Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2020-10-11 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
RO SC Eltex Recycling SA angajăm colegi pentru poziția de Lucrător sortator: Oferim: Contract pe perioadă nedeterminată Bonus lunar de prezenţă Tichete de masă 35 lei zi lucrată Alte beneficii: Bonus pentru recomandare colegi Transport asigurat Tichete cadou de Crăciun, Paşte, 1 Iunie Programul de lucru în 3 schimburi de L-V. Informaţii suplimentare la nr. de telefon din anunț. _ HU A(z) SC Eltex Recycling SA kollégát keres Válogató munkás munkakörbe: Ajánlunk: - Határozatlan idejű szerződés - Havi jelenleti bonusz - Étkezési jegyek 35 lej ledolgozott nap Más elonyok: - Ajánlási bónusz - Biztosított szállítás - űnnepi ajandekjutalvanyok (Karácsonyra, Húsvétra illetve június 1-re) - 3 műszaki munkarend H-P További információ a számon telefonszám a hirdetésben.
-
Promovat
Servicii profesionale de gradinarit Esti peisagist , gradinar , constructor si vrei sa semeni o suprafata mare de gazon repede sau ai o gradina mare si vrei sa semeni gazon si sistem de irigare ? Daca da , atunci noi iti oferim solutia: Dupa 24 ani de experienta in domeniu in care am investit constant in utilaje si echipamente profesionale . Pregatirea terenului,semanatul terenului si inclusiv sistemul de irigare automatizat . - Tractor cu freza Kubota 2420 -Defisari terenuri capacitatea 5-20 ha zi - Utilaj pentru nivelat cu lama laser - Semanatoare de gazon profesionala capacitate 1800mp h -Tocator crengi 3O cp -capacitatea de lucru 10-12 mc h -Masini de tuns iarba pentru suprafete mari -Aeratoare mari si scarificatoare -Defisari pentru orice suprafete . -Sistem de drenaj . Soluti de pompare a apei. Ce iti oferim noi? - Posibilitatea de a inchiria utilajele cu operator calificat. - Transportul utilajului pana in locatia la care se executa lucrarea. - Posibilitatea de a executa sistemul de irigati profesional pentru gazonul tau - Deplasari oriunde in tara. Preturi: se negociaza punctual pe suprafata. Deplasarea se face cu masinile din dotarea firmei. *Pret deplasare 2 Lei km se calculeaza dus intors. *Preturiile nu contin TVA. Pretul lucrarilor ce urmeaza a fi executate se ofera numai in urma intalniri cu clientul si stabilirea necesitati materialelor +manopera aferenta si a tuturor detalilor ce urmeaza a in lucrarea de prestari servicii . Dezinsectie si deratizare. Dezapezire pe baza de contract sau interventie Servicile executate au garantie si post garantie pe baza unui contract.sau comanda. Lucrarile sunt executate cu personal calificat si utilaje profesionale la standarele UE. Pentru toate lucrarile oferim garantie si factura. Facebook Servicii peisagistice
-
Promovat
Angajam cu relocare operatori productie, cupluri cu sau fara experienta-cazare gratuita la Pitesti Angajam pe termen lung cu relocare la Pitesti operatori productie sau muncitori necalificati, inclusiv cupluri, la o companie multinationala din Pitesti unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi.
-
Promovat
Firma de curierat angajeaza curieri cu experienta pe autoutilitara 3,5 tone pentru livrari in Bucuresti si Judetul Ilfov, cazier judiciar fara inregistrari. Nu se lucreaza sambata si duminica.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam agenți de securitate cu atestat sau in curs de atestare. Stare de sănătate bună, fără cazier judiciar. Salariu 2880-3160 lei, plus bonuri de masă în valoare de 400 lei pe lună. Cunoștințe PC sau dispecerat constituie un avantaj.
-
SC FORT PORTES MADT SRL, cu sediul in Pribilesti, Maramures si avand CUI 47837025, scoate la concurs urmatorul post vacant: 1 x consultant intern in resurse umane COR 242318 Selectia se va face pe baza de CV-uri, joi 04 apr 2024; acestea se vor depune pe adresa de mail sau la numarul de telefon afisat.
-
Nu deranjați dacă nu știți ce înseamnă freelancer. Trebuie să aveți experiență în domeniul hotelier. Vârsta maxima 35 ani. Căutam o persoană: -dedicată, energica si entuziasta, flexibila, creativa -responsabila pentru preluarea apelurilor si asistenta cu clienții noștri -care sa prezinte informațiile cu privire la check-in check-out către clienti -să rezolve situatii care pot apărea, găsind soluții noi si inovatoare. De asemenea vei fi un colaborator, freelancer, de-al nostru si vei fi răsplătit in condiții de munca plăcute, inclusiv remote (de acasă) si remunerare in funcție de competențele tale.
-
As European leader and part of well-known own companies froup we are looking to hire experienced, passioned, hands-on, and customer-centric Transport Manager to continue building a logistics network in Hungary to deliver on time the highest quality product and meet the growing Customer's needs. The selected candidate will be in charge of managing and developing network of logistics partners and will become a part of an experienced team of colleagues, where knowledge-sharing and team work is key to meet satisfaction and continued further dynamic development of the company. POSITION: TRANSPORT MANAGER LOCATION: Distribution Centre in Satu Mare, Romania MAIN TASKS: Responsible for overall transport processes and development; Responsible for Driver s team, fleet and service; Lead negotiations with the suppliers of transport service; Build the transport schedule on his her allocated geographical perimeter; Lead and motivate Team, including staffing, shift planning, performance monitoring, etc. for an optimal cost effective transport; Maintain close relations with carriers, working with them on the optimization of transport operations; Ensure a detailed activity reporting (costs, service quality, etc.) and propose improvement plans in collaboration with counterpart at HQ in Poland; Define the strategy and transport plans according to the Business Unit needs; Recruit, manage and develop his her team taking care of the transfer of know-how; Preparation of documents for the broker in order to liquidate damages; Control and Supervise the company's property (trucks, semitrailer); Information exchange with other departments; Cooperation with local offices; Assistance in the implementation and supervision of the IT system modules; Organizing of driver s training. PROFILE: Bachelor s degree or equivalent; Have at least 2 years of experience with a similar position; Effective communication with good oral and written communication skills in English and local language as a must; Transport and logistics knowledge of relevant and specific legislation and how to comply with local regulation is a must; Have a good knowledge of the transport Romanian International market and especially the Transport Providers; Experience in dynamic or start up type environments; Prior experience in using a variety Management and GPS vehicle monitoring programs; ERP system and advanced Excel skills; Demonstrates openness to new ideas; comes up with useful ideas to improve the way we do things. BENEFITS: Full-time job; Dynamic working and friendly environment; Freedom and independence in action; Attractive salary appropriate to previous experience and competences; Bonus and incentives system adequate to the effects of work; Necessary working tools at the workplace; Comfortable working environment in a newly built facility; Reporting Directly to Operations Director Romania.
-
Angajam Agenti de Securitate pentru obiective din Bucuresti si imprejurimi Cerinte: -studii medii -cu sau fara atestat de paza -fara inscrisuri in cazier Mai multe detalii la telefon.
-
Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica de profesionisti? Calipso este o companie cu 100% capital romanesc aflata in topul producatorilor romani de apa imbuteliata si sucuri carbonatate. Infiintata in anul 1991 si activand pe piata de profil din Romania, Calipso functioneaza dupa cele mai inalte standarde de calitate din industrie, fiind certificata IS și IFS International Food Standard. Denumire post: INSPECTOR RESURSE UMANE Cerinte: - studii superioare: - seriozitate, calm, corectitudine, punctualitate, receptivitate; - abilitati de comunicare si relationare; - tinuta si comportament echilibrat; Ce va face un INSPECTOR RESURSE UMANE in cadrul CALIPSO? Intocmeste dosarele pentru personalul nou angajat (oferta informarea prealabila la angajare, acte de stare civila, acte studii, Cv-ul, fisa angajare, contractul individual de munca, fisa de post, fisa de deplasare); Informeaza angajatii asupra modului de completare a diferitelor formulare sau adeverinte; Gestioneaza baza de date a salariatilor operand la timp si in mod corect intrarile si iesirile; Arhiveaza documentele de personal; Obtine actele si documentele necesare dosarelor de personal; Arhiveaza sanctiunile pentru angajatii ce nu se conformeaza regulamentului de ordine interioara; Intocmeste adrese catre somaj privind locurile de munca vacante din societate; Intocmeste notele de lichidare pentru personalul care paraseste compania; Centralizeaza si arhiveaza rezultatele evaluarilor profesionale ale angajatilor; Completeaza diverse adeverinte solicitate de salariati; Inregistreaza toate documentele emise de Departamentul Resurse Umane; Intocmeste decizii, acte aditionale; Asigura efectuarea analizelor medicale periodice conform legislatiei in vigoare; Asigura relatiile operative cu medicul de medicina a muncii; Intocmeste rapoarte conform procedurilor interne si a Regulamentului de organizare si functionare a Departamentului de Resurse umane; Redacteaza si centralizeaza documente specifice departamentului de resurse umane: rapoarte, memo-uri, adrese, cereri, instiintari; Intocmeste rapoarte de interviu (evaluarea candidatilor selectionati pentru lista scurta); Centralizeaza si analizeaza ofertele firmelor (training, medicina a muncii, ) pe care ulterior le raporteaza superiorului; Intocmeste liste si rapoarte cu privire la angajati; Faciliteaza comunicarea pentru dezvoltarea mentinerea unui climat pozitiv al relatiilor dintre angajati si societate; Asigura implementarea procedurilor stabilite prin Regulamentul intern; Actualizeaza si difuzeaza la nivel de firma documentele avizate de superiorul ierarhic; experienta in domeniu min. 3 ani Beneficii: Parte dintr-o echipa dinamica si cu multe oportunități de a invata si de a se dezvolta in cadrul companiei Tichete de masa Transport asigurat Program de lucru intre 8:00-16:30 Nivelul salarial va fi evaluat in funcție de competenta si experiența Prin aplicarea cv ului dumnavoastra la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, data fiind stabilita de comun acord cu acestia. Pentru mai multe detalii privind modalitatea în care Calipso poate prelucra aceste date, vă rugăm să consultați Notificarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal disponibilă la adresa - codrii vlasiei - politica gdpr - () Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.
-
Esti la inceput de cariera si doresti un loc de munca stabil in Germania? Detalii la nr de telefon sau pe WhatsApp Cerințe: permis de conducere cat B Se oferă salariu net 2000 euro ruta fixa program de lucru de luni-vineri, weekendul este liber angajare oficială cu contract de muncă și pachet social training platit se oferă chirie contra cost la cerere bonusuri de performanta
-
Promovat
Căutăm Asistent vanzari piese de schimb Responsabilitati: Intocmeste comenzile de piese de schimb catre furnizorii externi Participa la receptia si inventarul pieselor de schimb Compara si analizeaza preturile concurentei la piesele de schimb echivalente in colaborare cu responsabilul de piese de schimb Intocmeste comenzile de vanzare a pieselor de schimb catre distribuitori Tine legatura cu dealerii in ceea ce priveste comenzile de schimb si faciliteaza accesul acestora la documentatia necesara Cerințe: Studii medii superioare pe profil tehnic Experienta pe domeniul tehnic reprezintă un avantaj Cunoștințe PC(Excel)- cunoștințe ERP și CAD reprezintă avantaj Limba engleză la nivel conversațional reprezintă avantaj Abilități de comunicare și organizare a timpului Beneficii: Salariu de 3500-4500 lei net în funcție de experiență Tichete de masa de 40 lei zi lucrata Transport asigurat pe ruta Manasia-Urziceni-Cosereni Training după angajare Program: Luni-Vineri: 07:30-16:00 Contract cu perioadă determinată de 3 luni, cu posibilitate de prelungire. Locație: Sediul se află pe Șoseaua de Centură nr.32, Comuna Tunari, Ilfov.
-
Angajam casiera pentru locațiile noastre din Afi Brașov Pizza Bonita Sheikh. Programul este de 2 zile lucrate cu 2 zile libere , de la ora 9:30 la ora 22:00, se lucrează după programul mall-ului. Salariu este de 3200 RON în mână+ bonus din vânzări + prime de sărbători + posibilitatea de a avansa Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul casieriei (constituie un avantaj) - Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții - Atitudine pozitivă și orientată către servicii de calitate - Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu agitat - Disponibilitate pentru program flexibil, inclusiv weekend-uri și sărbători - De preferat doamne sau domnișoare
-
Companie agricola europeana de top, producătoare de seminte multispecie angajeaza: Electrician Sunteți candidatul ideal dacă aveti : experienta minim 2 ani, studii medii sau profesionale de specialitate, certificat de calificare in domeniu, disponibilitate de lucru în ture, responsabilitate si implicare. Veți beneficia de un pachet salarial motivant, decontare transport, tichete de masa, oportunitati reale de dezvoltare profesionala și sprijinul întregii echipe. Trimiteți CV-rile dumneavoastră la adresa: Informatii suplimentare va putem da la sediul nostru din sos.Baldovinesti nr.22, vis-a-vis de Ficus.
-
Angajez șofer TIR pentru comunitate min 1 an experiență Se tranzitează doar ES-IT-ES,ES-FR-ES. Salarizare: 3000EUR Perioada 6 2 sau 8 3 Se face schimb de remorci Plata diurnei se face pe 5 și 20 ale lunii. Nu se oprește garanție. Nu se intrerupe contractul de munca pe perioada odihnei de 2-4 saptamani. Se asigura transport catre Spania si inapoi catre casa. Telefon+GPS actualizat Se respecta programul de lucru. Acte necesare pentru angajare: -Permis BCE -Atestat transport marfa -Card tahograf -Fisa medicala+aviz psihologic(se deconteaza) Camioane disponibile 2(doua) DAF E6
-
SC cu sediul in Pitesti angajeaza sofer prelata pentru comunitate. Doar curse ES-IT-ES sau ES-FR-ES. Perioada de lucru 6-8 saptamani cu 2 libere. Nu se vine cu camionul acasa(se aduce camionul doar pentru ITP sau reparatii majore). Se asigura transport catre garaj casa cu avionul sau autocar(in functie de preferinte). Camioane E6 dotate corespunzator. Se respecta timpii de conducere! Salarizare 3000 euro luna care se plateste pe data de 5 si 20 ale lunii. Contractul de munca nu se intrerupe! pe perioada sederii in RO.
-
Angajam personal la azil bătrâni în germania. Asistenți Asistente Infirmieri Infirmiere Fete la curatenie Detalii suplimentare la tel sau wapp.
-
Angajam personal îngrijire bătrâni germania. Mai multe detalii la tel sau wapp
-
Personal pentru azil bătrâni germania angajam. Detalii suplimentare la tel sau vapo
-
A. Responsabilitati: - promoveaza produsele companiei catre clientii actuali si identificarea de noi parteneri; - vanzari anvelope toate categoriile catre revanzatori si clienti finali; - incaseaza facturile emise la termenele stabilite; - raspunde de indeplinirea targetului de vanzari in zona alocata; - mentine si imbunatateste relatia cu clientii din portofoliu; - preocupare permanenta pentru cresterea numarului de clienti; B. Beneficii: - Salariu + bonus motivant; - Masina serviciu; - Training si specializari in domeniu; C. Candidatul ideal: - studii medii; - experienta in vanzari de teren; - abilitati de comunicare, relationare, organizare; - capacitate de lucru in echipa; - permis de conducere categoria B; - disponibilitate de deplasare; - domiciliu: CLUJ (imprejurimi);
-
Căutăm fete pentru curățenie în azil bătrâni Germania. Pentru mai multe detali va rog să mă sunați sau WhatsApp.
-
Angajam asistenți și asistente în Germania. Detalii ofer la tel sau wapp. Program zilnic 8-17
-
Angajam asistențe și asistenti medicali pentru azil bătrâni în Germania. Mai multe detalii la tel sau wapp Program zilnic 8-17
-