitate de a cunoaște oameni noi atunci când se ivește ocazia În ce constă jobul? Vei identifica potențiali clienți și vei analiza împreună cu ei nevoile de protecție prin asigurare Vei propune clienților soluții de asigurare Vei fi vocea clienților în relația cu Generali Vei completa baze de date și vei utiliza platfome digitale în activitatea zilnică Vei participa la întâlniri de echipa, traininguri Vei avea o pagină de facebook profesională Procesul nostru de recrutare: Completezi un CV Vei participa la cel puțin 2 interviuri Vei decide împreună cu managerul direct și directorul de agenție dacă acest job este cea mai bună oportunitate pentru tine Ce beneficii vei avea? Iți oferim acces gratuit la cursul în baza căruia vei obține codul RAF (diploma care iți permite să practici această meserie) Vei avea un mentor de la care să înveți în ritmul tău Îți punem la dispoziție intrumente de lucru care îți oferă posibilitatea să desfășori activitatea de oriunde și oricând Poți să evoluezi ca manager dacă iți dorești Vei participa împreună cu echipa la cursuri de vânzări, evenimente de agenție, teambuilding-uri De ce să alegi Generali? Avem o experiență de peste 190 de ani în piața internațională a asigurărilor și de aproape 30 de ani în piața din România Clienții ne apreciază pentru calitatea serviciilor, dar și pentru profesionalism Nu suntem perfecți, dar ne prețuim echipa și ne-ar plăcea să lucrăm mult timp împreună (avem colegi care sunt în echipa noastră de peste 25 de ani) Credem că performanța trebuie sărbătorită cu distracție pe masură Investim permanent în pregatire personală și profesională, dar și în digitalizare, pentru a îndeplini cu succes asteptările clienților noștri
-
caut menajera pe termen lung. varsta ecnia sau deunde vine nu conteaza tot ce conteaza e sa fie serioasa. . program 3 4 ore pe zi. activitate curatenie cumparaturi si uneori mancare. daca e nevoie ofer si cazare. salariu 1000 lei p luna. mai multe detali la telefon
-
-
Dacă îți dorești să câștigi un venit suplimentar sau chiar sa îți creezi o sursă principală de venit, te aștept în echipa Destine Holding. Destine Holding este o companie care este pe locul 2 în România din peste 500 de intermediari de asigurări. Aceasta companie intermediază toate categoriile de asigurari (RCA, CASCO, locuinte, viata, sanatate, agricole, travel, raspunderi civile, etc) si colaboreaza cu toate COMPANIILE DE ASIGURARI. Pe lângă ASIGURĂRI se mai pot intermedia CREDITE sau PACHETE TURISTICE. Cerințe: -Minim: diploma de Bacalaureat -Atitudine proactivă -Experienta minimă în vânzări constituie un avantaj -Laptop/Calculator + imprimanta Ce îți oferim: -Acces la platforma DESTINE -Traininguri de dezvoltare profesională și personală -Excursii -Bonusuri de performanta, produse(camere foto, laptop, etc) -Diploma de broker -Plata din comisioane -Suportul nostru și îndrumarea către o cariera de succes -Posibilitate de a avansa în carieră și a-ți crea propria afacere Plata comisioanelor se face la fiecare sfârșit de luna în funcție de activitatea desfășurată. Programul este flexibil și nu este target. Crezi ca poți să câștigi și sa te dezvolți practicând această activitate? Dacă da, contactează-mă pentru mai multe detalii.
-
Acum poti deveni Agent de asigurare ! + Bonus - Sistem de Finantare pt 12 luni ! Consiliere GRATUITA NON STOP ! Cerinte: Persoana cu atitudine pozitiva, caracter dinamic si capacitate de asimilare rapida a informatilor . Studi minime : Bacalaureat Prezentabil/a si determinat in atingerea obiectivelor Contact sau tel 0744355375
-
Disponibil online
Fundraiser
Este responsabil pentru îndeplinirea obiectivelor anuale de fundraising stabilite împreună cu Directorul Executiv pe baza planului strategic de dezvoltare al organizației; Identifică potențiali parteneri financiari și este responsabil de redactarea sau supervizarea cererilor de finan are/contractelor, în func ie de specificului fiecăruia; Propune, planifică organizează și supervizează activități de strângere de fonduri (evenimente publice, întâlniri și evenimente cu donatori pentru atragerea de noi donatori și/sau cultivarea celor existenți etc.) în baza planului anual de strângere de fonduri; Dezvoltă/supervizează dezvoltarea de planuri individuale de cultivare a donatorilor fundației și asigură implementarea acestora; Consolidează sau supervizeaza rela iile cu partenerii deja existenti prin identificarea de modalităti noi de colaborare; Specificațiile postului: Studii medii-superioare Cursurile de perfecționare în domeniul strângerii de fonduri din surse private constituie avantaj; Experiența nu este neeaparat necesara dar constitue un avantaj Limbi străine: engleză (scris, vorbit, citit); Operare PC: MS Office (foarte bine - în special Word, Excel, PowerPoint Outlook); Foarte bune abilități de comunicare i prezentare scrisă i verbală; Cunoa terea i în elegerea sectorului ONG din România constituie avantaj; Cunoașterea și înțelegerea sectorului de afaceri și sectorului public constituie avantaj; Abilități în elaborarea de rapoarte și susținerea de prezentări; Capacitatea de a lucra în echipă; Capacitate de planificare strategică și organizare a implementării operaționale; Disponibilitate pentru deplasări frecvente în afara organizației Detalii despre recrutare: Așteptăm CV-urile și scrisorile de intenție la Candidații selectați vor fi invitați la un interviu.
-
aca esti pasionat de vanzari sau consideri ca domeniul imobiliar te atrage, te asteptam in echipa noastra! Suntem deja o echipa cool impartita in divizie de vanzari si divizie de constructie, in cautare de colegi noi pentru pozitia de Broker (vanzari) imobiliar cu sau fara experianta! Sediul companiei nostre este in zona Unirii - P-ta Alba Iulia, iar zonele de care ne ocupam sunt centrale sau semicentrale! Oferim: Mediul de lucru este placut, iar intreaga echipa se implica in sprijinul noilor colegi; Pregatire in vanzari, negocieri, marketing si prospectare de piata;
-
Bona - Menajera Casa privata-apartament - si Bucatarie Gatit Part Time - Studenta Curatenie camere de apartament sau casa privata Part Time ideal pentru o fata maxim 29 ani sau studenta Ofer cazare! Program Part Time 2-5 zile ( de doua trei ori saptamana ) Angajez fata sau studenta Part Time in bucătărie (bucătăreasa). Salariu este 1500-3500 lei Decontare transport Ofer cazare! Durata contractului: nelimitat Contract de munca direct de la angajator cu toate beneficiile Salariu : 1600 net pe luna Cazare in camera dubla Internet GRATUIT, TV, masina de spalat.
-
Colaborare cu o fata Studenta pentru Bucatarie-Gatit, Part-Time, Fara Experienta contact whatsaapp la nr afisat - Whatsapp CV Colaborare Part Time cu Fata sau Studenta pentru activitate in Bucatarie si Gatit | Fara Experienta | Descriere - Dedicat exclusiv pt studenti. Exclus minore ( voi mergeti la invatat carte ca de munca o sa va saturati ) Beneficii: + Cazare asigurata ( daca este nevoie sau doresti sa vii din alta localitate judet ori esti studenta si ai nevoie de cazare) - locatie: zona UPG - apartament. - experienta nu este necesara - Cunostinte minime privind: gatitul in bucatarie, tehnologia culinara gastronomie, tehnologia culinara produse cofetarie patisserie ( insa nu este necesara experienta ) poti face ceea ce stii. Activitate: 1. Organizeaza activitatea din bucatarie in functie de cerinte sau propuneri culinare: - realizarea lucrarilor de curatenie in vederea inceperii activitatii - verificarea si pregatirea utilajelor, ustensilelor si obiectelor de inventar - pregateste locul de munca pentru activitati ulterioare 2. Cunoaste meniul sau copiaza de pe net si pregateste preparatele respectand intocmai reteta; 3. Pregateste preparatele solicitate, Program: Part Time. - 2-3 ore de 2-3 ori saptamana. Salarizare - dupa interviu .incepand cu 1000-3500