Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2020-11-10 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam cu incepere imediata muncitori necalificati in Cluj-Napoca Clientul nostru, o companie specializata in domeniul forajelor,fundatiilor si consolidarilor, cauta muncitori necalificati pentru a se alatura unei echipe solide cu experienta in domeniu. Cerinte : - Experienta anterioara in constructii (ideal minim 2 ani) - Avataj daca experienta este in lucrari de forare,consolidari,fundatii, insa nu este obligatoriu - Disponibilitate la deplasari in tara - Natura activitatii presupune munca in afara in majoritatea timpului, asadar disponibilitatea pentru astfel de munca este obligatori Se ofera : - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Salariu 3500-4000 net + diurna,cazare si transport decontat - Incepere imediata intr-un proiect in Cluj-Napoca
-
Promovat
Angajez muncitor necalificat cu cunostinte mecanice de nivel mediu pentru functia de ajutor mecanic. Salariu 3.500 lei in mana cu posibilitate de marire in functie de competentele acumulate.Relatii numai la tel
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Vișeu de Sus, Aleea Eroilor, nr. 49 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Experiență de coordonare și motivare a unei echipe - Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail - Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare - Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor - Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale - Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate - Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare - Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal - Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate - Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie cu sau fara experienta la o companie multinationala din Pitesti Cerințe: - minim 8 clase; - cazier curat; - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi și în picioare; - seriozitate și dorința de muncă; - atenție la detalii Atribuțiile și responsabilitățile postului: responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare; responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. Beneficii: - salariu de încadrare începând cu 3.700 lei brut ( in funcție de experienta și calificare); - bonus lunar 360 lei brut; - prima de Crăciun, Paste - 1.300 lei NET; - prima de vechine; - prima de evenimente 500 lei; -tichete de masa 35 lei zi; - majorare salariale anuală; - ore suplimentare plătite 175%, ore de noapte 125%; - transport local asigurat ( la de la muncă acasă).
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerinte: Studii superioare de specialitate absolvite; Precizie, timp de reactie, orientare catre rezolvarea problemelor; Descrierea jobului Realizeaza mentenantele (zilnice, periodice, etc) echipamentelor, echipamentelor de analiza asa cum se precizeaza in manualele tehnice si de operare a acestora; Verifica starea de functionare a echipamentelor inainte de inceperea lucrului; Respecta procedurile specifice, instructiunile de lucru in vigoare si datele precizate in documentatia insotitoare in procesul analitic: Ruleaza controlul intern si verifica rezultatele obtinute; Pregateste corespunzator probele biologice inainte de analiza, conform procedurilor specifice in vigoare; Lucreaza probele biologice ale pacientilor corespunzatoare calitativ si cantitativ si verifica rezultatele obtinute; Prelucreaza probele biologice in ordinea stabilita aplicand procedura specifica, respectand termenul stabilit pentru eliberarea rezultatelor; Detecteaza erorile posibile atat la nivelul echipamentelor care ar putea influenta calitatea rezultatelor cat si la nivelul reactivilor, materialelor de control si calibrare; Valideaza la nivel tehnic rezultatele analizelor lucrate; Respecta cerintele standardului de acreditare, cerintele RENAR, ghidurile cerute de acreditare. Beneficii: Desfasurarea activitatilor medicale în cadrul clinicii - Integrare intr-o echipa medicala cu un inalt grad de pregatire profesionala. În cadrul clinicii veti gasi un mediu de lucru placut, alaturi de o echipa dinamica si orientata catre performanta. Pachetul de beneficii este individualizat pentru fiecare angajat și are în vedere criteriile de performanță stabilite prin procedurile interne ale companiei, experiența potențialului angajat, precum și rezultatele activităților pe care le realizează. Va invitam sa ne contactati la numarul de telefon si email
-
Service auto in sectorul 3 , Bucuresti , angajam personal service auto: Pregatitor vopsitorie , vopsitor , tinichigiu , demontator/montator. Cerem si oferim seriozitate.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Comarnic, Str. Republicii, nr. 4 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Firma cu 18 ani experiență în construcții angajează inginer ofertare-decontare, inclusiv pensionar sau tânăr absolvent. Experiența în licitații publice constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Salariu între 1000 și 1400 Euro. Program de lucru luni-vineri. Birou Pta Sudului, lângă Sun Plaza.
-
Promovat
! ! ! ANGAJAM ! ! ! Dorim sa ne marim echipa si suntem in cautare de noi colegi !!! Daca esti in cautarea unui loc de munca si ai permis de conducere nu ezita sa ne contactezi !! Cautam noi colegi pentru urmatoarele posturi pe Bucuresti, oferim si cazare gratuit daca sunteti din provincie: - Sofer categoria B ( pachet salarial - 3500 lei / net) - Sofer categoria C ( pachet salarial - 5000 lei / net) - Manipulant ( pachet salarial 2700 - 3200 lei ) Va asteptam la interviu cu drag ! ! ! Nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon Cat B - C: Pentru mai multe detalii va stam la dispozitie !!!
-
Promovat
Candidatul Ideal Daca esti o persoana responsabila, proactiva, implicata in munca, pasionata de domeniul automatizarilor si te recunosti in descrierea de mai sus nu ezita sa aplici la acest job iar noi ne vom asigura ca vei avea parte de: - perspectiva unei cariere în cadrul unei companii aflata in plina dezvoltare; - desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru profesionist; - participarea la traininguri de formare organizate in cadrul companiei; - pachet salarial atractiv corelat direct cu nivelul de calificare, abilitatile individuale si experienta profesionala in domeniul vizat. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - intocmirea de oferte si acordarea de consultanta pentru alegerea echipamentelor; - mentinerea relatiilor cu clientii existenti si extinderea portofoliului de clienti; - realizeaza activitati de programare echipamente PLC si dezvoltarea proiectelor de tip SCADA - realizeaza solutii si oferte tehnice comerciale - realizeaza integrarea gestionarea portofoliului in cadrul platformei proprii CRM E-mail Hubspot CUNOSTINTE NECESARE: Cunostinte de programare PLC (Beckhoff Siemens Schneider, etc) Cunostinte de programare aplicatii SCADA HMI (Copa-Data Siemens Schneider, etc) Software si hardware, sisteme de operare, retele de calculatoare, Office 2010, etc Abilitati de comunicare si prezentare scris si verbal (fluenta, exprimare clara si concisa) Abilitati de rezolvare a problemelor, implicare si dorinta de dezvoltare personala, capacitatea de a lucra in echipa Cunostinte avansate limba engleza Disponibilitate la deplasari Carnet de conducere: cat. B Descrierea companiei KREATRON AUTOMATION SRL este o companie infiintata in 2005 care activeaza in domeniul automatizarilor industriale. Avem calitatea de unic distribuitor national pentru companii de renume si extindere globala precum: - Beckhoff Automation GmbH (Germania) - producator de hardware si software pentru automatizare industriala - COPA-DATA (Austria) - dezvoltatorul platformei de software industrial, zenon - PULS (Germania) - producator surse de alimentare de inalta calitate - Beijer Electronics (Suedia) - producator panouri operator si HMI industrial CV-urile se vor trimite la office.at.kreatron.ro
-
Promovat
Ajutor Bucătar Mic-dejun TOMIS APART HOTEL te invita sa te alaturi uneia dintre cele mai bune echipe din industria ospitalitatii. Ai sansa sa lucrezi alaturi de oameni profesionisti, intr-un mediul stabil, in continua dezvoltare care iti ofera numeroase satisfactii profesionale. Cu o vechime de 10 ani in industria hoteliera, lantul hotelier- TOMIS APART-HOTEL -reprezinta o optiune excelenta pentru cei care aleg Bucuresti, dar si Statiunea Mamaia - TOMIS GARDEN RESIDENCE - APART HOTEL, ca destinatie turistica sau de afaceri, prin diversitatea si calitatea serviciilor asigura cel mai bun raport calitate pretgarantand satisfactia oaspetilor nostri. TOMIS APART HOTEL este un hotel nou de 4 stele, aflat in Bucuresti, in apropiere de Stadionul National, Piata Muncii, B-dul Decebal, Str. Matei Voievod,cu 83 de camere, 2 Sali de conferinte si parcare proprie. Suntem în căutarea unui ajutor bucătar mic-dejun pasionat și dedicat să se alăture echipei noastre primitoare. Dacă iubirea ta pentru gătit se reflectă în fiecare preparat pe care-l pregătești și ești în căutarea unei oportunități de a-ți pune în valoare abilitățile, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Pregătirea și aranjarea micului dejun conform standardelor stabilite; Asigurarea respectării normelor de igienă și siguranță alimentară în bucătărie; Colaborarea strânsă cu bucătarul șef pentru menținerea calității preparatelor; Gestionarea stocurilor de produse necesare pentru micul dejun; Curățarea și întreținerea echipamentelor din bucătărie. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul culinar sau într-o poziție similară reprezintă un avantaj; Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă; Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită; Pasiune pentru gătit și dorința de a învăța și de a se dezvolta în domeniu; Beneficiile de a lucra ca ajutor bucătar mic-dejun în echipa noastră includ un mediu de lucru dinamic, posibilitatea de a învăța de la profesioniști din domeniu și un program flexibil adaptat nevoilor tale. Beneficii: Salariu: 3200 ron. Dacă ești pasionat de arta culinară și ești în căutarea unei noi provocări profesionale, te invităm să aplici pentru poziția de ajutor bucătar mic-dejun și să faci parte din echipa noastră dedicată satisfacției clienților noștri prin preparate delicioase și servicii impecabile.
-
Angajez șofer profesionist pt autocamion, pe tur-retur, RO-CZ, RO-HU, RO-FR,RO-DE, se lucrează pe camion Scania Euro 6. Doresc ca șoferul sa fie din Topoloveni sau zone limitrofe
-
VÂRSTA MINIMA 26 ani!!! Firma licentiata colaboratoare UBER BOLT, avem următoarele masini disponibile: - Dacia Logan 2009 - 350lei - Dacia Logan 2016 - 450lei - Dacia Logan 2020 - 500lei saptamana + 10% comision din incasari Oferim BONUSURI soferilor in functie de numarul de curse efectuat! Este INCLUS: -RCA -Asigurare pt. persoane si bunurile acestora -ROVINIETA -ECUSON -COPIE CONFORMA -CASA DE MARCAT Pentru mai multe detalii si informatii, va stau la dispozitie, SUNATI!
-
Angajez sofer taxi la 24h sau echipaj de 2 soferi fara probleme in cazierul taxi si cu atestat taxi valabil. Licenta București Masini foarte bine intretinute colantate la Taxi Titan Plan incepand cu 120lei contractul de munca la 2,4,6,8 ore in functie de dumnevoastra Sarbatoriile legale - libere Pentru mai multe detalii sunati!
-
Fabrica de mobila din Oradea angajam: - tamplar pentru lemn masiv si Pal melaminat -vopsitor si finisor pt.Mdf si lemn masiv
-
Angajăm șoferi profesioniști, categoria C+E, în vederea activității pe comunitate, cu bază în Spania
S.C. HERMANOS DYD TRUCK S.R.L., cu sediul în Bistrița-Năsăud, angajează șoferi profesioniști, categoria C+E, în vederea activității pe comunitate. - Baza se află în Girona (Spania) și dispune de condiții moderne pentru repaus (dușuri, mașină de spălat, bucătărie etc.). - Salariul este de 2850 euro lunar, la care se adaugă un bonus de 100 euro pentru șoferii care dețin atestatul A.D.R. - Cursele pornesc din Spania, către nordul Europei, cu retur către Spania. - Perioada de activitate se stabilește de comun acord, în momentul realizării contractului de muncă. Oferim și așteptăm seriozitate! Tel.: sau Dani Măluțan
-
Promovat
Esti un om serios, implicat si cu spirit Spartan ? Pe langa o gasca de oameni faini iti oferim si un post la Restaurantul Spartan Cosmopolis (Stefanestii De Jos)! Unii spun ca oferim cazare gratuita intr-un complex rezidential, altii ca decontam transportul, dar nu ii crede pe cuvant! Suna-ne sa iti confirmam noi! Dam masa gratuit, dar si bonuri de masa ca suntem oameni! Si mai punem si niste bonusuri lunare la bataie sa avem de buzunar. Lucram in ture: 15 zile munca, 15 zile distractie Castiga-ne respectul ca sa iti creasca salariul! Posturi vacante: - Casier a - Preparator - Ajutor Bucatar - Livratori
-
Angajez muncitori pentru un depozit de valorificare a materialelor reciclabile. Ofer cazare pentru cei din provincie. Salariu atractiv +bonificatii de la 3000 de lei , în funcție de cunoștințele fiecăruia. Ofer și cer seriozitate.
-
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Vino in echipa noastra de medici! Cerinte - departament medicina muncii: ANGAJAM medici care vor putea profesa sub supervizarea medicilor specialisti Experienta de lucru cu pacientii Atitudine calda si profesionista Adaptabilitate Se asigura : salariu motivant, program flexibil, weekend liber, comision pentru recomandari clienti, loc de munca placut, ultracentral, colectiv tanar si dinamic, servicii medicale. Pentru detalii apelati la numarul de telefon , wats up cu mesajul medic, sau sms.
-
Angajăm MERCHANDISERI Lucrători Comerciali care să se alăture echipei noastre orasul in locatia Auchan Titan. Candidatul Ideal: - Ești o persoană responsabilă, serioasă și bine organizată - Ești atent la detalii și ai spirit de observație - Ai bune abilitați de comunicare și relaționare; - Experiență pe un post similar (merchandiser lucrator comercial) constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Responsabilitati: - Aprovizionarea și aranjarea produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; - Colaborarea în strânsă legătură și menținerea comunicarii cu reprezentanții locali ai clienților și ai magazinului; - Asigurarea si verificarea vizibilitatii optime a produselor la raft: semnalare, expunere, evidentiere, intaietatea produselor materialelor promotionale; - Responsabilitatea de a preveni și comunica în timp util stocurile lipsă de la raft, precum și de a gestiona termenele de expirare ale produselor. Beneficii: - Mediu de lucru prietenos; - Training la angajare; - Dezvoltare profesionala; - Oportunitati reale de promovare; - Suport din partea echipei. Program: 8h zi luni-vineri. Daca esti interesat, asteptam cu drag CV-ul tau!
-
Hey! Ne marim echipa de Brand Specialisti din domeniul Heated Tobacco! Ce trebuie sa faci: - Sa fii imaginea brandului; - Sa prezinti produsul din portofoliul clientului si sa informezi educi consumatorii, cu privire la acesta; - Sa creezi experienta de testare si cumparare; - Sa oferi consiliere consumatorilor pentru personalizarea produsului promovat si consultanta celor orientati spre achizitie; - Sa colectezi feedback dupa testarea produsului. Noi iti oferim: - O echipa cool formata din oameni tineri si carismatici; - Program de lucru dinamic de 5 zile saptamana, 6h zi; - Training-uri de dezvoltare profesionala si personala; - Transport asigurat; - Salariu competitiv + bonusuri de performanta + tichete de masa + extra bonusuri - Tinuta asigurata; - Team building-uri; - Recunoastere profesionala; Ce asteptari avem de la un Brand Specialist? - Atent la propria imagine - Orientare catre consumator - Spirit proactiv, orientat spre vanzari - Coerent in exprimare, sociabil, atitudine prietenoasa, pozitiva - Abilitati tehnice de baza (utilizare tableta, telefon, internet) - Experienta in Heated Tobacco dispozitive electronice reprezinta un plus Daca tu crezi ca esti potrivit a acestui rol, asteptam cu drag CV-ul tau sa pornim impreuna la drum!
-
In vederea diversificării serviciilor oferite clienților închiriez un post de manichiură și un post de frizerie coafură în salon Everbe Beauty Studio.Salonul este situat in cartier Plopi pe stradă principală ,dispune de locuri de parcare in curte și în exterior.
-
Compania CICLOP este prezenta pe piata timisoreana de 30 de ani, fiind principala destinatie in cautare de piese sau accesorii auto la preturi corecte, pentru toate marcile de autovehicule si utilaje.